Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dit doet me denken aan wat ik laatst in de krant zag staan: Vanaf aanstaande dinsdag(1 april ![]() Er stond ook nog een stuk in over dat de banen aangepast moesten worden i.v.m. blessures xD |
![]() |
|
Hey,
Ik ben Sebastiaan, en doe nu al 5 jaar aan naturisme. Het is allemaal begonnen toen we op vakantie waren en in de buurt een naakstrandje was. Samen met enkel anderen heb ik het eens geprobeerd en het was erg fijn. Zo ben ik het blijven doen. Vooral thuis doe ik het nu en in de zomer ga ik wel es naar het strand . |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
We zijn uiteraard kleren gaan gebruiken vanwege de lage wintertemperaturen in Noord Europa en dat is later omgeslagen (vooral door religies) in preutsheid. Mijn mening; Ik vind piemels en vagina's geen genot om de hele dag tegen aan te staren. Een bikini, badpak, of mooie zwembroek oogt veel prettiger. |
![]() |
|
ik vind dat iedereen dit voor zichzelf moet uitmaken, nix voor my btw.
maar discuseren over naturist/of niet is niet echt de bedoeling van dit topic? gewoon of er nog andere zijn hier. dus. ![]() ![]()
||
Citaat:
het is dat ik niet in het gevang wil, anders zou ik de hele dag nakend zijn.
|
Verwijderd
|
Ging tot m'n 15de altijd met mijn ouders mee op vakantie, naar naturistencampings. Heb het altijd leuk/fijn gevonden, het naakt-zijn is helemaal geen 'big deal' daar ofzo, het is niet zo dat je daar iedere dag bij stil staat, helemaal niet zelfs. 't is gewoon super ontspannen.
Ik kampeer nu nauwelijks nog (al bijna 10 jaar niet meer gedaan), maar als ik het zou doen, dan waarschijnlijk wel naturistisch. Voor mij hoort dat er gewoon een beetje bij. Als we naar niet-naturistencampings gingen (textiel-campings noemden we dat altijd ![]() ![]() ![]() De sfeer op naturistencampings was ook gewoon altijd goed, heel gezellig, vaak met z'n allen samen aan grote tafels eten, alle kinderen gingen met elkaar om, ik vond het altijd wonderlijk hoe we met een groep van 20 man (van peuters van 2 tot jong-volwassenen van 20) zo goed konden opschieten, geen groepjesvorming, gewoon altijd leuk. En ieder jaar weer op een andere camping met andere mensen, maar meteen op dag één was je al bevriend met mensen. Dat heb ik op de niet-naturistencampings echt nooit meegemaakt, die waren vaak ook groter, dus daardoor ook anoniemer, maar ik weet niet, er ontbrak toch wat sfeer. (En die sfeer zal wel niets met het naakt-zijn te maken hebben, meer met het soort mensen.) |
![]() |
|
Ik heb het nog nooit gedaan. Mijn vriend wel vroeger met zijn ouders. Ik houd er zelf van om naakt rond te lopen. Altijd al van gehouden maar het mocht nooit van mijn moeder. Ze was streng christelijk enzo en vond dat je je moest schamen voor wat God je gegeven heeft en je er ongemakkelijk bij moest voelen
![]() Ik loop heel vaak naakt rond in huis sinds ik niet meer bij mijn moeder woon, bijna dagelijks zelfs. En ik wil zeker een keer met mijn vriend naar een naturistencamping. Volgens hem is het er heerlijk vrij. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
nudisme, jou levensstijl? Sag | 110 | 30-06-2015 20:20 | |
Lifestyle |
Naturisten JD-Fan | 13 | 03-10-2011 19:12 | |
Seksualiteit |
[{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....**** Ed De Pijpslet | 25 | 06-06-2003 11:45 | |
Lifestyle |
Wat vinden jullie van naturisten??? Maikie | 162 | 20-05-2003 12:53 | |
Seksualiteit |
naturist opgewonden martin86 | 23 | 03-08-2002 11:02 | |
Lifestyle |
Naakt als lifestyle *Fallen_Tear* | 51 | 12-07-2002 22:01 |