Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-01-2008, 10:17
MeisjeLimburg
MeisjeLimburg is offline
Zijn hier op het forum ook mede-naturisten?
En waar komen jullie vandaan.
Advertentie
Oud 31-01-2008, 23:49
bamiPoep
bamiPoep is offline
ja.

dirty south. hoensbroek nigga.
Oud 05-02-2008, 19:00
Jolyne
Jolyne is offline
Ik ben geen naturist. Wel een keer of drie keer toen ik wat jonger was op zo'n camping geweest.
Ik moet toegeven dat het er veel mooier en schoner is dan op andere campings. En ondanks wat veel mensen denken, er komen echt veel leuke mensen, en er gebeuren echt geen rare dingen.
Maar nu ga ik er liever niet meer heen, ik ben geen naturist.
Oud 07-02-2008, 22:14
remy476
remy476 is offline
Citaat:
ja.

dirty south. hoensbroek nigga.
wtf hoensbroek wie, wat, waar?
Oud 16-02-2008, 15:37
BoemInJeBallen
BoemInJeBallen is offline
Wat is er leuk aan om in je blote bil rond te gaan wandelen, dat is gewoon vreemd. We hebben niet voor niets kleren uitgevonden, om je meer 'intieme' lichaamsdelen ook intiem te houden...
Oud 17-02-2008, 09:59
Sawyer
Sawyer is offline
Sommige mensen houden daarvan, ik ging er als kind ook altijd naartoe omdat mijn ouders naturisten waren, de campings zijn wel stukken schoner en de sfeer is er wat vriendelijker dan op "textiel" campings zoals wij dat altijd noemden. Zelf ben ik vanaf m'n 10e, 11e nooit meer naar een naturistencamping geweest omdat ik het persoonlijk niet prefereer. Maar ieder zo z'n ding.
Oud 10-03-2008, 10:20
JD-Fan
JD-Fan is offline
Ik ben wel naturist en kom uit Harderwijk
Oud 12-03-2008, 22:13
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Wat is er leuk aan om in je blote bil rond te gaan wandelen, dat is gewoon vreemd. We hebben niet voor niets kleren uitgevonden, om je meer 'intieme' lichaamsdelen ook intiem te houden...
En waarom zijn die delen intiem dan? Ook alleen maar omdat mensen er raar bij denken. Als die mensen dat dus niet doen, is er niet automatisch een raar idee bij naakt zijn en zijn die intieme delen niet ineens heel belangrijk of schokkend.
+wat maakt het nou uti dat iets vreemd is? Niet iedereen hoeft toch alles volgens de heersene norm te doen? Iedereen moet maar alles wat er is (en wat hoort dan) omdat we het toch niet voor niets hebben?

Ik ben zelf geen naturist, maar kan meegaan in het idee.
Oud 13-03-2008, 13:23
JD-Fan
JD-Fan is offline
Ben ik het helemaal mee eens!!
Oud 08-04-2008, 19:54
Elbows
Citaat:
Oké, je bent 15, man, naturist en je woont nog dicht bij mij ook.

Dit doet me denken aan wat ik laatst in de krant zag staan:
Vanaf aanstaande dinsdag(1 april) kan je tussen 10.00 en 13.00 naakt tennissen bij LTV irminloo(in ermelo, vlakbij harderwijk), elke eerste dinsdag van de maand. Dit is tot stand gekomen in overeenstemming me de naturistenvereniging.

Er stond ook nog een stuk in over dat de banen aangepast moesten worden i.v.m. blessures xD
Oud 01-06-2008, 15:09
belgje:)
belgje:) is offline
Hey,

Ik ben Sebastiaan, en doe nu al 5 jaar aan naturisme. Het is allemaal begonnen toen we op vakantie waren en in de buurt een naakstrandje was. Samen met enkel anderen heb ik het eens geprobeerd en het was erg fijn. Zo ben ik het blijven doen. Vooral thuis doe ik het nu en in de zomer ga ik wel es naar het strand .
Oud 08-06-2008, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Jammer dat de grootste massa mensen uit jouw soort bestaat.

We zijn uiteraard kleren gaan gebruiken vanwege de lage wintertemperaturen in Noord Europa en dat is later omgeslagen (vooral door religies) in preutsheid.

Mijn mening; Ik vind piemels en vagina's geen genot om de hele dag tegen aan te staren. Een bikini, badpak, of mooie zwembroek oogt veel prettiger.
Oud 13-06-2008, 19:06
Melkfles
Melkfles is offline
ik vind dat iedereen dit voor zichzelf moet uitmaken, nix voor my btw.

maar discuseren over naturist/of niet is niet echt de bedoeling van dit topic?

gewoon of er nog andere zijn hier. dus.
Oud 27-06-2008, 22:45
ksloot
ksloot is offline
naturistencamping in de dordogne (frankrijk) zoekt nog mederwerkers voor:

campingwinkel
snackbar
hulpkok
afwashulp

mail voor meer info:casloot@zonnet.nl
Oud 03-09-2008, 15:20
Verwijderd
Hmm, in je blote tokus frikadellen gaan staan bakken where do I sign up
Oud 03-09-2008, 17:05
Verwijderd
Oud 15-09-2008, 17:50
jesper546
jesper546 is offline
Waar ben je precies naar op zoek ?
Oud 09-06-2009, 13:13
DvdL
DvdL is offline
Ja, 25 jaar. Als je meer wilt weten: PM gerust

Oja: omgeving Utrecht
Oud 09-06-2009, 23:06
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Een dagje sauna vind ik heerlijk, maar een paar dagen kamperen in mn naakie lijkt me maar vreemd. Of wordt het ook getolereerd als je gedeelten van de dag kleding draagt?
Oud 15-06-2009, 21:13
naturist23
naturist23 is offline
Citaat:
Zijn hier op het forum ook mede-naturisten?
En waar komen jullie vandaan.
hoi
ik ben ook naturist en kom uit gelderland.
en ben een man.
gr
Oud 15-06-2009, 21:16
naturist23
naturist23 is offline
Citaat:
hoi.
ik ben ook naturist.
en kom uit apeldoorn.
gr
Oud 15-06-2009, 22:30
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hihi, naturisten-camping-forum-meet.

Ik ben geen naturist maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het prettig vinden. Zou voor mij even wennen zijn, denk ik.
Oud 16-06-2009, 02:38
arPos
arPos is offline
Citaat:
Ik vind eerder jezelf aankleden vrij vreemd.

het is dat ik niet in het gevang wil, anders zou ik de hele dag nakend zijn.
Oud 16-06-2009, 09:35
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik ben geen naturist maar ik kan me wel voorstellen dat mensen het prettig vinden. Zou voor mij even wennen zijn, denk ik.
Oud 16-06-2009, 15:54
Verwijderd
Wat CS zegt.
Advertentie
Oud 16-06-2009, 17:33
Verwijderd
Ging tot m'n 15de altijd met mijn ouders mee op vakantie, naar naturistencampings. Heb het altijd leuk/fijn gevonden, het naakt-zijn is helemaal geen 'big deal' daar ofzo, het is niet zo dat je daar iedere dag bij stil staat, helemaal niet zelfs. 't is gewoon super ontspannen.
Ik kampeer nu nauwelijks nog (al bijna 10 jaar niet meer gedaan), maar als ik het zou doen, dan waarschijnlijk wel naturistisch. Voor mij hoort dat er gewoon een beetje bij. Als we naar niet-naturistencampings gingen (textiel-campings noemden we dat altijd ), dan vond ik het gewoon ongemakkelijk. Dat gehannes in je tent als je je wil omkleden, dat gedoe met badpak/bikini. Heb ook wel eens gehad dat ik me per ongeluk gewoon buiten de tent stond om te kleden
De sfeer op naturistencampings was ook gewoon altijd goed, heel gezellig, vaak met z'n allen samen aan grote tafels eten, alle kinderen gingen met elkaar om, ik vond het altijd wonderlijk hoe we met een groep van 20 man (van peuters van 2 tot jong-volwassenen van 20) zo goed konden opschieten, geen groepjesvorming, gewoon altijd leuk. En ieder jaar weer op een andere camping met andere mensen, maar meteen op dag één was je al bevriend met mensen. Dat heb ik op de niet-naturistencampings echt nooit meegemaakt, die waren vaak ook groter, dus daardoor ook anoniemer, maar ik weet niet, er ontbrak toch wat sfeer. (En die sfeer zal wel niets met het naakt-zijn te maken hebben, meer met het soort mensen.)
Oud 16-06-2009, 17:51
JD-Fan
JD-Fan is offline
het is heerlijk om naakt te zijn in de natuur
Oud 16-06-2009, 22:43
Verwijderd
Citaat:
het is heerlijk om naakt te zijn in de natuur
lekker bramen plukken en met je schaamhaar blijven hangen enzo..
Oud 17-06-2009, 17:51
JD-Fan
JD-Fan is offline
ja zo iets
Oud 17-06-2009, 19:12
Verwijderd
ik wil het volgend jaar met mn beste vriendinnetje een keer een weekje ofzo doen
Oud 17-06-2009, 23:30
Verwijderd
Zie je lekker wijf sta je daar met je boner ..
Oud 20-06-2009, 18:18
Volk
Volk is offline
Ik heb het nog nooit gedaan. Mijn vriend wel vroeger met zijn ouders. Ik houd er zelf van om naakt rond te lopen. Altijd al van gehouden maar het mocht nooit van mijn moeder. Ze was streng christelijk enzo en vond dat je je moest schamen voor wat God je gegeven heeft en je er ongemakkelijk bij moest voelen
Ik loop heel vaak naakt rond in huis sinds ik niet meer bij mijn moeder woon, bijna dagelijks zelfs. En ik wil zeker een keer met mijn vriend naar een naturistencamping. Volgens hem is het er heerlijk vrij.
Oud 22-06-2009, 17:40
JD-Fan
JD-Fan is offline
ja daar heeft hij gelijk in
Oud 24-02-2011, 18:03
JD-Fan
JD-Fan is offline
lekker naakt
Oud 25-02-2011, 18:18
Missy
Missy is offline
Juist. Slechte up.