![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
punt 2. ik denk dat mijn nederlands niet zo slecht is dat jij uit deze zin niet op kon maken wat ik ermee bedoelde! punt 3. het gaat om het verhaal van stefy..niet of mijn nederlands goed of niet goed is! of zit je alle reacties te lezen en te kijken of je er foutjes uit kan halen ofzo ![]() beetje kinderachtig! ik irriteer me nu dus aan jouw! (is dit goed en naar wens en zonder fouten???) pffff! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Over punt 1: het is geen Nederlandse zin, want zoals ik al zei, het werkwoord 'irriteren aan' bestaat niet. Over punt 2: die zin klopt qua stijl al helemaal niet. Punt 3: nogmaals, het werkwoord.. etc. Verder: als jou niet bezittelijk gebruikt wordt, moet er ook geen w achter. Hopelijk leer je hier iets van. ![]() ![]()
||
Citaat:
"Owja, ik moet je iets vertellen, ik ga met 2 jongens vreemd, maar dat maakt niets uit, ik vertel het je eerlijk"? Sorry hoor, het is toch gewoon zo dat je dat niet doet. En als je het wel met andere mensen wilt doen, dan neem je gewoon geen relatie en ga je toch leuk een slet zijn? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dus omdat jongens het zonder willen doen, doe jij da ook maar .. en loop je dus zomaar omdat jongen da willen kans op allerlei ziektes... want als ik je verhaal moet gelove doen die jongens het dus ook met jan en alleman ... ZONDER condoom .. Jah jah ... echt zielig
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nadenken,... daar heb je het probleem al.
Weet zij veel dat de meeste GESLACHTSZIEKTES worden overgedragen tijdens het hebben van seks (of andere uitwisselingen van bloed) Achja ze komt er nog wel een keer achter, als ze bij de dokter is en deze haar verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgen. Maarja de waarheid is hard. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja achterlijke houding....... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom roept bijna iedereen hier dat ze een andere jongen moet zoeken? Het lijkt me duidelijk dat dat niet de bedoeling is, per slot van rekening neukt ze zonder condoom en mensen als zij zijn natuurlijk alleen maar slecht voor onze economie en onze maatschappij, stel je voor dat iemand kinderen bij haar verwekt.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
ut boeit me geen reet wat je doet, maar gebruik nou wel een condoom, want anders raak je zwanger, of je krijgt een soa, offeh HIV, of aids
en dan gaat je vagina er zo uitzien: KLIKKEN OP EIGEN RISICO!!!!!!!!! vieze gore soa foto
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |