Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 15:57
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Stitch schreef op 30-05-2004 @ 16:53 :
hallo??? wat een belachelijk verhaal is dit!!! hier irriteer ik me dus aan!
Fout Nederlands. Of je zegt: jij irriteert me. Of: ik erger me aan jou. Irriteren aan is geen werkwoord.
Oud 30-05-2004, 16:21
Stitch
Stitch is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-05-2004 @ 16:57 :
Fout Nederlands. Of je zegt: jij irriteert me. Of: ik erger me aan jou. Irriteren aan is geen werkwoord.
punt 1. volgens mij is dit gewoon een nederlandse zin! hier irriteer ik me aan!
punt 2. ik denk dat mijn nederlands niet zo slecht is dat jij uit deze zin niet op kon maken wat ik ermee bedoelde!
punt 3. het gaat om het verhaal van stefy..niet of mijn nederlands goed of niet goed is! of zit je alle reacties te lezen en te kijken of je er foutjes uit kan halen ofzo wordt lerares!
beetje kinderachtig! ik irriteer me nu dus aan jouw! (is dit goed en naar wens en zonder fouten???) pffff!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:24
Verwijderd
goh, en toen kwam er nog een fout bij
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:38
Stitch
Stitch is offline
ag julie maaken zeker noojt fouwten...

gelukkig zijn er dan ook nog mensen die nooit foutloos schrijven!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:30
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Stitch schreef op 30-05-2004 @ 17:21 :
punt 1. volgens mij is dit gewoon een nederlandse zin! hier irriteer ik me aan!
punt 2. ik denk dat mijn nederlands niet zo slecht is dat jij uit deze zin niet op kon maken wat ik ermee bedoelde!
punt 3. het gaat om het verhaal van stefy..niet of mijn nederlands goed of niet goed is! of zit je alle reacties te lezen en te kijken of je er foutjes uit kan halen ofzo wordt lerares!
beetje kinderachtig! ik irriteer me nu dus aan jouw! (is dit goed en naar wens en zonder fouten???) pffff!
Nee.
Over punt 1: het is geen Nederlandse zin, want zoals ik al zei, het werkwoord 'irriteren aan' bestaat niet.

Over punt 2: die zin klopt qua stijl al helemaal niet.

Punt 3: nogmaals, het werkwoord.. etc. Verder: als jou niet bezittelijk gebruikt wordt, moet er ook geen w achter.

Hopelijk leer je hier iets van.
Oud 30-05-2004, 18:00
Verwijderd
ik irriteer me aan dat stelletje bekrompen mensen hier (ja dat werkwoord bestaat wel trouwens, maar daar ging dit topic niet over kindertjes) doe gewoon waar je zin in hebt zolang je eerlijk bent tegen mensen ofzo
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:12
hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Scathach schreef op 30-05-2004 @ 19:00 :
ik irriteer me aan dat stelletje bekrompen mensen hier (ja dat werkwoord bestaat wel trouwens, maar daar ging dit topic niet over kindertjes) doe gewoon waar je zin in hebt zolang je eerlijk bent tegen mensen ofzo
Dit slaat dus nergens op(vind ik). Als je een beetje een serieuze relatie hebt, ga je sowieso al niet vreemd.

"Owja, ik moet je iets vertellen, ik ga met 2 jongens vreemd, maar dat maakt niets uit, ik vertel het je eerlijk"? Sorry hoor, het is toch gewoon zo dat je dat niet doet. En als je het wel met andere mensen wilt doen, dan neem je gewoon geen relatie en ga je toch leuk een slet zijn?
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 18:23
Verwijderd
wat een heerlijk topic weer, het gaat alleen maar bergafwaarts.....
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 19:10
PardonMe
PardonMe is offline
ik snap er geen kont van...
Oud 30-05-2004, 19:59
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
hodelahitie schreef op 30-05-2004 @ 19:12 :
Dit slaat dus nergens op(vind ik). Als je een beetje een serieuze relatie hebt, ga je sowieso al niet vreemd.

"Owja, ik moet je iets vertellen, ik ga met 2 jongens vreemd, maar dat maakt niets uit, ik vertel het je eerlijk"? Sorry hoor, het is toch gewoon zo dat je dat niet doet. En als je het wel met andere mensen wilt doen, dan neem je gewoon geen relatie en ga je toch leuk een slet zijn?
Slet? Slet?! Dat heet 'het goed voor elkaar hebben'.
Oud 30-05-2004, 20:03
Stitch
Stitch is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-05-2004 @ 18:30 :
Nee.
Over punt 1: het is geen Nederlandse zin, want zoals ik al zei, het werkwoord 'irriteren aan' bestaat niet.

Over punt 2: die zin klopt qua stijl al helemaal niet.

Punt 3: nogmaals, het werkwoord.. etc. Verder: als jou niet bezittelijk gebruikt wordt, moet er ook geen w achter.

Hopelijk leer je hier iets van.
hallo????? kan iemand dit kind weghalen???? dit levert rare situaties op en vreselijke irritaties!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 20:39
hodelahitie
hodelahitie is offline
Citaat:
Mindfields schreef op 30-05-2004 @ 20:59 :
Slet? Slet?! Dat heet 'het goed voor elkaar hebben'.
Zo goed heeft ze dat anders niet, anders had ze geen klein (groot) probleem
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:55
AngelLena
AngelLena is offline
Goeiedag zeg, hoe krijg je het voor elkaar... Eerst vreemdgaan met iemand, dan ook nog met een ander terwijl je weet dat die elkaar kennen... Jeesj, moet er niet aan denken...

Maar goed: wat je nu het beste kan doen: Vergeet ze alle3 en zoek een ander. Hier is al teveel mee fout gegaan en zal nooit een basis zijn voor een goed lopende relatie. Blijf vrijgezel als je lekker wilt fladderen, of zoek iemand waarvan je weet dat ie goed voor je is en wees dan ook goed voor hem en dump em eerst voordat je weer zo'n stunt uithaalt.
Oud 31-05-2004, 08:56
snoodaard
snoodaard is offline
Óf hou je bek, óf hou je benen bij elkaar.
Oud 31-05-2004, 11:00
Alkyone
Alkyone is offline
Citaat:
Stefy schreef op 29-05-2004 @ 19:56 :
en trouwens alle jongens willen zonder condoom.. dus dan denk ik ook.. waarom niet
zow heej... wat ben jij pathetic ... Zielig ...
dus omdat jongens het zonder willen doen, doe jij da ook maar .. en loop je dus zomaar omdat jongen da willen kans op allerlei ziektes... want als ik je verhaal moet gelove doen die jongens het dus ook met jan en alleman ... ZONDER condoom ..

Jah jah ... echt zielig
Oud 31-05-2004, 11:38
Sade
Sade is offline
Citaat:
Bruut schreef op 25-05-2004 @ 19:35 :
dat ben je al
Inderdaad. Verder vind ik dit te dom voor woorden om verder op in te gaan
Oud 31-05-2004, 16:06
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Stefy schreef op 29-05-2004 @ 19:56 :
en trouwens alle jongens willen zonder condoom.. dus dan denk ik ook.. waarom niet
Pardon???? Als ik tegen jou zeg: spring in de sloot want dat wil ik graag, dan doe je dat toch zeker ook niet? Hallo zeg, je bent nog altijd baas over je eigen lichaam hoor. Als je niet wilt dat iemand zonder rubber jouw lichaam zit binnen te dringen dient ie dat gewoon niet te doen en als ie dan niet wil, dan heeft ie pech! Zoekt ie maar een ander gat oom te neuken. Zo simpel zit dat hoor...

En waarom ook niet: ooit gehoord van het woord en de betekenis van: geslachtsziektes???
Niet iedereen heeft ze maar als jan en alleman zomaar even bij je binnekomt zonder bescherming wordt de kans natuurlijk wel lekker groot. En denk niet dat die ziektes met een simpel kuurtje verholpen zijn.

Ik hoop echt voor je dat je je sindsdien hebt laten testen, als je dan iets hebt kan er vaak nog wat aan gedaan worden tenzij het een flink ernstige is. Maar dan moet je dan wel op tijd bij zijn, en niet alle ziektes verneem je. Dus alsjeblieft, laat je testen voordat je nog iemand toelaat in je lichaam, je wilt het vast niet op je geweten hebben dat je wel iets hebt en dat fijn loopt te verspreiden.

ARGH, excuses maar hier kan ik dus echt niet bij met mijn hoofd he... Hoe je het toch voor elkaar krijgt... Hoe haal je het in je hoofd!
Oud 31-05-2004, 18:00
Verwijderd
Citaat:
Stitch schreef op 30-05-2004 @ 21:03 :
hallo????? kan iemand dit kind weghalen???? dit levert rare situaties op en vreselijke irritaties!
relax eens even .... waar maak je je nou helemaal zo druk om?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 18:02
Verwijderd
Stefy is gewoon een dom meisje. Je gedrag geeft aan dat je te jong bent voor dit soort dingen. Denk gewoon eens na VOORDAT je iets doet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 21:54
Verwijderd
Nadenken,... daar heb je het probleem al.
Weet zij veel dat de meeste GESLACHTSZIEKTES worden overgedragen tijdens het hebben van seks (of andere uitwisselingen van bloed)

Achja ze komt er nog wel een keer achter, als ze bij de dokter is en deze haar verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgen.

Maarja de waarheid is hard.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:48
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mentu schreef op 31-05-2004 @ 22:54 :
Nadenken,... daar heb je het probleem al.
Weet zij veel dat de meeste GESLACHTSZIEKTES worden overgedragen tijdens het hebben van seks (of andere uitwisselingen van bloed)

Achja ze komt er nog wel een keer achter, als ze bij de dokter is en deze haar verteld dat ze nooit meer kinderen kan krijgen.

Maarja de waarheid is hard.
En de warheid wordt nog harder als ook blijkt dat ze daar een tig tal andere jongens mee heeft besmet... En dat staat me tegen. Dat ze zelf graag een ziekte wil, oke, maar doe moet je dan wel voor jezelf houden.
Oud 31-05-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 10:48 :
En de warheid wordt nog harder als ook blijkt dat ze daar een tig tal andere jongens mee heeft besmet... En dat staat me tegen. Dat ze zelf graag een ziekte wil, oke, maar doe moet je dan wel voor jezelf houden.
Klopt,... dat was ik dus even vergeten.

Mja achterlijke houding.......
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:18
Verwijderd
Waarom roept bijna iedereen hier dat ze een andere jongen moet zoeken? Het lijkt me duidelijk dat dat niet de bedoeling is, per slot van rekening neukt ze zonder condoom en mensen als zij zijn natuurlijk alleen maar slecht voor onze economie en onze maatschappij, stel je voor dat iemand kinderen bij haar verwekt.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 00:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
perseus schreef op 01-06-2004 @ 01:18 :
Waarom roept bijna iedereen hier dat ze een andere jongen moet zoeken? Het lijkt me duidelijk dat dat niet de bedoeling is, per slot van rekening neukt ze zonder condoom en mensen als zij zijn natuurlijk alleen maar slecht voor onze economie en onze maatschappij, stel je voor dat iemand kinderen bij haar verwekt.
Dat riep ik voordat ik dat stukje gelezen had...
Oud 01-06-2004, 01:26
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 01-06-2004 @ 01:18 :
ohw dat zie ik nog wel gebeuren hoor... dat TS heel jong zwanger raakt.... tja het is overduidelijk een kansloos geval die later wel zal overleven op bijstand en kinderbijslag
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 01:39
Hardst33lo
Hardst33lo is offline
ut boeit me geen reet wat je doet, maar gebruik nou wel een condoom, want anders raak je zwanger, of je krijgt een soa, offeh HIV, of aids

en dan gaat je vagina er zo uitzien:

KLIKKEN OP EIGEN RISICO!!!!!!!!!

vieze gore soa foto
Oud 01-06-2004, 07:00
Bruut
Bruut is offline
Citaat:
Hardst33lo schreef op 01-06-2004 @ 02:39 :
ut boeit me geen reet wat je doet, maar gebruik nou wel een condoom, want anders raak je zwanger, of je krijgt een soa, offeh HIV, of aids

en dan gaat je vagina er zo uitzien:

KLIKKEN OP EIGEN RISICO!!!!!!!!!

vieze gore soa foto
gatver heej bijna over mn nek
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten