Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2004, 14:20
Paul van Shark
Paul van Shark is offline
ik vind hardcore feestjes wel relaxt
enja...als je niet van die muziek houd, dan moet je er ook niet naar toe gaan.

van het drugsgebruik heb ik geen last, van mij mag iedereen zelf weten wat ie doet....

meestal is gewoon iedereen relaxt...als je tegen iemand loopt ofzo, geen probleem, alles relaxt. Maar je hebt altijd van die gasten die komen om te rellen....triest, maar niets aan te doen
Advertentie
Oud 15-06-2004, 14:34
timp
timp is offline
Citaat:
Pruttelpot schreef op 15-06-2004 @ 15:12 :
Het gaat hier over een ander soort hardcore hooligans

Namelijk de welbekende electronische hardcore geezertjes. Kortom, gabbers, alias pillen slikkers, ook wel aapjes genaamd.
kortom: sjaken
Oud 15-06-2004, 16:21
De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Middlefinger1 schreef op 15-06-2004 @ 10:41 :
gadverdamme... die muziek is niet op aan te horen... laat staan de mensen die er komen...

allemaal pillenslikkers/snuivers enzo... met van die grote ogen bah, geen ruk aan zo'n feest...
moet je ook niet in rotterdam gaan
Oud 17-06-2004, 16:30
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
ellaversa schreef op 11-06-2004 @ 01:12 :
pff als jij JP kon zou je dat ook zeggen. JP is nog erger dan jij bent voor zover dat mogelijk is dan...
Haha ow?

En voor al die alto's ...nog steeds niet erover heen dat jullie in de maatschappij als apen worden beschouwd?
Oud 17-06-2004, 17:57
timp
timp is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 17-06-2004 @ 17:30 :
Haha ow?

En voor al die alto's ...nog steeds niet erover heen dat jullie in de maatschappij als apen worden beschouwd?
hahaha
wie heeft hier nou een avatar met daarin heel groot "holland" en wie is er nu de aap?
Oud 17-06-2004, 23:42
Metal
Metal is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 17-06-2004 @ 17:30 :
Haha ow?

pas maar op met die scheldwoordjes van je

Ik woon ook in maastricht en ik hou er niet van om voor aap uitgescholden te worden
Oud 18-06-2004, 07:28
Verwijderd
maastricht de hardcore hoofdstad
Backfire
M-town rebels en ga zo maar door
Oud 18-06-2004, 12:51
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
timp schreef op 15-06-2004 @ 15:34 :
kortom: sjaken
kortom: jij bent zo dom dat je niet verder kan kijken dan je neus lang is

hardcore ownd. wannabe's die naar rock hardcore en dat soort shit luisteren zijn gewoon zielige nepperds.
ga naar amerika verhuizen ofzo sukkels.
en t slaat ook echt totaal nergens op dat gabbers dom zijn. t heeft meestal niks met dom zijn te maken, als er toch mensen zijn die hun studie geen fuck interesseert dan moeten die mensen dat toch zelf weten
Oud 18-06-2004, 12:54
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-06-2004 @ 00:42 :

Ik woon ook in maastricht en ik hou er niet van om voor aap uitgescholden te worden
haha ga je dreigen
we worden echt bang hoor AAP
jullie mietjes willen zo graag anders zijn, maar toch lukt dat niet
jullie gaan uiteindelijk allemaal netjes studeren dus jullie zijn gewoon nep
Oud 18-06-2004, 13:30
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Metal schreef op 18-06-2004 @ 00:42 :

Ik heb al vaker gezegd dat je niet iemand moet veroordelen om zijn muzieksmaak, en dat doe ik dan ook niet. Maar als ik hier weer al die trieste reacties lees ( waarin gabbers ( waar ook ik me toe beschouw ) voor aap worden uitgemaakt )...tsja "wie de bal kaatst kan hem terug verwachten" ...en waarom trek je je het zo aan?

PS: hcwillsurvive, ik ga ook netjes studeren Ben ik nu een zwabber?
PPS: <<< nooit begrepen zeker die smile?

Edit: En wie maakt jou voor aap uit? Ik niet hoor.

Laatst gewijzigd op 18-06-2004 om 13:32.
Oud 18-06-2004, 13:35
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Candace schreef op 18-06-2004 @ 08:28 :
maastricht de hardcore hoofdstad
Backfire
M-town rebels en ga zo maar door
, goh en dat uit de vingers van een "gabber" hoor ik de meeste al denken
Oud 18-06-2004, 20:28
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
Jean-Paul schreef op 18-06-2004 @ 14:30 :

PS: hcwillsurvive, ik ga ook netjes studeren Ben ik nu een zwabber?
PPS: <<< nooit begrepen zeker die smile?

Edit: En wie maakt jou voor aap uit? Ik niet hoor.
nee tuurlijk niet, dat bedoel ik niet
maar zij moeten niet menen dat ze zoveel beter zijn
Oud 19-06-2004, 11:13
timp
timp is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 18-06-2004 @ 13:51 :
kortom: jij bent zo dom dat je niet verder kan kijken dan je neus lang is
dus je bent een kortzichtige sjaak
ook leuk voor jou

oh, en voor de duidelijkheid: hardcore punk bestond al lang voordat de hardcore trance (om het maar even zo te noemen) bestond, dus wie is er de wannabe
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 18-06-2004 @ 13:54 :
AAP
Oud 19-06-2004, 12:30
zeehond23
zeehond23 is offline
mwa, na gister op digital assault was het toch wel weer even mijn beeld bijstellen van een bepaalde groep. Ik dacht het valt allemaal wel mee, maar dat genazi gaat mij echt te ver... Volgens mij snappen ze niet ech wat er allemaal bedoeld werd met die hitlergroet...

Maar voor de boxen was het weer goed te doen
Oud 19-06-2004, 14:07
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
ja nou boeie?
er zijn ook heel veel buitenlanders die stelen...
maar dat zijn ze nog niet allemaal net als dat veel gabbers nazi zijn maar niet allemaal
Oud 19-06-2004, 14:11
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
timp schreef op 19-06-2004 @ 12:13 :
ook leuk voor jou

oh, en voor de duidelijkheid: hardcore punk bestond al lang voordat de hardcore trance (om het maar even zo te noemen) bestond, dus wie is er de wannabe
ja precies daar luisterde mijn vader naar
ik val in slaap bij zo'n muziek
Oud 19-06-2004, 19:51
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 19-06-2004 @ 15:07 :
ja nou boeie?
er zijn ook heel veel buitenlanders die stelen...
maar dat zijn ze nog niet allemaal net als dat veel gabbers nazi zijn maar niet allemaal

....
Oud 19-06-2004, 23:14
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
ja.....je hebt het toch over gabbers
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-06-2004 @ 13:30 :
mwa, na gister op digital assault was het toch wel weer even mijn beeld bijstellen van een bepaalde groep. Ik dacht het valt allemaal wel mee, maar dat genazi gaat mij echt te ver... Volgens mij snappen ze niet ech wat er allemaal bedoeld werd met die hitlergroet...
op alle hardcore feesten waar ik tot nu toe geweest ben heb ik nog nooit mensen gezien die de hitlergroet deden.

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 23:57.
Oud 20-06-2004, 01:30
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 20-06-2004 @ 00:14 :
ja.....je hebt het toch over gabbers

op alle hardcore feesten waar ik tot nu toe geweest ben heb ik nog nooit mensen gezien die de hitlergroet deden.
nee, ik zat eigenlijk meer over die kleine groep neonazie´s. Dacht dat dat allemaal wel mee viel enzo, maar ze zijn echt gewoon lomp en dom (imho)
Oud 20-06-2004, 08:33
Verwijderd
jeetje hey....wat een discussie over wat je nou bent als je iets luistert
ik ebn blij dat neit iedereen hetzelfde luistert./....tenminste niet zo druk op die hc party's
maar ja zal mij wat beoien welke hardcore goed of slecht is en wie er nou 'dom' is.......iedreen moet het lekker zelf weten
Oud 21-06-2004, 15:41
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 20-06-2004 @ 02:30 :
nee, ik zat eigenlijk meer over die kleine groep neonazie´s. Dacht dat dat allemaal wel mee viel enzo, maar ze zijn echt gewoon lomp en dom (imho)
Helaas is het altijd een kleine t*ringgroep die het verpest voor de rest...

DA was verder wel vet he? ( heb het helaas moeten missen... )
Oud 21-06-2004, 15:42
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:

Ja dus, dat maakt jullie beter?

Deze topic ging over hoe de ervaringen van mensen op hardcorefeesten zijn...niet over wat er eerder en/of beter was/is.
Oud 21-06-2004, 15:51
Metal
Metal is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 19-06-2004 @ 15:11 :
ja precies daar luisterde mijn vader naar
ik val in slaap bij zo'n muziek
maar op een hardcore echte party valt er niks te slapen, dat is overleven, moshen, slaan en stampen tot je erbij neervalt!!!!

Onze hardcore party's zijn minstens honderd keer zo hard als jullie party's

en als je het niet gelooft, ik zou zeggen

Kom eens kijken
Oud 22-06-2004, 14:27
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-06-2004 @ 16:51 :
maar op een hardcore echte party valt er niks te slapen, dat is overleven, moshen, slaan en stampen tot je erbij neervalt!!!!

Kom eens kijken
een echte hardcore party? hoezo zijn die van jullie dan "echt" en die van ons niet....? gabber heet toch ook echt wel hardcore (in Nederland tenminste) ik denk dat als je de meeste mensen vraagt of ze hardcore kennen in nl dat ze toch aan gabber hardcore denken
Oud 22-06-2004, 14:42
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 22-06-2004 @ 15:27 :
ik denk dat als je de meeste mensen vraagt of ze hardcore kennen in nl dat ze toch aan gabber hardcore denken
De meeste denken ook nog steeds dat het meervoud van handvat 'handvaten' is.

Maar inderdaad, dit topic ging over gabberhardcore.
Oud 22-06-2004, 18:30
Verwijderd
kom laten we een leuke discussie houden,.......en elkaars vooroordelen over elkaars muziek even vertellen
WAT EEN ONZIN
laat iederteen toch lekker i hun waarde man
welke is er beter?
dat bepaal je nog altijd zelf
ik heb nix met gabber wel met die andere hc maar ja hoor je mij zeggen dt gabbers zielig en dom zijn
nee
kap met dit onozele gedoe man
Oud 23-06-2004, 17:33
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Candace for president
Oud 23-06-2004, 17:35
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Citaat:
Metal schreef op 21-06-2004 @ 16:51 :

Kom eens kijken
Dat noem ik meer skin party's zoals jij die beschrijft...kan me vergissen?

Dat gepogo enzo zie je tegenwoordig steeds meer op gabberfeesten, waar het niet thuishoort btw...
Oud 23-06-2004, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Jean-Paul schreef op 23-06-2004 @ 18:33 :
Candace for president
thanx
Oud 25-06-2004, 15:56
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
Citaat:
ook leuk voor jou

en ja het heeft nix met Muziek te maken maar ik denk dat de Hardcore Sex nog eerder bestond dus wie is hier de wannabe

AAP

Oud 27-06-2004, 12:30
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
hardcore_hooli schreef op 27-05-2004 @ 16:45 :
tulleriet hoe kan je nou oordelen over iets wat je niet kent volgensm ij ben jij dan zo n dom persoon allemaal sjonnies en sletjes dat zijn volgens mij meer de doelgroepen die je in discotheken ziet maar goed

mazzel
Weet ik, ik pretendeer ook niet dat ik verstand heb van hardcore, integendeel, ik distantieër me het liefst zoveel mogelijk van al dat domme volk.

Daareentegen, je als een bekrompen mongool gedragen en alles over een kam scheren, is best gaaf.
Oud 29-06-2004, 19:56
blackfairy
blackfairy is offline
Mijn ervaring met hardcore feestjes zijn goed.. EN NIEMAND HEEFT HET RECHT OM MIJN MENING DAAROVER TE VERANDERE!

en in elke groep zitte er rotte appels.. ga niet lope schelden dat we drugsgebruikers zijn, andere mense smoken slikke nakke spuite ook, ga niet roepe dat we nazi's zijn... donkere mensen discrimineren ook in hun eigen land op de blanke..

dus je ken discussieren wat je wilt maar je komt er toch niet aangezien iedereen onbewust toch graag in hun eiguh hokkie gepropt wilt worde... niemand staat hoger dan een andere 'groep'

anyway.. Now one likes us, WE DON'T CARE!!
Oud 30-06-2004, 11:55
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
ik ga regelmatig naar hc feesten ik vind de muziek mooi , de sfeer goed (over het algemeen) het drugsgebruik te hoog.

Heb niks tegen drugs maar als je er niet tegen kan moetje het nietdoen. Heb vaak genoeg meegemaakt dat een groep van 5 of 6 nazi's aan het inhakken was op 1 persoon DAT VIND IK WALGELIJK en het toppunt van DOM en ASOCIAAL en gedrag wat gekenmerkt wordt door onzekerheid.

Maar wat ik ook vind is dat de vooroordelen over gabbers en housepartys vaak nergens over gaan!! Over het algemeen(zoals ik al zei dus) is de sfeer op zulke feesten gewoon gaaf!! iedereen is vriendelijk etc

wat ik dus wil zeggen, gabbers zijn echt niet anders dan andere mensen maar zoals bij elke groepering of bij elk feest; je trekt ook publiek aan dat - zoals mijn voorganger al zei- de rotte appel is.

dit was mijn betoog (H)
Oud 30-06-2004, 14:06
hcwillsurvive
hcwillsurvive is offline
Citaat:
telluriet schreef op 27-06-2004 @ 13:30 :
Weet ik, ik pretendeer ook niet dat ik verstand heb van hardcore, integendeel, ik distantieër me het liefst zoveel mogelijk van al dat domme volk.

Daareentegen, je als een bekrompen mongool gedragen en alles over een kam scheren, is best gaaf.
mannetje doe niet zo uit de hoogte jij en probeer al helemaal niet jezelf omhoog te halen door anderen af te kraken.
wat maakt jou zoveel beter? omdat jij zogenaamd origineler bent? en wat heeft dom nu weer te maken met het topic "hoe zijn jouw ervaringen op hardcore feesten? volgens mij ben jij degene die dom is en op het verkeerde topic zit
Oud 30-06-2004, 15:14
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
hcwillsurvive schreef op 30-06-2004 @ 15:06 :
mannetje doe niet zo uit de hoogte jij en probeer al helemaal niet jezelf omhoog te halen door anderen af te kraken.
wat maakt jou zoveel beter? omdat jij zogenaamd origineler bent? en wat heeft dom nu weer te maken met het topic "hoe zijn jouw ervaringen op hardcore feesten? volgens mij ben jij degene die dom is en op het verkeerde topic zit
ik zit dat zo is aan te kijken he.. dat so called gediscussieer...ennuh ik denk dat jullie je tijd een beetje verdoen met het schelden op elkaar want erg hoog niveau argumenten heeft t ook niet echt... laat elkaar lekker naief zijn en ga verder met je leve...als je t doet doe t dan goed en op een toch wel klein beetje volwassen manier..

En telluriet.. ik weet zeker..als jij iemand tegen komt.. neem als voorbeeld mij or anyone else, en diegene zou niet zeggen dat ie naar hardcore luistert.. dat je gewoon gewoon leuk zou gaan zitte praten met die persoon.

Citaat:
en als iemand anders t doet tegenover jou dan begin je te schelden niks persoonlijks trouwens hoor.. meer in t algemeen
Oud 30-06-2004, 15:16
chaostar
chaostar is offline
Citaat:
telluriet schreef op 27-06-2004 @ 13:30 :

Je weet er niks van maar het is wel dom volk? Hoe weet je dat dan als je je er van distantiëert?

Om even in je eigen leefwereldje een voorbeeld te geven: "Weet ik, ik pretendeer ook niet dat ik verstand heb van black metal, integendeel, ik distantieër me het liefst zoveel mogelijk van al die satanisten."

Slaat toch ook nergens op?
Oud 01-07-2004, 13:17
cyb@gurl
cyb@gurl is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 30-06-2004 @ 16:14 :
ik zit dat zo is aan te kijken he.. dat so called gediscussieer...ennuh ik denk dat jullie je tijd een beetje verdoen met het schelden op elkaar want erg hoog niveau argumenten heeft t ook niet echt... laat elkaar lekker naief zijn en ga verder met je leve...als je t doet doe t dan goed en op een toch wel klein beetje volwassen manier..

En telluriet.. ik weet zeker..als jij iemand tegen komt.. neem als voorbeeld mij or anyone else, en diegene zou niet zeggen dat ie naar hardcore luistert.. dat je gewoon gewoon leuk zou gaan zitte praten met die persoon.

en als iemand anders t doet tegenover jou dan begin je te schelden niks persoonlijks trouwens hoor.. meer in t algemeen

goed gezegd BF !!
Oud 04-07-2004, 01:34
zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 29-06-2004 @ 20:56 :
Mijn ervaring met hardcore feestjes zijn goed.. EN NIEMAND HEEFT HET RECHT OM MIJN MENING DAAROVER TE VERANDERE!

en in elke groep zitte er rotte appels.. ga niet lope schelden dat we drugsgebruikers zijn, andere mense smoken slikke nakke spuite ook, ga niet roepe dat we nazi's zijn... donkere mensen discrimineren ook in hun eigen land op de blanke..

dus je ken discussieren wat je wilt maar je komt er toch niet aangezien iedereen onbewust toch graag in hun eiguh hokkie gepropt wilt worde... niemand staat hoger dan een andere 'groep'

anyway.. Now one likes us, WE DON'T CARE!!
ik vraag me erg af of ik me aangesproken moet voelen hierbij...
Oud 04-07-2004, 15:38
Griller
Griller is offline
Ik vind hardcore feesten eigenlijk wel leuk, de sfeer is beter dan gewoon in de stad of dan op de meeste andere feesten, hierbij speelt het overmatige drugsgebruik ook zeker mee, meeste van die mensen zijn namelijk allemaal we aardig tegen je en doen niet moeilijk.
Ben zelf wel al lang niet meer op die feesten geweest omdat ze er niet meer zoveel zijn hier in Maastricht en ik heb het iets te druk. Ik ga liever nu naar grote feesten/festivals waar je allemaal verschillende soorten dance muziek hebben. Heb je tenminste nog wat afwisseling.
Oud 05-07-2004, 06:31
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Waar was je verleden week?
Oud 05-07-2004, 17:10
foreignstud2
foreignstud2 is offline
Ik heb al een aantal keren op z'n feest achter de bar gewerkt. Bij Masters Of Hardcore en ik moet zeggen dat de sfeer altijd erg goed was..

ik heb me daar goed vermaakt iniedergeval
Oud 06-07-2004, 20:43
ellaversa
ellaversa is offline
het valt me op dat de mensen met de minste ervaring het hardste schreeuwen
Oud 11-07-2004, 19:06
DJ Hazard
DJ Hazard is offline
Mijn ervaringen zijn goed, gewoon lekker uit je dak gaan en lekker hakkûh
Oud 16-07-2004, 15:43
blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 04-07-2004 @ 02:34 :
ik vraag me erg af of ik me aangesproken moet voelen hierbij...
euhh... dat lijkt me iets wat jijzelf bepaalt ofzo?... t was voor niemand in t speciaal geschreven iig... .. hoewel.. voor de ik-heb-bekrompen-gedachtes mensen...
Oud 16-07-2004, 15:50
Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Altijd supergezellig.. totdat het vechten begint..
Oud 18-07-2004, 16:35
cup a soup
cup a soup is offline
gister eerste hc feest, hellbound geweest.
ja de sfeer is over het algemeen goed, zo rond 12 uur... maar toen we aankwamen was de sfeer gewoon veeel minder. uurtje later beginnen al die pillen te werken en wordt de sfeer beter. daarvoor staan veel mensen beetje stoer te zijn.. wel triest.
maar goed, drugs-gehalte ligt mij ook wat te hoog... al die mensen aan de pep en coke vind k niet echt wat.. sommige zijn echt eng!
maar de algemene sfeer is wel goed, iedereen gaat helemaal uit z'n dak en geen ruzie ofzo.
Oud 19-07-2004, 20:59
AGH
AGH is offline
Ik heb een poging gedaan deze discussie te volgen, maar ben bang dat het op een welles-nietes verhaal zal uitlopen.
Ik snap de veroordeling alleen niet zo dat mensen die drugs gebruiken op voorhand ook direct dom en verwerpelijk zijn. Lijkt mij bij voorbaat ook een domme redenatie.
Maar ik ben zelf ook niet echt slim, ondanks dat ik geen drugs gebruik dus daar zal het wel aan liggen.

Zelf hou ik niet zo van gabber, hardcore of weet ik veel wat de juiste naam is, maar op zich is het best gezellige muziek voor een feestje. Ben zelf ook regelmatig naar feestjes geweest, maar ben eigenlijk wel naar allerlei soorten feesten geweest.
En ik denk dat alle feesten zo hun plus- en minpunten hebben.
Zelf ging ik vroeger wel eens vanuit de voetbalwereld mee naar feesten, iets wat ons door de echte feestgangers denk ik niet in dank werd afgenomen.
Ik vond de truien-oorlog op een gegeven wel aardig triest worden.
Vijf kale jongens liepen op een gegeven moment met truien van ‘Hardinxveld-Giessendam’ rond en er moest ook direct vermeld worden dat ze de gekste waren.
Volgens mij loopt nu alleen Den Bosch nu nog maar massaal in die truien rond.
Geweld vind je natuurlijk in alle lagen der bevolking en op een gegeven moment waren feesten gewoon mooie momenten om elkaar op te zoeken.
En ach, een knokpartij kun je overal wel verwachten. Vooral als je het niet verwacht.
Persoonlijk snap ik ook niet dat mensen een vervelende avond hebben doordat andere mensen het nodig vinden om op het hoofd van elkaar te slaan.
Zolang je er zelf niet betrokken bij raakt is er toch niets aan de hand?
Maar duren die vetes eigenlijk nog steeds voort nu de voetbalwereld zich langzaam heeft teruggetrokken, op een aantal incidenten na?

Maar ik moet zeggen dat ik ook regelmatig gewoon goeie feesten heb gezien, zonder geweld.
Illegale feesten onder een viaduct of gewoon grote feesten aan de Hemkade.
Het zal mijn levensstijl nooit worden, maar ik heb me op alle feesten altijd wel goed vermaakt. Als mensen deze levensstijl zich wel willen toe-eigenen vind ik dat prima, zolang ze mijn levensstijl ook niet veroordelen.
Oud 20-07-2004, 06:54
Jean-Paul
Jean-Paul is offline
Oud 21-07-2004, 09:11
morgainemanson
morgainemanson is offline
Citaat:
hardcore_hooli schreef op 27-05-2004 @ 15:59 :
HOE ZIJN jou ervaringen op hardcore feesten ???
daar word te veel hard drugs gebruikt en dat merk je!!!verder ga ik liever naar gothic feesten daar is t gezelliger en daar word alleeen gezopen en soft drugs gebruikt
Oud 21-07-2004, 09:12
morgainemanson
morgainemanson is offline
ik ben zo vaak op de feesten gerweest dat ik ondertussen wel weet hoe het er aan toe gaat en zo leuk is t niej!!! veel te veel hard drugs enz.

Regels voor berichten