![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
*pakt een knuppel* ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
hoeveel mensen met kinderen hebben een carriere? Nee, wacht, hoeveel vrouwen met kinderen hebben een carriere? Vrijwillig en onvrijwillig? ohja en 26? dacht het niet, eerder 35.
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Oja en even snel het avondeten in de magnatron proppen.
||
Citaat:
nou dat is best vermoeiend hoor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
uhu ik wil wel kinderen maar als ik zie hoe zwaar mijn ouders het af en toe hebben dan ga ik echt wel twijfelen,maar ik weet wat je bedoeld want zo denk ik er zelf ook over. |
![]() |
||
Citaat:
carriere gaat voor gezin. zo denk ik er nu over. en ik heb van dat moeder gedoe geen last. nu niet. ze zeggen dat dat rond de 30e komt toch? maar ik weil geen kids, toch heb ik zoiets dat als je man/vriend later is overleden en je zit in het bejaarde tehuis en je hebt geen kids dan ben je echt helemaal alleen. nu begin ik er wel over na te denken om een koter te nemen later na m'n 30e ofzow een keertje. ook maar een keer want het doet volgens mij schreeuwend zeer om zo'n kind d'r uit te pushen. maar ik vertik het om te stoppen met werken. Het kind gaat hoe zeer ik daar optegen ben waarscheinlijk gewoon 2 a 3 dagen naar de creche. want als ik thuis blijf zitten ga ik nu voor noppes naar school. en volgend jaar studeren. doe het om later geld te verdienen dus wil ik ook niet op mijn luie gat achter de koters aan zitten vangen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ja! je haalt de woorden uit mn mond, t werd helemaal erg toen een gozer ( op dat moment zag k m ook nog s als de ware, nog zown mooi voorbeeld van 'trepped by hormons') zei dattie t best erg van me vond dat ik geen kinderen wilde, omdat hij ze zelf wel wilde (later dan) in de praktijk zie je meestal dat een stel allebei een kind willen en heel ideologisch bezig zijn, maar als t er op aan komt moet mams alles doen! zij moet haar carriere ervoor inleveren en bepalen wat goed of niet is voor het desbetrefende kind ik denk ook dat veel mannen dit ook als ideale toekomst zien, een lief vrouwtje met een kindje, maar zeld fulltime werken en er leuke vrijetijs dingen op na houden, de vrouw kan amper wewrken, part time of zo, heeft altijd de verplichtingen en dus geen leven !!!!!!!!!!!!!! maar oooooooooooooow, als vrouw zijnde kun je je nog maar amper verdedigen en beschermen tegen dit grote kwaad, want t gevoel is er.... een eigen kind, jouw evenbeeld..... |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|