Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Wat zou je denken als een 17jarige verteld iets te hebben met een 13jarige?
Ik zou nix denken. Gewoon oke/leuk. 85 48.57%
Jemig wat een groot verschil. 32 18.29%
Dit is niet gezond. 41 23.43%
Anders: namelijk... (graag posten) 17 9.71%
Aantal stemmers: 175. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2004, 23:07
lso
lso is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 00:01 :
Ligt eraan welke leeftijden precies in het spel zijn. 15-11 vind ik een redelijk groot verschil. De interesses en behoeftes van die 2 liggen ver uit elkaar. Maar bv 16-20 vind ik geen probleem. Ik verschil zelf ook 4 jaar met mijn eigen vriend. Ik kreeg met hem toen ik 17 was, hij 21. Dan liggen de interesses en behoefte wat dichter bij elkaar.
Hier 17-13 é...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-05-2004, 23:10
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
lso schreef op 30-05-2004 @ 00:07 :
Hier 17-13 é...
Tja, twijfelaar. Kan goed gaan, kan een probleem vormen. In de meeste gevallen gaat het op den duur wel een probleem vormen, maar is niet altijd zo.
Oud 29-05-2004, 23:23
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Op jullie leeftijd vind ik dat niet gezond.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:20
Rioto
best wel triest .. hoe kan je nou op een 13 jarig meisje vallen?!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:25
Verwijderd
tja... kan toch dattie der leuk vindt... en denk dat het ook heel erg aan die persoon ligt (en niet alleen hoe zij voor der 13 jaar is.. maar hij voor z'n 17 jaar).. als ze enigzins op dezelfde golflengte zitten en ze worden der allebei vrolijk van, gewoon doen.. tja en die mensen die je dan als pedo zien.. tja.. boeiend..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:33
phi
phi is offline
Citaat:
Sailor schreef op 29-05-2004 @ 00:48 :
Ik heb een meisje leren kennen die ik wel leuk vind, maar voordat ik wil beginnen met echt versieren wil ik jullie graag wat vragen.

Zij is dertien en ik zeventien. We schelen op 1 dag na precies vier jaar. Nu heb ik al gezocht naar oude topics maar ik wil graag weten hoe je ertegen aan kijkt als een 17 jarige jongen tegen je zou zeggen dat hij verkering heeft met een dertienjarige.

Ik bedoel dus niet of de relatie succesvol kan worden oid, maar gewoon hoe je over er tegen aankijkt.
Hoi,
ik ben nu 16 jaar, en ik sta mss het dichtst bij je aan. Ik was zelf 13 toen ik iemand van 17 leerde kennen. Uit de vorige berichtjes heb ik opgevangen dat de meesten er negatief tegenover staan, maar bij mij was dit helemaal niet het geval.
Iedereen vond dat wij goed bij elkaar pasten. JE moet niet naar 'een dertien jarig meisje' kijken, maar naar de persoon zelf.
Ik zou zeggen, ga ervoor!! Echt waar!! je zult er waarschijnlijk geen spijt van krijgen.
En op de commentaar van: je kunt er niet mee rotzooien: 1 opmerking => NIET WAAR!! rotzooien kun je ten eerste met niemand! Ik ben met die jongen naar bed geweest, ik heb prachtige tijden ermee beleeft (gn verdere uitleg). Dat hangt allemaal van persoon tot persoon af!

Ga ervoor, zou ik zeggen!!

KUZZZ
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 11:33
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Maypole schreef op 30-05-2004 @ 12:20 :
best wel triest .. hoe kan je nou op een 13 jarig meisje vallen?!
op der innelijker lijkt me lastig om daar op te vallen, op haar uiterlijk lijkt hij te vallen, want hij zegt steeds dat ze er niet uitziet als 13...
Oud 30-05-2004, 12:01
Sailor
Sailor is offline
Citaat:
pubergirl schreef op 30-05-2004 @ 12:33 :
Ga ervoor, zou ik zeggen!!

KUZZZ
Dank je wel voor (de eerste) (je) je positieve reactie
Oud 30-05-2004, 12:01
Sailor
Sailor is offline
Citaat:
Gothic schreef op 30-05-2004 @ 12:33 :
op der innelijker lijkt me lastig om daar op te vallen, op haar uiterlijk lijkt hij te vallen, want hij zegt steeds dat ze er niet uitziet als 13...

Ik ken haar verder ook niet zo goed, Het ging mij puur om de vraagstelling wat je ervan zou vinden als je hoorde dat...

Dus niet alleen in mijn geval, maar ook in het algemeen.

quote: tps

Ik bedoel dus niet of de relatie succesvol kan worden oid, maar gewoon hoe je over er tegen aankijkt.

Goed lezen he
Oud 30-05-2004, 12:07
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Ik heb op anders gestemd. Aan de ene kant vind ik er niks mis mee, maar dan zou zij echt ver op haar leeftijdsgenoten vooruit moeten lopen. Maar ik ben bang dat dat niet zo is. Meisjes kunnen vaak heel volwassen doen en doen alsof ze overal al aan toe zijn, maar dat zijn ze gewoon niet. Ze vinden het stoer en gaan erover opscheppen bij hun vriendinnetjes, maar eigenlijk hebben ze totaal geen idee waar ze aan beginnen. En ik spreek uit ervaring. Die jongen was dan wel 16, maar toch. Hij was gewoon in alles al wel veel verder dan ik, hoewel ik dat toen eerst niet toe wilde geven. Gelukkig kwam ik daar op tijd wel achter en heb ik er een punt achter gezet. Nu ben ik 15, over 5 maanden 16, en de grens ligt nu echt wel op 19 bij mij, en dat is dan ook echt het maximum, alles daarboven is gewoon not done, nu in ieder geval nog wel. Maar het is gewoon , dat 15/16 en 19 al veel acceptabeler klinkt dan 13 en 17, dat lijkt een veel groter gat. Dus ik heb er weinig vertrouwen in. Maar het gaat er nog altijd om wat je zelf vind, of je er zelf vertrouwen in hebt, en zij ook. Als dat zo is, en jullie er alletwee echt voor 100% achter staan, dan is er zeker een kans van slagen
Oud 30-05-2004, 12:13
Sailor
Sailor is offline
Citaat:
Witte Roos schreef op 30-05-2004 @ 13:07 :
En ik spreek uit ervaring. Die jongen was dan wel 16, maar toch. Hij was gewoon in alles al wel veel verder dan ik, hoewel ik dat toen eerst niet toe wilde geven. Gelukkig kwam ik daar op tijd wel achter en heb ik er een punt achter gezet.
Hoe oud was jij toen op dat moment?
Oud 30-05-2004, 12:20
BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
Citaat:
Sailor schreef op 30-05-2004 @ 13:13 :
Hoe oud was jij toen op dat moment?
ik was net 13 geworden, dus net in de brugklas, nieuwe school, terwijl hij in zijn eindexamenjaar zat (komt er ook nog eens bij dat ik gymnasium doe, en hij vmbo, dus terwijl hij bijna klaar was met school moest ik nog (meer dan) 5 jaar)

Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 12:25.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 12:58
Verwijderd
De meeste mensen in mijn omgeving zeggen dat ik ietsje te makkelijk denk over grote leeftijdsverschillen... maar ach....

Ik denk dat het kan.
Als jullie elkaar echt leuk vinden, ga er dan gewoon voor, maar weet dat je over veel dingen moeilijk met elkaar kunt praten, omdat het niveau-verschil gewoon nog heel groot is op die leeftijd. Inderdaad, het verschil tussen bijv. 20 en 24 is kleiner dan tussen 13 en 17 zoals al vaker gezegd is..
Maar we kennen het meisje hier natuurlijk niet, misschien is ze wel ontzettend intelligent en heeft ze al veel levenservaring, dan is het verschil natuurlijk weer kleiner.
Denk daar over na, en ga dan voor jezelf na hoe belangrijk en bijzonder je haar vindt...

Nog even iets anders: een (oud)tante van mij trouwde op haar 19e met een man van 40, en ze zijn getrouwd gebleven totdat hij op zn 85e overleed.... ERG groot verschil, maar het kan dus..
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:20
Verwijderd
toen ik de topictitel las, dacht ik: "vier jaar. wat is nou vier jaar? vier jaar is bijna niets."

toen ik je leeftijd zag, dacht ik: "zeventien. zeventien en eenentwintig, gaat toch perfect?"

toen ik zag dat zij dertien was, dacht ik: ""
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 16:45
QueenOfTheBongo
QueenOfTheBongo is offline
mijn neef is ook 17 en vrijt ook met een meisje van 13
ikzelf vind dat dat niet echt een zicht is
eerlijk gezegd bekijk ik 13 ook als een "klein" kind.
natuurlijk is dat niet altijd zo het geval ...
maar natuurlijk moet je het zelf weten
en vraag het eens aan je ouders... wat zij er van vinden
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:03
Verwijderd
Ik vind het wel meevallen zolang je rekening ermee houdt dat zij waarschijnlijk nog niet aan alles toe is...
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 17:16
annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
HvJ schreef op 29-05-2004 @ 19:21 :
een paar?
ik was het toen in ieder geval niet dus..
Oud 30-05-2004, 17:21
lso
lso is offline
is natuurlijk altijd goed iemand anders mening te horen maar...

als ik verliefd ben ga ik er gewoon voor dan wil ik wel nog luisteren naar anderen maar dan ben ik diegene die bewijst dat liefde blind is al zie ik niks meer om me heen buiten die ene jongen

x
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 23:44
Verwijderd
Het ligt eraan..Iemand van 20 en 24 is niet gek
Maar als je 17 bent en de ander 13 kan het gewoon niet.
Dat kind zou je zusje kunnen zijn.Ze is gewoon niet volwassen.
Ook al ziet ze er niet zo uit.. In her mind she's still a kid..
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 09:00
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
Ik heb een meisje leren kennen die ik wel leuk vind, maar voordat ik wil beginnen met echt versieren wil ik jullie graag wat vragen.

Zij is dertien en ik zeventien.

Cut the crap. Je beseft hopelijk zelf ook wel dat je vreselijk fout zit. Zo niet dan adviseer ik je om jezelf per direct te verhangen.

Misschien is het in jouw geval, beter als je het eens met de vader van dat meisje bespreekt, hij zal je denk ik wel enigszins een objectief perspectief kunnen bieden.
Oud 31-05-2004, 09:27
Duifje
Duifje is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 31-05-2004 @ 10:00 :

Misschien is het in jouw geval, beter als je het eens met de vader van dat meisje bespreekt, hij zal je denk ik wel enigszins een objectief perspectief kunnen bieden.
Mooi advies!
Oud 31-05-2004, 09:39
Verwijderd
Citaat:
snoodaard schreef op 31-05-2004 @ 21:00 :

Cut the crap. Je beseft hopelijk zelf ook wel dat je vreselijk fout zit. Zo niet dan adviseer ik je om jezelf per direct te verhangen.

Weer lekker scherp op deze vroege morgen hoor.

Credits Credits
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:12
Fa Sai
Fa Sai is offline
Ik vind een 13-jarige gewoon te jong voor iets dat met sex en serieuze relaties bezig te zijn, en 17-jarige jongens kunnen daar dus beter niet aan beginnen. Er zijn genoeg leuke meiden van je eigen leeftijd hoor!
Oud 31-05-2004, 11:14
Verwijderd
iemand uit mijn klas van vorig jaar gaat met een meisje van zestien (drie jaar verschil dus, en ze is nog eens drie jaar ouder dan het meisje waar jij mee omgaat), en over het algemeen ziet iedereen in onze vriendenkring haar toch als een kind, een snotaap die er wil bijhoren...

xxx
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 11:16
telluriet
telluriet is offline
Citaat:

Zij is dertien en ik zeventien. We schelen op 1 dag na precies vier jaar. Nu heb ik al gezocht naar oude topics maar ik wil graag weten hoe je ertegen aan kijkt als een 17 jarige jongen tegen je zou zeggen dat hij verkering heeft met een dertienjarige.

Ik zou denken: "Wat een pedofiel zeg, kansloos."

No offense verder hoor, aangezien er een boel 13-jarige sletjes zijn die kijken alsof ze dolgraag geneukt willen worden door willekeurig persoon met een veel te groot geslachtsorgaan. Ik kan me wel voorstellen dat er oudere jongens zijn die er wel even overheen willen, om het zo maar te stellen. Niks voor mij.

13 en 17 vind ik bijvoorbeeld niet kunnen, maar 21 en 25 bijvoorbeeld is geen enkel probleem.
Oud 31-05-2004, 11:28
Sade
Sade is offline
Citaat:
Gothic schreef op 29-05-2004 @ 09:35 :
een meisje van 13 blijft 13 hoe volwassen ze er ook uit mag zien.
Inderdaad. Dus daarom vindt ik het leeftijdsverschil te groot. Omdat een 17-jarige vaak al andere behoeftes heeft, en een 13-jarige vrijwel niet.

Overigens vind ik een leeftijdsverschil van 4 jaar niet te groot. Maar een meisje van 17 en een jongen van 21 is toch heel iets anders dan een meisje van 13 met een jongen van 17.
Oud 31-05-2004, 11:30
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik heb gestemd op anders, omdat ik 4 jaar leeftijdsverschil op zicht best wel vind kunnen, maar niet als het gaat om een jongen van 18 en een meisje van 14. Ik bedoel, dat meisje begint net te puberen, is nog bijna een kind, en die jongen is al half volwassen.. Het kan wel, je kiest er natuurlijk zelf voor, maar ik vind het op dat moment te groot, omdat die jongen hele andere behoeftes heeft als dat meisje, hij gaat in de weekenden flink stappen en zij mag waarschijnlijk nog niet eens uit.. Als zij al ouder zou zijn zou ik het een ander verhaal vinden, maar als jij (je was 17 geloof ik?) met een meisje van 13 neemt, vind ik het leeftijdsverschil wel te groot.. Maar je moet het natuurlijk zelf weten...
Oud 31-05-2004, 19:07
Sasbeest
Sasbeest is offline
Ik zie niet waarom dat niet zou kunnen. Niet iedereen is hetzelfde, ook niet iedereen van 13 (of 17). Ik denk dat het gewoon van de personen zelf afhangt dus.
Oud 31-05-2004, 19:31
Go
Go is offline
Wacht een paar jaar, dat ziet niemand er meer vreemd van op

Niemand ziet toch raar op van iemand van 15 en 19?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:51
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 31-05-2004 @ 00:44 :

Dat kind zou je zusje kunnen zijn.
Tsja dat vind ik wel een raar argument. Ik scheel 17 jaar met mijn vriend en toevallig heb ik twee broers die bijna net zo oud zijn.

Maarja, ik ben geen 13 meer natuurlijk.

Op zich vind ik het verschil geen probleem. Het is alleen goed uitkijken. Vaak zijn die meiden van 13 aan minder toe dan het lijkt of dat ze zelf denken. (ben zelf ook 13 geweest en ik dacht dat ik de hele wereld aan kon)
Met citaat reageren
Oud 31-05-2004, 22:59
Verwijderd
Citaat:
gerwin schreef op 31-05-2004 @ 20:31 :
Niemand ziet toch raar op van iemand van 15 en 19?
jawel?
Dan pubert ze een jaartje en is die gozer weer een jaar verder.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 14:55
xliselottex
xliselottex is offline
Citaat:
bugge schreef op 31-05-2004 @ 23:51 :
Tsja dat vind ik wel een raar argument.
ik ook. mn zus heeft een vriend die het broertje van mn ouders zou kunnen zijn
maar 4 jaar verschil kan wel (ook bij deze leeftijd) als je er maar rekening mee houdt dat jullie misschien andere verlangens en behoeften hebben, wat misschien niet eens zo is, want het kan natuurlijk dat zij al redelijk 'ver' is en jij nog niet (sorry )
en als jullie echt verliefd zijn dat bewijst dat toch al dat dat niet zo is (die verschillende verlangens bedoel ik)
Oud 01-06-2004, 14:59
saartjeh
saartjeh is offline
1e, maar toch afhankelijk van persoon
Oud 01-06-2004, 15:35
Rieno
Rieno is offline
Ik denk ook wel dat je meer moet kijken naar de leefwereld van zo iemand, in plaats van naar de leeftijd. Je krijgt snel het idee dat 17 en 13 niet zou kunnen kloppen, maar dit heeft puur te maken met het feit dat je dan op totaal andere punten in je leven zit. Ik ken mensen van 13/14 die een stuk volwassener zijn/doen als mensen van bijvoorbeeld 18 ofzo.
Volgens mij word je ook niet snel verliefd op iemand die veel jonger is qua gedrag....lijkt me persoonlijk iig erg lastig.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2004, 17:37
blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mmm ik wee het niet.. Er zijn meiden die al wat volwassener zijn in doen en denken, maar zo`n relatie loopt meestal op niks uit, de kans bestaat wel maar is echt maar nihil.. Sowieso jij bent de puberteit al voorbij en zij begint nou te puisteh.. Er zit nog best wel een wereld van verschil tussen jullie.. En denk aan het uitgaan?! Jij zou dus nooit met je vriendin uit kunnen gaan, want een 13-jarige komt bij controle nergens binnen, denk aan vrienden die er misschien raar over denken en niet alleen daaraan, maar als je iets met haar hebt dan moet je ook bij haar vriendinnen zitten, zie je dat al voor je? Een 17-jarige jongen rond van die preuts van een leeftijds-categorie tussen de 11 en 14 jaar..?! Naaaaah... Ik heb nu ook 2 maanden weer verkering met een meisje dat 15 is, dus 3 jaar verschil en dat vind ik al een groot verschil, maar ze is heel volwassen, omdat ze enorm veel meegemaakt heeft, zij moet bijvoorbeeld moeder spelen over haar moeder.. Van zulke dingen word je sneller volwassener.. Het ligt ook gewoon aan de persoon in kwestie en ik wil niet zeggen dat het niet zou kunnen lukken en ik kijk er ook niet raar tegenop, maar bekijk eerst ook goed de nadelen ervan..

Scu6
Oud 03-06-2004, 14:00
lindaxxxies
lindaxxxies is offline
toen ik 15 was kreeg ik ook met een jongen van 19, hij is 3,5 jaar ouder
en ik heb nu nog steeds met hem, al bijna 3 jaar

dus kan best!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 14:02
snoodaard
snoodaard is offline
Citaat:
peanypeanut schreef op 03-06-2004 @ 15:00 :
toen ik 15 was kreeg ik ook met een jongen van 19, hij is 3,5 jaar ouder
en ik heb nu nog steeds met hem, al bijna 3 jaar

dus kan best!
PRECIES! Van leeftijd voel je niets!

Ik ga zo maar even naar de basisschool een nieuw neukertje oppikken .
Oud 03-06-2004, 14:07
duvelke21
duvelke21 is offline
Ik zou zeggen als het goed voelt doen
ik ben zelf 21 en me vriend is 18 gaat super goed

x saskia
Oud 06-06-2004, 09:40
Tesca
Tesca is offline
4 jaar kan best, hoewel dit wel een rotleeftijd is (17-21 had beter geweest), maar als het voor jou goed voelt, en jij d'r leuk vind, why not?
Oud 07-06-2004, 02:07
hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
als het mijn zusje van 13 is trap ik je naar de kolere

Just my 2 cents
Oud 07-06-2004, 08:58
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
hoiikbeneengans schreef op 07-06-2004 @ 03:07 :
als het mijn zusje van 13 is trap ik je naar de kolere
Stoer man
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 14:20
Verwijderd
Ik heb als 20jarige iets gehad met een 16jarige en als 21jarige met 17jarige (ander ). Dus ik kan er iig al niet over oordelen . Het is leuk en gaat best, alleen bij bepaalde dingen moet je natuurlijk oppassen, zo'n verschil kan inhouden dat de ander nog lang niet zo ver is als jij. Een vriend van mij heeft als 22jarige iets met een 15jarige gehad en daar ging het fout omdat hij bang was haar aan te raken, omdat zij misschien nog niet zo ver zou zijn. Nu was zij dat wel, maar niet iedereen is dat.
Uiteindelijk werd het toch wel een probleem omdat hij toch naar zijn vrienden luisterde die mij te extreem voor hem vonden (en dan niet de leeftijd, maar mijn uiterlijk en gedrag). Al heeft hem dat niets opgeleverd, want ik merk dat hij toch telkens weer naar me toetrekt en af en toe hints geeft. Alleen is mijn interesse in hem compleet over, ik heb nu een lieve vriend (weer jonger maar t scheelt maar 11 maanden ) en was het leuk voor zolang het duurde, maar ik had me nu ook niet de voorstelling gemaakt dat ik met hem zou samenblijven ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 16:36
songeur
songeur is offline
Dan denk ik: jemig wat een groot verschil. Maar het gaat er natuurlijk wel om hoe die personen zijn. Dit is echt iets om per situatie te beoordelen, maar mijn eerste reactie is bovenstaande.
Oud 07-06-2004, 17:27
marg
marg is offline
ligt eraan hoe diegene van 13 is (en natuurlijk hoe diegene van 17 maarja)
ik had op mijn 13e echt geen behoefte aan serieuze verkering, met een ouder iemand
maar als diegene het echt wil, is het niet zo erg
maarja, op die leeftijd is 4 jaar best veel
als je ouder bent scheelt het niks meer.
Oud 07-06-2004, 18:03
Sasbeest
Sasbeest is offline
Citaat:
marg schreef op 07-06-2004 @ 18:27 :
ik had op mijn 13e echt geen behoefte aan serieuze verkering, met een ouder iemand
Ook dat verschilt per persoon denk ik. Ik leerde op mijn 14e een jongen van 20e kennen en dat klikte echt super. Misschien dat ik juist wel op zoek was naar een ouder (misschien ervarener) iemand. Oftewel, het verschilt gewoon per situatie
Oud 08-06-2004, 15:54
MightyMarcel
MightyMarcel is offline
ik vind 13 wel erg jong, en ik denk dan ook niet dat je dit al te serieus moet nemen. het verschil is gewoon te groot; iemand van 17 kan al best 'volwassen' zijn, iemand van 13 is nog maar een kind.
Oud 10-06-2004, 17:49
Joehoee
Joehoee is offline
ik scheel ook 4jaar met me vriend dus
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 17:50
Joehoee
Joehoee is offline
en toen ik 13 was had ik een vriendje van bijna 17 en !
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:20
Verwijderd
ligt eraan hoe het meisje zelf is. is ze al wat volwassener dan ist geen probleem, maar istnog ecvt zoon kindje, dan zou ik het best raar vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2004, 18:44
Fairy82
Fairy82 is offline
Tussen mij en mijn vriend zit ook een behoorlijk leeftijdsverschil van meer dan zes jaar. Ik leerde hem kennen op mijn 18e, toen was hij 25. Op dat moment vond ik zelf het leeftijdsverschil niet heel groot. Bart woonde op zichzelf en ik had een meidenkamer bij mijn ouders. Inmiddels zijn we 21 en (bijna; maandag) 28, nog steeds bij elkaar en ik vind het leeftijdsverschil geen enkel probleem, de omgeving ook niet. Eerst vonden zijn ouders mij wel te jong, nu zijn ze aan mij gewend. Trouwens, ik denk ook wel dat het komt omdat Bart en ik beide nog studeren, dat daarom het leeftijdsverschil misschien ook wel minder lijkt. Rond oktober gaan we eindelijk samenwonen en ik kijk er halsreikend naar uit. Ik ben heel erg bezig met uitzet en op en neer reizen van Leeuwarden naar Haarlem.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten