Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik had vraag 17 goed terwijl ik er echt van overtuigd was dat hij fout was, net als bij vraag 23. Maar dat terzijde ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een voldoende zit er waarschijnlijk wel (ff snel nagekeken), best bizar ik heb het hele jaar geen voldoende voor scheikunde gehaald en op mijn examen haal ik wel een voldoende ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Weet het niet 100% zeker... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() je bent alleen vollediger, maar alles wat overbodig is,is niet meteen fout. Je kunt hem maar beter wel opschrijven, want stel nu dart je hem wel op had moeten schrijven, had je hem anders fout gehad. iig overbodig en toch opschrijven wil niet perse zeggen dat je antwoord meteen fout is. |
![]() |
|
ik kwam er gister achter dat ik een hele pagina ben vergeten...
oeps! (die met die tekst en vraag 17) best dom want ik heb die tekstvragen dus met dat laatste gedeelte van de t6ekst gemaakt -> klopt geen hout van... heb wel tussen de 5.6 en 7.1 moest een 4.4 voor een zes dus heb het wel gehaald... maar toch, op het examen een pagina vergeten is het stomste wat ik dit jaar heb gedaan.....
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval weet je dat de uitgang sowieso het laagste plaatsnummer heeft, dus die hoef je niet te nummeren, die is standaard 1. (Okay, er zullen vast wel uitzonderingen zijn, maar die zijn niet van toepassing op deze vraag ![]()
|
Wow, dit was écht een eitje... heb ik me hier zo druk over gemaakt
![]() Wel jammer dat iedereen het makkelijk vond, want nu zal de normering wel erg streng zijn ![]() ![]() Ach, dan heb ik nog steeds een 8 ofzo... wiew, en nu: vakantie ![]()
||
![]() |
Citaat:
hydroxy gebruik je als er een groep aanwezig is met een hogere prioriteit dan de OH-groep. Is de OH-groep de groep met de hoogste prioriteit, dan krijg je het achtervoegsel -ol --> zie hiervoor ook de regels van binas tabel 103C en verder |
![]() |
||
Citaat:
Maargoed, dat zal wel weer aan mij liggen.
||
Citaat:
![]() @ Saycheese Er staat zelfs nog in mijn boek dat als er een OH groep én een NH groep aanwezig zijn, dat dan de NH groep het voorvoegsel (amino-) krijgt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mesnen
--> binas tabel 103C : de alcoholen staan boven de amiNen en niet zoals velen misschien zullen de denken de amiDen --> een amiNe is namelijk een NH2-groep en de amiDen zijn verbindingen als de CONH2, dus een dubbelgebonde O en een NH2-groep. --> in dit geval gaat het ALLEEN om een NH2-groep en heb je te maken met een amiNe en die heeft een lagere prioriteit dan de OH-groep. --> sorry: 4hydroxybenzeenamine is echt heel erg fout ..... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik had ook tussen 8 en 9,3..........relaxe.................... |
![]() |
|
![]() |
hallo alchemisten...
wist je dat 4-aminobenzenol in de MERCK INDEX editie 12 niet genoemd wordt! MERCK kiest voor de naam: p-aminophenol (p = para = 4) verder worden vermeld: p-hydroxyaniline, 4-amino-1-hydroxybenzene De laatste naam behoort dus ook gewoon 4 p te krijgen Ik kan de schrijvers van die boeken dus wel begrijpen... Het is hydroxybenzeen of fenol Waar blijven we als we bijv voortdurend straatnamen gaan wijzigen? Het werk (S1,2), was wel van beschamende eenvoud, vooral door de vele vragen met voorzetjes. De correctiehandleiding ontroerend gul in het uitdelen van punten Laatst gewijzigd op 05-06-2004 om 19:32. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
VWO |
scheikunde 1,2!!! TopDrop | 123 | 24-05-2006 12:47 | |
VWO |
Score scheikunde 1 RamonS | 4 | 22-05-2006 18:12 | |
VWO |
Scheikunde 1,2 Bloedpropje | 47 | 25-05-2005 16:45 | |
Algemene schoolzaken |
scheikunde 2 da leentjuh | 16 | 07-03-2004 14:05 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
scheikunde... chemie vwo bovenbouw deel 1 scheikunde 1 sas_andrea | 1 | 13-01-2002 19:01 |