Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 05-06-2004 @ 17:43 :
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan fps, thief 3 is echt totaal anders dan doom ofzo, gelukkig.
Ik denk niet dat dat serieus bedoelt was.......
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-06-2004, 17:37
Preaper
Preaper is offline
Ik ben destijds zeer fanatiek geweest met Thief 1. Thief 2 vond ik al een stuk minder.
Het enigste nadeel van Thief 1 vond ik de shooter levels. Opeens kwamer er allemaal zobies in voor en dat vond ik er echt niet bij passen. Thief 1 was als tactisch spel erg leuk, maar als shooter dom vervelend.

Ik hoop dat dit soort shooter levels neit teveel gaan voorkomen in Thief 3. Maar desalnietemin ga ik het proberen. De demo was heerlijk .
Oud 05-06-2004, 18:01
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
Preaper schreef op 05-06-2004 @ 18:37 :
Ik ben destijds zeer fanatiek geweest met Thief 1. Thief 2 vond ik al een stuk minder.
Het enigste nadeel van Thief 1 vond ik de shooter levels. Opeens kwamer er allemaal zobies in voor en dat vond ik er echt niet bij passen. Thief 1 was als tactisch spel erg leuk, maar als shooter dom vervelend.
Ja, dat vond ik ook zo zwaar bagger, hé?!
Oud 05-06-2004, 20:42
schietgeweer
schietgeweer is offline
Dat de zombies in de tweede level al tevoorschijn kwamen was voor mij aanvankelijk ook een behoorlijke een turn-off om verder te spelen.

Ik heb Thief: DS nu ook gedownload (ik koop 'm toch) en ik moet zeggen dat die topsfeer niet alleen tot de eerste missie beperkt blijft. Ik ben nu in de kerk van de Hammerites om iets te jatten en de sfeer is ook daar weer subliem. De grootte van de kerk, de gebeden van de Hammers zelf, en als je dan zo'n tekst leest waarin een inquisitie-styled executie wordt beschreven wordt het gevoel dat je tussen doorgedraaide fanatiekelingen sluipt nog sterker.

Verder zijn de cutscenes ook weer erg mooi.
Oud 05-06-2004, 22:34
Verwijderd
Mja, ik snap echt niet dat in de gamespy review ze zo onwijs zaten te zeiken op de graphics en dat er geen sfeer zat in het spel. Het zal wel aan mij liggen maar de graphics zijn prima en de sfeer zit er duidelijk wel in.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 09:45
freyk
freyk is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 05-06-2004 @ 23:34 :
Mja, ik snap echt niet dat in de gamespy review ze zo onwijs zaten te zeiken op de graphics en dat er geen sfeer zat in het spel. Het zal wel aan mij liggen maar de graphics zijn prima en de sfeer zit er duidelijk wel in.
Nee, het ligt aan gamespy
Ze moeten eerst de oude delen hebben gespeeld, zodat ze daarna de echte sfeer zullen herkennen.
Oud 06-06-2004, 11:28
Preaper
Preaper is offline
Ik geloof niet dat GameSpy objectieve reviews levert. Ik denk dat de bedrijven die de meeste royalties geven de beste reviews mogen verwachten.
Als je echt zeker wil zijn van een review moet je die zoeken bij een onafhankelijk bedrijf.
Oud 07-06-2004, 02:18
schietgeweer
schietgeweer is offline
Ik ga nu, 's nachts om 3:20 uur, pikkedonker met koptelefoon, Shalebridge Cradle binnen. The Cradle is een verlaten weeshuis of zoiets, in ieder geval zijn er niet zulke leuke dingen gebeurd. Ik heb de naam overal al voorbij zien komen als een fucking enge missie, dus wish me luck.
Oud 07-06-2004, 07:38
freyk
freyk is offline
Citaat:
schietgeweer schreef op 07-06-2004 @ 03:18 :
Ik ga nu, 's nachts om 3:20 uur, pikkedonker met koptelefoon, Shalebridge Cradle binnen.
Da's zwaar ziek hoor, dat je nog 's nachts bezig bent om thief spelen, en dat je weet dat je smorgens er weer vroeg uit moet.

Een taffer heeft ook zijn rust nodig, hé
Maar ik begin zelf ook al te merken dat thief 3 zwaar verslavend werkt
Oud 08-06-2004, 07:07
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Kreeg hem gistermiddag van m'n baas... Wat een fantastisch spel!

De graphics zijn echt... Wow! Vooral bij dit type spel...
Oud 08-06-2004, 17:38
Preaper
Preaper is offline
Ik zou nog even wachtne met het kopen van thief 3 tot de patch uit is.
Je wordt niet goed van al die bugs.
Oud 13-06-2004, 15:03
freyk
freyk is offline
Lui,
sorry dat ik een lange tijd niet meer heb gereageert, dit omdat ik al een lange tijd Thief 3 heb en onwijs verslaaft ben aan dit spel.

Er waren maar drie dingen wat me tegenviel:
Spoiler

ennuh nog ff een tip:
Spoiler

Citaat:
Preaper schreef op 08-06-2004 @ 18:38 :
Ik zou nog even wachtne met het kopen van thief 3 tot de patch uit is.
Je wordt niet goed van al die bugs.
Pfff, zo erg is het ook weer niet.
De enige bug die ik kon ontdekken was de moeilijkheidsgraad bug, maar dat was algemeen bekend.
Ook zeiden ze dat er een a.i bug was, maar die kon ik niet ontdekken omdat a.i reageerden reageerden op alles wat ik deed.
Oud 13-06-2004, 15:40
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 13-06-2004 @ 16:03 :

Er waren maar drie dingen wat me tegenviel:
Spoiler

*telt*

Ik zie er vier...........
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 16:26
freyk
freyk is offline
Offtopic:
Citaat:
superduck schreef op 13-06-2004 @ 16:40 :
*telt*
Ik zie er vier...........
Ach ja, ik kan niet tellen
Oud 14-06-2004, 14:32
Verwijderd
ben sinds deel 1 al jaren trouwe fan. beide delen onnoemlijk vaak gespeelt, probleem is dat het zo simpel is!
deel 1 was het onmogelijk om een missie niet te halen!
deel 2 werd iets lastiger en de laatste missie was verdomd moeilijk maar de rest, kom op zeg..
heb de demo nu gedaan, kon gelijk vooruit er is niet zoveel veranderd he, het is mooier geworden en da AI is wat beter, veel scheelt het niet heb ik het idee. waar ik altijd een gruwelijke hekel aan had waren de missies met zombies, beesten en op een gegeven moment tanks enzo. ik wil gewoon guards, boogschutters, hammerguards weet ik het. gewoon mensen geen zombies en bullshit. wat heerscht het toch om een burcht binnen te dringen alles te jatten en natuurlijk overal een kijkje te hebben genomen. een level moet groot zijn, veel guards en veel jatbare stuff dan is het leuk!

zin in deel 3!
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:06
Verwijderd
hmm dat lockpikken heb ik net 5 min geprobeerd en ik heb het niet helemaal door, zit met de muis te draaien en dat ringetje trilt wel wat maar verder niks, even later zat ik op de looptoetsen te rammen (w,a,s,d) en toen was ineens de deur open kan iemand mij ff pmen of in een spoiler wat tips voor dat lockpicken?
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:26
schietgeweer
schietgeweer is offline
Spoiler

Hoop dat dat duidelijk genoeg was.

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 21:30.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:30
freyk
freyk is offline
Spoiler

De tut van schietgeweer is ietjes duidelijker

Laatst gewijzigd op 22-06-2004 om 21:42.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:16
Verwijderd
ok ik snap het nu, thnx

enne worden de sloten ook nog moeilijker ofzo later in het spel, dat die week-spot steeds kleiner wordt ofzo want die uit de demo, oefencampaign had ik nu zo open (20 sec ofzo)
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 15:33
freyk
freyk is offline
Citaat:
fosje schreef op 23-06-2004 @ 16:16 :
enne worden de sloten ook nog moeilijker ofzo later in het spel, dat die week-spot steeds kleiner wordt ofzo want die uit de demo, oefencampaign had ik nu zo open (20 sec ofzo)
Zover ik het weet, komen er steeds meer "ringen" in.
Oud 23-06-2004, 15:53
Verwijderd
ah, kijk dat bedoel ik

geeft de demo een goed beeld van het spel? ik vond namelijk de uitleg missie van de demo best kut, als je in de schaduw naast een wacht gaat staan doet ie niks (kan ook zijn omdat dat dus de uitleg missie is).

zal nu het 2e deel van de demo eens spelen.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:08
freyk
freyk is offline
Citaat:
fosje schreef op 23-06-2004 @ 16:53 :
geeft de demo een goed beeld van het spel?
Zeker weten, vooral de missie na de "uitleg missie".

Citaat:
ik vond namelijk de uitleg missie van de demo best kut,
In het begin van hele spel krijg je helaas opnieuw precies dezelfde "uitleg missie" en de "tweede gedeelte van de demo"

Citaat:
als je in de schaduw naast een wacht gaat staan doet ie niks (kan ook zijn omdat dat dus de uitleg missie is).
Zo kan je ook een wachter het makkelijkst pakken.
Maar hij kan wel op je schaduw en/of geluid reageren.

Citaat:
zal nu het 2e deel van de demo eens spelen.
Ik heb de demo al méér van 25 keer uitgespeeld

Als je problemen hebt, pm me of post het hier.
Oud 23-06-2004, 16:48
Verwijderd
kun je ook verder gaan bij de demo??? ik heb namelijk nu die oefending gehaald en die moest ik overdoen toen ik aan het 2e deel wou beginnen

oh en over dat 2e deel met naar binnen gaan
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 20:33
freyk
freyk is offline
Citaat:
fosje schreef op 23-06-2004 @ 17:48 :
Spoiler
Spoiler
Oud 23-06-2004, 22:23
Verwijderd
Citaat:
freyk schreef op 23-06-2004 @ 21:33 :
Spoiler
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:07
Spoonie
Spoonie is offline
wat voor systeemeisen heb je nodig

ik heb een 2.0ghz, 256 ram en 64 mb grafische kaart moet da kunnen ?
Oud 29-06-2004, 13:32
freyk
freyk is offline
Pff, download gewoon de demo.
Doet de demo het goed, dan kan je het spel spelen.
Doet de demo slecht, dan kan je het niet spelen.

Maar goed, dit vond ik met google.nl
Citaat:
TECHNICAL SPECIFICATIONS:
WINDOWS 2000/XP (ADMIN RIGHTS REQUIRED)(95/98/ME/NT NOT SUPPORTED!)
INTEL PENTIUM® IV 1.5GHZ (AMD ATHLON XP™ EQUIVALENT)
256MB SYSTEM MEMORY
100% DIRECTX 9 COMPATIBLE SOUND CARD
3GB FREE HARD DISC SPACE
MOUSE AND KEYBOARD
CD-ROM DRIVE REQUIRED
EAX Advanced HD Supported - requires SoundBlaster Audigy range of soundcards.

****LAPTOPS ARE NOT SUPPORTED!****

SUPPORTED GRAPHICS CHIPSETS:
ATI RADEON 8500
ATI RADEON 9 SERIES (9000,9200,9500,9600,9700,9800)
NVIDIA GEFORCE 3TI SERIES
NVIDIA GEFORCE 4TI SERIES
NVIDIA GEFORCE FX SERIES
NVIDIA GEFORCE 6 SERIES
GRAPHICS CARD MUST SUPPORT PIXEL SHADER 1.1!

UNSUPPORTED GRAPHICS CHIPSETS:
NVIDIA GEFORCE 4MX (460, 440 & 420)
NVIDIA GEFORCE 4 GO
NVIDIA QUADRO FX GO
NVIDIA GEFORCE NFORCE2 & NFORCE3

Note that although it is not specifically stated for the specs, the game will not run on any current on-board video chips, such as 'Intel Extreme Graphics' and whatnot. Just so you know.

Laatst gewijzigd op 29-06-2004 om 13:35.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 13:41
Spoonie
Spoonie is offline
Citaat:
freyk schreef op 29-06-2004 @ 14:32 :
Pff, download gewoon de demo.
Doet de demo het goed, dan kan je het spel spelen.
Doet de demo slecht, dan kan je het niet spelen.

Maar goed, dit vond ik met google.nl
ooo zal wel lukken. ja ik was de demo al aan het downloaden zit nu op 99%
Oud 29-06-2004, 14:45
bezorghoer
bezorghoer is offline
Ik heb hem gespeeld (FV) en ook deze IS game vind ik toch tegenvallen. Alles ziet er goed uit enzo, maar de besturing laat wat te wensen over... daarnaast zitten er nog de nodige bugs in (foei! ) en zijn de guards in mijn ogen veel te makkelijk. (bij de hoogste moeilijkheid is het redelijk pittig, maar nooit zenuwslopend... (ook weer in mijn ogen btw...)).. al met al geen slecht spel, maar ook zeker niet de topper die we wilden hebben.
Oud 29-06-2004, 17:49
schietgeweer
schietgeweer is offline
Dat van die moeilijkheidsgraad is een bug die voor pc-bezitters inmiddels is opgelost. Door de bug werd de moeilijkheidsgraad steeds nadat je een game laadde naar normaal gereset. Je had dus wel extra wachten rondlopen, en de eis van extra loot, maar geen betere AI.
Oud 01-07-2004, 22:49
relyt
relyt is offline
origineel gekocht na de demo gespeeld te hebben en ik moet zeggen spel

ohja ik houd niet van ghosten...want als ik gespot word wil ik niet als ik weg ren spontaan tegen een guard aanlopen die ik 3 mins geleden heb laten lopen :\ hoppa gewoon neerknuppelen en sjouwen naar een shaduw klaar is kees
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 23:08
Koning
Koning is offline
zo'n cool spel, maarja draait bagger!
Oud 02-07-2004, 19:41
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Cool spel, alleen zit ik nu vast.
help please?

Spoiler

Ik maak iedereen (inclusief civilians) gewoon dood met een headshot, dat vind ik genoeg stealty.
Oud 02-07-2004, 19:47
Verwijderd
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 19:52
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
superduck schreef op 02-07-2004 @ 20:47 :
Spoiler
Ik dank u.
Oud 02-07-2004, 20:00
Verwijderd
Hmm, vond het begin onwijs gaaf, tot ik in zon level in de riolen kwam en er paar maffe beesten zag rondlopen. Dat heeft toch wel flink de pret gedrukt.Ik wil juist door kerkers en huizen sluipen, niet door riolen en dan allerlei monsters tegenkomen.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:17
freyk
freyk is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 02-07-2004 @ 21:00 :
Hmm, vond het begin onwijs gaaf, tot ik in zon level in de riolen kwam en er paar maffe beesten zag rondlopen. Dat heeft toch wel flink de pret gedrukt.Ik wil juist door kerkers en huizen sluipen, niet door riolen en dan allerlei monsters tegenkomen.
Monsters in de riolen?
Over de monsters:
Dat was voor mij een van de zeldzame nadelen in thief 3.
Spoiler

Over de locaties:
Spoiler

Laatst gewijzigd op 02-07-2004 om 20:19.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 20:24
Verwijderd
Hmm, was derde of vierde missie. Dat je zo'n ding moest stelen voor een of andere geheime orde zodat je bepaalde boeken mocht lezen. Lopen 2 gigantisch grote dingen rond te stampen, eentje in zon geul en eentje bij het gebied waar je het item moet stelen.

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 21:33
freyk
freyk is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 02-07-2004 @ 21:24 :
Hmm, was derde of vierde missie. Dat je zo'n ding moest stelen voor een of andere geheime orde zodat je bepaalde boeken mocht lezen. Lopen 2 gigantisch grote dingen rond te stampen, eentje in zon geul en eentje bij het gebied waar je het item moet stelen.
Ooh die dingen.
Ja, dat waren dus die nadelen.
Spoiler
Oud 02-07-2004, 21:50
Verwijderd
Hmm, das dan wel weer beetje jammer.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 21:54
freyk
freyk is offline
Citaat:
freyk schreef op 02-07-2004 @ 22:33 :
Spoiler
En als ik het goed heb, blijft het daar ook bij.

Helaas, Ik ben bijna bij het einde
(volgends een walktrough, die ik net had doorgekeken)
Oud 02-07-2004, 22:16
schietgeweer
schietgeweer is offline
Citaat:
freyk schreef op 02-07-2004 @ 22:33 :
Ooh die dingen.
Ja, dat waren dus die nadelen.
Spoiler
Je vergeet die ratten. I bes chopses arms and I bes chopses legs of these manfools and the manfools will says 'no no no!' and I says 'yes yes yes' ahahahahaha! Prachtige beestjes.
Oud 02-07-2004, 22:19
relyt
relyt is offline
idd bij die 2 grote beesten (zijn al dood maarja) ik heb een moss en water arrow geschoten en ik zie een vuur tekentje staan... maarja ik heb nog geen vuurpijlen gehad

maar t enige wat ik hoef te doen is er een lijk neer leggen en dan kan ik em pakken?

hier zit ik al 4 uur mee te kutten namelijk
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:23
schietgeweer
schietgeweer is offline
Dat klopt.

Spoiler
Oud 02-07-2004, 22:28
relyt
relyt is offline
thnx =) nu kan ik weer verder.. maarre ik maak meestal gewoon alle ventjes in t hele lvl af kom ik ook niet voor onverwachte verrassingen te staan
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:39
Verwijderd
Citaat:
schietgeweer schreef op 02-07-2004 @ 23:23 :
Dat klopt.

Spoiler

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 22:44
relyt
relyt is offline
kzei toch dat ding is al dood? er staat er niet 1 meer overeind bij mij
Oud 02-07-2004, 23:06
Verwijderd
Ah, oops, niet gelezen mja, dan kan je er gewoon een lijk op gooien , eventueel steken en dan werkt het.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:58
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Demo nu uitgespeeld, cool spel.Ik denk wel dat ik 'm ga kopen. De zombies zaten niet in de demo maar ik zal dat ook wel een domper vinden denk ik als ik ze in het spel tegenkom.

Ik had alleen nog een baalpunt. Na een tijdje waren mijn (gewone mannetjes doodmaak) pijlen op en moet ik gaan knuppelen en met de dolk. Eer je ze dan dood hebt ben je je halve balk kwijt. Zijn er nog pijlen op te pakken van vijanden met bogen of zo, of uit een armory of zoiets? En kun je ze kopen in de stad?
En zijn mannetjes ook dood te maken met speciale pijlen? Leek me niet zo verstandig om dat met een noisemaker pijl uit te proberen, heb ik gelijk een heel leger op mijn dak... En mijn waterpijlen waren ook op.. Meer heb je niet in de demo.
Oud 03-07-2004, 17:24
Gandalf
Gandalf is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 03-07-2004 @ 14:58 :
Demo nu uitgespeeld, cool spel.Ik denk wel dat ik 'm ga kopen. De zombies zaten niet in de demo maar ik zal dat ook wel een domper vinden denk ik als ik ze in het spel tegenkom.

Ik had alleen nog een baalpunt. Na een tijdje waren mijn (gewone mannetjes doodmaak) pijlen op en moet ik gaan knuppelen en met de dolk. Eer je ze dan dood hebt ben je je halve balk kwijt. Zijn er nog pijlen op te pakken van vijanden met bogen of zo, of uit een armory of zoiets? En kun je ze kopen in de stad?
En zijn mannetjes ook dood te maken met speciale pijlen? Leek me niet zo verstandig om dat met een noisemaker pijl uit te proberen, heb ik gelijk een heel leger op mijn dak... En mijn waterpijlen waren ook op.. Meer heb je niet in de demo.
als ik dit zo lees krijg ik niet het idee dat je de demo gespeeld hebt op die manier die de makers bedoeld hebben. mischien is het verstandig om te proberen je tegenstanders af te leiden, te omzeilen, of van achteren te besluipen zodat je maar een keer hoeft te slaan met je blackjack. het is een stealth spel, geen doom....
ik heb meestal nog zon 15 pijlen over.
Reageren

Regels voor berichten