![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Groetjes Magicflower
||
Citaat:
brok in mijn keel, tranen in mijn ogen, en de neiging om heel hard weg te rennen. tsja... geen idee hoe ik het tegen kan houden. ![]() Maar ondertussen ben ik toch weer naar Altrecht geweest. Ik ben super eerlijk geweest! Mijn echte gedachtes verteld, en naja.. (...) Ook gevraagd waarom ze me wel aanmelden terwijl ik niet wil enzo. Halverwege het gesprek wou ik weer weg, ze zag het maar ze vond het nog geen tijd om weer te vertrekken. ![]() Ik schreeuwde in mezelf tegen mezelf, dat ik dom, stom lelijk enz. was. Ik kreeg dr tranen van in mijn ogen en toen zei ik niks meer. Ze probeerde uit mij te krijgen wat ik voelde enzo, maar dat heb ik dus echt niet verteld. Ik heb ook gevraagd wat de mogelijkheden zijn als ik nu aangeef te willen stoppen. Ze zei dat het mijn eigen keuze was, maar dat zij er niet achter staat, en er dus alles voor zou doen om mij daar te houden. ![]() kortom, ik ben toch gegaan, en uhm... ik zie wel.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ondertussen heeft altrecht dus haast gekregen ![]() Maar ik kan donderdag dus helemaal niet, dus ik ga afbellen, ik wil dr ook geen moeite voor doen. (om wel te kunnen komen) Ik vind het allemaal helemaal niks, en doodeng. Laat me nog maar ff wachten. Wat zal er gebeuren als ik nu gewoon niks meer van me laat horen? oke-oke, ik verplaats de afspraak en ga wel.. |
![]() |
||
Citaat:
En eerlijk gezegd vind ik dan dat je ook niet meer moet zeuren dat het niet goed met je gaat. Want dan doe je het wel degelijk jezelf aan en is het je eigen schuld dat je je zo voelt. Het is een keuze. Ongelukkig blijven, of proberen er iets aan te doen. Als je dit laat zitten, kies je voor een ongelukkig leven, prima, maar accepteer dan de gevolgen van je keuze en leef ermee...
Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 21:16. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Weet jij veel waarom ze niet reageert. Oordeel niet voor dat je de oorzaak weet waarom ze niet reageert. En als ik het me niet vergis hebben jullie al eens eerder een aanvaring gehad, en daar was jij ook de oorzaak van. Denk voortaan ff na voor je iets zegt!!!!!!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je wilt wachten. Je wilt geen moeite doen. Ik voel wel een sterke wil bij je om dingen te veranderen, maar het is iets wat je tegenhoudt, angst dus. Je zei dat angst geen recht heeft om jou te blokkeren, maar dat dat wel gebeurt. Doe er zelf wat aan, zeg stop tegen die angst. Bedenk wat het is en zet het opzij. Je krijgt mooie kansen, genoeg mensen die je willen helpen. De enige reden om dit niet te proberen is angst. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik heb idd al eerder mijn mening gegeven, dolce heeft dat toen heel persoonlijk en verkeerd opgevat, met mijn reactie, noch met mijn mening was iets mis. Ik heb niets tegen dolce, maar ik heb het gevoel dat ze niet wil luisteren naar de goede adviezen, omdat het gemakkelijker is in de situatie te blijven zitten waarin je zit. Want dat is veilig en die ken je. Het zal moeite kosten en veel vechtkracht om iets te veranderen. Ze zegt zelf dat ze gelukkiger wil worden, dat ze haar problemen wil oplossen, nou dat gaat niet vanzelf en dat weet ze zelf ook. Iemand moet haar wakker zien te schudden, iemand moet zorgen dat ze nu niet weer terugzakt naar het begin, ze is op weg en het zou zonde zijn als dat nu voor niets is geweest. Dan is het prima als iedereen lief en aardig voor haar is, maar op lange termijn heeft ze er niets aan. Ze moet namelijk wel de hulp accepteren en wakker worden. En ze wordt niet wakker als je lief voor haar bent. En ik denk erg goed na voordat ik iets zeg. Ik denk dat jij op dit moment niet goed nagedacht hebt. Als jij nu mijn reactie hebt gelezen, snap je misschien dat je iets te snel geoordeeld hebt... Ik wil juist hetzelfde als jij, dat dolce zich beter gaat voelen. Alleen hebben wij kennelijk een andere opvatting van hoe ze dat moet gaan bereiken. I've been there, done that, bought the t-shirt. En alle steun in de wereld heeft mij niet geholpen. Degene die eerlijk waren, die mij confronteerden, die hebben mij het beste geholpen. En nee dat waren niet de mensen die ik aardig vond op dat moment, maar achteraf ben ik ze ontzettend dankbaar. En ik heb een vriendin gehad die achteraf hetzelfde zei. Dus denk jij voortaan iets langer na voordat je impulsief zoiets zegt... En Gothic en dolce krijgen echt geen ruzie. Ik heb dolce het vorige keer precies uitgelegd hoe het zat en ik vermoed dat ze het toen gesnapt heeft en snapt dat het geen persoonlijke aanval op haar was, maar gewoon een reactie om haar aandacht even te trekken.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar als zij vragen stelt, ga ik er vanuit dat ze die beantwoord wil hebben. Als mensen moeite doen om advies te geven ed, vind ik dat ze dan wel mag reageren daarop, anders is het een beetje zinloos ze te stellen. Een forum is om te reageren op elkaar, een discussie te voeren over een bepaald onderwerp en dan verwacht ik wel een reactie, zij post een topics om reacties te krijgen, en dan is het haar beurt daar een mening over te geven. En nee ook daarin kan ik haar niet dwingen, maar anders is het gewoon zinloos die topics te openen, want dan luistert ze niet naar andersman mening... Het is gewoon het principe forum.
||
![]() |
Citaat:
Het was trouwens geen impusieve reactie van mij maar goed, wil je deze discussei nog voort zetten dan graag via pm/msn denk dat de fb's daar ook wat blijer van worden |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Als dat zo is ligt het aan de instellingen vd computer. Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ligt idd aan de instellingen van de computer (kun je veranderen met 'beeld' 'tekengrootte' 'Normaal'). |
![]() |
||
Citaat:
*knuft* Is er iets tussen jou en je ouders gebeurd dat ze je niet meer willen zien? P.s Dat dat offtopic stukje zo groot is komt zeerwaarschijnlijk omdat je beeld op de verkeerde beeldgrote staat ingesteld. Dan moet je boven in dit scherm naar beeld gaan, dan naar tekengrote, en die op gemiddeld/normaal zetten. ![]()
||
Citaat:
en, ik kan best mensen helpen. Dan hoef ik tenminste niet aan mezelf te denken. Ik help liever anderen. Ik weet heel goed het verschil tussen wat goed is en wat niet. maar, ik weet niet eens of ik geslaagd ben. Zo niet, dan kan ik best dagbehandeling naast mijn school doen. en bovendien, mijn moeder krijgt nu dagbehandeling op hetzelfde terrein. Geen zin om haar daar te zien. |
![]() |
||
Citaat:
laat mij maar wat doen wat ik echt wil. En daarnaast leer mij maar hoe ik met mezelf om moet gaan. klaar. |
![]() |
|||
Citaat:
Ik denk toch dat je jezelf keihard gaat tegenkomen. Als jij het ziet als een jaar verspillen, ok, dan zie je dat maar zo. Wat nou als je de propedeuse niet haalt het eerste jaar? Dan heb je een jaar verspilt lijkt me zo. Ik vind het niet erg als je die opleiding gaat doen. Het maakt me niks uit ![]() Het is jouw leven en dat moet jij bepalen ![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 12-06-2004 om 14:46. |
![]() |
||
Citaat:
behalve dan, dat jullie me alleen maar aan het twijfelen maken. |
![]() |
||
Citaat:
Succes met je opleiding volgend jaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar het maakt me niks uit, dat zei ik al. Jij bepaald je eigen leven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
veel te ver liggen? (en zoja; wat werd daarop geantwoord?) Citaat:
wat je echt wilt. Het enige wat ik deed en doe is m'n mening geven, wat je ermee (niet) doet, is jouw zaak. ![]() &niemand kan jou leren hoe je met jezelf om moet gaan, dat moet je zelf doen. (wat níet betekent dat anderen je daarbij niet kunnen helpen ed - maar goed, volgens mij heb ik dat al wel vaker tegen je gezegd.)
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
[QUOTE]Quiana schreef op 12-06-2004 @ 16:24 :
Heb je aangegeven dat die doelen die bereikt moeten worden veel te ver liggen? (en zoja; wat werd daarop geantwoord?) nee, natuurlijk niet. Dan gaan ze weer iets "ergers" verzinnen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|