Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 19:15
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 20:13 :
Haha echt wel

En hoe heb je dat ervaren pietje? Hoe voel je je erbij?

Oe bah... Zweverige bullshit Ik heb mijn assessment met deze ongein gehaald maar sjeesj... Laat het mij maar op mijn eigen manier doen. Hier schiet je ook niets mee op
He, ga je eigen topic nou niet verneuken
Oud 30-05-2004, 19:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-05-2004 @ 20:15 :
He, ga je eigen topic nou niet verneuken
Woeps... Sorry, gij heeft helemaal gelijk.
Oud 30-05-2004, 20:54
Gadje
Gadje is offline
ik ben nu voorlopig nog neit zo actief nee, dat komt omdat ik t heel druk heb met school, ik lees wel veel daar niet van.
ik ben ook pas 2 weken fb, maar goed.
wat bertbart zei is dat we ons meer moeten verdiepen in mode en kleding, doen we dan dan niet?en waar basseer je dat op?
dat we een andere smaak hebben dan jij?
Oud 31-05-2004, 10:26
Verwijderd
Topics openen hoort niet bij de taken van een FB.
Oud 31-05-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 31-05-2004 @ 11:26 :
Topics openen hoort niet bij de taken van een FB.
Kwatsch, een FB hoort ook actief deel te nemen aan een fora, anders kan ik ook wel FB worden van Literatuur ofzo.
Oud 31-05-2004, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 31-05-2004 @ 11:56 :
Kwatsch, een FB hoort ook actief deel te nemen aan een fora, anders kan ik ook wel FB worden van Literatuur ofzo.

Ja, een forumbaas moet wel echt bij een forum "horen" om het maar zo te zeggen. Het probleem is alleen, dat er geen geschikte Lifestylers waren om fb te worden, en daarom hebben we fb's buiten Lifestyle aangesteld op Lifestyle.
Het is dan ook logisch dat ze niet heel erg actief mee posten in alle topics.

Topics openen is inderdaad niet onze taak. Het is in feite een forum van ons allemaal, en de fb's moeten het in goede banen leiden. We hoeven het niet leuker te maken, maar wel overzichtelijker en vooral meer ontopic.

Ik probeer wel om niet alleen politie te spelen oid, maar soms moeten we wel
Oud 31-05-2004, 17:55
AngelLena
AngelLena is offline
Nog meer mensen die iets hierover te zeggen hebben? Dit gaat ons allemaal aan namelijk... Als we het voor iedereen leuk willen maken en houden zal ook iedereen daaraan mee moeten werken...
Oud 31-05-2004, 18:18
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 31-05-2004 @ 13:05 :
Het probleem is alleen, dat er geen geschikte Lifestylers waren om fb te worden, en daarom hebben we fb's buiten Lifestyle aangesteld op Lifestyle.
Freak, je trapt me op m'n ziel . Nee,serieus.. Er zijn toch heus wel lifestylers die in aanmerking komen voor een fb-functie?Dat is gewoon leuker, no offence angellena en gadje. Kijk eens verder dan de drukst postenden, die vaak ook de spammers en flamers zijn.. Bovendien, wat is daar zo erg aan? Iemand die nu veel flamet zal dat als FB niet meer doen, lijkt me.
Oud 31-05-2004, 19:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 31-05-2004 @ 19:18 :
Freak, je trapt me op m'n ziel . Nee,serieus.. Er zijn toch heus wel lifestylers die in aanmerking komen voor een fb-functie?Dat is gewoon leuker, no offence angellena en gadje. Kijk eens verder dan de drukst postenden, die vaak ook de spammers en flamers zijn.. Bovendien, wat is daar zo erg aan? Iemand die nu veel flamet zal dat als FB niet meer doen, lijkt me.
Valt tegen heeft ervaring geleerd. Maar ik snap het punt.
Oud 31-05-2004, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 31-05-2004 @ 19:18 :
Hebben ze gedaan, ik ben niet echt een frequente poster maar lees wel erg veel en 'draai ook al lang mee'. Ik ben gevraagd maar heb bedankt en toen is Fortisi gevraagd en die is heel even fb geweest toch? waarom is die gestopt?
Oud 31-05-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Moenbloem schreef op 31-05-2004 @ 20:45 :
Hebben ze gedaan, ik ben niet echt een frequente poster maar lees wel erg veel en 'draai ook al lang mee'. Ik ben gevraagd maar heb bedankt en toen is Fortisi gevraagd en die is heel even fb geweest toch? waarom is die gestopt?
Ok. Ja jij was wel een goeie geweest. Fortisi kwam hier nooit, en ging zonder een reden te geven weg..
Oud 31-05-2004, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 31-05-2004 @ 20:47 :
Ok. Ja jij was wel een goeie geweest. Fortisi kwam hier nooit, en ging zonder een reden te geven weg..
Nou ja, ik zie het niet zo zitten om fb te zijn, vooral niet van ls. En ik probeer sowieso af te kicken van mijn forumverslaving dus dan is dat niet echt een stap in de goede richting .

Ben wel benieuwd waar fortisi is gebleven :/
Oud 31-05-2004, 20:44
AngelLena
AngelLena is offline
Fortisi is idd 1 dag fb geweest, is daarna helemaal gestopt met het forum vanwege een probleem waar ze eigenlijk niets ver kwijt wou. Kan je over gaan zanikken, maar je kan niemand verplicht stellen om te blijven...
Oud 31-05-2004, 21:05
Gadje
Gadje is offline
ik post dan misschien niet zo veel, maar eigenlijk is lifestyle, muziek enb nachtleven en festival toch wel mn vaste fora/ daar buiten doe ik niet zoveel. dus ik vind t een beetje krom als je zegt dat ik er niet bij hoor, nee niet bij een kliekje nee. maar anders toch wel
Oud 31-05-2004, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 31-05-2004 @ 22:05 :
ik post dan misschien niet zo veel, maar eigenlijk is lifestyle, muziek enb nachtleven en festival toch wel mn vaste fora/ daar buiten doe ik niet zoveel. dus ik vind t een beetje krom als je zegt dat ik er niet bij hoor, nee niet bij een kliekje nee. maar anders toch wel

Zeur niet zo door over dat je er wel bijhoort..Je bent gewoon geen bekende naam op lifestyle, dat kun je best gewoon toegeven... Daar gaat het verder niet om.
Oud 31-05-2004, 22:23
AngelLena
AngelLena is offline
Kan je idd ook over blijven zanikken. Feit blijft wel, er zijn hier 4 mods, waarvan 2 nieuw aangesteld die niet van plan zijn binnen 2 weken te vertrekken maar om er iets van te maken zoals Hermione al eens zo mooi aangaf, daar kan je moeilijk over lopen doen, maar daarmee maak je het alleen jezelf moeilijk. Het is makkelijker te accepteren dat het nou eenmaal zo is en dan proberen er met z'n allen iets moois van te maken. Als we ons daar nou op zouden richten en niet gaan lopen zanikken of iemand er wel of niet bij hoort en over kliekjes en gedoe, maken we het onszelf allemaal een stuk makkelijker en vast ook een stuk leuker.
Oud 31-05-2004, 23:05
Verwijderd
En nog steeds, met zo een signature en avatar wordt je gewoon niet serieus genomen.
Oud 31-05-2004, 23:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-06-2004 @ 00:05 :
En nog steeds, met zo een signature en avatar wordt je gewoon niet serieus genomen.
Of ook wel: Angel, verander je ava en sig eens even?
Nou doe maar even niet. Bevalt mij prima zo. Dat jij er iets tegen hebt, tja, da's heel jammer, maar op jou na heb ik nooit klachten ontvangen dus was ik ook niet van plan om er iets aan te veranderen.
Oud 31-05-2004, 23:16
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 00:11 :
Of ook wel: Angel, verander je ava en sig eens even?
Nou doe maar even niet. Bevalt mij prima zo. Dat jij er iets tegen hebt, tja, da's heel jammer, maar op jou na heb ik nooit klachten ontvangen dus was ik ook niet van plan om er iets aan te veranderen.
Nou om eerlijk te zijn.
Niks persoonlijks, maar als ik je sig zie denk ik ook, meid je verdoet je tijd.
Al die posts op lifestyle had je ook in het tropisch-onzin-zwemparadijs-topic kunnen doen.
Maar het gaat om het innerlijk he?
Vertel eens wat over jezelf AngelLena.
Oud 01-06-2004, 00:03
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 00:16 :
Nou om eerlijk te zijn.
Niks persoonlijks, maar als ik je sig zie denk ik ook, meid je verdoet je tijd.
Al die posts op lifestyle had je ook in het tropisch-onzin-zwemparadijs-topic kunnen doen.
Maar het gaat om het innerlijk he?
Vertel eens wat over jezelf AngelLena.
Wat wil je weten?
Oud 01-06-2004, 00:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
eXo schreef op 01-06-2004 @ 00:05 :
uiteraard niet, die moeten natuurlijk helemaal fb verantwoord zijn.
Oud 01-06-2004, 00:12
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-06-2004 @ 01:06 :
Oh ja zeker... Net als je schoen en cupmaat... Maar ach, je hebt van die mensen die zich daar al druk over kunnen maken.
Oud 01-06-2004, 00:13
cha0s
cha0s is offline
nu ja, cupmaat is weldegelijk belangrijk natuurlijk.
Oud 01-06-2004, 00:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
cha0s schreef op 01-06-2004 @ 01:13 :
nu ja, cupmaat is weldegelijk belangrijk natuurlijk.
Haha, oh ja, ik zou bijna vergeten dat je en kerel bent

Maar goed. Genoeg gegeind. Wat wil je weten Noé?
Oud 01-06-2004, 00:23
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:14 :
Haha, oh ja, ik zou bijna vergeten dat je en kerel bent

Maar goed. Genoeg gegeind. Wat wil je weten Noé?
Noé is naar bedje toe. Vul gewoon even zo'n cu2 lijstje in ofzo
Oud 01-06-2004, 00:24
cha0s
cha0s is offline
"Saus erop of ernaast?
cu2 schmu2
Oud 01-06-2004, 00:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:23 :
Noé is naar bedje toe. Vul gewoon even zo'n cu2 lijstje in ofzo
Och arme. Nou vooruit dan maar of niet?

Nou ik ben Manon
Ik ben 19 jaar oud
Ik woon in Groningen, maar in het weekend bij mijn ouders in Appelscha (don't ask)
Ik heb ook hobby's, namelijk hobby's...enzow... Zeg maar films kijken onder genot van een goede fles wijn met paar vrienden, mag graag gezelligheid opzoeken en creeeren in leukere kroegen, parkhangen met alle toeters en bellen die je kan verzinnen, speel gitaar en dwarsfluit, ik zing, nah ja, zal ik je niet mee vervelen
Ik studeer SPH in Groningen
Ik werk in een videotheek die echt de meest lelijke bedrijfskleding ooit heeft, maar waar het verder wel gezellig is
Saus ernaast graag

Anders nog iets?
Oud 01-06-2004, 00:35
Verwijderd
Wat is SPH?
Oud 01-06-2004, 00:36
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 01-06-2004 @ 01:35 :
Wat is SPH?
Sociaal pedagogische hulpverlening oftewel opleiding tot groepsleider in een internaat
Oud 01-06-2004, 00:36
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
! am mE schreef op 01-06-2004 @ 01:35 :
Wat is SPH?
Sociaal Pedagogische Hulpverlening.

Of ook wel: lastige kindertjes een schop onder hun hol geven en ze een reden geven om te krijsen. Maar dan heel subtiel en tactisch...
Oud 01-06-2004, 00:37
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:36 :
Sociaal pedagogische hulpverlening oftewel opleiding tot groepsleider in een internaat
Oeh Herm, wat opwindend dat je dat weet

Ehm.. meer vragen.. sex of drank?
Oud 01-06-2004, 00:38
Verwijderd
Hihi; eerst seks, dan drank... Ik heb nog nooit een ander antwoord voorbij zien komen
Oud 01-06-2004, 00:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:36 :
Haha, juist ja, of in een bejaardenhuis voorkomen dat die oudjes in de plantenbakken pissen omdat die demete er van overtuigd is dat dat de wc is, of geestelijk gehadicapten proberen iets bij te brengen over de maatschappij, of ex-gedetineerden proberen op het goede pad te helpen bladiebladiebla...
De eerste en 2e doelgroep moet ik sowieso al niets van hebben, dus ik richt mij op de andere doelgroepen
Oud 01-06-2004, 00:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:38 :
Hihi; eerst seks, dan drank... Ik heb nog nooit een ander antwoord voorbij zien komen
I disagree... Eerst drank, dan sex. Als je dat drank dan een klein beetje met mate houdt, dan kan daar geweldige sex uit voortkomen joh! Je moet je natuurlijk niet helemaal lam zuipen, dan kan je beter gewoon gaan pitten.
Oud 01-06-2004, 00:40
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:38 :
Haha, juist ja, of in een bejaardenhuis voorkomen dat die oudjes in de plantenbakken pissen omdat die demete er van overtuigd is dat dat de wc is, of geestelijk gehadicapten proberen iets bij te brengen over de maatschappij, of ex-gedetineerden proberen op het goede pad te helpen bladiebladiebla...
De eerste en 2e doelgroep moet ik sowieso al niets van hebben, dus ik richt mij op de andere doelgroepen
Hoeveelste jaar zit je? En je zit toch niet bij Veritas of Albertus Magnus? En wat is je favoriete vakantieland? Ben je vegetarier? Op welke partij stem je voor het Europees Parlement? Wat is je lievelingskleur? Welk merk sigaretten rook je en wat is je lievelingswijn?
Oud 01-06-2004, 00:41
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:39 :
I disagree... Eerst drank, dan sex. Als je dat drank dan een klein beetje met mate houdt, dan kan daar geweldige sex uit voortkomen joh! Je moet je natuurlijk niet helemaal lam zuipen, dan kan je beter gewoon gaan pitten.
Oeps; ik bedoelde ook het omgekeerde...
Oud 01-06-2004, 00:42
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:41 :
Oeps; ik bedoelde ook het omgekeerde...
HAHAHHAA, trutje
Oud 01-06-2004, 00:43
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 01-06-2004 @ 01:42 :
HAHAHHAA, trutje
Wat je zegt ben je zelf, met je kop door de helft
Oud 01-06-2004, 00:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:40 :
Hoeveelste jaar zit je? En je zit toch niet bij Veritas of Albertus Magnus? En wat is je favoriete vakantieland? Ben je vegetarier? Op welke partij stem je voor het Europees Parlement? Wat is je lievelingskleur? Welk merk sigaretten rook je en wat is je lievelingswijn?
Veritas? Bedoel je niet Vindicat? Zit niet bij studentenvereniging, was van plan om dat zo te houden, heb nog genoeg zelfrespect om me niet te laten vernederen door iemand die denkt heel wat te zijn omdat ie ouder is, zit in eerste jaar (bijna klaar goddank, leuke opleiding, maar ben nu wel toe aan vakantie), favo vakantieland... Hmz... Ik denk Canada of Indonesie (go where your roots are), ben geen vegetarier, maar let wel op wat ik eet aan vlees, ik stem niet op een partij in europees parlement, ze staan me allemaal niet aan, lievelingskleuren blauw en rood, merk sigaretten: maakt weinig uit, momenteel veel Pall Mall rood (is goedkoper en prima te roken), voorheen meer chesterfield en camel en voral cabbalero, lieverlingswijn... sjeejs.. nou weet ik niet meer hoe die heet... Staat in de Jumbo in Groningen links naast de Chenet (maar Chenet is ook prima te doen ook al is die een smak goedkoper).

Zo...
Oud 01-06-2004, 00:46
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:44 :
Veritas? Bedoel je niet Vindicat? Zit niet bij studentenvereniging, was van plan om dat zo te houden, heb nog genoeg zelfrespect om me niet te laten vernederen door iemand die denkt heel wat te zijn omdat ie ouder is, zit in eerste jaar (bijna klaar goddank, leuke opleiding, maar ben nu wel toe aan vakantie), favo vakantieland... Hmz... Ik denk Canada of Indonesie (go where your roots are), ben geen vegetarier, maar let wel op wat ik eet aan vlees, ik stem niet op een partij in europees parlement, ze staan me allemaal niet aan, lievelingskleuren blauw en rood, merk sigaretten: maakt weinig uit, momenteel veel Pall Mall rood (is goedkoper en prima te roken), voorheen meer chesterfield en camel en voral cabbalero, lieverlingswijn... sjeejs.. nou weet ik niet meer hoe die heet... Staat in de Jumbo in Groningen links naast de Chenet (maar Chenet is ook prima te doen ook al is die een smak goedkoper).

Zo...
Cool. Ik bedoelde inderdaad Vindicat... Ik lijk wel dronken Goed, ik vind het wel een plan, een vraagbaaktopic... Hoop dat Noé tevreden is.
Oud 01-06-2004, 00:47
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:46 :
Cool. Ik bedoelde inderdaad Vindicat... Ik lijk wel dronken Goed, ik vind het wel een plan, een vraagbaaktopic... Hoop dat Noé tevreden is.
Ik hoop dat jij tevreden bent aangezien jij de vragen stelt
Oud 01-06-2004, 00:49
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 01:47 :
Ik hoop dat jij tevreden bent aangezien jij de vragen stelt
Ik ben tevreden Maar zij wilde meer over je weten. Ik vind het ergens een beetje onbeschoft om iemand 't hemd van haar lijf te gaan vragen.
Oud 01-06-2004, 00:51
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:49 :
Ik ben tevreden Maar zij wilde meer over je weten. Ik vind het ergens een beetje onbeschoft om iemand 't hemd van haar lijf te gaan vragen.
Haha en toch doe je het Did you hurt yourself?
Haha, ik vind het niet erg hoor. Mag alles van me weten, behalve mijn pincode (hoe cliche, ik weet het, maar ik heb ook slaaptekort). En als er nou echt behoefte aan is om me van alles te vragen, wie ben ik dan om te zeggen dat ik niet wil antwoorden?
Oud 01-06-2004, 07:49
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 01-06-2004 @ 01:06 :
Ja

Iets in de richting van "ontopic blijven snolliebeeb".
Oud 01-06-2004, 09:43
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 01-06-2004 @ 01:40 :
Beeb mijn jazz en wijn vriendje zit bij Albertus.
En bedankt AngelLena ik weet genoeg.
maar verander die sig nou!
Oud 01-06-2004, 14:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 10:43 :
Beeb mijn jazz en wijn vriendje zit bij Albertus.
En bedankt AngelLena ik weet genoeg.
maar verander die sig nou!
Een huisgenoot van mij zit ook bij Albertus. Nou en? Is iedereen vrij in om te bepalen. Maar is niets voor mij.
Nou waar moet ik em in veranderen dan? Doe eens een suggestie.
Oud 01-06-2004, 15:53
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 15:52 :
Een huisgenoot van mij zit ook bij Albertus. Nou en? Is iedereen vrij in om te bepalen. Maar is niets voor mij.
Nou waar moet ik em in veranderen dan? Doe eens een suggestie.
Waar maak jij uit op dat ik iets tegen Albertus heb?
En ja ik doe een gooi, neem een zin uit een liedje.
Of een quote van een coolerd of een fouterd.
Of iets anders.
Of je laat hem zo, maar hij is nogal nerderige-onzin-mensen-like.
Oud 01-06-2004, 16:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Noé schreef op 01-06-2004 @ 16:53 :
Waar maak jij uit op dat ik iets tegen Albertus heb?
En ja ik doe een gooi, neem een zin uit een liedje.
Of een quote van een coolerd of een fouterd.
Of iets anders.
Of je laat hem zo, maar hij is nogal nerderige-onzin-mensen-like.
Ik maak uit je reactie op dat je juist pro-albertus bent En dat ben ik dus niet, mwa... groot woord... Ik heb niets tegen albertus, maar wil er niet graag zelf bijhoren.

Hmz... Ik heb wel een idee... Momentje...
Oud 01-06-2004, 16:39
AngelLena
AngelLena is offline
Zoiets dan?
Oud 01-06-2004, 17:22
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 01-06-2004 @ 17:39 :
Zoiets dan?
Nee, slechte kutgrap!
Advertentie
Topic gesloten