Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 16:18
AngelLena
AngelLena is offline
Nav het evaluatie topic zijn er een aantal vraagtekens boven komen drijven waarvan 1 zeer belangrijk. Graag zou ik willen weten wat jullie verwachten van een fb op lifestyle.

Wat moet een fb doen? Wat moet een fb juist niet doen?
Wanneer moet een fb ingrijpen en hoe?

Iedereen is welkom om hier neer te zetten wat hij/zij verwacht van een fb op Lifestyle, maar kom alleen niet aan met van die nutteloze opmerkingen als: gewoon oprotten, want hoe je het ook wend of keert, fb's zullen hier altijd zijn, door dat niet te accepteren maak je het alleen jezelf moeilijker.

Wij als fb's zullen natuurlijk wel alles doen om aan de verwachtingen tegemoed te komen, mits deze reeel zijn.

Dus... kom maar op.
Oud 30-05-2004, 16:32
Verwijderd
ik vind dat de forumbazen toleranter moeten zijn,het is imo al vlug verkeerd.
en ik vind dat er in topics waarin toevallig afgeweken word van het onderwerp,geenconsequenties genomen moeten worden,iig niet als het duidelijk is dat het topic zijn beste tijd toch gehad heeft
Oud 30-05-2004, 16:35
Verwijderd
*FB's moeten niet klagen over de onderwerpen, als zij er problemen mee hebben moeten ze zelf een keer een inbreng hebben.
*FB's moeten naar mijn idee ook actief deelnemen aan het forum. Alleen maar lezen en sluiten kan iedereen wel.

*FB's moeten het niet opnemen voor de kliekjes waar zij stiekem toch wel inzitten.
Oud 30-05-2004, 16:36
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-05-2004 @ 17:32 :
en ik vind dat er in topics waarin toevallig afgeweken word van het onderwerp,geenconsequenties genomen moeten worden,iig niet als het duidelijk is dat het topic zijn beste tijd toch gehad heeft

Als we niet reageren op gechat in één topic,moeten we het ook niet doen in andere topics en kan je alle topics onderspammen.want je wijkt toch toevallig af.
Oud 30-05-2004, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 30-05-2004 @ 17:36 :
Als we niet reageren op gechat in één topic,moeten we het ook niet doen in andere topics en kan je alle topics onderspammen.want je wijkt toch toevallig af.
IMHO mag je heel veel gechat in een topic gewoon deleten.
Oud 30-05-2004, 16:37
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 17:35 :
*FB's moeten niet klagen over de onderwerpen, als zij er problemen mee hebben moeten ze zelf een keer een inbreng hebben.
*FB's moeten naar mijn idee ook actief deelnemen aan het forum. Alleen maar lezen en sluiten kan iedereen wel.

*FB's moeten het niet opnemen voor de kliekjes waar zij stiekem toch wel inzitten.

*geef eens voorbeeld.

*Doen we toch. En freakjuh heeft zelf een topic geopend.

*zoals?
Oud 30-05-2004, 16:38
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 17:36 :
IMHO mag je heel veel gechat in een topic gewoon deleten.
Maar dat is vervelend,aangezien je het per post moet doen.
Oud 30-05-2004, 16:43
Verwijderd
Citaat:
[B]*geef eens voorbeeld.
Het "vroeger was het beter verhaaltje" , voormalig modje WD heeft dat een aantal keer gedaan, die vondt dat het teveel over kleding/mode ging, maar bracht zelf weinig.

Citaat:
*Doen we toch. En freakjuh heeft zelf een topic geopend.
Ik heb nu al meer topic's geopenend als jullie samen in de afgelopende en nog komende 2 jaren.

Citaat:
Dan grijp je maar een keer hard in tegen de harde chatters. En deleten hoort erook bij, ik heb veel zwaardere fora gemodereerd waar ik iedere dag 60 topic';s moest doorlopen en dingen checken, je moet ook de lasten dragen Laïs.
Oud 30-05-2004, 16:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 30-05-2004 @ 17:32 :
Als het topic zijn beste tijd heeft gehad kan ie toch net zo goed dicht en kan je je energie beter steken in topic die nog wel leuk lopen of ben ik nou helemaal verkeerd aan't denken?
Oud 30-05-2004, 16:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Laïs schreef op 30-05-2004 @ 17:38 :
hoeft niet. Leer ik je nog wel
Oud 30-05-2004, 16:48
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 17:46 :
hoeft niet. Leer ik je nog wel
mm. ik weet wel dat er zoiets bestaat maar ik had geen zin om dat op te zoeken op Admin.
Oud 30-05-2004, 16:49
AngelLena
AngelLena is offline
@ Ridder: ik ben het voor een groot deel met je eens, maar kan jij me een voorbeeld geven waarin 1 van ons het opneemt voor een bepaald kliekje? Dat heb ik nog niet gezien namelijk.
Oud 30-05-2004, 16:49
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 17:43 :

Dan grijp je maar een keer hard in tegen de harde chatters. En deleten hoort erook bij, ik heb veel zwaardere fora gemodereerd waar ik iedere dag 60 topic';s moest doorlopen en dingen checken, je moet ook de lasten dragen Laïs.
Misschien had jij daar tijd voor.maar tot 's avonds laat zit ik niet op het forum en overdag ook niet.
Oud 30-05-2004, 16:50
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 17:49 :
@ Ridder: ik ben het voor een groot deel met je eens, maar kan jij me een voorbeeld geven waarin 1 van ons het opneemt voor een bepaald kliekje? Dat heb ik nog niet gezien namelijk.
ik ook niet.
Oud 30-05-2004, 16:50
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Het "vroeger was het beter verhaaltje" , voormalig modje WD heeft dat een aantal keer gedaan, die vondt dat het teveel over kleding/mode ging, maar bracht zelf weinig.
Wtf, ik heb dat over die mode één keer in een pm tegen je gezegd, nota bene toen ik fb-af was.

Ik bracht weinig, come on. Ooit van de zoekfunctie gehoord? Ik heb meer geopend dan de fb's van nu dus kom even lekker met andere argumenten.

Oja, ik vind dat fb's actief moeten zijn op het forum, niet bij kliekjes moeten horen en ervoor moeten zorgen dat het forum voor iedereen leuk blijft. Chatten een beetje toelaten, maar niet teveel.
Oud 30-05-2004, 16:51
WishfulDreaming
Citaat:

No offence, maar als ik gechat had gedelete kreeg ik hordes mensen op me af dat ik van hun posts af moest blijven.
Oud 30-05-2004, 16:52
AngelLena
AngelLena is offline
Oh ja, Ridder, WD is geen fb meer, dus eigenlijk is dat momenteel geen argument om aan te dragen wat je van ONS verwacht. Dus laten we dat hoofdstuk maar gewoon afsluiten ke?
Oud 30-05-2004, 16:54
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-05-2004 @ 17:51 :
No offence, maar als ik gechat had gedelete kreeg ik hordes mensen op me af dat ik van hun posts af moest blijven.
Als je het sluit om het gechat ook. Maar moet je je daar eigenlijk iets van aantrekken? Regels zijn regels. En daar kan best een keertje wat vanaf geweken worden, maar als het de spuigaten uitloopt moet je zo af en toe even hard zijn vind ik, dan klagen en steunen ze maar een eind weg, ze schieten er uiteindelijk toch niets mee op.
Oud 30-05-2004, 16:55
WishfulDreaming
Ja, maar dan vind ik het raar dat ze aankaarten dat je moet deleten als het te erg wordt, en daarnaast gaan zeuren als je dat doet.
Oud 30-05-2004, 16:56
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-05-2004 @ 17:55 :
Ja, maar dan vind ik het raar dat ze aankaarten dat je moet deleten als het te erg wordt, en daarnaast gaan zeuren als je dat doet.
Het is ook nooooit goed.
Oud 30-05-2004, 16:57
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 17:52 :
Oh ja, Ridder, WD is geen fb meer, dus eigenlijk is dat momenteel geen argument om aan te dragen wat je van ONS verwacht. Dus laten we dat hoofdstuk maar gewoon afsluiten ke?
Okee, jij en de andere mod's brengen te weinig in. Punt maakte ik ookal eerder.

Ja, het is of het een of het ander. Stoor je je aan het gechat, dan verwijder je het maar dan is het te verwachten dat die mensen daar boos om zijn. Of je laat het staan, en het forum wordt een grote chatbox.
Oud 30-05-2004, 16:59
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 17:57 :

Ja, het is of het een of het ander. Stoor je je aan het gechat, dan verwijder je het maar dan is het te verwachten dat die mensen daar boos om zijn. Of je laat het staan, en het forum wordt een grote chatbox.
Dan is het toch normaal dat we voor het eerste kiezen?

en verduidelijk je nu eens over die kliekjes
Oud 30-05-2004, 17:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 30-05-2004 @ 17:55 :
Dat zijn de meningsverschillen onder de leden De 1 vind dit, de ander vind dat. Wat je ook doet, het is nooit goed. Maar als je een beetje doorzet accepteert men het na een tijdje wel.
Oud 30-05-2004, 17:02
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 17:57 :

Wat is belangrijker? Veel inbrengen maar eigenlijk daarnaast geen flikker uitvoeren, of iets minder topics openen maar wel actief deelnemen in topics die er al zijn en daar ook in de gaten houden dat het leuk blijft voor iedereen?

Ik vind het laatste.

Voor de rest ben ik het met je eens. Dit forum is geen chatbox, dat moet het dus ook niet gaan worden. Even tanden op elkaar, oordopjes inslaan voor elke keer dat iemand begint te zeiken over dat je het gechat weggehaald hebt en klaar.
Oud 30-05-2004, 17:03
Verwijderd
Citaat:
Laïs schreef op 30-05-2004 @ 17:59 :
en verduidelijk je nu eens over die kliekjes
Jullie zijn er behoorlijk op de pik door getrapt hè? IMHO komt het bij mij over dat er zo hard mogelijk geprobeerd wordt om maar niet bij het "Noé, bertbart, Carmen, Pan AM&consorten" te horen.

Citaat:
Dan is het toch normaal dat we voor het eerste kiezen?
Ja, maar niemand vindt dat hij/zij offtopic gaat, en daarom wil hij/zij niet zijn posts verwijderd worden. Vandaar dat het commentaar komt, maar daar moet je je maar boven stellen imho.
Advertentie
Oud 30-05-2004, 17:05
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 18:03 :
Jullie zijn er behoorlijk op de pik door getrapt hè? IMHO komt het bij mij over dat er zo hard mogelijk geprobeerd wordt om maar niet bij het "Noé, bertbart, Carmen, Pan AM&consorten" te horen.

Ja, maar niemand vindt dat hij/zij offtopic gaat, en daarom wil hij/zij niet zijn posts verwijderd worden. Vandaar dat het commentaar komt, maar daar moet je je maar boven stellen imho.
1. Is dat eigenlijk zo vreemd? Maar ik heb niets tegen hen hoor, zij verdienen dezelfde behandeling als ieder ander. Hoe ik ook persoonlijk over hen mag denken.

2. Correct. Maar da's mijn persoonlijke mening.
Oud 30-05-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 18:02 :
Wat is belangrijker? Veel inbrengen maar eigenlijk daarnaast geen flikker uitvoeren, of iets minder topics openen maar wel actief deelnemen in topics die er al zijn en daar ook in de gaten houden dat het leuk blijft voor iedereen?

Ik vind het laatste.
Come on, jullie zijn met jullie vieren, zelfs 1 topic per week door 1 van jullie mod's moet best te doen zijn. Dat toon je ook belangstelling in het forum. Want dat verwijt hebben jullie vaak genoeg gekregen.
Oud 30-05-2004, 17:09
Verwijderd
En Laïs moet eens normaal de leestekens gebruiken, ik erger me dood als ik haar posts lees.
Oud 30-05-2004, 17:11
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 30-05-2004 @ 18:09 :
En Laïs moet eens normaal de leestekens gebruiken, ik erger me dood als ik haar posts lees.
Als we het nou eens niet persoonlijk op 1 fb gaan richten en gewoon even zeggen wat je in het algemeen vind wat fb's wel en niet moeten doen... Daar schieten we wat meer mee op.
Oud 30-05-2004, 17:14
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Ridder schreef op 30-05-2004 @ 18:06 :
Come on, jullie zijn met jullie vieren, zelfs 1 topic per week door 1 van jullie mod's moet best te doen zijn. Dat toon je ook belangstelling in het forum. Want dat verwijt hebben jullie vaak genoeg gekregen.
Is geen antwoord op de vraag. Een topic openen is ook niet iets wat je kan forceren trouwens. Als ik ergens iets zie waarvan ik denk: he hier kan ik een interessant topic over openen, dan doe ik dat. Maar als ik dat niet heb, moet ik dan iets gaan bedenken wat nergens op slaat en daarover een topic openen? Originele topics worden genoeg geopend. Maar ik zal mijn best doen.
Oud 30-05-2004, 17:18
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 18:11 :
Als we het nou eens niet persoonlijk op 1 fb gaan richten en gewoon even zeggen wat je in het algemeen vind wat fb's wel en niet moeten doen... Daar schieten we wat meer mee op.
Excuse me, JIJ opent een topic voor verbeteringen wat betreft de FB's. Draag ik wat aan, is het weer niet goed. Volgens mij interesseert het je helemaal niets wat de leden willen en open je dit topic alleen voor de "vorm". Bang om je status kwijt te raken ofzo?
Oud 30-05-2004, 17:21
Verwijderd
Zoals het nu gaat vind ik het prima! Misschien wat meer belangstelling en interesse van de forumbazen in mode en kleding. Geen kliekjes-fb's! Of juist wel door fb's uit verschillende kliekjes te kiezen Forummers niet gelijk bannen... alleen wanneer iemand het forum onderspamt met écht onzin... wat botte opmerkingen hier en daar van de forummers toestaan... en de forumbazen mogen zelf ook wel wat feller uit de hoek komen...
Oud 30-05-2004, 17:21
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Lisanne schreef op 30-05-2004 @ 18:18 :
Excuse me, JIJ opent een topic voor verbeteringen wat betreft de FB's. Draag ik wat aan, is het weer niet goed. Volgens mij interesseert het je helemaal niets wat de leden willen en open je dit topic alleen voor de "vorm". Bang om je status kwijt te raken ofzo?
Verbeteringen? Nee daar had ik het niet over. Wat verwachten jullie van een fb. Daar had ik het over. Niet over wat jullie verwachten van of Lais, of freakjuh, of gadje of mij, maar gewoon in het algemeen van fb's op dit forum.
Oud 30-05-2004, 18:13
Verwijderd
Minder zeiken, meer posten.
Oud 30-05-2004, 18:20
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:13 :
Minder zeiken, meer posten.
Licht toe... voorbeelden...
Oud 30-05-2004, 18:22
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 19:20 :
Licht toe... voorbeelden...
Lijkt me vrij duidelijk... In plaats van jullie allevier, of nouja, Freak uitgezonderd dan, op te houden in dit topic of het evaluatietopic om te happen op elke reactie die jullie hier krijgen, gewoon meer posten in andere topics. Jij doet dat al, maar gadje en lais heel weinig.
Oud 30-05-2004, 18:35
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:22 :
Lijkt me vrij duidelijk... In plaats van jullie allevier, of nouja, Freak uitgezonderd dan, op te houden in dit topic of het evaluatietopic om te happen op elke reactie die jullie hier krijgen, gewoon meer posten in andere topics. Jij doet dat al, maar gadje en lais heel weinig.
Dus al opbouwende kritiek op Lais en Gadje wil je ze vragen of ze wat meer in topic willen reageren die niet slechts om het beleid gaan. Heb ik dat dan correct? Want dan heb je daar misschien wel een punt waar ze iets mee kunnen.
Oud 30-05-2004, 18:42
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:22 :
Ik heb juist voornamelijk gelezen in dat evaluatie topic?
Oud 30-05-2004, 18:43
Qamra
Qamra is offline
Ik vind een beetje volwassenheid toch wel belangrijk. En een objectieve mening, normaal en duidelijk typ-gedrag (spelfouten kunnen me niet boeien, interpunctie en normale zinnen wel) en duidelijkheid. Ow en korte tenen is ook wel wenselijk, als je niet tegen kritiek kunt (zeker als fb en zeker als een fb van LS) dan kun je van mij gaan wieberen.
(ik weet dat dit standaard dingen zijn, maar ik zie ze NIET bij elke forumbaas )

Verder moet je zelf maar weten wat je doet qua beleid...
Oud 30-05-2004, 18:44
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-05-2004 @ 19:43 :
Ik vind een beetje volwassenheid toch wel belangrijk. En een objectieve mening, normaal en duidelijk typ-gedrag (spelfouten kunnen me niet boeien, interpunctie en normale zinnen wel) en duidelijkheid. Ow en korte tenen is ook wel wenselijk, als je niet tegen kritiek kunt (zeker als fb en zeker als een fb van LS) dan kun je van mij gaan wieberen.
(ik weet dat dit standaard dingen zijn, maar ik zie ze NIET bij elke forumbaas )

Verder moet je zelf maar weten wat je doet qua beleid...
Dus als wij chatters aan gaan pakken dan zeg jij: oke?
Oud 30-05-2004, 18:45
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Laïs schreef op 30-05-2004 @ 19:42 :
Ik heb juist voornamelijk gelezen in dat evaluatie topic?
Ach dat maakt ook niet uit ja. Gaat erom dat er van je gevraagd wordt of je misschien iets meer zou kunnen reageren in de topics op LS.
Oud 30-05-2004, 18:49
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 19:44 :
Dus als wij chatters aan gaan pakken dan zeg jij: oke?
Het kan me weinig schelen, wel gechat of geen gechat, je doet maar. Zolang de sfeer maar niet aan gort gaat door het gechat.

5 pagina's vol zinloos geblaat vind ik een verkrachting van de sfeer. Een halve pagina daarintegen niet, als het maar stopt. Nare opmerkingen tegen wie dan ook verneuken wat mij betreft de sfeer, maar ik kan het wel weer accepteren dat een aantal dingen in de karakters van de LS'ers zit.

Hmmja..
Oud 30-05-2004, 18:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-05-2004 @ 19:49 :
Het kan me weinig schelen, wel gechat of geen gechat, je doet maar. Zolang de sfeer maar niet aan gort gaat door het gechat.

5 pagina's vol zinloos geblaat vind ik een verkrachting van de sfeer. Een halve pagina daarintegen niet, als het maar stopt. Nare opmerkingen tegen wie dan ook verneuken wat mij betreft de sfeer, maar ik kan het wel weer accepteren dat een aantal dingen in de karakters van de LS'ers zit.

Hmmja..
Oke, helder. Zo sta ik er ook een beetje tegenover ja. Beetje chatten is prima, maar moet ook een keer ophouden, anders kan ie net zo goed dicht.

Beetje bitchen moet ook kunnen, staat LS om bekend, maar maak het niet te gek.
Oud 30-05-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 19:35 :
Dus al opbouwende kritiek op Lais en Gadje wil je ze vragen of ze wat meer in topic willen reageren die niet slechts om het beleid gaan. Heb ik dat dan correct? Want dan heb je daar misschien wel een punt waar ze iets mee kunnen.
Ja, lijkt me toch vrij duidelijk? En Lais, fijn dat je me weer quote en weer zo'n onzinnige vraag stelt. kan ik gelijk even aankaarten dat jij je op dit forum echt als een kleuterfb gedraagt. "ik deed dat niet, ik heb juist dit," hou op zeg.. Je post zelden iets nuttigs, nee inderdaad misschien postte je haast niets in het evaluatietopic, goed, jouw posts vallen toch meestal niet zo op. Maar betrek niet altijd alles op jezelf en neem niet alles letterlijk, want zo ontstaan er zinloze discussies van over-en-weer gezeur waar niemand wat aan heeft.

Sorry maar neem dan een voorbeeld aan Angellena die tenminste de moeite neemt om er wat van te maken ipv alleen maar te zeuren en de indruk te wekken dat ze dit alleen maar doet omdat niemand anders het wil doen.
Oud 30-05-2004, 18:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:52 :
Ja, lijkt me toch vrij duidelijk? En Lais, fijn dat je me weer quote en weer zo'n onzinnige vraag stelt. kan ik gelijk even aankaarten dat jij je op dit forum echt als een kleuterfb gedraagt. "ik deed dat niet, ik heb juist dit," hou op zeg.. Je post zelden iets nuttigs, nee inderdaad misschien postte je haast niets in het evaluatietopic, goed, jouw posts vallen toch meestal niet zo op. Maar betrek niet altijd alles op jezelf en neem niet alles letterlijk, want zo ontstaan er zinloze discussies van over-en-weer gezeur waar niemand wat aan heeft.

Sorry maar neem dan een voorbeeld aan Angellena die tenminste de moeite neemt om er wat van te maken ipv alleen maar te zeuren en de indruk te wekken dat ze dit alleen maar doet omdat niemand anders het wil doen.
Wow... moment... Dit moet ik even verwerken... Een positieve reactie over mijn functioneren als fb op LS... De EERSTE!

Magoe, daarbuiten: Lais, aan jou de vraag: kan je iets met deze kritiek of is het voor jou niet helemaal helder wat er nou precies gezegd wordt en wat de vraag aan jou is?
Oud 30-05-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 19:55 :
Wow... moment... Dit moet ik even verwerken... Een positieve reactie over mijn functioneren als fb op LS... De EERSTE!

Magoe, daarbuiten: Lais, aan jou de vraag: kan je iets met deze kritiek of is het voor jou niet helemaal helder wat er nou precies gezegd wordt en wat de vraag aan jou is?
Angellena je moet echt de politiek in of groepspsychologe worden
Oud 30-05-2004, 19:00
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
Angellena je moet echt de politiek in of groepspsychologe worden
Groepsleider in jeugdinternaat ook goed? Daar word ik voor opgeleid
Oud 30-05-2004, 19:02
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 19:58 :
Angellena je moet echt de politiek in
Geen goed idee, daarvoor doet ze te veel. *kuch*
Oud 30-05-2004, 19:08
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 30-05-2004 @ 20:00 :
Groepsleider in jeugdinternaat ook goed? Daar word ik voor opgeleid
Perfect, denk ik.

"zo pietje, wat vind je ervan, wat jantje net zei? Heb je er iets op terug te zeggen?"

Nurse Ratched
Oud 30-05-2004, 19:13
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Hermione schreef op 30-05-2004 @ 20:08 :
Perfect, denk ik.

"zo pietje, wat vind je ervan, wat jantje net zei? Heb je er iets op terug te zeggen?"

Nurse Ratched
Haha echt wel

En hoe heb je dat ervaren pietje? Hoe voel je je erbij?

Oe bah... Zweverige bullshit Ik heb mijn assessment met deze ongein gehaald maar sjeesj... Laat het mij maar op mijn eigen manier doen. Hier schiet je ook niets mee op

Regels voor berichten