![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Blijkbaar zoeken mensen verschillende dingen in relaties. Mijn vriend is niet mooi, ik ben ook zeker niet op z'n uiterlijk gevallen. Klinkt misschien stom, maar goed, zo is het wel. Waar ik dan wel op gevallen ben? Hoe hij is. Heel cliché en het kan vast allemaal niet ( ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En echt de meest lelijke mensen kunnen gewoon een relatie krijgen, daar kun je je over verbazen, maar het is denk ik gewoon een teken dat de stelling niet klopt. Het samen-zijn met een persoon kan bepaalde gevoelens oproepen, en dit kan door vanalles komen. Daarvoor hoeft iemand er echt niet altijd uit te zien als een soort barbiepop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verschillende mensen, verschillende wensen. [edit] Of ben je het met me eens? ![]() Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 21:30. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens zijn er teveel mensen die zonodig een "stoot" moeten hebben als vriend(in). |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heeft dus niet heel veel met barbiepoppen te maken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dit betekent overigens niet dat innerlijk niet belangrijk is. Ik ga natuurlijk het liefst voor dat bloedmooie meisje dat ook nog eens hartstikke intelligent en algemeen ontwikkeld is. Maar sommige mensen schijnen te denken dat ze moeten kiezen tussen die twee: óf een lelijke aap met een lief karakter, óf een lekkere stoot maar ongelooflijk dom. En díe keuze moet je dus juist niet maken. Gewoon alleen het beste accepteren ![]() Laatst gewijzigd op 03-06-2004 om 22:49. |
![]() |
||
Citaat:
Sorry hoor, maar, bot gezegd, neuk ik niet onder m'n standaard. Klaar. Zoals wouter al zei, het is niet alsof je moet kiezen tussen knap en dom, of lelijk en leuk. Er zijn genoeg leuke meiden die zowel knap als intelligent zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||