Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-06-2004, 12:45
Tesca
Tesca is offline
16. En het duurde maar 3,5 maand maar dat was wel mijn eerste echte vriend.
Oud 05-06-2004, 12:51
ilse
ilse is offline
was 14, werd in die tijd 15, het duurde 13 maanden. nu de 2e, is nu 5 1/2 maand. (ben nu 16)
Oud 05-06-2004, 14:18
Coral
Coral is offline
Ik was 13 da'k mn eerste vriendje kreeg, maar die zei al na de eerste week dattie van me hield. Dus dat vond ik echt heel eng. Was ook heeel snel over. Daarna wat aangekloot met wat gasten.. Dat ik net 16 was heb ik een jaar een relatie gehad met iemand, wat behoorlijk serieus was. Daarna wel weer wat aangekloot met iemand... verder niets..
Oud 05-06-2004, 14:43
melkpakje
melkpakje is offline
toen ik 15 was, het duurde vijf maanden
maar wie weet vind ik het over een jaar achteraf toch niet zo serieus
Oud 05-06-2004, 17:57
jet
jet is offline
Citaat:
telluriet schreef op 03-06-2004 @ 17:42 :
Toen je 1 was? Jij bent er vroeg bij.

ik bedeolde 15.. maar het is een typfout die ik niet meer kan wijzigen
Oud 05-06-2004, 22:45
EkiaM
EkiaM is offline
ben alweer een paar maanden 17, en heb nog nooit een 'relatie' gehad. ik zou het wel graag willen. het lijkt me geweldig leuk om iemand te hebben die van je houdt, en met wie je alles kan delen. om me heen hebben ook steeds meer vrienden van me verkering. best frustrerend... maarja...
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 22:57
thalia
thalia is offline
Citaat:
EkiaM schreef op 05-06-2004 @ 23:45 :
ben alweer een paar maanden 17, en heb nog nooit een 'relatie' gehad. ik zou het wel graag willen. het lijkt me geweldig leuk om iemand te hebben die van je houdt, en met wie je alles kan delen. om me heen hebben ook steeds meer vrienden van me verkering. best frustrerend... maarja...
Ik zit eigenlijk zowat in dezelfde situatie.
Alleen heb ik de laatste maanden al een paar keer de gelegenheid gehad een relatie te beginnen, maar er is iets wat me tegenhoudt. Is het de angst om m'n vrijheid van vrijgezel te verliezen of iets anders? Ik zou het niet weten...
Oud 05-06-2004, 23:27
EkiaM
EkiaM is offline
aangezien je blijkbaar nog niet weet hoe het is om je vrijheid te verliezen, is het het misschien waard om te proberen?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 17:38
wicked game
wicked game is offline
Ik was 14, een paar daagjes voor mijn 15de, en ik heb nu al een jaar en iets langer als een week een zeer serieuze relatie.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:01
summer1986
summer1986 is offline
Ik heb nog geen echte relatie gehad, vind ik zelf. De langste verkering die ik had duurde 6 maanden, ik was 16 jaar. En mijn allereerste verkering had ik toen ik 14 jaar was, en duurde 3 weken.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 19:10
yuck fou
yuck fou is offline
ik was net 15, bijna een jaar geleden en we zijn nog steeds samen. dus serieus is het wel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 20:11
Fa Sai
Fa Sai is offline
Jezus man, bijna iedereen hier in dit topic is wel heel jong zo serieus met relaties bezig! Ik was net 19, en vond mezelf eigenlijk ook te jong. Heb het daar nog lang moeilijk mee gehad (ik leef in de veronderstelling dat een relatie je vaak 'overkomt'), ben er nu eigenlijk nog niet eens aan toe. Ik vind 25 een mooie leeftijd om echt serieus een relatie te hebben. Dan is er ook een reele kans dat het de enige is (voor de rest van je leven), en dan hoef je de pijn van een verbroken relatie ook niet te doorstaan!
Ik bedoel, een gemiddelde mens wordt zo'n 78, vanwaar al die haast?
Oud 09-06-2004, 12:52
Verwijderd
Tsja, op het moment zelf is het serieus. Achteraf kan ik dat altijd wat nuanceren
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:49
Gwinnie
Gwinnie is offline
ik was 14
en t heeft 14 maanden geduurt en t was echt leuk enzo en ookal was ik erg jong, toch neem ik het serieus.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 17:14
Qimm
Qimm is offline
Ach ja... wat heet serieus. Ík vond het serieus, ik twijfel een beetje aan zijn mening daarover.
Maar goed ik was toen 19. Al is deze 'realtie' een stuk serieuzer (en toen was ik dus 20, dat ben ik nog steeds )
Reageren

Regels voor berichten