Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2004, 06:51
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
MIJ lijkt het dat je een probleem hebt en je er onder uit wil l*llen, het niet onder de ogen wil ien. Wat voor reacties had je verwacht toen je dit op het forum plaatste ?

Sorry dat het zo hard overkomt, maar ik weet waar ik het over heb. Doe er wat aan meisje, want in 99% gevallen wordt het alleen maar erger.
Oud 08-06-2004, 09:52
Sterretje*
Sterretje* is offline
Hoi xoxsweetyxox!
Ikzelf heb een eetstoornis en kan je vertellen dat dit alles behalve leuk is. Zoek hulp voordat het te laat is! Je kunt het aan je ouders vertellen en vragen of ze erop willen letten. Als dat niet helpt kun je naar de huisarts gaan en hij/zij zal je dan doorverwijzen naar een psycholoog waarmee jij dan kunt praten om te kijken waardoor je zo bezig bent met eten/gewicht. Vaak heeft de oorzaak met iets heel anders te maken, zoals problemen in je jeugd e.d. Hoe langer je ermee door blijft lopen, des te moeilijker het wordt om 'beter' te worden. Mijn hele leven gaat aan me voorbij doordat ik continu bezig ben met wat ik (niet) mag eten, hoeveel ik weeg, wat anderen van me vinden etc. Ik heb geen sociale contacten meer en kom ook niet meer buiten omdat ik me té dik vind en mezelf niet kan accepteren. Heb zelfs mijn school op moeten geven omdat het gewoon niet meer ging. Ik ben erg zwak en ziekelijk en ik hoop dat je beseft dat je hulp moet hebben voordat het uit de hand loopt.

Liefs Magic_STAR

Laatst gewijzigd op 08-06-2004 om 12:09.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten