![]() |
||
Citaat:
ze bepaalt ook wat er wel en niet mag in een SM spel ow en nog iets .. typische beginnersfout... het is NIET de bedoeling om d'r vast te binden .. vervolgens te plagen met vanalles en nog wat .. d'r los te maken en dan dag schat ik ga voetbal kijken ... dan is een trap onder je klokkenspel wel het minste dat je kan verwachten .. en terecht.. voorbeeld .. ..Als je dan die borstjes van je partner lekker gevoelig gemaakt hebt .. ga dan aan het eind achter d'r staan .. fluister wat liefs in d'r oren ... en streel die dingen zachtjes. trek ff een slordige 30 minuten uit om met haar te knuffelen met misschien nog een plagerijtje hier en daar. Misschien vind ze 't fijn om ff lekker bij je op schoot uit te blazen terwijl jij haar ( nu heel gevoelige) borsten streelt of zachtjes masseert. kortom .. verwen haar lekker !! en geef d'r na afloop een massage even de spanning weer eruit ;-) Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 17:24. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Nou ja, ik stel me SM-scènes ook altijd voor in een donkere kerker met toortsen aan de muur. Allesbehalve realistisch, maar wel leuk. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en die zeiken mekaar compleet af .. TOP: "Wat sta je daar nou, met je stijve tepels. Jij wordt ook overal geil van he" bottom : " ja meester" hmmjah zo dus ..(en da's een van de nettere versies) in sm krijgt een subje wel vaak een koosnaampje voor onder het spel. mocht iemand nu om de een of andere reden in paniek raken (ooit iets gebeurt ofzo) dan roep je ineens haar eigen naam .. en dat gooit meteen de rem erop .. ![]() ook meteen alles losmaken uiteraard maar da's alleen nodig als je met iemand speelt die je niet zo goed kent of als je weer dat iemand (door iets van vroeger) gevoelig kan zijn voor bepaalde indrukken. en tijdens een spel .. zal wel vaak op dwingende toon iets gezegt worden .. om de spanning erin te houden Laatst gewijzigd op 10-06-2004 om 22:23. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ga maar eens mooi staan met je handjes op je rug. (en dan loop ik natuurlijk 'n beetje dreigend om je heen en als je mij dan uitlacht dan laat ik dat zweepje ff lekker tegen je blote bil kletsen ![]() op die manier dus |
![]() |
||
Citaat:
![]() neej jij netjes vastgebonden met je armen omhoog blinddoek om en poedul naakt . en dan mag jij me uit de tent lokken als ik met m'n zweepje om je heen loop ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het enige machts middel dat je echt hebt is zorgen dat ze het zo leuk vind dat ze wil dat je door gaat ![]() |
![]() |
||
Citaat:
( wel goed lezen he ![]() enneh witte chocola ......... hmmm zal es kijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben veel liever substantief dan dominant ![]()
||
Citaat:
Ik moet dan wel de baas zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Sm lijkt me wel een keer leuk om te proberen, maar ik denk dat dat ook na een tijdje gaat vervelen...
Citaat:
||
Citaat:
sm -- vervelen ![]() je kan 1000 en 1 dingen doen enneh je was toch 16 ?? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Dingen doen voor je partner. Kindmeisje | 51 | 17-04-2006 23:48 | |
Seksualiteit |
Wat vinden jullie van bondage en sm ? wentie | 137 | 27-11-2004 08:51 | |
Seksualiteit |
sex-spel Quantes | 499 | 08-03-2004 18:09 | |
Seksualiteit |
Lichte SM???niet alleen voor extreme mensen hoor!! MUVI | 12 | 01-04-2003 16:03 | |
Seksualiteit |
Zoenen = Neuken biertjehappen | 20 | 03-07-2002 18:21 |