Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-06-2004, 09:03
Blenderhead
Blenderhead is offline
hahaha, wat een topic

Verder ga ik helemaal mee met wat nare man zei
Oud 09-06-2004, 10:19
Gwen.
Gwen. is offline
Soms vind ik het wel mooi, maar dan klein en gekleurd. Je ziet veel te veel grote dikke zwarte ranzige mannelijke tribals die in 1 minuut zijn uitgekozen. Gister was ik in de piercing/tattooshop en er was een meisje die tegen de piercster zei "ja ik wil een tattoeage hier onderaan mijn rug". Dus vroeg zij "welke dan, want ik kan geen afspraak voor je maken als ik niet weet hoe groot hij is en hoe lang hij duurt". Vervolgens bladerde het meisje wat boeken door en na 2 minuten had ze gekozen. Dat vind ik zó raar. Dan is het inderdaad een (inmiddels al lang verdwenen) modeverschijnsel.
Oud 09-06-2004, 10:39
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 09-06-2004 @ 11:19 :
Soms vind ik het wel mooi, maar dan klein en gekleurd. Je ziet veel te veel grote dikke zwarte ranzige mannelijke tribals die in 1 minuut zijn uitgekozen. Gister was ik in de piercing/tattooshop en er was een meisje die tegen de piercster zei "ja ik wil een tattoeage hier onderaan mijn rug". Dus vroeg zij "welke dan, want ik kan geen afspraak voor je maken als ik niet weet hoe groot hij is en hoe lang hij duurt". Vervolgens bladerde het meisje wat boeken door en na 2 minuten had ze gekozen. Dat vind ik zó raar. Dan is het inderdaad een (inmiddels al lang verdwenen) modeverschijnsel.
Of die hebben al nagedacht over wat ze willen, zoeken em op en voilá, keuze gemaakt. Is ook mogelijk, maar idd, die tribals ben ik ook wel zat van. Als ik een tatoo neem neem ik een adelaar of havik met gespreidde vleugels (gekleurd), weet alleen nog niet waar.
Oud 09-06-2004, 12:23
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 09-06-2004 @ 11:39 :
Of die hebben al nagedacht over wat ze willen, zoeken em op en voilá, keuze gemaakt. Is ook mogelijk, maar idd, die tribals ben ik ook wel zat van. Als ik een tatoo neem neem ik een adelaar of havik met gespreidde vleugels (gekleurd), weet alleen nog niet waar.
Nee, want ze zei dat ze het nog niet wist.
Oud 09-06-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 09-06-2004 @ 11:39 :
Wat ik nou afvraag, wat betekent zo'n tatoäge voor de drager? Is het gewoon een statussymbool, een extra versiering of zitten er wel eens diepere gedachten achter?

Wat zou het voor jou bijvoorbeeld betekenen, en zijn hier mensen die reeds een tatoo hebben?
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 12:49
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Benfatto schreef op 09-06-2004 @ 13:46 :
Wat ik nou afvraag, wat betekent zo'n tatoäge voor de drager? Is het gewoon een statussymbool, een extra versiering of zitten er wel eens diepere gedachten achter?

Wat zou het voor jou bijvoorbeeld betekenen, en zijn hier mensen die reeds een tatoo hebben?
Eeeuh... ligt er denk ik aan waarom en wat voor tatoo je neemt. Al die tribals zie ik idd als modeverschijnsel waar men na een aantal jaren gruwelijke spijt van krijgt.
Al zullen er vast een paar starters tussen zitten voor wie het wel een betekenis heeft. Een vriend van mee heeft een leeuwenkop op zijn bovenarm (ziet er echt heel stoer uit), gewoon omdat ie het mooi vindt. Bij mij heeft het wel een betekenis, maar die kan ik niet goed verwoorden.
Oud 13-06-2004, 14:09
Marie Elize
Marie Elize is offline
dom
Oud 13-06-2004, 17:12
Sjenne
Sjenne is offline
Wat een ranzig woord
Reageren

Regels voor berichten