Ik heb 2x een liefdesbrief gekregen, van dezelfde jongen. Daarin vertelde hij me hoe mooi en lief hij me vindt enzo, maar hij wou zijn naam niet bekend maken want hij wist zeker dat ik hem niet zou willen

Vond ik een beetje stom, want de brieven waren ontzettend lief dus ik was heel erg benieuwd naar de jongen zelf.

Later, toen z'n verliefdheid over was, heeft ie me verteld dat hij die brieven had geschreven, want ik kende hem dus van school. Ik zat in de 3de geloof ik en hij in de 4de. Maar hij had gelijk... Hij was niet echt m'n type ofzo
Mijn vriend heeft 1x een soort songtekst-achtig-iets voor me geschreven over onze probleempjes en zijn gevoel. Tijdens het lezen er van moest ik bijna huilen, het was zo ontzettend mooi en waar! Hij zegt dat ie wel eens vaker over ons schrijft, maar dat wil hij me niet laten lezen
Ik schrijf en dicht wel, maar ik zal het de persoon in kwestie nooit laten lezen ofzo. Dat durf ik niet! Brieven of gedichten moeten trouwens nooooit een hoog slijm-gehalte hebben, het moet wel een beetje normaal blijven enzo.