Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2004, 20:47
Cruz
Cruz is offline
Ik heb 2x een liefdesbrief gekregen, van dezelfde jongen. Daarin vertelde hij me hoe mooi en lief hij me vindt enzo, maar hij wou zijn naam niet bekend maken want hij wist zeker dat ik hem niet zou willen Vond ik een beetje stom, want de brieven waren ontzettend lief dus ik was heel erg benieuwd naar de jongen zelf. Later, toen z'n verliefdheid over was, heeft ie me verteld dat hij die brieven had geschreven, want ik kende hem dus van school. Ik zat in de 3de geloof ik en hij in de 4de. Maar hij had gelijk... Hij was niet echt m'n type ofzo

Mijn vriend heeft 1x een soort songtekst-achtig-iets voor me geschreven over onze probleempjes en zijn gevoel. Tijdens het lezen er van moest ik bijna huilen, het was zo ontzettend mooi en waar! Hij zegt dat ie wel eens vaker over ons schrijft, maar dat wil hij me niet laten lezen

Ik schrijf en dicht wel, maar ik zal het de persoon in kwestie nooit laten lezen ofzo. Dat durf ik niet! Brieven of gedichten moeten trouwens nooooit een hoog slijm-gehalte hebben, het moet wel een beetje normaal blijven enzo.
Oud 14-06-2004, 20:52
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ik heb 1 keer een brief geschreven aan een meisje. Maar kennelijk heeft die weinig indruk gemaakt. Achteraf zit ik er niet zo mee - toen wel natuurlijk.
Oud 14-06-2004, 21:08
FMB King
FMB King is offline
Suren/stuurden jullie alleen naar partners of ook naar mensen waar je gek op bent?
Dat lijkt me nogal een stuk moeilijker namelijk....en als je hem verstuurd hebt kun je er niets meer aan veranderen
Oud 14-06-2004, 21:26
Pluche
Pluche is offline
Toen mijn exvriendje een weekje op wintersport ging, heb ik hem een brief geschreven. Die mocht 'ie pas lezen als ie op de plaats van bestemming zou zijn. Ik kan me herinneren dat ie helemaal ontroerd was. Toen ik later een weekje op wintersport was, heb ik hem elke dag een brief geschreven. Ik raakte maar niet uitgeschreven! Toen hij het uitmaakte heb ik hem weer een lange brief geschreven. Toen kreeg ik ook voor het eerst een brief terug. Was wat minder leuk....
Van mijn kant waren het allemaal brieven met liefdesverklaringen en zwijmelig, lievig gedoe. Ik heb ze ook eerst 20 keer doorgelezen voordat ik besloot dat het goed was. Elke brief was wel ongeveer 3 kantjes. (Ik zou ze nu denk ik niet meer na durven te lezen.. )
Ook als ik bij hem had geslapen en ik mocht blijven liggen als hij al weg was, liet ik een briefje achter op zn kussen.
Ik kan mijn gevoelens echt zóveel beter uiten in brieven. Via email of zelfs Msn zou ik dat echt niet kunnen.
Jammer genoeg is er nu niemand meer om brieven naar te schrijven... :rolleyes
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 08:35
Verwijderd
Citaat:
miekmuis schreef op 14-06-2004 @ 21:43 :
Ik ben gek op het krijgen van lieve kaartjes en brieven van vriendjes of potentiele vriendjes. Maar helaas, mijn vriendjes begrepen nooit dat als ik ze regelmatig kaartjes stuurde, ik het ook erg leuk vind om ze terug te krijgen.
Haha, miek, dit is echt zo mn ex! Hij heeft/had echt tientallen kaartjes aan de muur hangen van mij en dat waren ze niet eens allemaal (had ook bv op een vakantie elke dag een kaartje geschreven)... De enige keer dat ik een kaartje van mn ex kreeg was toen hij op vakantie was (het enige dat ik ooit van m heb gekregen *grinnik* altijd weer een opmerkelijk feit en denk nou niet dat ik zo graag cadeautjes ofzo wil ) en hij zei wel eens dat ie zou terugsturen maar dat heb ik nooit gezien. Hij scheen ook een kaartje te hebben gemaakt voor onze eerste valentijn, maar omdat ik had gezegd dat ik valentijn stom vond wou ie t niet meer geven dus ook nooit gezien en onze laatste valentijn, vlak voordat het uit ging had ie ook een kaartje, maar hij had nog geen tijd gehad om het te schrijven dus dat zou ik nog wel krijgen. Jaaaaaaaja
Met citaat reageren
Oud 15-06-2004, 13:29
Mokkol
Mokkol is offline
ik bezorg die dingen alleen maar

maar ik zou zeker wel liefdes brieven schrijven al had ik een vriendin tenminste maar dan wel zomaar uit het niets en niet op een speciaal iets ofzo zoals valentijn. Met valentijn moet je ook wel leuke dingen doen enzo maar ik vind een brief die je zomaar stuurt toch wat beter aankomen
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 05:28
Verwijderd
Citaat:
MokkoL MichaeL schreef op 15-06-2004 @ 14:29 :
ik bezorg die dingen alleen maar

maar ik zou zeker wel liefdes brieven schrijven al had ik een vriendin tenminste maar dan wel zomaar uit het niets en niet op een speciaal iets ofzo zoals valentijn. Met valentijn moet je ook wel leuke dingen doen enzo maar ik vind een brief die je zomaar stuurt toch wat beter aankomen
zou je t ook sturen als t niet je vriendin was? en wat betreft krijgen? wel eens gehad? wat zou je er wel in willen hebben
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 09:40
duvelke21
duvelke21 is offline
ik vind liefdesbrieven krijgen heel romantisch

x saskia
Oud 18-06-2004, 09:52
elledc
elledc is offline
Een liefdesbrief is inderdaad specialer dan een email of sms.
Ik heb eens een zeer mooie liefdesbrief gekregen van een jongen, vriend van mijn broer, die ik niet eens kende, hij had me op school al vaak gezien. Ik ben hem dan gaan bedanken voor zijn mooie brief maar verder is er niks van gekomen, hij was veel te verlegen om mij uit te vragen. Een brief vol van complimentjes, echt uniek!
Mijn vriend heeft me ook al vele brieven geschreven, gedichtjes enzo, ook wel uniek.
Een vrouw houdt van complimentjes, dus mannen, liefdesbrieven schrijven dat moeten jullie doen!
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 12:28
Mokkol
Mokkol is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 18-06-2004 @ 06:28 :
zou je t ook sturen als t niet je vriendin was? en wat betreft krijgen? wel eens gehad? wat zou je er wel in willen hebben
een liefdesbrief natuurlijk alleen naar je vriendin ik zou het anders niet durven . en ik heb er eigenlijk nog nooit 1 gehad jah tuurlijk zou ik er 1 willen hebben wie niet
Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 16:14
suikerprinses
suikerprinses is offline
Citaat:
utopia5 schreef op 18-06-2004 @ 10:52 :
Een vrouw houdt van complimentjes, dus mannen, liefdesbrieven schrijven dat moeten jullie doen!

Met citaat reageren
Oud 18-06-2004, 21:24
ClAiRe-ClAiRe
ClAiRe-ClAiRe is offline
ik heb van 3 vriendjes een liefdesbrief gehad.... die heb ik ook allemaal bewaard (vraag me niet waarom) als ik ze nu lees, dan ga k heel hard lachen maar op dat moment vond ik het heel erg lief, leuk en schattig.
K heb ook wel eens een liefdesbrief gehad van een jongen die helemaal smoor op mij was, maar ik niet op hem... Ik heb wel vijf brieven van hem gehad, want ik reageerde niet op zijn brieven en hij dacht dat ik hard-to-gget aan t spelen was... Toen toch maar ff snel uit gelegd, via een vriendin dat iik hem niet leuk vond, was in groep 7, hoe hij toen al wist van hard-to-get geen idee, maar ik was iig te schijterig om het hem niet persoonlijk te vertellen..
nu weet ik wel beter, gewoon eerlijk en oprecht vertellen, daar komt, bij een aardige jongen, meestal, ook nog wel een leuke vriendschap uit.....
Oud 18-06-2004, 22:28
Iduna
Iduna is offline
Ik vind mijn vriend trouwens niet het type, dat zulke brieven naar me zou schrijven. Volgens mij zegt hij het liever persoonlijk of anders een kaartje/smsje met een heleboel lieve woorden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten