Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 17:06
telluriet
telluriet is offline
Ik ben een redelijk grote mongool, zit vol vooroordelen, ben nogal bekrompen, gedraag me vaak chagarijnig, ik zie er niet uit en ik neem vaak een vijandige/ongeinteresseerde houding aan.

Verder niks mis mee natuurlijk, alleen dragen deze factoren er wel aan bij dat ik single ben.
Oud 12-06-2004, 17:11
BrokenDreams
BrokenDreams is offline
ehmm.. ik denk omdat ik te kieskeurig ben
of ik ben gruwelijk lelijk, maar zo zie ik mezelf niet
maar misschien is dat te subjectief en ben ik wel gruwelijk lelijk maar ik heb er eigenlijk nu geen problemen mee of vrijgezel te zijn..
Oud 12-06-2004, 18:39
Weylyn
Weylyn is offline
Geen idee... Gewoon geen geluk gehad
Oud 12-06-2004, 18:48
Sade
Sade is offline
Omdat het gister uit is gegaan met m'n vriend Hij maakte het uit, dus ben niet vrijwillig vrijgezel.

Maarja, nu ik het toch ben, moet ik het maar het beste van maken ook
Oud 12-06-2004, 18:53
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
-Niet uiterlijk aantrekkelijk
-Onzeker/piekeraar
-Meer dan een jaar verliefd op 'bezet' meisje
Oud 12-06-2004, 19:01
Arwyn
Arwyn is offline
Omdat hij anderhalve maand geleden is vreemdgegaan en ik het een tijdje daarna daar (deels) om heb uitgemaakt.
Niet helemaal gepland dus maar ik kan er wel mee leven eigenlijk, vrijgezel zijn kan ook heel leuk zijn
En stiekem staat de volgende alweer zo'n beetje te wachten... *schaam schaam*
Oud 12-06-2004, 19:03
Geomancer
Geomancer is offline
Omdat ik daar nog geen trek in heb . Ik heb nu een goede vriendengroep en heb nog geen vriendin nodig.
Oud 12-06-2004, 19:06
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
Ik ga straks op vakantie naar Spanje en daarna begin ik met studeren. Ik wacht dus maar Ffkes met jagen tot ik daarmee begonnen ben.

Op de een of andere manier gebeurt er namelijk niks als ik geen eerste stappen zet, terwijl ik best leuk ben.
Oud 12-06-2004, 19:07
Lilything
Lilything is offline
Ja dat is best lastig uit te leggen
Ik wil het wel, maar ik val meestal op de onbereikbare types. Ook twijfel ik teveel als iemand me uiteindelijk WEL wil. Dan vind ik hem ineens niet meer zo leuk
Oud 12-06-2004, 19:13
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
relaxxamann schreef op 12-06-2004 @ 16:53 :
waarom ik vrijgezel ben?

-gruwelijk lelijk

-sociaal onhandig omdat niemand met me wil omgaan irl en ik dus niet kan leren hoe ik me wel en niet moet gedragen

-ik heb een hekel aan mezelf en dat geeft me ook weer een uitstraling waardoor ik mezelf nog meer haat

-ben te negatief
die negativiteit is de oorzaak van de dingen die je daarvoor heb genoemd. Hoe weet je dat niemand met je wil omgaan in real? Ken je iedereen dan al? Iedereen al gezien? De moeite gedaan om zelf het iniatief te nemen?
Oud 12-06-2004, 19:13
thalia
thalia is offline
't Valt me eigenlijk op dat iedereen zo om dezelfde reden nog vrijgezel is of toch ongeveer dezelfde ...
Ik herken ook wel veel van mezelf in hetgene dat hier boven is gezegd.
Dat ongeïnteresseerd zijn en zo van die dingen ...
Oud 12-06-2004, 19:18
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Zotje schreef op 12-06-2004 @ 20:06 :
Ik ga straks op vakantie naar Spanje en daarna begin ik met studeren. Ik wacht dus maar Ffkes met jagen tot ik daarmee begonnen ben.

Op de een of andere manier gebeurt er namelijk niks als ik geen eerste stappen zet, terwijl ik best leuk ben.
Inderdaad een leuke jongen
Oud 12-06-2004, 19:18
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
telluriet schreef op 12-06-2004 @ 18:06 :
Ik ben een redelijk grote mongool, zit vol vooroordelen, ben nogal bekrompen, gedraag me vaak chagarijnig, ik zie er niet uit en ik neem vaak een vijandige/ongeinteresseerde houding aan.

Verder niks mis mee natuurlijk, alleen dragen deze factoren er wel aan bij dat ik single ben.
Waarom ben je zo vaak sacharijnig? of waardoor eigenlijk?
Zou je hier dan niks aan willen veranderen? Of ben je serieus blij met jezelf
Oud 12-06-2004, 20:00
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Redenen waarom ik vrijgezel ben:

1. De grootste reden van alles is mijn karakter. Ik ben een superaardig, eerlijke jongen, maar ook ontzettend verlegen. Ik durf bijna geen contact te leggen met onbekende meisjes bij uitgaan of school of zo. Daarom heb ik in mijn hele leven maar 1 vriendin gehad. Maar ik vind dat als een meid die me niet goed kent me leuk vindt dat maar moet laten merken. Dat doen ze dus niet en misschien als ze het doen dat ik dat dan verkeerd opvat. Heb ook weinig vertrouwen in mezelf. Maak moeilijk contact. Maar omdat ik te weinig aandacht van meiden krijg, denk ik ook vaak dat het aan mijn uiterlijk ligt. Misschien speelt dat ook mee (al ben ik niet superlelijk, maar ook niet superknap) maar het ligt toch meer aan mijn karakter.
2. Ik maak geen tijd voor te zoeken naar een relatie. OK, tijdens uitgaan wel, maar het blijft alleen bij kijken. Maar verder hou ik me gewoon met eigen dingen bezig zoals school, werk, de computer, vrienden, fitness, sport kijken... en ik zag ook toen ik een vriendin had dat ik er ook te weinig tijd voor maakte. OK, ik wil in een relatie wat vrijheid hebben, maar het moet eigenlijk niet zo zijn dat ik mijn vriendin 2 keer in de week of zo zie. Ik kan ze meer zien, maar ik maak er gewoon geen tijd voor. Er zijn ook periodes waar ik het druk heb en even geen vriendin wil, bijvoorbeeld deze maand. Ik wil mijn opleiding afronden, steek veel tijd in leren, en wil ook het EK voetbal kijken. Daarna is het vakantie en heb ik 2 maanden land meer tijd.
3. Op dit moment vind ik vrijgezel zijn ook lekker... en ik weet ook niet of als ik een relatie deze zomer krijg dat wel zin heeft. Ik ga in een andere stad namelijk studeren, daar zit ik dan 5 dagen per week en mijn vriendin in Maastricht. Maar ja, ik kan natuurlijk een paar avonden op en neer reizen, maar daar gaat ook veel tijd inzitten. En stel dat ik via school daar een vriendin krijg dan zie ik haar de meeste weekenden ook niet. Vind ik ook minder, wil ook eens met haar op stap of iets anders leuks doen op zaterdagavond.
Oud 12-06-2004, 20:25
Suzy Q
Suzy Q is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 15:35 :
Als degene je al 1,5 jaar niet wilt, dan moet je je toch echt eens afvragen: wil ik hier eeuwig mee "doorgaan" dat zinloos is, of wil ik verder gaan "leven" ....
Ik heb me er allang bij neergelegd

Maar ik zie hem nog bijna elke dag en daarom is het lastig om hem uit m'n hoofd te zetten

Verder heb ik wel een leuk leven hoor
Oud 12-06-2004, 21:42
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
-onzeker
-lelijk
-slechte ervaringen
-vol vooroordelen
-wantrouwig
-chagerijnig
-Macabere humor
-Moeilijk te snappen
-Negatief over alles
-Kat uit de boom kijkend
- Ik ga soms ZO tekeer tegen vrouwen (als ik weer eens ruzie met eentje heb) dat veel mensen denken dat ik homo ben
Oud 12-06-2004, 21:52
* ²ºº² Maniac ²ºº² *
* ²ºº² Maniac ²ºº² * is offline
geen geld

neej en nu serieus: als sla je me dood heb geen flauw idee...doe me er ook niet echt de moeite voor ofzo dat zal der ook wel iets mee te maken hebben..en eigenlijk interesseert het me op het moment ook geen bal..
Oud 12-06-2004, 23:15
PV
PV is offline
bijna alles wat jij opnoemt
en kieskeurig vind ik juist wel oke. Om een relatie met iemand te beginnen terwijl je er niet 100% achter staat, zie ik niet zitten. Dat gaat dan toch wel mis Dan maar single.
Oud 12-06-2004, 23:40
Nonaj
Nonaj is offline
Ik ben vrijgezel omdat mijn toekomstige vriend nog niet door heeft dat ik leuk ben

ff serieus:

-Kieskeurig
-Extreem verlegen, durf jongens niet goed aan te spreken...en dan vooral als ik hem ken en zijn vrienden mij ook een beetje kennen
-Ik ben niet één van de knapsten
Oud 12-06-2004, 23:53
Verwijderd
Vooral omdat ik zelf heel hoge eisen stel. Mijn droommeisje moet echt perfect zijn voor ik haar écht leuk ga vinden, en als ik haar dan echt heel leuk vind is het maar afwachten of dat wederzijds is.

Vaak ben ik ook te aardig en te meelevend, dan krijg je al snel een grote-broeridee en niet zozeer een vriendjes-idee.
Oud 12-06-2004, 23:53
L1
L1 is offline
- Kieskeurig

ik heb geen zin in een relatie met een 'niet speciaal' meisje. ik ben al niet zo'n relatieman. Het meisje moet heel speciaal zijn, voor ik me bindt
Oud 13-06-2004, 00:08
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2004 @ 00:53 :
Vaak ben ik ook te aardig en te meelevend, dan krijg je al snel een grote-broeridee en niet zozeer een vriendjes-idee.
Ken het, geen idee wat eraan te doen valt alleen.
Oud 13-06-2004, 02:21
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 12-06-2004 @ 22:42 :
-onzeker
-lelijk
-slechte ervaringen
-vol vooroordelen
-wantrouwig
-chagerijnig
-Macabere humor
-Moeilijk te snappen
-Negatief over alles
-Kat uit de boom kijkend
- Ik ga soms ZO tekeer tegen vrouwen (als ik weer eens ruzie met eentje heb) dat veel mensen denken dat ik homo ben
Hmm lelijk ben je niet heb je foto geziek flamingookip ^_^
Chagerijnig heb ik ook, maar dat ben je niet altijd, dat bestaat niet.
Iedereen is uiteindelijk te snappen (na wat uitleg)
En dat tekeer gaan weet ik, ben ik zelf ook wel eens slachtoffer van je geweest, daar moet je echt is wat aan doen
Oud 13-06-2004, 02:23
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2004 @ 00:53 :
Vooral omdat ik zelf heel hoge eisen stel. Mijn droommeisje moet echt perfect zijn voor ik haar écht leuk ga vinden, en als ik haar dan echt heel leuk vind is het maar afwachten of dat wederzijds is.

Perfectie bestaat niet. Zelf ben je ook niet perfect, dus is het onzin om een perfecte vriendin te hebben
Leer ietss minder goede kanten ook te accepteren, wanneer je dit niet kan, zul je echt nooit of pas na heel lange tijd een vriendin krijgen...
Oud 13-06-2004, 02:27
Kevin D.
Kevin D. is offline
Kieskeurig en na een domme streek van een ex (toen vriendin) ff geen zin in een relatie
Oud 13-06-2004, 02:29
Shitonya
Shitonya is offline
Ik lees ook wel eens: "ze moet speciaal zijn"
Maar wat versta je onder "speciaal"? Wat maakt jouw "perfecte" vriendin zo speciaal dat zich onderscheid van alle andere vrouwen die dat ene net niet hebben en "zij" weer wel?

Wat is het hem dat jou kan overtuigen dat zij anders is?
Bijvorbeeld haar mysterieuze uitstraling, haar nuchterheid, bescheidenheid, verlegenheid, intelligentie, haar ogen die "iets" hebben, de zogenoemde x factor?

Vertel, vertel, maar niet te snel
Oud 13-06-2004, 02:38
Zut Alors!
Zut Alors! is offline
vandaag ben ik vrijgezel omdat ik het meisje van mn dromen voor het eerst sinds tijden weer zag (ja een week kan soms lang duren), me heel even omdraaide en haar toen voor de rest van de avond niet meer terug vond.

Gelukkig weet ik nu 99% zeker dat ze me leuk vindt
Oud 13-06-2004, 07:41
Kali
Kali is offline
- net gedumpt geweest, belogen en bedrogen
- examens
Oud 13-06-2004, 07:59
Sade
Sade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 03:23 :
Perfectie bestaat niet. Zelf ben je ook niet perfect, dus is het onzin om een perfecte vriendin te hebben
Leer ietss minder goede kanten ook te accepteren, wanneer je dit niet kan, zul je echt nooit of pas na heel lange tijd een vriendin krijgen...
Wat is perfectie? Ik denk niet dat nare man zoekt naar de perfecte vriendin, maar wel de perfecte vriendin voor hem. Oftewel, iemand die qua karakter en uiterlijk aan al zijn 'eisen' voldoet.
Oud 13-06-2004, 08:07
Maarten
Maarten is offline
Dingen zijn alleen perfect als je ze accepteert zoals ze zijn
Oud 13-06-2004, 09:24
M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 15:35 :
Even samengevat: blijf gewoon jezelf, de ander moet je gewoon accepteren hoe je bent, je slechte en goede eigenschappen inbegrepen
Alleen sommige kunnen dat niet accepteren, waardoor jij weer beinvloedt wordt. De kunst is om daar boven te staan. De wereld draait om jou.

Als je eenmaal beseft dat je ook alleen plezier kan hebben, stel je minder afhankelijker op en veel opener, waardoor je weer makkelijk in contact komt met andere mensen.
Oud 13-06-2004, 09:44
LaGoon
LaGoon is offline
tja................................... ik ben extreem verlegen
Oud 13-06-2004, 10:14
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 12-06-2004 @ 20:18 :
Waarom ben je zo vaak sacharijnig? of waardoor eigenlijk?
Zou je hier dan niks aan willen veranderen? Of ben je serieus blij met jezelf
Ik ben bijna altijd chagarijnig ja, want thuis gaan de dingen verre van goed. Nee ik ben niet blij met mezelf.
Oud 13-06-2004, 10:27
robuez
robuez is offline
hmm..ja ben 3 maandjes geleden door mijn vriendje aan de kant gezet voor een of andere sloerie en ben nog niet echt een leuke/ liefe jongen tegen gekomen
het valt me trouwens op dat veel mensen zich hier lelijk vinden, maar als ik in de fotoboeken kijk is dit toch echt niet zo!
Maar goed..hopelijk kom ik snel de ware tegen..want het vrijgezellig zijn komt me nu al mijn keel uit!
Oud 13-06-2004, 11:06
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Zotje schreef op 13-06-2004 @ 03:38 :
vandaag ben ik vrijgezel omdat ik het meisje van mn dromen voor het eerst sinds tijden weer zag (ja een week kan soms lang duren), me heel even omdraaide en haar toen voor de rest van de avond niet meer terug vond.

Gelukkig weet ik nu 99% zeker dat ze me leuk vindt
Tof voor je Nu nog de grote stap zetten en actie nemen
Suc6 met haar, hopelijk wordt het wat
Oud 13-06-2004, 11:10
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 13-06-2004 @ 10:24 :
Alleen sommige kunnen dat niet accepteren, waardoor jij weer beinvloedt wordt. De kunst is om daar boven te staan. De wereld draait om jou.

Als je eenmaal beseft dat je ook alleen plezier kan hebben, stel je minder afhankelijker op en veel opener, waardoor je weer makkelijk in contact komt met andere mensen.
Het 2e gedeelte klopt wel. Maar de 1e alinea, de zin: de wereld draait om jou...dat klinkt me een beetje egoistisch. Het draait niet alleen om jou, maar ook om de mensen met wie je omgaat, die je tegenkomt. Mensen beinvloeden jou en andersom. Zelfs jij hebt invloed op anderen.
Als jij van iemand zegt: hey wat zie je er leuk uit. Dan zal die ander er wel iets van aantrekken. En zo kun je nog wel meer voorbeelden hebben.
Oud 13-06-2004, 11:12
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
telluriet schreef op 13-06-2004 @ 11:14 :
Ik ben bijna altijd chagarijnig ja, want thuis gaan de dingen verre van goed. Nee ik ben niet blij met mezelf.
Maar als je niet thuis bent...kun je dan niet proberen even niet aan thuis te denken, maar gewoon je gedachten even opzij te zetten en te denken aan de situatie waar je nu in bent (als je bijvoorbeeld op school,werk, je vrienden bent)
Oud 13-06-2004, 11:15
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
robuez schreef op 13-06-2004 @ 11:27 :
hmm..ja ben 3 maandjes geleden door mijn vriendje aan de kant gezet voor een of andere sloerie en ben nog niet echt een leuke/ liefe jongen tegen gekomen
het valt me trouwens op dat veel mensen zich hier lelijk vinden, maar als ik in de fotoboeken kijk is dit toch echt niet zo!
Maar goed..hopelijk kom ik snel de ware tegen..want het vrijgezellig zijn komt me nu al mijn keel uit!
Niet iedereen vind zo snel de ware. De een komt hem/haar al tegen op zijn/haar 16e en een ander pas op zijn 24e. Het is gewoon afwachten of zelf op zoek gaan. Maar het 2e is meestal nogal moeilijker.
Juist als je op zoek gaat, kom je de verkeerde tegen, of kom je te wanhopig ( te snel willend) over en dat schrikt de meeste af.

Maar hopelijk dat je snel weer een lieve vriend tegenkomt. Je weet maar nooit wanneer zo'n schepsel opduikt
Oud 13-06-2004, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 03:23 :
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel met perfect natuurlijk niet dat ze letterlijk perfect moet zijn, maar gewoon dat ze knap, lief, intelligent, grappig etc. moet zijn.

Ik heb geen probleem met het accepteren van mindere kanten, absoluut niet. Ik kan elk mens juist erg goed op waarde schatten omdat ik mensen nooit afkeur op grond van éen aspect van hun karakter. Maar ik word gewoon alleen verliefd op meisjes die álles hebben, kan er ook niets aan doen
Oud 13-06-2004, 12:08
justlikeme!
justlikeme! is offline
omdat ik nu ff een tijdje geen zin heb in iets vasts. Bovendien ben ik ook wel kieskeurig, en vergelijk ik jongens nog vaak met mijn ex , wat ik niet wil, maar toch gebeurd het... en daarom kom ik dé leuke jongens met wie het eventueel wel wat zou kunnn worden niet tegen, ja of ze wonen meteen veel te ver weg, dat is ook flink irri
Oud 13-06-2004, 12:15
thalia
thalia is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2004 @ 12:36 :
Nee, dat bedoel ik niet. Ik bedoel met perfect natuurlijk niet dat ze letterlijk perfect moet zijn, maar gewoon dat ze knap, lief, intelligent, grappig etc. moet zijn.

Ik heb geen probleem met het accepteren van mindere kanten, absoluut niet. Ik kan elk mens juist erg goed op waarde schatten omdat ik mensen nooit afkeur op grond van éen aspect van hun karakter. Maar ik word gewoon alleen verliefd op meisjes die álles hebben, kan er ook niets aan doen
Je bent blijkbaar ook iemand die op zoek is naar iemand die voldoet aan een hele waslijst ...
Vervelend om zo iemand te vinden, ik weet, maar zolang je kan blijven dromen ...
Oud 13-06-2004, 12:18
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 13-06-2004 @ 03:21 :
Hmm lelijk ben je niet heb je foto geziek flamingookip ^_^
Chagerijnig heb ik ook, maar dat ben je niet altijd, dat bestaat niet.
Iedereen is uiteindelijk te snappen (na wat uitleg)
En dat tekeer gaan weet ik, ben ik zelf ook wel eens slachtoffer van je geweest, daar moet je echt is wat aan doen
Valt niets aan te doen, kan moeilijk ineens anders tegen meisjes en relaties aankijken. T hoeft van mij ook absloluut niet meer, alleen dan is er altijd nog wel weer een hormonaal iets die vind dat je t moet missen ofzo
Oud 13-06-2004, 12:19
Fade of Light
Fade of Light is offline
Ik heb nog geen op hitler lijkende vrouw gezien die ook van poepsex houdt....serieus. Wie zich herkent, meld je even aan 0900-090909
Oud 13-06-2004, 12:25
Stefanie
Stefanie is offline
Ik had alleen maar ruzie met mn ex en alles werd sleur... Het enige wat nog leuk was op den duur was de seks.

En ik ben er na een jaar achter gekomen hoe hij echt is. Blij dat ik van hem af ben.
Oud 13-06-2004, 12:35
Fuzzly
Fuzzly is offline
Ontopic:

Ik ben vrijgezel vanwegen dat ik bang ben om blauwtjes te lopen en verlegen en zeer onzeker ben.
Maar vanwegen het volgende wat hier onder staat ben ik tenminste wel te weten gekomen Dat ze mij ook leuk vind, ook al hebben we niet
It helps, try it

Offtopic:

Je moet het als volgende zien:

A.Een gebeurtenis:

Je vind iemand leuk

B. De gedachten bij de gebeurtenis:

Ze vind mij toch niet leuk en gaat er met een ander er vandoor

C.Gevoel/Gedrag:

Loopt er van weg en er komt niets van.

Zo gaat het meestal bij onzekeren/verlegen mensen

We moeten allemaal positief gaan denken.
Op de schaal van 1 tot 10 krijg je een 5 vanwegen dat het 50 - 50 is en jij er totaal niet zeker van kan zijn hoe hij/zij over jou denkt.

Dit heeft mij in iedergeval wel geholpen gedeeltelijk want ik weet nu tenminste wel dat ze me leuk vind

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 12:38.
Oud 13-06-2004, 12:36
Verwijderd
Ik ben jaren vrijgezel geweest omdat ik mezelf als gruwelijk lelijk heb gezien.
Na de verhuizing van Assen naar Meppel (van de 2e in Assen naar de 3e in Meppel) ben ik voor mn gevoel extreem veel gepest. Ik nam alles erg serieus en ze maakten gewoon grapjes, maar aangezien ik alles serieus nam en dus ook persoonlijk heb ik erg met mezelf in de knoop gezeten. Gevolg: een minderwaardigheidscomplex, en geen enkele meid zal op een jongen vallen met een minderwaardigheidscomplex.
Ik ben er overheen gekomen maar het heeft me toch redelijk wat tijd gekost om bijvoorbeeld complimentjes te leren te accepteren.

Wanneer een meid (lief) naar me lachtte dacht ik altijd meteen dat ze me aan het uitlachen waren. Met de tijd leerde ik complimentjes accepteren en ben positiever over mezelf gaan denken, ik kan gemakkelijk met meiden praten en (na een biertje of twee) stap ik nu ook gerust wel op een af. Het liefst een bekende, ik ben niet iemand die op een totaal onbekende afstapt maar toch, ik doe het eindelijk wel weer. Ik klap niet meer dicht als iemand iets aan mij vraagt maar antwoord gewoon. Ik gein nu ook mee en neem het allemaal veel minder serieus. Bepaalde mensen zijn me ook minder gaan boeien en mensen waar ik bijna tegenop keek bleken veel minder te zijn dan ik dacht.

Dus uiteindelijk ben ik nu eindelijk weer een maandje echt mn eigen Gersom. Ik doe waar zin ik in heb en gewoon weer de oude. Toch heb ik af en toe wel het gevoel alsof ik in de afgelopen jaren wat heb gemist. Dat ik een achterstand heb opgebouwd qua liefdes relaties. Als ik echter zie hoeveel jongens en meiden van mijn leeftijd ook nog geen echte relaties hebben gehad zeg ik tegen mezelf dat ik me niet zo aan moet stellen en het gewoon moet afwachten. Ik zie niet elke meid meer als een "mogelijk slachtoffer" maar laat het op me afkomen. Ik denk dat het nu gewoon een kwestie van wachten is aangezien ik mezelf wel heb uitgewerkt om het zo maar te zeggen.

[edit] ik zie dat ik postte dat ik zei dat ik jaren vrijgezel ben geweest, ben eigenlijk mn hele leven al vrijgezel (voor de duidelijkheid ) [/edit]

Laatst gewijzigd op 13-06-2004 om 12:38.
Oud 13-06-2004, 12:37
Dark Angel
Dark Angel is offline
Het is voor mij echt heel zeldzaam om echt 'de kriebels' te hebben voor een man... En ik ben er al lang achter dat iets met iemand beginnen omdat ik zin heb in een relatie geen goed idee is.

Dus ik ben gewoon single totdat ik tegen HEM aanloop. Die ene vent waar ik weke knieen van krijg, zeg maar. (en hij dan van mij, hoop ik)
Oud 13-06-2004, 12:49
ThugL!fe
ThugL!fe is offline
ik begrijp eigelijk niet van mezelf waarom ik nog vrijgezel ben.. want veel meisjes vragen me ook mee uit.. maar dan bedenk ik een excuus :/ miss. bang dat ik wat fout doe ofso.. en lelijk ben ik ook niet.. want daar krijg ik zat complimentjes over alleen vind ik mezelf niet zo mooi maarja .. zal iedereen denk ik eens wel es hebben als die voor en spiegel staat?, tog? .. maarja ik denk dat als ik en keer uitgegaan was en en keer op wat afspraken ingegaan was ik nu al veel vaker succes had gehad ..
Oud 13-06-2004, 12:56
DutchGirl
DutchGirl is offline
omdat ik lekker rust aan me reet heb en kan doen wat ik wil.
Oud 13-06-2004, 13:01
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
nare man schreef op 13-06-2004 @ 12:36 :

aha het standaard model: lief, schattig,spontaan,nuchterheid,bescheidenheid,wat zelfvertrouwen, enige vorm van intelligentie,humor,knap koppie, lief,niet snel jaloers/bezitterig/afhankelijk

Zoiets heeft iedereen ^_^
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten