Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2004, 08:53
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Zero-Zero schreef op 16-06-2004 @ 09:36 :
conditioners
juist ja
Oud 16-06-2004, 12:07
Verwijderd
Citaat:
All of Me schreef op 16-06-2004 @ 09:14 :
*knip verhaal over zeezout*
Hmm dat ga ik dan maar eens proberen van het weekend.
Ik wax mijn dreadjes ook niet echt vaak...heb ze nu iets van 6 weken en nog maar 3 keer gewax
Oewh en mijn losse irritante haartjes aan de voorkant zijn nu beetje weg
Oud 16-06-2004, 12:46
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 16-06-2004 @ 13:07 :
Ik wax mijn dreadjes ook niet echt vaak...heb ze nu iets van 6 weken en nog maar 3 keer gewax
bluh waar zijn ze heen? ik heb er ook last van vooral aan de voorkant maar ook aan de onderkant..en het blijft nooit zitten
Oud 16-06-2004, 12:59
Verwijderd
Citaat:
LadyOfTheFlowers schreef op 16-06-2004 @ 13:07 :
Eens in de twee weken waxen is volgens mij vrij normaal. Vaker dan worden je dreads echt vies vettig. De ene week wassen, de andere week waxen, dat is mijn 'systeem'. Maar ik volg het niet zo goed want ik heb het beiden al weken niet gedaan...
Oud 16-06-2004, 13:07
Luna
Luna is offline
wow, 1 keer in de 2 weken wassen is wel vaak naar mijn idee. Ik doe het soms maanden niet.
Na een tijdje niet wassen gaat het zich vanzelf reinigen of iets in die richting
Oud 16-06-2004, 13:08
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Luna schreef op 16-06-2004 @ 14:07 :
wow, 1 keer in de 2 weken wassen is wel vaak naar mijn idee. Ik doe het soms maanden niet.
Na een tijdje niet wassen gaat het zich vanzelf reinigen of iets in die richting
ja ik was t bijna ook niet
soms heb ik t net gewaxt en dan was ik t weer
was dat waxen weer helemaal voor niets
is het slim om je haar te wassen voordat je t gaat blonderen?
en is dat wax dan niet slecht, hecht de verf dan niet?
Oud 16-06-2004, 13:13
Luna
Luna is offline
Citaat:
Gadje schreef op 16-06-2004 @ 14:08 :

is het slim om je haar te wassen voordat je t gaat blonderen?
en is dat wax dan niet slecht, hecht de verf dan niet?
ik denk dat je het het beste kunt blonderen, na een paar dagen wassen en dan waxen.
Dat blondeerspul stinkt meestal heel erg dus daarom kun je het beter daarna wassen, en na het wassen wax ik ze meestal omdat ze dan weer heel pluizig zijn geworden.
Ik ga ze donker verven denkik. (zwart durf ik niet aan, dat staat me denk ik niet)
Oud 16-06-2004, 13:16
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-06-2004 @ 14:07 :
Ik werk in een kroeg, dus mijn haar stinkt na een week al te erg naar bier en rook.... Fietsen met tegenwind helpt wel een beetje, maar wassen is toch wel erg makkelijk zo nu en dan
(heeft nu ook stinkhaar)
Oud 16-06-2004, 13:18
Ramble On
Ramble On is offline
echt bijna iedereen hier wast zn dreads zo weinig
ik vind 1 keer in de 2 weken echt niet veel hoor. ik waste ze eerst 1 keer per week en nu iets van 1 keer in de 2 weken.
na uitgaan stinkt mn haar idd ook naar bier en rook.
Oud 16-06-2004, 14:51
Verwijderd
ik was ze 3 keer in de maand, dat mensen het bijna nooit wassen vind ik echt ranzig.. ik hoop op zn mist dat ze hun haar wel spoelen..
Oud 16-06-2004, 15:20
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 16-06-2004 @ 15:51 :
ik was ze 3 keer in de maand, dat mensen het bijna nooit wassen vind ik echt ranzig.. ik hoop op zn mist dat ze hun haar wel spoelen..
mee eens..maar als je je haar spoelt is het toch niet zo'n moeite er meteen wat shampoo in te doen
Oud 16-06-2004, 16:20
hippiemeisje
hippiemeisje is offline
dat je dreads gezet met wax meer stof zou aantrekken is echt onzin
echt niet meer dan dreads die gezet zijn met permanentvloeistof
ik heb mijn dreads de eerste week al gewassen en daarna opnieuw wax ingedaan dit heb ik ongeveer 2 maand volgehouden
nu gebruik ik helmaal geen wax meer en gebruik schampoo met dode zee zout (gezond en wel winkel) en was het minstens een keer in de week
Oud 16-06-2004, 17:56
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 16-06-2004 @ 15:51 :
Na een tijdje gaat je haar zich vanzelf reinigen, dus zo ranzig is dat niet hoor. Spoelen doe ik wel hoor en als mn dreads beter worden ga ik ze ook wel vaker wassen, maar als ik ze nu zo vaak was vallen ze uit elkaar.
Oud 16-06-2004, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-06-2004 @ 18:56 :
Na een tijdje gaat je haar zich vanzelf reinigen, dus zo ranzig is dat niet hoor. Spoelen doe ik wel hoor en als mn dreads beter worden ga ik ze ook wel vaker wassen, maar als ik ze nu zo vaak was vallen ze uit elkaar.
Vanzelf reinigen?

Van zelfreinigende ovens heb ik wel gehoord,
maar zelfreinigend haar is onzin..

Dat het op een gegeven moment niet meer vetter word kan ik inkomen...

Overigens was ik mijn haar minimaal 1x per week, bij voorkeur zelfs 2..
Het moet mooi worden, maar niet vies..
Oud 16-06-2004, 21:19
Verwijderd
Citaat:
Luna schreef op 16-06-2004 @ 18:56 :
nou je hoofdhuid mag zich dan wel aanpassen, mar dat betekent neit dat er veel troep in je haar komt, en veel stink geurtjes
Oud 17-06-2004, 06:17
sofuckingme
sofuckingme is offline
Ja Idd..gatver
ik heb mijn dreads na 3 weken al gewassen omdat ik echt gek werd.Ik waste Mijn normale haar elke dag dus dat mis ik wel
En mijn knottyboy shit is nog steeds niet binnen
yeah right binnen 2 dagen
Ik ga binnenkort maar eff naar amsterdam leuke haarbanden en kralen kopen
Oud 17-06-2004, 08:07
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
********** schreef op 16-06-2004 @ 20:30 :

Het moet mooi worden, maar niet vies..
en bovendien help je het dreaden van je dreadies door ze te wassen !! als het schoner/droger is des te sneller het in elkaar dread
en het wassen is soms heel erg fijn weer even lekker straaltjes water over je hoofd heen
het kan geen kwaad
ja bij "net nieuwe" dreadies wil het wel een beetje uit elkaar gaan maar dit geeft niet want het dread vanzelf in elkaar en ik wil niet geloven dat het sneller in elkaar dread als je het niet wast dan als je het wel wast
Oud 17-06-2004, 08:28
Verwijderd
ik was mijn haar de ene keer om de week en dan weer 2 weken niet maar wel na 2 weken moet het gewoon gewassen worden anders wordt ik gek

ik gebruik als shampoo de anti roos shampoo van de body shop.....die is echt heekl fijn.....die reinigt je hoofdhuid en heeft ook een fijne geur....alleen niet als je dat spoul in je haren doet maar het voelt iig wel fijn aan...lekker evrfrissend.....
mijn dreads zijn gelukkig nu zo stevig dat ik ze vaker kan wassen
Oud 17-06-2004, 09:02
Luna
Luna is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 16-06-2004 @ 22:19 :
nou je hoofdhuid mag zich dan wel aanpassen, mar dat betekent neit dat er veel troep in je haar komt, en veel stink geurtjes
ja, maar de troep die binnen in je dreads zit was je er echt niet zo makkelijk met shampoo uit. Het gaat er wel lekker van ruiken misschien maar een deel van de zooi blijft er toch in zitten.
Ik hoor trouwens nooit dat mn haar stinkt.
Oud 17-06-2004, 09:07
All of Me
All of Me is offline
Citaat:
Luna schreef op 17-06-2004 @ 10:02 :

Ik hoor trouwens nooit dat mn haar stinkt.
ik ruik het soms zelf wel eens maar et stinkt niet et ruikt eerder muf na bevoorbeeld een grootfeest/rookigere omgeving of door regen maar ja dan even wassen en ze ruiken weerl ekker fris
Oud 17-06-2004, 09:24
Zero-Zero
Zero-Zero is offline
ik heb ze pas 1 keer gewassen maar ik ga ze om de 2 weken wassen. als ze wat ouder zijn elke week.

ik wil niet met meurhaar rondlopen
Oud 17-06-2004, 10:52
Luna
Luna is offline
Citaat:
All of Me schreef op 17-06-2004 @ 10:07 :
ik ruik het soms zelf wel eens maar et stinkt niet et ruikt eerder muf na bevoorbeeld een grootfeest/rookigere omgeving of door regen
idd, regen dat is vies! En daar gaat het ook van jeuken! bah
Oud 17-06-2004, 12:22
Verwijderd
ALs ik even in een cafe heb gehangen meurt mijn kleding altijd, en dus mijn haar ook..
Dus moet het altijd wel wassen erna..
Oud 17-06-2004, 12:58
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
********** schreef op 17-06-2004 @ 13:22 :
ALs ik even in een cafe heb gehangen meurt mijn kleding altijd, en dus mijn haar ook..
na een tijdje is dat bij mij wel over, ik ga t niet speciaal wassen
Oud 17-06-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Gadje schreef op 17-06-2004 @ 13:58 :
na een tijdje is dat bij mij wel over, ik ga t niet speciaal wassen
Ja, dat zal vast wel na een tijdje eruit gaan..
Maar dan loop je dus wel een tijd met meurende haren..

En tegen de tijd dat die geur eruit is hang ik alweer in een cafe..
Oud 17-06-2004, 17:04
Luna
Luna is offline
Citaat:
********** schreef op 17-06-2004 @ 13:22 :
bij mij valt dat wel mee, mn haar stinkt niet zo erg als mn kleding na een avond uit.
Oud 17-06-2004, 22:11
Verwijderd
kheb mn haar bij laten werken en een pony laten knippen
Oud 17-06-2004, 22:14
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 17-06-2004 @ 23:11 :
foto
Oud 17-06-2004, 23:07
Verwijderd
hmm ik ga binnenkort zwemmen in het zwembad
ik doe mijn haar gewoon goed in een knot ofzo...kijken hoe het uitpakt
Oud 18-06-2004, 07:32
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 17-06-2004 @ 23:11 :
Zien!
Oud 18-06-2004, 09:20
Gadje
Gadje is offline
is het nodig om in nep dreads wax te smeren?
Oud 18-06-2004, 10:01
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Gadje schreef op 18-06-2004 @ 10:20 :
is het nodig om in nep dreads wax te smeren?
NEE! Als ze uit elkaar vallen heb je gewoon slechte dreads. Plus dat synthetisch haar geen wax opneemt (echt haar daarintegen wel) waardoor de wax rond het haar blijft zitten. Het plakt, het valt niet goed meer, het wordt vies, het kan je dreads doen verkleuren (als je een lichte kleur hebt).

Conclusie: nee

Als je extentions hebt van écht human hair, dan kun je er weer wel wax in smeren als je dat nodig vind.
Oud 18-06-2004, 21:23
Verwijderd
Ik heb geen dreads maar ik heb gauw dat mn haar te zacht wordt en er niet uitziet daardoor (sterk krullend haar dat daardoor gaat pluizen, ik heb het liever dreadachtig krullend daarom kam ik het niet vaak) en ik zoek shampoo met zeezout, waar koop je dat?
Oud 18-06-2004, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Replica schreef op 18-06-2004 @ 22:30 :
Ik had bij nepdreads altijd zo'n Dewi-idee () maar ik heb nu verschillende sites gezien met hele mooie foto's erop. Ik zit er dus over te denken om nepdreads te nemen, want ik mis mijn dreadjes echt heel erg, maar weer echte nemen is geen optie. Wat ik gevonden heb liggen de prijzen van zetten inclusief dreads zo rond de €125,- Weet iemand in de omgeving van Arnhem een veel goedkopere, of moet ik toch op zo'n bedrag rekenen? En is het heel slecht voor je haar, of valt dat wel mee?

(En vlechtjes met nephaar, is dat ellende voor je haar, of is dat ook niet erg schadelijk?)
chick, kijk es naar mn begin post

oh ja, foto komt nog wel, ben iig wel blij met mn pony, was wel ff wennen, en hij viel steeds nog in 3 plukken (drie dreads dus) nu al wat minder

Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 00:20.
Oud 19-06-2004, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Replica schreef op 18-06-2004 @ 22:30 :
Ik had bij nepdreads altijd zo'n Dewi-idee () maar ik heb nu verschillende sites gezien met hele mooie foto's erop. Ik zit er dus over te denken om nepdreads te nemen, want ik mis mijn dreadjes echt heel erg, maar weer echte nemen is geen optie. Wat ik gevonden heb liggen de prijzen van zetten inclusief dreads zo rond de E125,- Weet iemand in de omgeving van Arnhem een veel goedkopere, of moet ik toch op zo'n bedrag rekenen? En is het heel slecht voor je haar, of valt dat wel mee?

(En vlechtjes met nephaar, is dat ellende voor je haar, of is dat ook niet erg schadelijk?)
Inclusief dreads, dan is het niet zo duur. Ligt eraan hoe duur de dreads zijn Ik koop ze voor 7 euro per 15-20, terwijl ze ook verkocht worden voor 10 euro per 10. Reken op 60-80 dreads (ligt eraan hoe groot je hoofd is ), dus dat wordt tussen de 40-70 euro. Dan hou je 65 euro over voor het vlechten zelf. Is niet zo heel duur.....

Je haar gaat er niet kapot van, je moet er wel rekening mee houden dat er mensen zijn die het gewicht niet kunnen dragen (nep/rugpijn). Ook zou ik als ik jou was even wachten tot je haar een stukje uitgegroeit is, na twee keer echte dreads uitkammen is het niet zo jofel meer en je loopt een groter risico dat er dreads uitvallen of dat je haar echt kapot gaat.

Vlechtjes zijn beter dan dreads, zijn lichter Het is alleen gruwelijk meer werk, houdt er rekening mee dat je dan láng moet zitten.
Oud 19-06-2004, 10:37
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Qamra schreef op 18-06-2004 @ 11:01 :
NEE! Als ze uit elkaar vallen heb je gewoon slechte dreads. Plus dat synthetisch haar geen wax opneemt (echt haar daarintegen wel) waardoor de wax rond het haar blijft zitten. Het plakt, het valt niet goed meer, het wordt vies, het kan je dreads doen verkleuren (als je een lichte kleur hebt).

Conclusie: nee

Als je extentions hebt van écht human hair, dan kun je er weer wel wax in smeren als je dat nodig vind.
o nouja een vriendin van mij beweerde wel, ze heeft echte en sinds gister ook neppe, zien er ook wel mooi uit alleen de onderkant lijkt nog gewoon nephaar.

Oud 19-06-2004, 12:02
kweety
kweety is offline
Citaat:
Hermione schreef op 18-06-2004 @ 22:23 :
Ik heb geen dreads maar ik heb gauw dat mn haar te zacht wordt en er niet uitziet daardoor (sterk krullend haar dat daardoor gaat pluizen, ik heb het liever dreadachtig krullend daarom kam ik het niet vaak) en ik zoek shampoo met zeezout, waar koop je dat?
Ik gebruik ook shampoo met zeezout voor mijn dreads. die is van het merk gezond en wel. die verkopen ze ook in de meeste gezond en wel winkels wel. hier in de buurt ook in sommige drogisten.
Oud 19-06-2004, 15:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Replica schreef op 19-06-2004 @ 16:03 :
Mortischa maar jij woont zo'n eind weg

Qamra, wat is het verschil precies tussen lichtgewicht en handgemaakte dreads, qua kwaliteit? En zijn handgemaakte zwaarder dan lichtgewicht dreads?
Weet ik niet, ik vraag me ook al een hele tijd af waar ze die lichtgewicht dreads vandaan hebben of wat het is. Ik heb nu ook relatief dunne dreads in mijn haar zitten, maar die lijken niet op de lichtgewicht die je op het internet tegenkomt (die van mijn glimmen meer).

Ik denk wel dat handgemaakte dreads zwaarder zijn dan lichtgewicht dreads, ligt aan de lengte natuurlijk.
Oud 19-06-2004, 18:19
Verwijderd
Wat zijn semi-permanente dreads precies?
Oud 19-06-2004, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Mortischa schreef op 13-06-2004 @ 17:54 :
[Bdreads van eigen haar kun je laten zetten voor 50 euro excl permanent vloeistof bij:

-maartje/kaleidoscope - lelystad
-myrthe/ muckymouse - leiden
-olga/the exploding boy - lelystad

bij de kapper echte dreads; ca 200 euro
-Hairpolice- amsterdam 020 420841
-kinki zie telefoonboek
-housewives on fire -amsterdam - 020 4380633
- www.dreadlocks.nl

[/B]
Wat is het verschil tussen dreads die je laat zetten bij de kapper of die je laat zetten door maartje/myrthe/olga?

En het verschil tussen dreads met wax of permanentvloeistof?

Hoe lang kun je je haar beter niet wassen als je net dreads hebt? En als je ze een tijd hebt, kan het dus wel elke week of elke twee weken?

Ik ben aan het twijfelen over dreads.. alweer..
Oud 19-06-2004, 18:43
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-06-2004 @ 19:42 :
Wat is het verschil tussen dreads die je laat zetten bij de kapper of die je laat zetten door maartje/myrthe/olga?

En het verschil tussen dreads met wax of permanentvloeistof?

Hoe lang kun je je haar beter niet wassen als je net dreads hebt? En als je ze een tijd hebt, kan het dus wel elke week of elke twee weken?

Ik ben aan het twijfelen over dreads.. alweer..
Als fb hoor je toch te weten dat je eerst een topic meot doorlezen
Oud 19-06-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Qamra schreef op 19-06-2004 @ 19:43 :
Als fb hoor je toch te weten dat je eerst een topic meot doorlezen
heb ik gedaan hoor

maar ik weet het toch nog niet, het staat er niet precies allemaal in. Hoe lang je niet mag wassen bijvoorbeeld, of wat het verschil is tussen kappers en forummers, behalve de prijs.

En voor en nadelen van wax en permanentvloeistof?
Oud 19-06-2004, 19:24
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 19-06-2004 @ 19:52 :
heb ik gedaan hoor

maar ik weet het toch nog niet, het staat er niet precies allemaal in. Hoe lang je niet mag wassen bijvoorbeeld, of wat het verschil is tussen kappers en forummers, behalve de prijs.

En voor en nadelen van wax en permanentvloeistof?
ik gebruik vrijwel dezelfde methode als de kapper, het gaat dan alleen om de naam eigenlijk.

en met permanentvloeistof en rollers krijg je gewoon goed de draai in je dreads, met wax niet.
Ik gebruik bij het zetten permanentvloeistof maar daarna kan je ook nog altijd wax erin smeren.

het rotte van dreads zonder permanentvloeistof is dat je er zoveel wax in moet smeren in het begin, wil je het een beetje netjes eruit laten zien.

ik ben iig pro permanentvloeistof en pro wax met mate
Oud 19-06-2004, 19:37
Verwijderd
Citaat:
muckymouse schreef op 19-06-2004 @ 20:24 :
ik gebruik vrijwel dezelfde methode als de kapper, het gaat dan alleen om de naam eigenlijk.

en met permanentvloeistof en rollers krijg je gewoon goed de draai in je dreads, met wax niet.
Ik gebruik bij het zetten permanentvloeistof maar daarna kan je ook nog altijd wax erin smeren.

het rotte van dreads zonder permanentvloeistof is dat je er zoveel wax in moet smeren in het begin, wil je het een beetje netjes eruit laten zien.

ik ben iig pro permanentvloeistof en pro wax met mate
tnx
Oud 19-06-2004, 19:49
AngelLena
AngelLena is offline
Ik lees nou wel veel over hoe vaak je moet wassen met echte dreads, maar als we het nu toch over nepperds hebben: hoe vaak moet/mag je wassen met nep dreads, hoe lang moet je ermee wachten als ze er net in zitten? *verheugt zich op maandag* Is het verstandig vlak voor je nep dreads laat zetten je haar goed te wassen of juist niet?
Oud 19-06-2004, 19:52
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Qamra schreef op 19-06-2004 @ 16:28 :
Weet ik niet, ik vraag me ook al een hele tijd af waar ze die lichtgewicht dreads vandaan hebben of wat het is. Ik heb nu ook relatief dunne dreads in mijn haar zitten, maar die lijken niet op de lichtgewicht die je op het internet tegenkomt (die van mijn glimmen meer).

Ik denk wel dat handgemaakte dreads zwaarder zijn dan lichtgewicht dreads, ligt aan de lengte natuurlijk.
Lichtgewicht dreads zijn idd dreads die lichter zijn qua gewicht dan de normale. Handgemaakt kan ook lichtgewicht zijn hoor. Maar vaak zijn ze het niet tenzij je er speciaal om vraagt.

En tjonge, 125 euro incl. dreads bij de kapper???? Waar??? In mijn omgeving betaal je voor 70 dreads 250 euri en voor elke dread die er bovenop komt een euro extra. Ik ben nu ook ongeveer 120 euri kwijt en laat het doen door lievelieze.
Oud 20-06-2004, 08:20
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 19-06-2004 @ 20:49 :
Ik lees nou wel veel over hoe vaak je moet wassen met echte dreads, maar als we het nu toch over nepperds hebben: hoe vaak moet/mag je wassen met nep dreads, hoe lang moet je ermee wachten als ze er net in zitten? *verheugt zich op maandag* Is het verstandig vlak voor je nep dreads laat zetten je haar goed te wassen of juist niet?
was ze niet te vaak. Dat is ten eerste niet nodig, ten tweede heb je een megaspons op je hoofd zitten. Dreads zuigen enorm veel water in zich op, waardoor ze zwaar worden en uit gaan zakken.

Als je ze écht wilt wassen dan moet je wat shampoo mengen met water, onder de douche je dreads in een losse staart pakken en dan je hoofd onder de straal houden (en die staart uit het water houden natuurlijk). Water+shampoo erover gieten, voorzichtig masseren en weer op dezelfde manier uitspoelen als dat je ze nat gemaakt hebt.

Ik vlecht mijn haar altijd nat in, mijn haar neemt veel water op en wordt dan dun. Als ik klaar ben met vlechten verdampt het water en zet mijn haar op. Gebruik alleen GEEN conditioner of 2-1 shampoo, liefst helemaal geen glad makende shampoo. Als je een slechte shampoo thuis hebt staan: gebruik die dan Hoe stugger, hoe beter.

*vroegheid* Ach, als je iets niet snapt hoor ik het wel.

[edit]en 250 euro is echt te veel.. Behalve als je misschien zelfgemaakte dreads hebt.. Maar dan nog.[/edit]
Oud 20-06-2004, 14:19
AngelLena
AngelLena is offline
Zwemmen met nepdreads is dus eigenlijk ook niet helemaal de bedoeling als ik het goed begrijp. Geeft niets, weet ik dat.

En ja, die 250 euro die ze bij de kapper vroegen konden ze me in hun * steken. Dat vond ik echt te veel geld. Ik heb eens even gerekend, ik ben nu ongeveer 110 euro kwijt inclusief alles. Scheelt 140 euro!
Oud 20-06-2004, 14:29
Anoniem
euhm weet iemand waar ik in de brabant goeie dreads kan laten zetten?
Oud 20-06-2004, 14:43
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
Zepp schreef op 20-06-2004 @ 15:29 :
euhm weet iemand waar ik in de brabant goeie dreads kan laten zetten?
misschien bij een kinki kapper? ik weet t niet

Ik zet ook dreads en woon in Leiden, das ff met de trein maar dan heb je ook wat

Regels voor berichten