![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wax mijn dreadjes ook niet echt vaak...heb ze nu iets van 6 weken en nog maar 3 keer gewax ![]() Oewh en mijn losse irritante haartjes aan de voorkant zijn nu beetje weg ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
soms heb ik t net gewaxt en dan was ik t weer was dat waxen weer helemaal voor niets is het slim om je haar te wassen voordat je t gaat blonderen? en is dat wax dan niet slecht, hecht de verf dan niet? |
![]() |
||
Citaat:
Dat blondeerspul stinkt meestal heel erg dus daarom kun je het beter daarna wassen, en na het wassen wax ik ze meestal omdat ze dan weer heel pluizig zijn geworden. Ik ga ze donker verven denkik. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (heeft nu ook stinkhaar) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van zelfreinigende ovens heb ik wel gehoord, maar zelfreinigend haar is onzin.. Dat het op een gegeven moment niet meer vetter word kan ik inkomen... Overigens was ik mijn haar minimaal 1x per week, bij voorkeur zelfs 2.. Het moet mooi worden, maar niet vies.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en het wassen is soms heel erg fijn ![]() het kan geen kwaad ja bij "net nieuwe" dreadies wil het wel een beetje uit elkaar gaan maar dit geeft niet want het dread vanzelf in elkaar en ik wil niet geloven dat het sneller in elkaar dread als je het niet wast dan als je het wel wast ![]()
||
Citaat:
Ik hoor trouwens nooit dat mn haar stinkt. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar dan loop je dus wel een tijd met meurende haren.. En tegen de tijd dat die geur eruit is hang ik alweer in een cafe.. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Conclusie: nee ![]() Als je extentions hebt van écht human hair, dan kun je er weer wel wax in smeren als je dat nodig vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() oh ja, foto komt nog wel, ben iig wel blij met mn pony, was wel ff wennen, en hij viel steeds nog in 3 plukken (drie dreads dus) nu al wat minder Laatst gewijzigd op 19-06-2004 om 00:20. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Je haar gaat er niet kapot van, je moet er wel rekening mee houden dat er mensen zijn die het gewicht niet kunnen dragen (nep/rugpijn). Ook zou ik als ik jou was even wachten tot je haar een stukje uitgegroeit is, na twee keer echte dreads uitkammen is het niet zo jofel meer en je loopt een groter risico dat er dreads uitvallen of dat je haar echt kapot gaat. Vlechtjes zijn beter dan dreads, zijn lichter ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik denk wel dat handgemaakte dreads zwaarder zijn dan lichtgewicht dreads, ligt aan de lengte natuurlijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
En het verschil tussen dreads met wax of permanentvloeistof? Hoe lang kun je je haar beter niet wassen als je net dreads hebt? En als je ze een tijd hebt, kan het dus wel elke week of elke twee weken? Ik ben aan het twijfelen over dreads.. alweer.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar ik weet het toch nog niet, het staat er niet precies allemaal in. Hoe lang je niet mag wassen bijvoorbeeld, of wat het verschil is tussen kappers en forummers, behalve de prijs. En voor en nadelen van wax en permanentvloeistof? |
![]() |
||
Citaat:
en met permanentvloeistof en rollers krijg je gewoon goed de draai in je dreads, met wax niet. Ik gebruik bij het zetten permanentvloeistof maar daarna kan je ook nog altijd wax erin smeren. het rotte van dreads zonder permanentvloeistof is dat je er zoveel wax in moet smeren in het begin, wil je het een beetje netjes eruit laten zien. ik ben iig pro permanentvloeistof en pro wax met mate
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En tjonge, 125 euro incl. dreads bij de kapper???? Waar??? In mijn omgeving betaal je voor 70 dreads 250 euri en voor elke dread die er bovenop komt een euro extra. Ik ben nu ook ongeveer 120 euri kwijt en laat het doen door lievelieze.
||
Citaat:
Als je ze écht wilt wassen dan moet je wat shampoo mengen met water, onder de douche je dreads in een losse staart pakken en dan je hoofd onder de straal houden (en die staart uit het water houden natuurlijk). Water+shampoo erover gieten, voorzichtig masseren en weer op dezelfde manier uitspoelen als dat je ze nat gemaakt hebt. Ik vlecht mijn haar altijd nat in, mijn haar neemt veel water op en wordt dan dun. Als ik klaar ben met vlechten verdampt het water en zet mijn haar op. Gebruik alleen GEEN conditioner of 2-1 shampoo, liefst helemaal geen glad makende shampoo. Als je een slechte shampoo thuis hebt staan: gebruik die dan ![]() *vroegheid* Ach, als je iets niet snapt hoor ik het wel. [edit]en 250 euro is echt te veel.. Behalve als je misschien zelfgemaakte dreads hebt.. Maar dan nog.[/edit]
||
Citaat:
Ik zet ook dreads en woon in Leiden, das ff met de trein maar dan heb je ook wat ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dread topic #10!!! AngelLena | 498 | 24-08-2004 16:52 |