Advertentie | |
|
![]() |
|
Whehehehehehe... Al die supporters die 5 min voor het einde van de wedstrijd het stadion verlaten hebben nu een serieus gedeelte gemist.. Jammer dat ik het tot nu toe heb moeten doen met beelden op de commerciele vlaamse televisie.. En dat waren enkel de doelpunten.
![]() *zapt naar Nederland 2 voor NOS sportjournaal*
||
Citaat:
heb ik altijd ZO'N hekel aan die supporters die eerder weggaan om de ''drukte'' te ontwijken vooral tegen PSV (uefacup kwartfinale in de kuip) zag je 10 minuten voor tijd mensen weglopen en toen scoorde pi-air in de laatste minuut ![]() |
![]() |
|
ik hoorde net de assistent-scheidsrechter die het buitenspeldoelpunt goedkeurde op radio 1. "We krijgen de opdracht om in twijfelgevallen de aanvaller het voordeel te geven". Dat was zijn beweegreden. Na de wedstrijd echter zag hij de tv-beelden en zag dat hij een grove fout had begaan. "Op zo'n moment zak je door de grond". Hij gaf zijn fout dus ruiterlijk toe en gaat vandaag Utrecht-trainer Frans Adelaar opbellen om zijn excuses aan te bieden. Maar ja, daar schiet FC Utrecht natuurlijk niets mee op
|
Wie NU nog wil beweren dat die j oden het hele seizoen al niet in hun kont genaait worden door de knjb, moet zijn kop maar in het zand houden !!!
Het begon al met die VRESELIJKE schwalbe van matglas waardoor de Jong geel kreeg ipv dat tyfusjong !! Temmink, OOK jij bent een hond !!!! en je homomaatje de vlagger ook !! wederom is er weer GENAAID in de kuip. Leve de knjb: joden-honden. Het is echt niet normaal. Die grensrechter was zeker gaan pissen ofzo want dit was echt gewoon vanuit de livebeelden (geen herhaling) al duidelijk te zien dat het buitenspel was. Die golden goal is ook weer zo'n toevalstreffer (hoe kan het ook anders?!). Maar ja, ik vind de UEFA cup nog altijd mooier dan de Amstel Cup en de schaal bij mekaar! maar wij hebben die verdient, @j@x heeft de Titel en de Beker niet verdient dat stelletje lucky neuzen bijelkaar!:@ Volgend seizoen eerste wat ik doe is mijn plaats ontsmetten............. |
![]() |
||
Citaat:
Die frustraties bij de Feyenoorders zijn altijd prachtig...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar het is natuurlijk duidelijk dat Feyenoord met meer 'voordeel' van scheidsrechters die negen punten op AJAX wel had ingelopen en ook de Amstel Cup nog ff had gepakt ![]() ![]()
||
Citaat:
Als je over het gehele seizoen kijkt, maybe... stelletje t*r*ng ......... ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
De frustraties druipen er werkelijk van af... ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Bewijst maar eens dat ajax niet de kwaliteit heeft om zelf iets te winnen. Door de geschiedenis heen staan de scheidsrechters al allemaal achter ajax. Ik wordt er zo kots misselijk van. ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hehehehehehe, inderdaad ja.... Net als al die vrij trappen waaruit Van Hooijdonk scoorde... ![]()
|
![]() |
baal er enorm van dat dat klote Ajax weer zoveel geluk heeft,maar laat ze die Amstel Cup en schaal maar in hun reet steken,Feyenoord heeft de Uefa Cup en dat is toch belangrijker
Jammer dat die mongool van een Imbrahimovic scoorde,de grootste mislukkeling van de competitie. Tyfus ajax |
![]() |
||
Citaat:
Vergeet Civard "kop onder de bal door" Sprockel niet he...
|
![]() Okay, het was buitenspel. Maar de penaltie heeft Utrecht ook nogal gekregen, want dat was maar een lichte fout. Daarbij zag ik ook al dat Ajax het doelkader geraakt had, maar dat hoort nu eenmaal bij een cupfinale ![]() Anyway, er is niet veel aan te doen. Zoals hierboven al ergens staat, Ajax heeft de cup, of je dat nu leuk vind of niet. Scheidsrechters en lijnrechters zijn ook maar mensen en iedereen maakt fouten. En ik heb ergens horen waaien dat Utrecht een rechtzaak er zou willen van maken, dat zou ik enorm jammer vinden. Dan kan je voor bijna elke wedstrijd wel zoiets beginnen. En op die manier willen ze in Utrecht hopelijk niet de beker winnen, heb je toch niets aan.
|
wrom is het altijd lucky ajax???
ze winnen gewoon ,en als feyenoord zo goed is ,waarom winnen zij dan niet alles? lucky Feyenoord met hun UEFA Cup nou goed slaat egt helemaal nergens op weetje wat oik denk,dat feyenoorders er gewoon niet tegen kunnen dat ajax beter is(1-2 in de kuip)(1-1 in de ArenA) |
![]() |
||
Citaat:
En altijd al beter is geweest, met veeeeel meer prijzen..
||
Citaat:
Precies, en ze hebben ook nog s de mazzel dat hun belangrijkste speler (van Hooijdonk) niet geblesseerd is geraakt dit seizoen. Zonder hem was het in Europa en in de competitie helemaal niets geworden. 'Lucky' Ajax is ook zonder Van der Vaart gewoon kampioen en bekerwinaar geworden...
|
![]() |
HE iedereen die voor feyenoord is en zo zielig loopt doen over dat ajax iedere keer de scheidsrechter mee heb. Zijn jullie de wedstrijd feyenoord-AJAX van vorig seizoen al vergeten. Toen werd ajax ook flink genaaid met die afgekeurde goal van Wamberto en daarna ook nog die handsbal van Leonardo waar een doelpunt uit kwam. En maar blijven zeiken over die machlas die een schwalbe heb gemaakt.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Eredivisie 2006/2007 topic # 3. Verwijderd | 500 | 10-05-2007 20:37 | |
Vrije tijd |
de mooiste sportuitspraken tinus11 | 146 | 26-07-2005 15:47 | |
Vrije tijd |
Voorspellingen KPN Eredivisie - 05/05 LAATSTE Tofke_H | 71 | 18-05-2002 21:47 | |
De Kantine |
Wat hebben jullie vandaag gedaan??? xxSweetLoverxx | 54 | 09-05-2002 01:21 |