Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2002, 20:28
als het ware salsa
als het ware salsa is offline
Citaat:
Joosn schreef:
De top drie en vooral die gasten uit A'dam worden continu bevoordeeld ten opzichte van de zogenaamde kleinere clubs. De knvb-maffia moet maar eens ingrijpen..

groeten peter
ahh
Oud 12-05-2002, 20:29
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Sweetboy1819 schreef:
over 90 minuten was ajax de betere
pingel sloeg nergens op
en twas buitenspel
dus wat heft elkaar op

verdiend gewonne

Ajax heeft de dubbel!

*feest doe*
Oud 12-05-2002, 20:30
ZlatanSuperJood
ZlatanSuperJood is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Had de tv al uit gegooid
Ajax wint!!!!!!!!!!!!!!!!! ZLatan is the man ole ole

Vertel mij wat!!!
Oud 12-05-2002, 23:59
Tofke_H
Tofke_H is offline
Whehehehehehe... Al die supporters die 5 min voor het einde van de wedstrijd het stadion verlaten hebben nu een serieus gedeelte gemist.. Jammer dat ik het tot nu toe heb moeten doen met beelden op de commerciele vlaamse televisie.. En dat waren enkel de doelpunten.

*zapt naar Nederland 2 voor NOS sportjournaal*
Oud 13-05-2002, 03:15
rockyj
rockyj is offline
tsja Ajax is nou eenmaal de beste!!!
Oud 13-05-2002, 10:10
Desperado
Desperado is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:
Whehehehehehe... Al die supporters die 5 min voor het einde van de wedstrijd het stadion verlaten hebben nu een serieus gedeelte gemist

heb ik altijd ZO'N hekel aan die supporters die eerder weggaan om de ''drukte'' te ontwijken vooral tegen PSV (uefacup kwartfinale in de kuip) zag je 10 minuten voor tijd mensen weglopen en toen scoorde pi-air in de laatste minuut ik vind dat altijd wel leuk dat ze dan het mooiste missen moeten ze maar niet weggaan. --->en laat je club maar in de steek<---
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 11:44
Boogie
Boogie is offline
ik hoorde net de assistent-scheidsrechter die het buitenspeldoelpunt goedkeurde op radio 1. "We krijgen de opdracht om in twijfelgevallen de aanvaller het voordeel te geven". Dat was zijn beweegreden. Na de wedstrijd echter zag hij de tv-beelden en zag dat hij een grove fout had begaan. "Op zo'n moment zak je door de grond". Hij gaf zijn fout dus ruiterlijk toe en gaat vandaag Utrecht-trainer Frans Adelaar opbellen om zijn excuses aan te bieden. Maar ja, daar schiet FC Utrecht natuurlijk niets mee op
Oud 13-05-2002, 11:57
Desperado
Desperado is offline
Wie NU nog wil beweren dat die j oden het hele seizoen al niet in hun kont genaait worden door de knjb, moet zijn kop maar in het zand houden !!!
Het begon al met die VRESELIJKE schwalbe van matglas waardoor de Jong geel kreeg ipv dat tyfusjong !!
Temmink, OOK jij bent een hond !!!!
en je homomaatje de vlagger ook !!
wederom is er weer GENAAID in de kuip.
Leve de knjb: joden-honden.
Het is echt niet normaal. Die grensrechter was zeker gaan pissen ofzo want dit was echt gewoon vanuit de livebeelden (geen herhaling) al duidelijk te zien dat het buitenspel was. Die golden goal is ook weer zo'n toevalstreffer (hoe kan het ook anders?!).

Maar ja, ik vind de UEFA cup nog altijd mooier dan de Amstel Cup en de schaal bij mekaar! maar wij hebben die verdient, @j@x heeft de Titel en de Beker niet verdient dat stelletje lucky neuzen bijelkaar!:@
Volgend seizoen eerste wat ik doe is mijn plaats ontsmetten.............
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 12:10
Jamie
Jamie is offline
Kotsmisselijk word ik van Ajax
Oud 13-05-2002, 12:42
Desperado
Desperado is offline
wie niet........
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 13:15
ZlatanSuperJood
Citaat:
Desperado schreef:
Wie NU nog wil beweren dat die j oden het hele seizoen al niet in hun kont genaait worden door de knjb, moet zijn kop maar in het zand houden !!!
Het begon al met die VRESELIJKE schwalbe van matglas waardoor de Jong geel kreeg ipv dat tyfusjong !!
Temmink, OOK jij bent een hond !!!!
en je homomaatje de vlagger ook !!
wederom is er weer GENAAID in de kuip.
Leve de knjb: joden-honden.
Het is echt niet normaal. Die grensrechter was zeker gaan pissen ofzo want dit was echt gewoon vanuit de livebeelden (geen herhaling) al duidelijk te zien dat het buitenspel was. Die golden goal is ook weer zo'n toevalstreffer (hoe kan het ook anders?!).

Maar ja, ik vind de UEFA cup nog altijd mooier dan de Amstel Cup en de schaal bij mekaar! maar wij hebben die verdient, @j@x heeft de Titel en de Beker niet verdient dat stelletje lucky neuzen bijelkaar!:@
Volgend seizoen eerste wat ik doe is mijn plaats ontsmetten.............

Die frustraties bij de Feyenoorders zijn altijd prachtig...
Oud 13-05-2002, 13:18
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Die frustraties bij de Feyenoorders zijn altijd prachtig...
Vind ik ook....
Vooral als ze terecht zijn.
Oud 13-05-2002, 14:01
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
Joosn schreef:
De top drie en vooral die gasten uit A'dam worden continu bevoordeeld ten opzichte van de zogenaamde kleinere clubs. De knvb-maffia moet maar eens ingrijpen..

groeten peter
De top 3? Feyenoord, ajax, PSV bedoel je? Nou, vertel mij dan wanneer Feyenoord de scheids mee had?
Oud 13-05-2002, 14:42
ZlatanSuperJood
Citaat:
Firebolt schreef:

De top 3? Feyenoord, ajax, PSV bedoel je? Nou, vertel mij dan wanneer Feyenoord de scheids mee had?
Ach gut, wat zielig nou...

Maar het is natuurlijk duidelijk dat Feyenoord met meer 'voordeel' van scheidsrechters die negen punten op AJAX wel had ingelopen en ook de Amstel Cup nog ff had gepakt
Oud 13-05-2002, 15:18
FDL
FDL is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Maar het is natuurlijk duidelijk dat Feyenoord met meer 'voordeel' van scheidsrechters die negen punten op AJAX wel had ingelopen en ook de Amstel Cup nog ff had gepakt
idd ja, dan wel

knjb..........
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:03
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
ik vond dat het mekaar behoorlijk ophefte jah... maar opzich is het wel zielig voor utrecht *ugh*

AJAX DE DUBBEL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 14-05-2002, 14:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
2-1 die penal was zwaar bestraft. Maar de 2-2 had gewoon afgekeurd motten worden, wat een blunder. Door die stomme grens heb ik het nie goed voorspeld ...
Oud 14-05-2002, 14:23
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Daar zul je nooit 8ter komen.

Als je over het gehele seizoen kijkt, maybe...

stelletje t*r*ng .........
Oud 14-05-2002, 15:35
ZlatanSuperJood
Citaat:
Firebolt schreef:

Daar zul je nooit 8ter komen.

Als je over het gehele seizoen kijkt, maybe...

stelletje t*r*ng .........

De frustraties druipen er werkelijk van af...

AJAX de DUBBEL!!!!
Oud 14-05-2002, 16:43
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

AJAX de DUBBEL!!!!
Oud 14-05-2002, 18:06
Desperado
Desperado is offline
[QUOTE]ZlatanSuperJood schreef:
[B]

LCUKY AJAX OP ONTERECHTE WIJZE de DUBBEL!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 18:24
Souljah
Souljah is offline
ajax heeft de dubbel
Oud 14-05-2002, 18:51
-=©Mavie©=-
-=©Mavie©=- is offline
en toch...hoe krijgen ze het voor mekaar om na zo'n gezellige middag van huldiging alsnog rellen te krijgen??? rare mensen
Oud 14-05-2002, 19:03
Verwijderd
Het gaat er niet op of het onterecht of terecht was. Het is gebeurd. Feit is: AJAX heeft de dubbel.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:49
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Het gaat er niet op of het onterecht of terecht was. Het is gebeurd. Feit is: AJAX heeft de dubbel.
Wie wil er nou zo een beker winnen? Zelfs Koeman zei het (dat is overgens de enige die ik het gun van ajax)
Bewijst maar eens dat ajax niet de kwaliteit heeft om zelf iets te winnen. Door de geschiedenis heen staan de scheidsrechters al allemaal achter ajax. Ik wordt er zo kots misselijk van.
Oud 14-05-2002, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Firebolt schreef:

Wie wil er nou zo een beker winnen? Zelfs Koeman zei het (dat is overgens de enige die ik het gun van ajax)
Bewijst maar eens dat ajax niet de kwaliteit heeft om zelf iets te winnen. Door de geschiedenis heen staan de scheidsrechters al allemaal achter ajax. Ik wordt er zo kots misselijk van.
Ja en die rode kaart van Kohler was ook helemaal terrecht
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:56
ZlatanSuperJood
Citaat:
darkshooter schreef:

Hehehehehehe, inderdaad ja....

Net als al die vrij trappen waaruit Van Hooijdonk scoorde...
Oud 14-05-2002, 20:29
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
baal er enorm van dat dat klote Ajax weer zoveel geluk heeft,maar laat ze die Amstel Cup en schaal maar in hun reet steken,Feyenoord heeft de Uefa Cup en dat is toch belangrijker

Jammer dat die mongool van een Imbrahimovic scoorde,de grootste mislukkeling van de competitie.
Tyfus ajax
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 20:42
ZlatanSuperJood
Citaat:
Gothic Queen schreef:

Jammer dat die mongool van een Imbrahimovic scoorde,de grootste mislukkeling van de competitie.
Tyfus ajax

Vergeet Civard "kop onder de bal door" Sprockel niet he...
Oud 14-05-2002, 21:07
Firebolt
Firebolt is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

ja, die was terecht
Oud 15-05-2002, 12:13
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Idd...dat gaf Kohler zelf nog toe ook.
Oud 15-05-2002, 13:45
Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik heb nu de beelden ook gezien... Wat eng. Waar stond die lijnrechter... Een feit is wel dat de nutreale voetbalkijker langer naar het voetbal mocht kijken.

Okay, het was buitenspel. Maar de penaltie heeft Utrecht ook nogal gekregen, want dat was maar een lichte fout. Daarbij zag ik ook al dat Ajax het doelkader geraakt had, maar dat hoort nu eenmaal bij een cupfinale

Anyway, er is niet veel aan te doen. Zoals hierboven al ergens staat, Ajax heeft de cup, of je dat nu leuk vind of niet. Scheidsrechters en lijnrechters zijn ook maar mensen en iedereen maakt fouten. En ik heb ergens horen waaien dat Utrecht een rechtzaak er zou willen van maken, dat zou ik enorm jammer vinden. Dan kan je voor bijna elke wedstrijd wel zoiets beginnen. En op die manier willen ze in Utrecht hopelijk niet de beker winnen, heb je toch niets aan.
Oud 20-05-2002, 12:25
Gothic Queen
Gothic Queen is offline
Citaat:
ZlatanSuperJood schreef:

Vergeet Civard "kop onder de bal door" Sprockel niet he...
Die heeft geen 9 miljoen gekost
Over het paard getilde arrogante miskoop,echt z'n kut Ajax voetballer
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:28
Utreg_Nr1
Utreg_Nr1 is offline
Citaat:
Gothic Queen schreef:

Die heeft geen 9 miljoen gekost
Over het paard getilde arrogante miskoop,echt z'n kut Ajax voetballer
Buwhaha, Sprockel een Ajacied?
Oud 20-05-2002, 12:32
Martjin
Martjin is offline
wrom is het altijd lucky ajax???
ze winnen gewoon ,en als feyenoord zo goed is ,waarom winnen zij dan niet alles?
lucky Feyenoord met hun UEFA Cup nou goed
slaat egt helemaal nergens op
weetje wat oik denk,dat feyenoorders er gewoon niet tegen kunnen dat ajax beter is(1-2 in de kuip)(1-1 in de ArenA)
Met citaat reageren
Oud 20-05-2002, 12:34
ZlatanSuperJood
Citaat:
/\/\4®téñZ schreef:
wrom is het altijd lucky ajax???
ze winnen gewoon ,en als feyenoord zo goed is ,waarom winnen zij dan niet alles?
lucky Feyenoord met hun UEFA Cup nou goed
slaat egt helemaal nergens op
weetje wat oik denk,dat feyenoorders er gewoon niet tegen kunnen dat ajax beter is(1-2 in de kuip)(1-1 in de ArenA)

En altijd al beter is geweest, met veeeeel meer prijzen..
Oud 20-05-2002, 13:51
Amsterdammer
Amsterdammer is offline
Precies, ik vind dat men niet moet zeuren over dat buitenspel geval, die penalty was er ook geen een bij lange na niet...

lucky ajax? wint feyenoord niet altijd door vrijetrappen en penaltys? laat me niet lachen
Oud 20-05-2002, 17:31
ZlatanSuperJood
Citaat:
Amsterdammer schreef:
Precies, ik vind dat men niet moet zeuren over dat buitenspel geval, die penalty was er ook geen een bij lange na niet...

lucky ajax? wint feyenoord niet altijd door vrijetrappen en penaltys? laat me niet lachen

Precies, en ze hebben ook nog s de mazzel dat hun belangrijkste speler (van Hooijdonk) niet geblesseerd is geraakt dit seizoen. Zonder hem was het in Europa en in de competitie helemaal niets geworden. 'Lucky' Ajax is ook zonder Van der Vaart gewoon kampioen en bekerwinaar geworden...
Oud 21-05-2002, 15:04
Ajax AMSTERDAM
Ajax AMSTERDAM is offline
HE iedereen die voor feyenoord is en zo zielig loopt doen over dat ajax iedere keer de scheidsrechter mee heb. Zijn jullie de wedstrijd feyenoord-AJAX van vorig seizoen al vergeten. Toen werd ajax ook flink genaaid met die afgekeurde goal van Wamberto en daarna ook nog die handsbal van Leonardo waar een doelpunt uit kwam. En maar blijven zeiken over die machlas die een schwalbe heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2002, 15:17
Eric
Eric is offline
Citaat:
Ajax AMSTERDAM schreef:
HE iedereen die voor feyenoord is en zo zielig loopt doen over dat ajax iedere keer de scheidsrechter mee heb. Zijn jullie de wedstrijd feyenoord-AJAX van vorig seizoen al vergeten. Toen werd ajax ook flink genaaid met die afgekeurde goal van Wamberto en daarna ook nog die handsbal van Leonardo waar een doelpunt uit kwam. En maar blijven zeiken over die machlas die een schwalbe heb gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:51
Boogie
Boogie is offline
Oud 22-05-2002, 19:11
Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Citaat:
Boogie schreef:
*knip*

*kijkt naar sig*
Hmmm...daar ging indirect de 1e tekst van het nederlands-examen over...
Oud 22-05-2002, 19:15
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
Baron Sengir schreef:

*kijkt naar sig*
Hmmm...daar ging indirect de 1e tekst van het nederlands-examen over...
ja, inderdaad
Oud 27-05-2002, 17:01
Martjin
Martjin is offline
eh ik zorg wel voor gevolgen he met mijn ajax opmerking,van ajax tot -->>> examen??wat heeft die met elkaar te maken(hoofdprijs amstelcup,ajax heeft prijzen genoeg )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten