|
|
Bekijk resultaten poll: Ben jij bang voor prikken ? | |||
Laat me koud |
![]() ![]() ![]() ![]() |
66 | 48.18% |
krijg ik kriebel van in mijn buik |
28 | 20.44% |
best zenuwachtig |
20 | 14.60% |
zou het liefst weg lopen |
23 | 16.79% |
Aantal stemmers: 137. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
En als men het niet gelooft heb ik een heel doktorenteam dat mijn verhaal kan bevestigen. (ik ben een keer doo 4 zusters en mijn vader tegen de grond gehouden terwijl de dokter me een spuitje gaf. En geloof me, zelfs met 4 zusters en mijn pa hadden ze nog moeite me redelijk stil te houden...)
||
Citaat:
Als dat ding binnen een afstand van zo'n 30 cm van mijn lichaam komt gaat er bij mij meteen een spidey-sense af en wordt ik helemaal panisch. En geloof me, dan wil je niet in de buurt zijn.
||
Citaat:
als je dat doet doet 'n spuit behoorlijk zeer, niet zo slim dus ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En aangezien valium bij mij niet/nauwelijks werkt, moet ik wel een verdovende prik krijgen. (N2O mogen ze niet meer toedienen namelijk, en codeïne of dergelijken kunnen te vaak in de war komen met either zenuwfuncties of medicatie... oid... ![]() Dus elke keer dat ik een prik moet krijgen, is het weer een arena in het desbetreffende ziekenhuis...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar als je je lekker ontspant en je het dus niet eng meer vind treed dat ook niet zo vlug meer op ![]() als je voelt dat je flauw gaat vallen .. been en buikspieren HARD aan trekken wat ook wel es helpt, een blikje fris ofzo waar veel suiker in zit van te voren drinken, Of van dat mierezoete sport spul mensen die flauw vallen laat ik altijd liggen (hebben zo'n stoel die vaar achter kan ) en dat helpt ook wel |
![]() |
||
Citaat:
![]() heb hier es zo'n stoere motormuis gehad en die was ook blij toen het gebeurt was ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
maar als iemand nerveus is dan maak ik meestal wel 'n praatje en vaak helpt dat wel hoor ![]() laten ze jou dan 5 minuten voor jan_met_de_korte_achteraam zitten ?? ( zou ik ook de kriebels van krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
en wat met veel suiker drinken werkt ook hoor ![]() je moet ff kijken wat het beste werkt . heb alleen bij bloedprikken ? of ook bij inentingen ? mij inenting de spier waar je in geprikt wordt nl ontspannen houden !!! anders gaat 't zeer doen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Probeer de volgende keer toch es om je te ontspannen voor dat de prik komt, als je dan nog duizelig wordt kan je altijd nog doen wat ik de vorige keer zei .. ow en niet naar de naald kijken, doe je oogjes maar dicht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en ik doe altijd zo mijn best ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Als ik zo'n kamertje binnenkom ben ik trouwens nog niet zenuwachtig... pas als ze me laten wachten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En naar de naald kijken deed ik al niet hoor brrrr geen denken aan ![]()
||
Citaat:
Dat ben ik duz heel toevallig en das NIET cool jah WOKKELTJE ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Tssssss maar was wel leuk om te zien. ![]() ![]() Maar sorry !! En niet weer bleek worden he ![]() ![]() ![]() ![]() Kuz wokkeltje
||
Citaat:
![]() is idd niet "cool" om van je stokkie te gaan maar miss heb je wat aan wat ik hier al verteld heb ![]() maar je bent niet de enige hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Iedereen voor mij zei dat niet pijn deed duz geloofde dat. Toen was ik, ik kreeg prik maar dat deed wel pijn toen voelde ik me niet lekker en werd heeeeeeeeeel bleek (staat op film ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ga je naar een of ander ver land op vakantie ? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Hoe wat een nieuw begin moest zijn, bijna het einde werd. Kraai | 27 | 26-11-2012 17:50 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #56 deel 2 MartinV | 256 | 25-02-2009 18:54 |