Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 13:15
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb zown gootsteenketting-ketting..gebruikte het meestal om mn sleutels aan te hangen in de periode's als er weer een verstrooide periode aanbrak en ik continue alles kwijtraakte.
En ik heb er 1 met van die helegrote gekleurde kralen,die aan zo'n ketting hangen bij kleuterklassen..voor als je gaat plassen dan moet je de ketting meenemen,ik heb hem van mn buurjongentje gekregen..want die vond dat je thuis ook een ketting om moet doet als je naar de wc gaat
Maar mijn kettingen komen lang niet bij m'n knie..
Ik snap het nut nooit zo goed van die kettingen die tot aan je knie of langer zijn,de bedoeling van zo'n ketting is juist dat het handig is...maar als je continue er in blijft hangen..of aan alle kanten rinkelt..das toch niet handig..en ook niet echt mooi imo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 17:30
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik dacht dat je het over halskettingen ging hebben
Neej heb er geen. (ketting aan m'n broek dus)
Als ik wat aan mijn broek hang is het een stropdas of een lint (van gym van school, verzamel alle kleurtjes )
Oud 14-05-2002, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik dacht dat je het over halskettingen ging hebben
Neej heb er geen. (ketting aan m'n broek dus)
Als ik wat aan mijn broek hang is het een stropdas of een lint (van gym van school, verzamel alle kleurtjes )
kleurtjes verzamele is koewl.. maar wij gebruiken die om de klapdeuren op school de blokkerenn.. da gaat ook ken de leraar omlopen
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:13
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Ik snap het nut nooit zo goed van die kettingen die tot aan je knie of langer zijn,de bedoeling van zo'n ketting is juist dat het handig is...maar als je continue er in blijft hangen..of aan alle kanten rinkelt..das toch niet handig..en ook niet echt mooi imo.
Idd lange ketting is niet echt handig (*herinnert zich een zenuwachtige dag* Je stapt de bus in, je ramt de deur met je ketting, later blijf je hangen aan 1 van de stoelen waardoor je je los moet peuteren, je laat je spullen vallen en bij het bukken ram je met je hoofd tegen het bagagerek aan.. Maar je leert vanzelf wanneer je je ketting niet "vrij" los kan laten zwaaien )
Oud 16-05-2002, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Idd lange ketting is niet echt handig (*herinnert zich een zenuwachtige dag* Je stapt de bus in, je ramt de deur met je ketting, later blijf je hangen aan 1 van de stoelen waardoor je je los moet peuteren, je laat je spullen vallen en bij het bukken ram je met je hoofd tegen het bagagerek aan.. Maar je leert vanzelf wanneer je je ketting niet "vrij" los kan laten zwaaien )
hahaa ik ken t probleem.. alleen ik houw me ketting bij al sik in de buz stap
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 18:28
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
SE schreef:
hahaa ik ken t probleem.. alleen ik houw me ketting bij al sik in de buz stap
Had je me ffies van te voren moeten vertellen ofzo

Was wel erge blunder ja, maar ach
Oud 17-05-2002, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Evil-Cherry schreef:

Had je me ffies van te voren moeten vertellen ofzo

Was wel erge blunder ja, maar ach
hahaahaha... owkeej xal je de volgende keer wel waarschuwen.. ik had t eigelijk wel wille zien
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten