Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2002, 13:25
Verwijderd
tja, je zegt zelf dat je het niet prettig vond om te horen, toen je techniekleraar da zei, en je jezelf dagelijks sneed.
dus, dan lijkt t me ook wel lochisch dat anderen niet willen horen (die zichzelf snijden) wat jou techniekleraar toen zei...

sorry als dit negatief overkomt, want zo is het niet bedoelt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-05-2002, 15:20
kleine wicca
kleine wicca is offline
Maar als anderen het niet zouden willen horen, zouden ze dit niet allemaal opzoeken...
EN hij vond et grappig, dat kwam juist zow hard aan, ik vond et egt STOM van em dat ie dat deej, dus ik hoop dat DAT in elk geval duidelijk is, ik vind dit geen grapjes meer, maarjah dat besef je je pas als je er zelf in zit, of je ermee bezig houdt, en hij denkt dus duidelijk niet na bij wat hij zegt....Hij vroeg ook een keer aan me ooow met de kat gestoeid? hahaha. maar ik weet niet of dat nou voor of na dat euh..."grapje" van em was..

en ik snap wat je bedoelt hoor
Oud 23-05-2002, 16:26
Verwijderd
nouw ut gebeurde vandaag nog...
mun engels leraar (hele toffe vent overigens hoor) mja, we moesten dus 1 of andere zin maken met sleeping pills en make sleep... nja, wij hadden dus zown zin van sleeping pills wil make you sleep (oid). hij zij zow van, en als je er te veel neemt wordt je nooit meer wakker... ja en dat kwam dus ook wel hard aan bij me... mja.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 16:40
CryperA
CryperA is offline
sick..heb er nooit een leraar over horen praten anyways.
Oud 23-05-2002, 18:27
GeNeVa
GeNeVa is offline
Het is mij ooit ook verteld ja, hoe je dat moet doen.

Ik was er inderdaad ook niet echt blij mee, dat hoor je niet te vertellen als leraar.

Maar het is waarschijnlijk ook niet de bedoeling van de leraar om zijn leerlingen op ideeen te brengen!
Oud 23-05-2002, 21:28
Verwijderd
Citaat:
GeNeVa schreef:

Maar het is waarschijnlijk ook niet de bedoeling van de leraar om zijn leerlingen op ideeen te brengen!
nee, okee, maa bij ons op school (=2250 leerlingen) weet echt niet elke leraar of z'n leerlingen wel of niet zulke gedachtes hebben, dus ik vind eigenlijk niet dat ze zoiets mogen zeggen.
Dus het kan best zijn dat er een leerling met zulke gedachtes in de klas zit, en dan gaat die leraar dat fijn vertellen. Wel of niet de bedoeling... het is verteld en de leerling kan op gedachtes gebracht zijn...

(Sorry dit klinkt nogal vaag geloof ik... ik hoop dat jullie begrijpen wa ik bedoel)
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 15:46
Black Phantom
Black Phantom is offline
Bij mij op school verteld mijn Scheikunde leraar altijd over zelfmoord plegen en moorden plegen.. Hij is nl chemicus en werkt bij een fabriek voor medicijnen. Ook heeft ie wel eens verteld hoe je drugs, bommen en vuurwerk kan maken..
Best wel lachen
mzzl
Oud 27-05-2002, 16:33
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Nou dat vind ik niet 'lachen' hoor! MenN der zitten op elke school best wel veel depressieve kinderen op die misschien wel zelfmoord willen plegen... dan gaat die leraar vertellen hoe je dt moet doen...en hoe zielig en krankzinnig je wel niet bent als je dat doet...Nou daar word zon kind echt niet vrolijker van hoor!

KUT LERAAR
Met citaat reageren
Oud 27-05-2002, 18:12
Verwijderd
dat wou ik zeggen jah!

en tegen iedereen hier:
ik vind het echt heel zielig dat het er zo lang over door gaat, en ondertussen moet doc overal de teksten van jullie aanpassen!
dat vind ik gewoon achterlijk!
je mag er best over praten, hoor, daar geef ik nix om, maar denk ook ff aan andere mensen hiero!
nahjah jullie moeten natuurlijk zelf weten... maar ik ken wel mensen die dit ook niet zo leuk vinden...
ok ik lul weer maar denk er maar eens over na...

slotje?
x DG
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten