Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lesmethodes zijn toch gecontroleerd door instanties? Dit soort gevallen komen daar denk ik niet door. ik hoop het maar |
![]() |
||
Citaat:
No offence.
||
![]() |
Citaat:
En zoals ik al zei.. je moet echt enorm veel wilskracht hebben om 'te diep' te snijden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
![]() |
Tja,
Je ziet dat normaal wel in het kader van de les, over aders en slagaders en zo, dat als je met de ader mee snijdt, die gewoon helemaal openspringt, en dat als je ze dwars oversnijdt, de druk veel minder groot is, en je dus veel minder bloed verliest, maar dat is (normaal gezien toch) gewoon een illustratie over hoe dat nu juist zit, en niet echt zoiets van :"Zo moet je nou zelfmoord plegen", want leerkrachten zijn echt niet stom hoor!!! |
![]() |
|
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=88380
vraag om het te verplaatsen, en ben het daar eigenlijk mee eens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nee. Vind ik belachelijk. Die informatie zal hoofzakelijk verkeerd gebruikt worden. Met atoomgeheimen loopt de overheid ook niet te strooien. Je vertelt een kind ook niet hoe die een vuurwapen kan gebruiken. Je vertelt een kind ook niet hoe hij coke moet snuiven. Je vertelt ook niet hoe je het beste zelfmoord kunt plegen. Leraar die dat zou doen zou ik daar op aanspreken. Daarna (con)rector, mocht dat niet helpen.
|
![]() |
NAH wat d8 je dan de techniekleraar?! jaja...
DAT kan natuurlijk ook he? Iemand maakte een grapje (haha, NOT) erover om je polsen door te snijden en toen zie die vent ,.....nee dan moet je je liezen doen en wel in een keer goed he? kan je wel even onder de cirkelzaag leggen ha ha ha ! nou hij vond zichzelf tog even lollig heej! en dat komt best wel pijnlijk aan als je net in een periode zit dat je dagelijks jezelf snijdt, ik mocht die vent tog al niet, maar toen had ie et helemaal gedaan hoor!
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 23:56. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ten tweede; die zin klopt nog geeneens. Ten derde; het is 'gezegd' in plaats van 'gezegt'. En ja, bij mij in de klas is dat ook verteld, maar ik wist het toendertijd al.. Schrok er wel van dat zo'n onderwerp in de klas besproken werd, ik had het gevoel dat iedereen naar me keek.. Onzin natuurlijk. Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 23:49. |
![]() |
||
Citaat:
als iemand dus echt zelfmoord pleegt op die manier uit die klas, zijn hun verantwoordelijk, aanzetten tot zeldoding dus. je kan merken dat er te weinig leraren zijn. ik zou je aanraden je ouders hier over te laten klagen dit is ziek
|
![]() |
Bij mij ooit op school met biologie kwam het gesprek op slagaderlijke bloedingen. De leeraar vertelde dat als je recht in je slag aderen snee of gesneden werd dat het dan weer stopte met bloeden en weer dicht ging en dat als je schuin sneed dat het niet meer dicht ging. Het was dus niet zo van "ja jongens we zijn nu bij hoofdstuk 11: zelfdoding - paragraaf 2: polsen doorsnijden" maar meer dus omdat we er toevallig op kwamen door een gesprek.
|
![]() |
||
Citaat:
Ja nu je 't zegt, heb 'k eingelijk nooit bij stilgestaan. maar ook mij is dat op de middebare school door 'n leraar verteld. 'k weet alleen niet zeker meer of 't een bioleraar was. Maar wel dat precies gezegd werd hoe het wel en niet moest.
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een leraar die zijn leerlingen leert hoe ze hun polsen moeten doorsnijden...
Jaja... Waar gaat het heen met de wereld... Vroeger!!! Nee dan vroeger!!! Toen leerden we in de biologieles over planten determineren en over seksualiteit en endoplasmatische reticula en wat dies meer zij!!! Maar polsen doorsnijden, nee, die les hebben wij nooit gehad... Hoeaap |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
ik wil dood Danny Bosman | 3 | 10-02-2003 17:36 | |
Liefde & Relatie |
Meisje die der polsen doorsnijd Stainleszs | 11 | 19-10-2002 22:07 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Wat doe je als je dood wil? wait 'n bleed | 9 | 06-10-2002 22:56 | |