Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2004, 02:43
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
gaar schreef op 02-08-2004 @ 21:25 :
12 augustus komt another breath toch ook in winston samen met pretty girls make graves?
Zoiets zei die dude wel ja

Maargoed AB een van de betere shows hier in Hengelo welke ik mee heb mogen maken lekkere reactie van het publiek meer dan ok speeches tussendoor en ok mosh

Stabback Pimmetje de gexte ook goeie shit alleen jammer dat de zang niet te verstaan was.
Oud 03-08-2004, 02:49
Malfunction
Malfunction is offline
12 augustus spelen ze in de Winston in Amsterdam met Pretty Girls Make Graves ja.

Hoe gaaf is Another Breath. fak. Morgen een fatsoenlijke review.
Oud 03-08-2004, 02:51
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 03-08-2004 @ 03:49 :
12 augustus spelen ze in de Winston in Amsterdam met Pretty Girls Make Graves ja.

Hoe gaaf is Another Breath. fak. Morgen een fatsoenlijke review.
weet je nou wie ik op het forum ben knul?

Moeilijke naam?

en ja AB was idd echt abnormaal wijs.
Oud 03-08-2004, 10:20
Malfunction
Malfunction is offline
haha dat had ik inmiddels door
Oud 03-08-2004, 10:21
Malfunction
Malfunction is offline
Ketchoop - Niet veel van gezien omdat het tijdschema om de 5 minuten veranderde en omdat Revealed eventueel wilde spelen etc dus liep de hele tijd rond om dingen te regelen. wat ik hoorde vond ik WEL cool.

Omission - Ik hou van die band. Coole show, super cover (alweer) en coole reactie. Te gek.

Ok en toen ging het mis... De show begon al meer dan 1 uur later dan gepland. We zouden eerst voor Omission moeten spelen maar die wilden graag voor ons spelen omdat er mensen waren die voor hun kwamen en eerder wegmoesten, no problem. Dat was het probleem niet. Toen we na hun set aan aan het opbouwen waren en alles er zo'n beetje stond zodat Revealed kon spelen moest Another Breath opeens eerst spelen (Another Breath zelf treft geen blaam) en moest het in de andere zaal (waarom niet daar beginnen ?) maar als er politie kwam moest het weer in het hok.... Eerst nog geopperd dat wij dan eerst zouden spelen daarna Another Breath en daarna Revealed, was akkoord, dus wij verder bouwen maar toen werd alles alsnog omgegooid. Niemand die het nog snapte, chaos al om. Maar goed. Uiteindelijk jammer genoeg ook geen Revealed omdat het gewoon veel te laat werd.

Another Breath begon. Holy shit, ik hou van die band, wat een super vette show. We hebben het gefilmd dus ben benieuwd naar de opnames. Super en wat een belachelijk aardige gasten.

Ok en toen was ik dus kapot door de show van Another Breath, doordat het zo laat was etc en toen moesten wij nog spelen...

Stab Back - Slechte, slordige show waarbij ik gewoon fakking kramp kreeg etc dus van onze kant niet best (maar goed, lag ook aan de omstandigheden) maar DAMN wat was het vet. Iedereen die is blijven staan en de mosh als gekken gebracht (Ook Laurens voor z'n been in m'n gezicht hahaha) heeft. FAKKING HEL ! Bedankt. Jammer dat het niet gefilmd is... holy shit.

+ vele bekenden, super.
+ another breath, de lui zelf, de speeches en hun show. super.
+ omission (nog bedankt marc !)
+ dat leegstaande half afgebroken gebouw, hoe vet was dat man.. fak.
+ Moos die de edge breekt en niemand die d'r ook maar iets om gaf
+ de reactie op onze set !

- het geluid
- tijdschema

Zo kwam er dus toch nog een positief einde aan alles, super. Tja als organisatie zul je hier alleen maar van leren en het zal ook niet hun bedoeling geweest zijn, geweest is geweest, nevermind, opmaak van de balans is positief en daar gaat het om.

Laatst gewijzigd op 03-08-2004 om 10:40.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 10:48
Stevill
Stevill is offline
Maarten en ik hadden het die avond ervoor gezegd dat het alleen mogelijk was in de grote zaal (wat gelukkig uiteindelijk gebeurd is) en het geluid sja voor de brouwerij was het nog wel ok vond ik zelf.

Enne die tape ga je die online zetten? Zo ja pm dan ff een linkje oid.

Wtf was dr eigenlijk aan de hand toen je tegen de muur ging/op de grond viel? Het zag dr iig nasty uit.
Oud 03-08-2004, 11:20
86dagreed
86dagreed is offline
zo.
vette show

ketchoop - grappig, maar te lang. Deed me beetje denken soms aan een mix van Good Riddance en wat melodieuze hardcore a la h2o + brutere werk van een kill your idols etc. Maar dan niet zo goed.

Omission - niet gezien. zaal was vol. XdrunklocalX uitgehangen.

Another Breath - Fucking shit. Kippenvel bij die speeches, die man zei precies alles met gevoel en de zaal ging behoorlijk los. Leuk was de varieteit tussen de mensen.
zelfs metalmensen deden mee (en headbangen).
hoog handstandgehalte

Stab Back - vet. Absoluut. Ik had al gehoopt op veel moshstukken, die waren er volop. De mensen die er waren gingen ook nog uit hun dak.
alhoewel je Pim niet goed hoorde, was het een cool concertje.
maakt niet uit of het slordig was, de meesten waren al dronken en besloten er toch sfeer van te maken
Oud 03-08-2004, 11:28
Malfunction
Malfunction is offline
Mijn goede gevoelens over hardcore in 2004 zijn weer eens versterkt. Deze show was zo ontzettend hardcore, damn. Review hierboven komt misschien wat te negatief over als ik het nog eens over lees maar zo was het niet bedoeld, daarom nog even deze post, SUPER.

Ik weet niet of ik die tape online kan zetten, ligt aan webspace / bandwith etc. Ik kijk d'r wel naar.

Ow en man met de moeilijk naam > Ik was kapot, was moe van Another Breath, het was laat, het was heet, ik had kramp in m'n benen en dat ging toen dus mis Ik wankelde en kon me even geen houvast geven.

Trouwens, heb ook belachelijk veel gelachen tijdens onze show, onze gitarist wiens band om de gitaar los gaat en Joost (DE MAN !) die zijn gitaar hoog houd zodat hij verder kan spelen hahaha. hoe vet.
Oud 03-08-2004, 11:32
86dagreed
86dagreed is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 03-08-2004 @ 12:28 :
Mijn goede gevoelens over hardcore in 2004 zijn weer eens versterkt. Deze show was zo ontzettend hardcore, damn. Review hierboven komt misschien wat te negatief over als ik het nog eens over lees maar zo was het niet bedoeld, daarom nog even deze post, SUPER.

Ik weet niet of ik die tape online kan zetten, ligt aan webspace / bandwith etc. Ik kijk d'r wel naar.

Ow en man met de moeilijk naam > Ik was kapot, was moe van Another Breath, het was laat, het was heet, ik had kramp in m'n benen en dat ging toen dus mis Ik wankelde en kon me even geen houvast geven.

Trouwens, heb ook belachelijk veel gelachen tijdens onze show, onze gitarist wiens band om de gitaar los gaat en Joost (DE MAN !) die zijn gitaar hoog houd zodat hij verder kan spelen hahaha. hoe vet.

ja en toen die band door michiel en nog zo'n gast weer werd bevestigd terwijl hij doorspeelde
mijn linkerkant van mijn gezicht doet pijn.
Oud 03-08-2004, 11:36
Stevill
Stevill is offline
Oja die shit met de gitaar
Dat was idd wel komisch.
Oud 04-08-2004, 22:16
Malfunction
Malfunction is offline
Voor de mensen die het tot op heden nog niet snapten.

GA ANOTHER BREATH CHECKEN, EN RAP.

12 Augustus spelen ze nog in Amsterdam. Als je kudel en Arjan niet zoekt te supporten in Eindhoven ga dan daar heen. Ik twijfel nog, maar ik gok dat ik in Amsterdam te vinden ben.

Een zanger die z'n microfoon neerlegt e een speech schreeuwt waarbij hij z'n ogen zo goed als dicht heeft van emotie.

Ik hou van deze band.

www.anotherbreath.com

En lees die teksten.
Oud 04-08-2004, 22:53
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 04-08-2004 @ 23:16 :
Voor de mensen die het tot op heden nog niet snapten.

GA ANOTHER BREATH CHECKEN, EN RAP.

12 Augustus spelen ze nog in Amsterdam. Als je kudel en Arjan niet zoekt te supporten in Eindhoven ga dan daar heen. Ik twijfel nog, maar ik gok dat ik in Amsterdam te vinden ben.

Een zanger die z'n microfoon neerlegt e een speech schreeuwt waarbij hij z'n ogen zo goed als dicht heeft van emotie.

Ik hou van deze band.

www.anotherbreath.com

En lees die teksten.
De 12e kom ik net van de Kazerne in rotterdam ben om 16.00 klaar dus misschien wel do-able, weet je toevallig hoelaat het begint?

Ohja en door dat soort speeches voel ik me nou juist wel welkom op HC shows.
Oud 04-08-2004, 23:03
Malfunction
Malfunction is offline
"If you're in it for the right reasons" dan moet dat ook

Hmm even kijken voor je...

Citaat:
Donderdag 12 Augustus in de Winston Int. te A'dam:

Pretty Girls Make Graves (only NL show!!)

Another Breath (enige show voor West-NL)

Doors: 20u
Show: 20.30u
Entree: 7 Euro
Oud 04-08-2004, 23:10
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 05-08-2004 @ 00:03 :
"If you're in it for the right reasons" dan moet dat ook

Hmm even kijken voor je...
Dat is vet do-able qua tijd ik weet alleen niet waar die winston sheit zit, als jij gaat zullen we dan upfront meeten?
Oud 04-08-2004, 23:12
Malfunction
Malfunction is offline
Buy me a beer en ik ben zelfs bereid met je te praten !
Oud 04-08-2004, 23:13
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
Pim Stab Back schreef op 05-08-2004 @ 00:12 :
Buy me a beer en ik ben zelfs bereid met je te praten !
doen we

nu ga ik lekker plat.
Oud 04-08-2004, 23:14
Malfunction
Malfunction is offline
Same here. HOUDOE.
Reageren

Regels voor berichten