![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() jij ben echt dom
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach ik heb dezelfde ideologie. ik wil er oook iets aan doen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
beter? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie niet echt waarom vanwege de verstreken tijd zo'n grote fout er niet meer toe zou doen, zo lang geleden is het trouwens ook weer niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
doe ik
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijke eliminatie noemen ze dat proces.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() damn... ga je eens verdiepen in de problemen rond aids daar! voordat je dingen zegt die niet kloppen...
||
Citaat:
![]() [edit] jezus ik voel me echt aangesproken... ![]()
Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 10:49. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik kan hier nu wel theoriën over gaan uitleggen die uitleggen hoe de rijke landen de arme landen kunstmatig arm houden, maar dat begrijp je waarschijnlijk toch niet. Maar feit is dat de wereld nu heel anders is dan vroeger en dat ze voor een grot deel afhankelijk zijn van de handelsrelaties van de rijkere landen
||
Citaat:
Hoe vaak zijn er niet al reportages geweest over Aids projecten waar gratis condoom werden uitgedeeld en door de meesten niet werden aangenomen omdat ze dan te weinig voelen. Bull shit, ze weten echt wel waar het grootste gedeelte van hun familie/land aan dood gaat!
||
![]() |
Citaat:
Schatten van mensen zijn het, ondanks hun armoede. Als ik eens een keer een leuk shirtje koop voor vijftien euro, dan geef ik hetzelfde bedrag aan een goed doel. Als ik het voor mezelf over heb, waarom dan niet voor anderen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Damn... tuurlijk zenden de hypocriete westerse landen documantaires uit om te laten zien 'hoe goed wij wel niet zijn' maar ondertussen verrijkt de westerse wereld zich nog steeds over de rug van de armere landen in Afrika. Denk je dat het verkoopt? Om steeds maar te laten zien hoe slecht het daar gaat? Nee natuurlijk niet! Mensen willen vermaakt worden... niet verdrietig gemaakt worden op hun vrije zaterdagavondje... Dat die mannen condooms niet willen omdat ze dan niks voelen... Ja dat is ontzettend stom! dom! idioot! sukkels! Ook voor de vrouwen daar is dit een ramp... Maar daar is een heel andere cultuur dan hier, niet dat je het daarmee goed kan praten, maar misschien wel tot op bepaalde mate begrijpen. (en ja: ik kan daarover doorgaan, maar dat is wel heel erg offtopic en daarvoor moet ik wel erg veel uitleggen) Mijn bronnen zijn beter dan de jouwe. Ik ben zelf geboren in het zuiden van Afrika.... ik heb er niet lang gewoond... maar ik verdiep me wel in de problemen daar. En daarbij komt dat we contact hebben met mensen die er wonen en verhalen horen vanuit daar... dus niet via de media van hier. Damn... lady you really know how to piss me off... Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa waarom denken mensen iets te weten terwijl ze niet eens de juiste bronnen hebben... damn
||
Citaat:
![]() ik ben het overigens helemaal met je eens |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is er met zijn penis? Wasabi | 3 | 22-03-2013 15:34 | |
Psychologie |
Eerlijkheid op Psychologie. Vowel | 83 | 18-03-2012 00:34 | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Psychologie |
Eerlijk zijn tijdens therapie Droomvlucht | 5 | 20-10-2006 13:51 | |
Verhalen & Gedichten |
gedicht over drukke klas. wat vinden jullie ervan? eerlijk graag. rare | 6 | 27-12-2005 10:22 | |
Liefde & Relatie |
Zijn broertje is 1 van mijn beste vrienden..... Rio | 1 | 02-02-2002 09:39 |