Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-08-2004, 23:43
Cæles
Cæles is offline
Ik vind het al snel benauwend als mn vriend dichtbij woont. M'n ex kwam op gegeven moment 4x per week langs, dat vond ik toch wel teveel aangezien ik ook nog andere vrienden heb die ik wil zien.
Maar de 3 uur die ik nu moet reizen vind ik ook wel erg veel, vooral als je nagaat dat ie maar 120 km verder woont. Treinen sluiten gewoon voor geen meter aan
Oud 21-09-2004, 08:50
tica
tica is offline
Mijn vriendje woont op 5 minuten fietsen, het is niet te ver en ook niet te dichtbij, precies goed!

Als we elkaar zien is het meestal 's avonds van 8 tot 10 ofzo, dat vind ik niet lang, dus gelukkig heb je dan geen onwijze reistijden waar je rekening mee hoeft te houden en dan is het het bezoek altijd waard

Gewoon, ver genoeg om als het keihard regent alsnog helemaal doorweekt bij hem aan te komen..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 23:05
Verwijderd
Ik heb een vriend gehad waarvoor ik totaal 3 uur aan het reizen was.

Nu heb ik een vriend die 3 minuten van mij vandaan woont! Tuurlijk is het fijner als hij dichterbij woont! Wel loop je de kans dat je sneller in een sleur beland, maar dat is een kwestie van het spannend houden en wel je eigen ding blijven doen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2004, 09:23
miekmuis
miekmuis is offline
Ik vind dichterbij een stuk fijner. Ik vind het heerlijk om gewoon spontaan langs te kunnen komen. Daarnaast vind ik het best moeilijk om niet snel naar hem toe te kunnen als er iets is met een van ons.
Mijn vriend woont 3 uur bij me vandaag met openbaar vervoer. (friesland - utrecht) Misschien dat ik volgend jaar mijn studie voortzet in Utrecht als dat mogelijk is en dan zou ik dus hooguit een uurtje bij hem vandaan zitten. Dat lijkt me heerlijk moet ik zeggen. Maargoed, grote kans dat de relatie dan allang voorbij is natuurlijk.
Wat ik wel heb, is dat wanneer ik echt dichtbij mijn vriend woon, dus op 5 minuten afstand, ik te vaak naar hem toega. Elke dag. En dan ga ik me aan dingen ergeren, echt aan de kleinste dingen, en dan gaat het mis. Ik denk dat een kwartier tot een half uur fietsen voor mij goed zou zijn.
Reageren

Regels voor berichten