Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2004, 19:43
Tinkiebell
Tinkiebell is offline
Citaat:
Mushu schreef op 01-07-2004 @ 12:29 :

En bij Belle en het Beest aan het einde kan ik het meestal ook niet drooghouden.
Me too
en ook bij dombo als hij bij zn moeder die dan gevangen is, in haar slurf ligt..
Oud 03-07-2004, 16:36
Verwijderd
Echt volop huilen om een film doe ik alleen als ik toch al mezelf heel zielig vond . Tranen in mijn ogen heb ik wel vaak.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:52
.Pure
.Pure is offline
Vroeger had ik dat amper, tegenwoordig wel vaak tranen in me ogen, maar niet echt huilen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:21
kiek
kiek is offline
Ik moest huilen bij Sleepers, Philadelphia en ook Magnolia En nog best vaak bij ER ook.

edit: nouja, eigenlijk was het nooit echt huilen, gewoon waterige oogjes
Met citaat reageren
Oud 05-07-2004, 19:36
Luna
Luna is offline
nee, ik huil nooit bij films. sowieso huil ik eigenlijk nooit in het bijzijn van andere mensen, en ik kijk nooit alleen tv/films.
Bij het zien van uitgehongerde kindjes in afrika kan ik wel ontzettend janken. (daarom ga ik er naar toe om ze te helpen)
Oud 05-07-2004, 23:42
Verwijderd
huil nooit bij films
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 00:41
King Ralph
King Ralph is offline
Het ergste was toch wel dat toen ik samen met mijn grootvader in begin 1994 naar Schindler's List ben geweest. Niet het feit dat ik moest huilen, maar hij. Hij was een overlevende, en ik had de man nog nooit eerder zijn emoties zien vertonen over het onderwerp, totdat we de film samen zagen. Zeer indrukwekkend, en zal het niet meer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 15:23
Anoniem
boehoehoe wat erg zeg
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Zepp schreef op 06-07-2004 @ 16:23 :
boehoehoe wat erg zeg
Slaat dat op dit topic of op de post boven je?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 17:00
Nanaki
Nanaki is offline
Het is in beide gevallen een stompzinnige reactie?

Laatst gewijzigd op 06-07-2004 om 19:22.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 18:44
Verwijderd
En in het geval van het 2e mag ze van mij wegrotten
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:56
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
huilen niet zo snel, maar bij carrie dan toch weer wel.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 22:24
xineof
xineof is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-07-2004 @ 12:42 :
Er komt nog een grote tearjerker bij me op.
Ik heb de film helaas jaren niet gezien(laatste keer was groep 8) en toen was het voor velen een tearjerker. Zal op oudere leeftijd net veel anders zijn.
De film van Oliver B. Bommel met het draakje Zwelgje.
Ja, daar moest ik ook heel erg bij huilen, ik was toen ook echt nog heel jong. Na Bambi moest ik ook huilen; tijdens die film had ik nergens last van, maar toen hij afgelopen was barstte ik ineens in tranen uit . Ik geloof dat ik toen 4 was oid.

Verder huil ik vrij snel bij films en series. Ik leef me altijd gewoon heel erg in; bij boeken heb ik dat ook.
Oud 09-07-2004, 18:50
Greenleaf
Greenleaf is offline
Gehuild heb ik niet echt bij een film, maar ik vond Armageddon een heel zielige film.
Vooral toen Liv, huilend, met haar hand over het beeldscherm heengaat en afscheid neemt van haar vader.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 18:54
Verwijderd
Citaat:
Zepp schreef op 06-07-2004 @ 16:23 :
boehoehoe wat erg zeg
Oeh kijk mij nou makkelijk provoceren, hoe stoer ben ik.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:29
Suzy Q
Suzy Q is offline
De laatste film waarbij ik tranen in m'n ogen had was Raising Helen bij die standaard-traan-momenten aan het einde. Het komt eigenlijk nooit echt tot huilen bij mij, omdat ik me er toch wel voor schaam
Zelfs als ik alleen ben

Ook kreeg ik in de een na laatste aflevering van Cold Feet wel tranen in m'n ogen en bij de film Troy ook wel aan het einde...

Bij tekenfilms heb ik het juist helemaal niet... Meestal alleen als ik me echt kan inleven in de hoofdpersoon en dus ook goed in het verhaal zit.. of zo
Oud 10-07-2004, 09:14
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-06-2004 @ 23:59 :
Oh ja, Dancer in the Dark, dat was erg. Ik kon er een week later nóg keihard om janken. Ik was er echt helemaal kapot van.
Voor zo ver ik me weet te herinneren is dat de enige film waar bij ik een traantje heb gelaten.
Oud 10-07-2004, 09:48
Verwijderd
Citaat:
RayMania schreef op 30-06-2004 @ 10:36 :
Ik moest huilen toen die vader van Simba doodging .
Die en bij bambi natuurlijk, dat de moeder doodging.
en bij de gremlins, dat gizmo terugmoest naar de winkel.

Laatst gewijzigd op 10-07-2004 om 09:50.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 11:04
lso
lso is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 30-06-2004 @ 00:15 :
Doe je dat wel eens? Welke was de laatste waar je bij gehuild hebt? Of huilen bij series? Schaam je je ervoor?

Ik heb heeeeel snel tranen in mn ogen. Bij zowel films als series. En tekenfilms ook. Echt huilen dat ik ook tranen over mn wangen heb lopen is minder vaak.
Huil vaak bij films en is teken dat het een goeie film is.. heb wel eens gehad dat de tranen bleven stromen.. dan ik er best doorheen lachen.. ik schaam me er niet voor.. titels van films heb ik niet..

Het gaat meestal om iets ontroerends, kan om triestige zaken gaan maar ook over geluk ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 12:06
Mauryn
Mauryn is offline
Bij Braveheart hield ik het niet meer uit...de muziek is ook zo erg mooi dat je daar alleen al van moet huilen.

En onlangs bij Instict, als de gorilla's worden afgeschoten.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 21:38
Phlox
Phlox is offline
Ik krijg echt bij ALLES een brok in mn keel Gelukkig komt het zelden tot echt huilen
Met citaat reageren
Oud 10-07-2004, 22:04
Uice
Uice is offline
Laatst bij Heavenly Creatures. Maar het was meer één lange traan dan echt huilen.
Oud 11-07-2004, 11:27
JustMitch
JustMitch is offline
Citaat:
Morridin schreef op 01-07-2004 @ 10:29 :
Is dat niet met die 2 broers (weet naam ff niet) die ook in Scray Movie zaten?
Ik ken de film iig wel. Maar de film is volgens mij te komisch om verdrietig te zijn, misschien op het einde (dan mag die dode broer toch naar de hemel oid?)

eehmm jah die ene die niet doodgaat zeg maar.. dat is ook die die gestoorde van die broers.. jah het is een komedie toch maar op het laatst jah
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 12:01
Apomes
Apomes is offline
films nog niet, tv-series wel...charmed dan (all hell breaks loose, awakened, en nog een paar die ik vergeet ).
Oud 15-07-2004, 08:28
Frederieke
Frederieke is offline
Ik ben heel erg als we het hebben over natte oogjes bij een film. De laatste film die ik heb gezien, en waar ik vanzelfsprekend bij heb gehuild, was Sliding Doors (AANBEVELER!!).
Maja.. khuil bij veel films.. zelfs bij Troy
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:43
starryeyed
starryeyed is offline
the color purple JANKEEEEEEEEE
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 17:46
aniki
aniki is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-06-2004 @ 01:32 :
Een beetje waterige ogen soms. Meer niet.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 19:20
Bova
Bova is offline
ik huil bij van alles..serie films tekenfilms. ik kan helamaal neit tegen afscheid, dan sprinkt de waterleiding. ik huilde ook al een halfuur voor het eind bij het green mile. En al heb ik het al honderd keer gezien ik blijf er altijd bij huilen....
Oud 19-07-2004, 19:40
nienie
nienie is offline
Ik huil soms wel bij films, meestal niet meer dan een paar tranen, maar toch. Meestal als ik me zelf al rot voel en me dan ook nog inleef in personages...Laatste film waarbij ik huilde was het einde van "The last samurai", wanneer ze met machinegeweren alle samurai afslachten. Verder Braveheart, Armaggedon (allebei al genoemd hier), Gorillas in the mist, Spirit (als hij de paarden in de sneeuw ziet) etc.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 20:07
common
common is offline
John Q is ook een beetje droevig aan het eind, k kreeg een beetje tranen van
Oud 20-07-2004, 00:42
Verwijderd
Citaat:
starryeyed schreef op 19-07-2004 @ 18:43 :
the color purple JANKEEEEEEEEE
Ja dat is een lekkere jankfilm
Standaard huil ik bij Oprah en mijn favo tearjerkers Beaches en Stepmom
En zondag heb ik nog gejankt om een of andere miniserie op rtl4
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:06
wierum01
wierum01 is offline
ik huil nooit bij films, maar bij de Lion King moest ik dat wel
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:08
wierum01
wierum01 is offline
oh ja en bij Ice Age, als ze de mensenbaby teruggeven aan zijn vader
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:38
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Ik ben een emotioneel mens, ik huil vaak bij films.
Oud 27-07-2004, 17:46
Verwijderd
Ik heb alleen bij The Green Mile moeten huilen (en dan bedoel echt huilen, met dikke vette tranen ) verder huil ik vrijwel nooit
Met citaat reageren
Oud 27-07-2004, 17:58
Missy Muffett
Missy Muffett is offline
Ik huil dus echt supersnel bij films, tekenfilms, series, boeken,...noem maar op, als er andere mensen bij zijn (familie thuis boeit niet,...die zijn dat wel gewend van me) beperkt het zich meestal tot ontzettend waterige ogen. (of ik moet ineens heel nodig naar de wc, of wat drinken pakken )
Maarja als ik me rot voel, dan gebeurt het nog sneller, zoals gister bij A.I, kwas helemaal alleen thuis, tja en toen kon ik het echt niet meer houden , vond het zo zielig voor hem.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 12:41
waves
waves is offline
ik krijg tranen in m'n ogen bij de greenmile.. vooral bij de executie van Del en die van John Coffey
Oud 11-09-2004, 12:47
Jules
Jules is offline
Als er in mijn 'vaste' series iets verschrikkelijks gebeurt met iemand, dan leef ik helemaal mee en moet ik een beetje huilen

Soms bij Make me Beautiful

En bij films: 21 Grams was de ergste
Oud 11-09-2004, 20:56
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Om eerlijk te zijn was ik wel ontroerd toen dr. Greene (zeker bij hem) en Lucy Knight overleden in E.R.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2004, 22:42
Belle
Belle is offline
ik jank bij praktisch elke disneyfilm Ook als ik daar in de parken naar een show ga zit ik geheid te janken. Bij Dawson's Creek heb ik meer dan eens zitten huilen, maar verder eigenlijk niet...
Oud 11-09-2004, 22:47
Belle
Belle is offline
oh en ik heb vroeger wat afgehuild bij Scruffy, ik heb die ook nog nooit tot het einde gezien wat ik van mn ma hoorde was dat alle ellende in 1 film gestopt
Oud 12-09-2004, 19:29
artnael
artnael is offline
Jah, ik jank vaak bij films, zelfs gister bij de film 13going on 30, 2e keer dat ik em zie.. en gister jankte ik bij een heel ander stuk dan de vorige keer .. maar ben op zichzelf al een heel emotioneel persoon.. heb ik ook met liedjes.... .. that's me...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:19
Susu
Susu is offline
Bij films heb ik het heel erg. Het ligt eraan wie er bij zijn.. maar als het mensen zijn waar ik me heel erg bij op me gemak voel en die ik heel goed ken lopen al snel de tranen over mn wangen.
Bij de green mile heb ik de halve film zitten huilen.
En ook bij I'm Sam.. dat was echt samen met mn zusje snel een wc rol pakken omdat alles nat was.

Bij series heb ik het minder snel, maar dat zal ook wel komen omdat ik niet veel series kijk
Bij boeken ook wel als ik me erg inleef..
en bij bepaalde muziek als ik alleen ben en me niet zo goed voel.

En ik schaam me er niet voor.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:26
wup
wup is offline
Ik huil vrij snel om films enzo. Maar als er mensen bij zijn hou ik me meestal in. En dat lukt dan meestal wel goed, maar daar meot ik wel moeite voor doen. Ik jank echt om alles.. tekenfilms, series, films..zelf als iets heel mooi is

laatste keer was bij braveheart.. vorige week. Had de film nog nooit gezien.. heb echt KEIhard moeten janken.. toen ze hem vermoordden..
Met citaat reageren
Oud 12-09-2004, 20:53
Uice
Uice is offline
Bij Requiem for a dream laatst nog gehuild.

Bij films als Braveheart en Titanic huil ik niet (kom op zeg), maar toch bij behoorlijk wat films.
Oud 12-09-2004, 20:58
Rioto
heb ik nog nooit gehad eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 11:18
legatus
legatus is offline
Bij THE NOTEBOOK heb ik zonder gene zitten janken, danzij McAdams en Gosling.
Oud 13-09-2004, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 30-06-2004 @ 00:15 :
Ik heb heeeeel snel tranen in mn ogen. Bij zowel films als series. En tekenfilms ook. Echt huilen dat ik ook tranen over mn wangen heb lopen is minder vaak.
+ bij sommige reclames
Met citaat reageren
Oud 13-09-2004, 16:58
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben een beetje een moeilijke huiler, maar er zijn wel veel films die me heel erg aangrijpen. Dat geldt voor zowel populaire als minder populaire films. Als ze goed zijn pink ik dan best een traantje weg.
Oud 13-09-2004, 18:21
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Naast de standaard jankfilm: The Green Mile,
heb ik het altijd wel even moeilijk op het moment dat Tom Hanks zijn zoontje ziet in Forrest Gump en vraagt of hij ook 'dom' geboren is.
Daarnaast, Whale Rider (sowieso een prachtige film) kan er bij mij voor zorgen dat ik mijn ogen niet droog houd. Billy Elliot vind ik op sommige momenten ook erg emotioneel.
Big Fish vond ik ook erg mooi het einde

Vind het ook nooit erg om de huilen als het er toch van komt.. voor mij alleen een teken dat de film me aangrijpt.
Reageren

Regels voor berichten