Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en stiekem schoot ik een beetje vol bij de laatste afleveringen van Friends en SATC ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan er ook gewoon niet aan doen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ken de film iig wel. Maar de film is volgens mij te komisch om verdrietig te zijn, misschien op het einde (dan mag die dode broer toch naar de hemel oid?) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik huil wel bij films ja. Maakt niet uit hoe ik me voel. Het is niet zo dat ik hysterisch krijs of iets. Maar tranen rollen dan wel over m'n wangen. Wij hebben toen in de klas een aantal films gekeken; the green mile, the man in the iron mask, braveheart. Ik heb bij die films zitten huilen, gewoon zo zielig. Ik schaam me er ook niet voor ofzo, zeker niet als je dan de klas inkijkt en ziet dat de helft zit te huilen. En soms bij tv-series ofzo huil ik ook wel. En bij LotR3, helemaal op het einde, dat iedereen voor Frodo enzo gaat buigen. Bij Stepmom heb ik ook gehuild, maar omdat ik die film zag net nadat een schoolvriendin van mij overleden was aan kanker. Nog wel bij meer films hoor. En bij Belle en het Beest aan het einde kan ik het meestal ook niet drooghouden. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Komt niet zo heel vaak voor, maar bij Anne Frank moest ik verschillende keren echt huilen. Toen ze daar in dat kamp zat enzo. Bij meer waargebeurde, zielige verhalen heb ik dat wel. Bij series heb ik dat niet.
Me er voor schamen? Nee zeker niet. ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Huilen Verwijderd | 83 | 25-05-2005 23:29 | |
Psychologie |
huilen.. Brenda_88 | 18 | 27-02-2004 23:05 | |
Muziek |
Dryathon 2003 Verwijderd | 235 | 12-05-2003 15:26 | |
Films, TV & Radio |