Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 15:33
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 01-07-2004 @ 15:43 :
Nogal een verschil met een kusje op de wang he
toch wel

Je kiets voor elkaar, dus zie ik geen reden om dan op vakantie maar een ander te nemen, omdat je ff aan je trekken wil komen. Als je het echt niet meer aankan, bel je toch even naar je vriend/vriendin

En wat suikerprinses zegt, hou je 2 weken in, dan is het na je vakantie alleen nog maar leuker
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 15:37
$tarlight
$tarlight is offline
Citaat:
Mimosa schreef op 01-07-2004 @ 16:30 :
Maar of dat de beste manier is om erachter te komen?
Leuk je relatie testen door op vakantie eens met wat mensen het bed in te duiken.
Prima trouwens dat het voor jou gewerkt heeft
Nee, dat is het zeker niet. Ik was ook altijd degene die het hardste riep dat ik nooit vreemd zou gaan. Maar ik wilde dus alleen maar even vertellen dat het niet perse verkeerd hoeft te zijn. Het was bij mij ook niet zo van, ach laat ik het eens met iemand anders proberen. Het gebeurde gewoon, zat er al maanden aan te komen. En ik heb er dus veel spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:26
Verwijderd
Ik vind vreemdgaan specifiek omdat het vakantie is wel heel erg kansloos. Als je dan in het rond wilt neuken, doe dat dan gewoon in je thuisland of in je woonplaats, en probeer het verborgen te houden. Dan is er tenminste nog spanning en moet je proberen het niet uit te laten komen.

Als je als jongen in Lloret een paar domme sletjes neukt is daar geen eer aan te behalen, want iedereen is daar toch lam en gewillig en het gemiddelde niveau is om suïcidaal van te worden. Probeer dan in een kleine dorpsgemeenschap met drie mensen tegelijk een relatie te hebben.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 17:29
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
nare man schreef op 01-07-2004 @ 18:26 :
Ik vind vreemdgaan specifiek omdat het vakantie is wel heel erg kansloos. Als je dan in het rond wilt neuken, doe dat dan gewoon in je thuisland of in je woonplaats, en probeer het verborgen te houden. Dan is er tenminste nog spanning en moet je proberen het niet uit te laten komen.

Als je als jongen in Lloret een paar domme sletjes neukt is daar geen eer aan te behalen, want iedereen is daar toch lam en gewillig en het gemiddelde niveau is om suïcidaal van te worden. Probeer dan in een kleine dorpsgemeenschap met drie mensen tegelijk een relatie te hebben.
Briljante opmerking
Oud 01-07-2004, 18:11
justlikeme!
justlikeme! is offline
ik heb alleen je vraag gelezen, en verder geen reacties, maar ik vind echt dat vreemdgaan op vakantie niet kan. Vreemdgaan sowieso vind ik fout, dus waarom zou het op vakantie wel in een keer mogen??! Je hoort elkaar trouw te zijn, en of het dan vakantie is of niet, je moet trouw blijven. Wat is nou een weekje of 2 weken zonder je geliefde, als je die daarna een jaar lang weer onbeperkt kunt zien. Vreemdgaan, op vakantie of niet, is gewoon fout.
Oud 01-07-2004, 18:32
Mimosa
Mimosa is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 01-07-2004 @ 16:33 :
toch wel

Je kiets voor elkaar, dus zie ik geen reden om dan op vakantie maar een ander te nemen, omdat je ff aan je trekken wil komen. Als je het echt niet meer aankan, bel je toch even naar je vriend/vriendin

En wat suikerprinses zegt, hou je 2 weken in, dan is het na je vakantie alleen nog maar leuker
Inderdaad, als je je al geen twee weken in kunt houden dan kun je je afvragen of je wel toe bent aan een relatie met die persoon.
Oud 01-07-2004, 19:50
Verwijderd
Vreemdgaan blijft vreemdgaan, maakt voor mij niks uit of het nou hier gebeurt of op vakantie. Al zou mn vriendin op vakantie vreemdgaan is het gewoon uit, net zoals het gewoon over is als ze het in Nederland zou doen.

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:12
Cruz
Cruz is offline
Citaat:
Sarah schreef op 30-06-2004 @ 11:21 :
Vreemdgaan op vakantie is net zo slecht of goed als vreemdgaan zonder dat je op vakantie bent, lijkt me. Tenzij je met je vriend(in) hebt afgesproken dat het dan wel mag, maar ik ken niemand die dat heeft afgesproken.
Oud 03-07-2004, 18:13
MonkeyBeer
MonkeyBeer is offline
Waarom vreemd gaan als je al iemand hebt .
Als je echt zo een behoefte aan seks hebt help je jezelf gewoon een handje.
Reageren

Regels voor berichten