![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
jij vind het niet aannemelijk, ik concludeer daar uit dat je waarschijnlijk nooit een geest gezien ( of gevoeld e.d. ) hebt, ik wel en vind 't dan ook aannemelijk.
||
Citaat:
zou JIJ dat leuk vinden? denk aan de eventuele psychologische schade die angellena hierdoor zou kunnen oplopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar als je de reacties ziet, begrijp je ook, waarom niet iedereen staat te springen om zijn/haar ervaringen te delen. E daarbij, ik hoef ze ook niet te delen, als ze voor andere bedoeld waren, hadden zij het wel meegemaakt. En dat ik 's nachts regelmatig bezoekjes krijg, dat wil ik dan nog wel net delen, of ze t nu geloven of niet. Ik wacht eigenlijk nog op de keer dat ze het presteren als er iemand blijft slapen, maar meestal is het dan een hele tijd stil (paar weken erna ook nog). En nu ophouden met het schizo-gedoe, Mephistosgeval wil gewoon ff laten merken dat hij er nix van gelooft en ff stoer met woorden gooien die nix terzake doen. Laat je niet zo op stang jagen Eend, als je beter weet, haal dan je schouders op en laat de onwetenden denken wat ze willen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() echt erg dat je niet eens je verhaal kwijt kan zonder de grond ingestampt te worden ![]() ( en dat is niet alleen met dit onderwerp, met alles eiglijk ![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 09:10. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 07-07-2004 om 17:24. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *sigh* ik ben te ziek en heb teveel koppijn voor dit soort onzin |
![]() |
||
Citaat:
![]() maarjah .. toch vreemd dat mensen er niet tegen kunnen dat een ander iets kan zien wat zij niet kunnen zien ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Waarschijnlijk op mysterieuze wijze verdwenen *snik* ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar, kijk uit met vooroordelen over dingen war je nix van weet ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
grappig hoor ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar dat geldt niet voor alle wezens. sommige hebben er op dit moment geen . anderen hebben er nooit een gehad ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
dat sloeg uiteraard op het fysieke lichaam. met enige intelligentie had je dat kunnen weten |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Om AngelLena te quoten: "je kan je schouders een keer ophalen en lachen en denken: ach, arme zielen, ze weten niet beter". Dat klinkt toch wel erg arrogant. Ik zeg dat ik niet geloof in de echtheid van AngelLena's 'waarnemingen'. Dat kan ook niemand mij kwalijk nemen als we het gaan hebben over bijvoorbeeld een spookkat die ze alleen maar ziet als ze alleen is. Dan vraag ik mij serieus af of ze het zich niet inbeeldt, juist omdat ze op zo'n moment alleen is. Heb eerlijk gezegd zelf ook al eens het idee gehad dat er 'iets' is in mijn kamer dat naar mij kijkt. Gewoon dat gevoel. Bij nader inzien kwam dat puur omdat ik daarvoor misschien iets engs op TV had gezien of lange tijd alleen op mijn kamer zat. Inmiddels weet ik ook zeker dat het gewoon een hersenspinsel was. Ben er ook van overtuigd dat veel van die 'mysterieuze' dingen te verklaren zijn op het moment dat mensen bereid zijn hun eigen waarneming nader te onderzoeken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En AngelLena haar reactie is vooral gericht op de mensen die je uitlachen, mijn reactie is vooral gericht op de mensen die vanalles gaan roepen terwijl ze geen idee hebben waarover ze t hebben, niet over wat ze roepen en niet over wat de ander heeft waargenomen. Maar mensen hoeven mij niet te geloven, ik kan het ook niet bewijzen maar voor mij hoeft dat ook niet, als meerdere mensen het moesten weten, zou het ook aan meerdere mensen getoond zijn. En ik ben ervan overtuigd dat ze zich nog een keer vergissen en iemand de stuipen op het lijf jagen die is blijven slapen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zei dus: "kijk. alle wezens hebben een geest. en de meeste die je rond ziet lopen hebben ook een fysiek lichaam. maar dat geldt niet voor alle wezens. sommige hebben er op dit moment geen en sommigen hebben er nooit een gehad " dat slaat dus op Fysiek lichaam en niet op geest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en niet voor 't een of ander maar, AngelLena is een van de verstandigste mensen op dit forum, daar kan jij nog een hoop van leren ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik pm je trouwens nog wel hoor, maar ik zit in een vrij drukke periode momenteel en t vereist toch wel ff wat aandacht. |
![]() |
||
Citaat:
heb wel es gehoord dat sommige geesten kunnen matrialiseren en heb 'n keer van een geest van een samurai gehoort die wel es mensen uit een brandend huis gehaald heeft. maar weet niet meer precies hoe dat verhaal ging ![]() Laatst gewijzigd op 11-07-2004 om 18:53. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En Ayoshe, vanaf nu worden er geen nare dingen meer over mensen gezegd die het wel aandurven hun ervaringen te delen met anderen, want die mensen die daar alleen maar over kunnen zeiken en roepen en etiketteren zijn hier niet langer welkom.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De zin en onzin van religie (afgesplitst vanaf seks) Verwijderd | 203 | 21-01-2013 10:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheďsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Films, TV & Radio |
top 5 meest stomme tv-persoonlijkheid cenerentola | 90 | 25-11-2008 11:06 | |
Liefde & Relatie |
Drugsgebruik in een vaste relatie. -Will- | 185 | 10-02-2005 01:13 | |
Psychologie |
Ervaringen met RIAGG muziekvlinder | 41 | 29-12-2004 17:45 | |
De Kantine |
Dagboek vol seksuele ervaringen Utrechtse studentes online. kHebTrekInWatLekkers | 68 | 18-11-2002 16:09 |