![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben ook zo iemand die kikt op dat soort reacties. Maar vraag je je ergens niet af hoe het is om andere jongens/mannen te ontmoeten? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar nee, ik heb ook niet zo veel nieuwsgierigheid naar relaties e.d. met andere jongens/mannen. Maar ik heb dan ook ook nog een ex-vriend, dus op zich heb ik al wel ervaring daarmee. Ik vraag me wel soms af of mijn vriend dat niet heeft (naar meisjes/vrouwen dan) want ik ben zijn eerste vriendin... maar hij zegt van niet, dus tja ![]() (we hadden overigens niet meteen in de vierde al wat met elkaar hoor, dat kwam pas aan het begin van de zesde) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, het kan natuurlijk. Het is niet dat het leven alleen maar conventies kent. Ik persoonlijk ben veels te nieuwsgierig om me nu al te binden. Hoewel het soms verleidelijk is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij wil niets serieus Coos1415 | 13 | 17-12-2014 14:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Politie nam bedreigingen aan T. van Gogh niet serieus. Metro publiceert enige e-mails Gatara | 72 | 15-11-2004 22:44 | |
Psychologie |
ff heel serieus!!Ik meen t! CoveredEyes | 48 | 02-05-2003 21:36 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Nederland wordt internationaal niet serieus genomen' Diovai | 45 | 30-03-2003 16:24 | |
Liefde & Relatie |
serieus gesprek met je ouders.. mar hoe? moondancer | 15 | 03-02-2003 18:47 | |
Liefde & Relatie |
in hoeverre moeten we girlpower serieus nemen? jnieuwelaar | 7 | 10-03-2002 12:45 |