Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-07-2004 @ 11:12 :
Klopt, jij bent een niet-Duitse übermensch, gecreëerd om de vrede te bewaren in ons kikkerlandje
Nee, dat niet. Maar ik ben gewoon niet uniek, in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-07-2004, 10:45
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 11:19 :
Nee, dat niet. Maar ik ben gewoon niet uniek, in tegenstelling tot de rest van de wereld.
Haha lol, stom dat ik hem nou pas snap
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:56
Verwijderd
Natuurlijk weet je dat een relatie nu nooit lang zal duren. Maar soms hoop je het gewoon. Het is stiekem wel een leuke gedachte dat je als bejaarden nog steeds samen bent en mensen fluisteren 'Nou dat zou ik nooit kunnen.' Maar goed, dat ben ik dan. Hoeft een relatie nu niet minder serieus te maken.
Dat hangt meer af van wat je voor elkaar voelt, ongeacht het al dan wel of niet ontbreken van de wens om voor altijd bij elkaar te blijven
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 06-07-2004 @ 11:56 :
Natuurlijk weet je dat een relatie nu nooit lang zal duren. Maar soms hoop je het gewoon. Het is stiekem wel een leuke gedachte dat je als bejaarden nog steeds samen bent en mensen fluisteren 'Nou dat zou ik nooit kunnen.' Maar goed, dat ben ik dan. Hoeft een relatie nu niet minder serieus te maken.
Dat hangt meer af van wat je voor elkaar voelt, ongeacht het al dan wel of niet ontbreken van de wens om voor altijd bij elkaar te blijven
Mijn klas van de 4e/5e/6e gaat in september een reunie houden, en ik ken mijn vriend dus van school, hij zat in diezelfde klas. Echt heerlijk zoals het meisje dat de reunie organiseerde stomverbaasd was 'heb je dan nog stééds met hem?'
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 11:58 :
Mijn klas van de 4e/5e/6e gaat in september een reunie houden, en ik ken mijn vriend dus van school, hij zat in diezelfde klas. Echt heerlijk zoals het meisje dat de reunie organiseerde stomverbaasd was 'heb je dan nog stééds met hem?'
Dat is zeer zeker leuk, ja
Ik ben ook zo iemand die kikt op dat soort reacties.
Maar vraag je je ergens niet af hoe het is om andere jongens/mannen te ontmoeten?
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Schwarzkopf schreef op 06-07-2004 @ 12:02 :
Dat is zeer zeker leuk, ja
Ik ben ook zo iemand die kikt op dat soort reacties.
Maar vraag je je ergens niet af hoe het is om andere jongens/mannen te ontmoeten?
Ik ontmoet vaak genoeg andere jongens/mannen hoor, die ga ik dan alleen niet versieren
Maar nee, ik heb ook niet zo veel nieuwsgierigheid naar relaties e.d. met andere jongens/mannen. Maar ik heb dan ook ook nog een ex-vriend, dus op zich heb ik al wel ervaring daarmee. Ik vraag me wel soms af of mijn vriend dat niet heeft (naar meisjes/vrouwen dan) want ik ben zijn eerste vriendin... maar hij zegt van niet, dus tja .
(we hadden overigens niet meteen in de vierde al wat met elkaar hoor, dat kwam pas aan het begin van de zesde)
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:15
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 12:10 :

(we hadden overigens niet meteen in de vierde al wat met elkaar hoor, dat kwam pas aan het begin van de zesde)
Ik heb een vreemd geheugen, dus om een of andere reden wist ik dat al :\

Maar goed, het kan natuurlijk. Het is niet dat het leven alleen maar conventies kent. Ik persoonlijk ben veels te nieuwsgierig om me nu al te binden. Hoewel het soms verleidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:38
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
Sarah schreef op 06-07-2004 @ 12:10 :
Ik ontmoet vaak genoeg andere jongens/mannen hoor, die ga ik dan alleen niet versieren
Maar nee, ik heb ook niet zo veel nieuwsgierigheid naar relaties e.d. met andere jongens/mannen. Maar ik heb dan ook ook nog een ex-vriend, dus op zich heb ik al wel ervaring daarmee. Ik vraag me wel soms af of mijn vriend dat niet heeft (naar meisjes/vrouwen dan) want ik ben zijn eerste vriendin... maar hij zegt van niet, dus tja .
Als het na 3 jaar nog steeds goed gaat dan kan het weleens je laatste relatie worden. Hoewel er altijd uytzonderingen zijn ffcourse
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 11:46
love is life
love is life is offline
Ik denk af en toe wel dat ik met iemand tot het einde van mijn leven zal blijven maar dat loopt er iets mis en knap ik volledig af ... ik denk niet dat we dat nu voor 100%kunnen zeggen ...
Oud 06-07-2004, 23:25
funkypunk
funkypunk is offline
ik heb altijd zoiets van; dit is leuk voor zo lang het duurt, en hoe lang het duurt dat zien we van zelf.
tuurlijk maak ik wel plannen met hem om leuke dingen te doen, maar allemaal niet te groots
Oud 07-07-2004, 07:54
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 07-07-2004 @ 00:25 :
ik heb altijd zoiets van; dit is leuk voor zo lang het duurt, en hoe lang het duurt dat zien we van zelf.
tuurlijk maak ik wel plannen met hem om leuke dingen te doen, maar allemaal niet te groots
Met een dagje naar de Efteling bevind je je nog net niet in de gevarenzone
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten