Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
hm.. ik kan op dit moment niks bedenken dat ik nog wil hebben qua kleding
![]() misschien een spijkerbroek en wat polootjes en een paar schoenen ofzo? Ik denk dat het het best zou zijn om alles op de bank te zetten tot ik iets wil, anders ga ik toch alleen maar kopen om 't kopen. oeoe verstandig! ![]() [edit] oh, het hoefde niet per se kleding te zijn, dan zou ik het alsnog op de bank zetten voor de vakanties deze zomer..[/edit] |
![]() |
|
Het is helemaal niet goed hierover na te denken want je wordt er hartstikke gefrustreerd van dat je het niet echt kan uitgeven
![]() Ik zou eerst mun Lowlandskaartje gaan halen (100 €), mun kaartje voor de Deconstructiontour (30 €), en dan nog een kaartje voor Jammah Tammah en kornuiten, Less than Jake en The Vandals (ook 30 € bij elkaar). Vervolgens zou ik naar Amsterdam reizen (10 €) en daar een nieuwe broek kopen (75 €?) en een paar nieuwe Adidasvestjes (30 €?). Een nieuw paar schoenen (maar dat koop ik in R'dam) (60 € ofzo). En als ik dan toch weer in Rotterdam ben koop ik bij Funkie House ook nog een broek (75 €). En een spijkerrokje wat achterlijk duur is maar wel erg koel (50 €). En dan nog een cd voor mun vriendje als dat nog opgaat en een cd voor mezelf. Poe daar kan je echt veel van kopen van 500 €. Ga je het ook echt geven ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Euhm.. jij chat toch niet op dpc he?
|
Ik koop in ieder geval een nieuwe Eastpak rugtas en veters in heel veel verschillende kleurtjes
![]() lijkt een beetje op mijn topic ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik wil pilletjes tegen de hebberigheid, en zo veel mogelijk als het kan.. ![]() |
![]() |
|
Weet je hoe dat bij mij gaat..Ik ga gewoon naar de stad en koop wat ik mooi vind..Je zou me dus een echte impulskoper kunnen noemen..Als ik bijvoorbeeld bij de DA kom ben ik niet meer te houden...Er moet en zal wat gekocht worden, terwijl het niet eens de bedoeling was om wat te kopen bij een drogist (mag niet meer van mijn moeder :@, ik heb namelijk een redelijk grote verzameling van spullen van de drogist
![]() ![]() Ik heb eigenlijk niets nodig, heb (bijna) alles al.. |
![]() |
|
![]() |
-Instappers van TH €100
-Leuk rokje +- €50 -Mooie, goede zonnebril +- €150 -Spijkerjasje van Diesel +- €90 -Oranje polo Lacoste +- € 65 En dan nog wat leuke truitjes, eventueel een leuk zomerjurkje ![]() ![]()
|
![]() |
leuk topic!
- die ene mooie galajurk die ik nu toch echt snel nodig heb.. €90 - nette schoenen voor bij die jurk, geen idee wat die kosten in mijn maat ![]() - 2 wijde broeken van Waterlooplein €100 - skateschoenen €80 - mooi ondergoed €70 van de rest topjes en shirtjes en kettinkjes en zo ![]() |
![]() |
|
* nieuwe zigeunerrok (€50,-)
* zigeunerlaarsjes (van die 3/4 laarsjes met zo'n naaldhak) (€125,-) * zwart/rood gestreept hemdje met pofmouwtjes (€50) * nieuwe kettingen en armbandjes (€75,-) * nieuwe spreukingrediënten (€50) * nepversie van een schilderij van Edvard Munch (€75) * lange zwarte rechte gehaakte rok (€60) * sigaretten en make-up : de rest van het geld
||
Citaat:
Wat ik zou kopen.. (het meeste hiervan koop ik sowieso al) - lichtblauw spijkerjasje Replay o.i.d. - mooie design zonnebril - Zilveren horloge Fossil o.i.d. - Mooie design (gewone) bril, ik zag een gave van Diesel, maar ook een van Benneton, die van RL zijn ook mooi. - paar sneakers van Diesel o.i.d. - nieuw wit blousje TH - nieuwe lichtblauwe spijkerbroek Diesel of Polo Jeans Co. - een aantal mouwloze shirtjes, wit, donkerblauw, lichtrose,lichtblauw en rood ofzo - een aantal nieuwe rokjes, lichtblauw, wit, d.blauw, beige ofzo. Hm, dat gaat niet lukken van 500 ben ik bang ![]()
|
Ik heb net gaan shoppen zonder geld, maar ik heb nu wel een lijstje
![]() zwart truitje met boothals van Benetton (Rosi ![]() zwarte bikini Calvin Klein nieuwe witte lakinstappers ontzettend mooi rokje van Harold's tas Banana Republic wit omslagblousje van Harold's spijkerjasje Diesel jee, dit is al meer dan 500.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik wil eigenlijk trouwens ook zuurstok-All stars (in 10 kleuren, gestreept) en een blauw-rood-wit geruite bikini TH., maar die is helaas niet in Nederland te krijgen volgens mij (zo ja: zeg het even ![]()
|
Ik gooi het op mijn rekening
![]() ![]() maaruh verders .. op het moment wil ik een skateboard ![]() Dus die koop ik, weet er alleen verder ook nog niet zoveel van ![]() erm .. ik gok dan toch met 250 a 300€ klaar te zijn .. ennuh, verders .. een Jynx broek!!! ![]() ![]() en dan nog 4 shirtjes, 20€ pst ofzo .. verder heb ik het niet zo op frutseltjes .. en aangezien m'n geld nu toch wel op is ![]() .. nouja .. als ik nog een paar euro over heb ... nog even lang de snack ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #103 indigo | 471 | 26-11-2009 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zus gaat trouwen.. Verwijderd | 222 | 20-06-2005 08:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Beleggen? Verwijderd | 51 | 26-01-2004 12:11 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |