Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Twee Lacoste poloshirtjes: een donkerblauwe en een bordeauxrode à € 69,- per stuk = € 138,-
Twee dunne zomerpantalons, een lichtblauwe en een 'student'rode, bij Wil Klaasen in de aanbieding van Ralph Boston, twee voor € 129,- Paar nieuwe Van Bommel bootschoenen, € 135,- Zomershirt met korte mouwen van Gant, buttondown, pinstripe: € 85,- En voor de resterende € 13,- een zak patat mayonaise, een frikandel speciaal, een normaal oubliehoorntje met nootjes en een doosje Justus van Maurik zandblad cigarillo's |
![]() |
|
Eerst heel goed nadenken (doe ik altijd)
- Spijkerjasje Evisu (€ 240 ,-) - Grijze pantalon Armani Jeans (€ 150,-) - Vest Puma (€ 100,-) - De rest (€ 10,-) in mijn portomonnee. Dan heb ik maar 2 dingen. Dus misschien zou ik het zo doen: - Pantalon Armani Jeans (€ 150,-) - Vest Replay (€ 90,-) - T-Shirt Pringle (€ 50,-) - T-Shirt Puma (€ 16,-) - Vest Puma (€ 100,-) - Broek Diesel (€ 90,-) of - Blouse Replay (€ 90,-) Een van deze 2 mogelijkheden dus, als ik het geld zo zou krijgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Diesel voor paupers, je maakt andere mensen uit voor paupers en nu dit. Dit hoor je mij toch ook niet zeggen? |
![]() |
|
Waah k wou dat k dat echt kreeg!!!
* Donkere Driekwartspijkerbroek van Forecast (65) * Zwart bikinibroekje (18) * Roze Koeienspaarpot van Silly (6,55) * 2 blikken felroze muurverf (40) * Heleboel Etos make-upjes en nagelak (40) * CD typisch 70 (20) * Paar ondergoedsetjes (20) * 2 spijkerrokjes van Only ofzo (70) * Leuke shirtjes en truitjes (85) * Haarextensions!!! Heb nu kort haar en zou wel weer errug lang willen zoals eerst. (Weet nie hoe duur, 100 ofzo?) Voor de rest nog wat cadeautjes Laatst gewijzigd op 12-05-2002 om 18:19. |
![]() |
|
Deze jas voor 180 euro :
![]() Euhmm tja wat dan nog verder . . . heel wat cd's laat ik zeggen 100 euro broek van euhmm 45 euro blouse 30 euro nog een blouse 30 euro nieuwe nagellak + lippenstift is toch niet duurder dan 15 euor neem ik aan nog een paar nieuwe noppenbanden voor de mountainbike 100 euro
|
ik ben Melody
ik zou laarzen kopen die ik al heel lang wil zwart/ailver met allemaal gespen en troep draan die waren iets van 200 euro dna koop ik nog een zooi leuke pantys 50 euro een broek zwart rib met witte streepies voor me vriend en een voor mezelf 100 euro en derest ga ik met me vriendje naar euro disney ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
woeeeeiiiii!Leuk,leuk,leuk!
owkeej: -een te gekke rok(iets van een 35 euro) -een wijde broek((40 euro) -laarzen(100 euro?) -skate schoentjes(75 euro) -nog een bootcut broek(60 euro) -een paar truitjes(30 euro) -een jeans vest(60 euro) -nog zo'n hippie achtige rok(60 euro) -een paar t-shirtjes (20 euro) -een paar futsels tot ik 20 euro bekom
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
Verwijderd
|
oew, leuk topic
![]() *winkelverslaafd* - Anathema patch, 3,95 (eindelijk gevonden, i'm proud) - ring in keltische uitvoering, 34,95 - ontzettend mooie jurk van Astrid, 130,00 - lange fluwelen rok, ook van Astrid, 40,00 - nieuwe trui, 30,00 - mn haar felrood laten kleuren (wat me zelf nooit lukt :/), rond de 25 euro - truitjesding voor in de zomer, rond de 25 euro - nog een truitjesding voor in de zomer, rond de 25 euro - haarfrutsels, make-up, sieraden, tocht naar de pizzeria (jaja, winkelen maakt honger) 90 euro en de overige 100 euro gaan op aan warhammerpoppetjes en magickaartjes ![]() ander variant: nintendo gamecube (*tevens spelletjesverslaafd*), 295,95 205,05 aan gamecube spelletjes (zal wel een droom blijven.. zucht, dan maar de mensen die wel een gamecube hebben vervelen met mijn aanwezigheid ![]() nog een ander (t beste) variant: hetzelfde als het eerste, maar dan de laatste 190 euro besteden aan t lowlands/ozzfest kaartje waar ik geen genoeg voor heb ![]() |
![]() |
|
![]() |
Om het simpel te houden ga ik gewoon naar de bijenkorf:
dieselbroek á 77,12 ![]() diesel spijkerjasje á 90,73 ![]() van lier bootschoenen á 99.95 ![]() guess horloge (heb net een nieuwe, maakt niet uit! ![]() ![]() katoenen dekbedovertrek (leuk kleurtje!)á 49,50 ![]() gucci giftset á 67,- ![]() En dan zit ik ± op de 500 ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hmmmz...
mooie jurk zwarte stoffen jas, lang ummmz... echte kistjes en..... mooie luchtige zwarte bloesjes met lange mouwtjes... (al heel lang naar op zoek... mja, nergens is iets echt moois in een normale prijsklasse te vinden, ga ut denkk maar zelf maken ofzow). en tja... verder gwoon wat relaxte kleren, van die heerlijk zittende broeken en een lekker warme flees trui ofzow. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #103 indigo | 471 | 26-11-2009 08:46 | |
Liefde & Relatie |
Mijn zus gaat trouwen.. Verwijderd | 222 | 20-06-2005 08:35 | |