![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
rare borsten idd tijd om te botoxen tommy |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() in het aki eindexamenboek staan zoveel mensen die zichzelf gefotografeerd hebben (oke niet zoveel, maar wel een paar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
oja nog een vraag, hoe heb je dat op die eerste foto gedaan met die auto enzo, die vraag houdt me bezig. ![]() |
![]() |
|
nee ik zit op de fotoacademie.. www.fotoacademie.nl
van de kunstacademie moet ik niks hebben en ik snap je vraag niet.. ik heb gewoon een mokkel op de weg gezet en een sluitertijd van 1/30 ofzo en klik. en het was s avonds dus er kwamen niet veel auto's, 2 per 3 min ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 25-07-2004 om 19:27. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vind beide foto's vooral erg mooi en ze spreken me zeker aan. Maar bij de tweede foto wordt ik teveel afgeleid naar details terwijl ik denk dat er in die foto juist ook een geheel zou moeten zitten zoiets...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
als iets mij niet aanspreekt (omdat ik er niet thuis in ben), ga ik ook geen commentaar leveren omdat dat vrij nutteloos is. en niet alleen hier, ook op fotografie fora.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Nou he ik poog het ook nog maar even. Ik vind de foto an sich mooi, erg mooi bijna, qua compositie. Ik denk, maar dat blijft gissen natuurlijk, dat het beeld van de vooruitgestoken (vragende) handen en het wat scheve (vragende) hoofd mooier/beter/sterker uit zouden komen als er wat minder, om misschien wel helemaal geen licht op de jurk aan de onderkant was gevallen. Het stoort. mag ik door voor de magnetron? ![]() *edit* het mag duidelijk zijn om welke foto ik het heb Laatst gewijzigd op 09-08-2004 om 18:52. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe ik een beetje een best een gedegen reactie te geven en dan doe je hem zelf af met een niemendalletje.. jammehoah ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Als je foto's plaatst kan je kritiek verwachten, niet iedereen hoeft jou goed te vinden hoor. |
![]() |
|
|