Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2004, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 30-07-2004 @ 16:55 :
heeft er iemand tips over hoe ik het beste aan kan pakken, als we eenmaal samen weg zijn?
Geile kleding aandoen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Vissertje schreef op 30-07-2004 @ 16:55 :
laatste dagen heel leuk contact gehad, had hem eergisteren weer gezien. op een moment waren we alleen, en heb ik eerst met hem zitten kletsen, en heb hem gevraagt of hij mee naar de film wilde. hij reageerde nogal nerveus, en enigzins ongemakkelijk, maar hij heeft wel ja gezegt, en dat we binnenkort afspreken..
Nu doet hij anders tegen me op msn, veel meer praten, andere manier..
hoop dat hij onze "afspraak" nakomt..

heeft er iemand tips over hoe ik het beste aan kan pakken, als we eenmaal samen weg zijn?
Gewoon relax doen tegen hem. Doe gewoon rustig aan met alles (-->bespring hem niet meteen ). Doe geen overdreven blote kleding aan, maar kleed je gewoon leuk. Klets gezellig, en kijk hoe het allemaal loopt... Het gaat zoals het gaat. Gewoon ontspannen doen. Veel plezier ermee.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:01
Vissertje
Vissertje is offline
en zoals verwacht.. voordat we afgesproken hebben waar en hoelaat, zegt hij niets meer tegen me.. alweer een verwachtte tegenslag.
het gaat dus niet door vanavond..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:02
Gaea
Gaea is offline
De hoeveelste keer inmiddels?
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:03
Vissertje
Vissertje is offline
in totaal is dit wel de 6e keer dat ie me gaat negeren, en de 2e keer dat ie me laat zitten met een afspraak..
ben echt boos op hem!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:08
Gaea
Gaea is offline
Dat is knap lullig. Maar waarom wil je toch steeds weer met hem afspreken, ondanks dat hij je al 5x hiervoor ook heeft genegeerd? (Mja, jongens kunnen iets onweerstaanbaars hebben )
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:16
Vissertje
Vissertje is offline
Citaat:
Gaea schreef op 02-08-2004 @ 15:08 :
Dat is knap lullig. Maar waarom wil je toch steeds weer met hem afspreken, ondanks dat hij je al 5x hiervoor ook heeft genegeerd? (Mja, jongens kunnen iets onweerstaanbaars hebben )
omdat ik hem gewoon nog 1x alleen wil spreken, en alles in zijn gezicht zeggen wat me dwars zit, en wat ik denk. dan ben ik dat kwijt en kan ik verder en heb ik duidelijkheid. maar zolang hij me dat niet gunt, blijf ik aan m vastzitten..
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:18
Gaea
Gaea is offline
Mja, kan ik me voorstellen.
Maar ik zou geen verdere aandacht aan hem besteden.
Er zwemmen meer vissen in de zee.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 16:46
Verwijderd
Balen, maar wat is dat voor een type???
Waarom doe je eigenlijk nog zoveel moeite voor hem?
Als je hem iets kwijt wil, dan is het mss slim om een mailtje te sturen... Dan kan hij kijken of hij die leest, maar ben jij het wel kwijt...
Pff zoek gewoon een jongen die normaal kan doen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 17:02
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
zo veel erover nadenken en redeneren is echt DODELIJK voor een ontluikende relatie..
Oud 02-08-2004, 17:45
JJ13
JJ13 is offline
in ieder geval nog succes met wat je nog gaat doen en als hij weer zn afspraken niet nakomt zou ik maar eens goed gaan denken of je dit eigenlijk wel wilt.
Oud 04-08-2004, 20:57
Vissertje
Vissertje is offline
ik ben echt goed boos op hem geworden, en toen reageerde hij eindelijk. ik heb antwoorden gevraagt, waarom hij zo deed, maar hij is zich natuurlijk van geen kwaad bewust.. ik krijg steeds meer behoefte aan die laatste keer goed praten..
Met citaat reageren
Oud 08-08-2004, 01:53
Vissertje
Vissertje is offline
ik laat m nu voorgoed vallen. heb nog wat dingen gehoord (die ik zeker weet dat ze waar zijn) en heb m weer meer dan eens tegen me horen liegen (over de telefoon). ben het echt zat. Nog even en hij zal weten dat hij niet langer met me kan spelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten