Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-07-2004, 13:37
funkypunk
funkypunk is offline
is ee bedenksel van de mens
Oud 06-07-2004, 16:01
ABrules
ABrules is offline
Citaat:
funkypunk schreef op 06-07-2004 @ 14:37 :
is ee bedenksel van de mens
wat niet tegenwoordig?
Oud 06-07-2004, 16:03
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
ABrules schreef op 06-07-2004 @ 17:01 :
wat niet tegenwoordig?
Emile Ratelband
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:31
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
vind t maar niks. ik geloof er ook niet echt in ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:45
Verwijderd
Ik heb vandaag toch besloten dat 'r zoiets als de ware bestaat.
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 21:56
kenni
kenni is offline
Ik geloof absoluut niet in 1 ware... die hier ergens op de wereld zou moeten rondlopen... maar ja, misschien loop ik morgen opeens 'DE WARE' tegen het lijf en denk ik er dan heel anders over....
Oud 06-07-2004, 23:26
JCG
JCG is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 06-07-2004 @ 17:03 :
Emile Ratelband
dat is een speling van de natuur, met cathastrofale gevolgen

maar ik denk (hoop) niet dat de ware bestaat, dan moet ik de hele wereld rond reizen om haar te vinden.
Oud 07-07-2004, 07:52
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Okee mensen, uitgekleuterd. Tijd voor het echte only-this-and-nothing-else enige antwoord wat hier possibly op te maken is:

De ware bestaat NIET!

en leer dáár nou maar mee leven
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 12:35
XsweetloesjuhX
XsweetloesjuhX is offline
zelf dnek k ook wel dat de ware neit bestaat .... k kna me ook niet egt voorstellen om gewoon zon jaar of 40 bijdezelfde man te blijven maarja k ben nog jong...
Oud 09-07-2004, 12:42
Verwijderd
ik zie het...

'de ware' is grote bullshit. Toevallig dan dat in 99% van de gevallen iedereen zn 'ware' zo lekker in de buurt woont ipv aan de andere kant van de wereld om maar wat te noemen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 09:33
stoeipoesje
stoeipoesje is offline
heej....jazeker bestaat de ware! ik heb nu al bijna 2 jaar een vaste relatie met J. We wonen zoown 2uur van elkaar af en tog gaat het heel goed. we zien elkaar alleen maar in het wekend. Maar het gaat werkelijk waar perfect...tuurlijk edereen heb een keer ruzie. wij ook. Maar we weten dat we voor elkaar gemaakt zijn. We hebben al allebei 2 gouden ringen, en hij heeft me naam en sterrenbeeld getattoeerd! we praten ook al vaak over samen wonen en kinden,terwijl ik nu nog maar net 18 ben! maar ik voel gewoon dat hij de ware voor mij is,ik weet dat als ut ooit zou uit gaan dat mijn leven nutteloos is...voor iedereen bestaat de ware wel...t leven is net een grote zoektocht.....als de ene relatie stuk gaat om een reden...dan is het niet de ware....als de volgende relatie wel jarenlang goed gaat dan heb je de ware gevonden. Dus keep Loking!!!! xxxxxxx me
Oud 14-07-2004, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 09-07-2004 @ 13:42 :
ik zie het...

'de ware' is grote bullshit. Toevallig dan dat in 99% van de gevallen iedereen zn 'ware' zo lekker in de buurt woont ipv aan de andere kant van de wereld om maar wat te noemen.
Nouja, als iemand te ver weg woont voor een relatie, dan is diegene natuurlijk automatisch al niet meer de ware, want hij/zij heeft een grote fout (namelijk zijn/haar woonplek).
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 09:42
Verwijderd
Citaat:
stoeipoesje schreef op 14-07-2004 @ 10:33 :
hij heeft me naam en sterrenbeeld getattoeerd!

omg , dat zou ik nog niet doen al ben ik 156 jaar getrouwd met iemand.

En de ware, denk dat die alleen tijdelijk bestaat, tot je weer uit elkaar gaat. En dan vind je iemand anders en is dat weer de ware voor je, tot dat weer uitgaat.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 15:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb nu t gevoel dat ik mheb gevonden en compleet ben!
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:37
droomkoningin
droomkoningin is offline
ik geloof het pas als ik het heb meegemaakt.
en ik denk ook dat er meerdere 'ware' voor iemand rondlopen.

en 'de ware' kan (in mijn ogen) wel tijdelijk zijn, een hele intense, maar korte relatie, waarom niet? het zou niet goed zijn als je nooit ruzie met iemand zou hebben

maar goed, daar heeft iedereen (gelukkig) z'n eigen mening over!
Oud 21-07-2004, 16:41
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 21-07-2004 @ 17:37 :
ik geloof het pas als ik het heb meegemaakt.
en ik denk ook dat er meerdere 'ware' voor iemand rondlopen.

en 'de ware' kan (in mijn ogen) wel tijdelijk zijn, een hele intense, maar korte relatie, waarom niet? het zou niet goed zijn als je nooit ruzie met iemand zou hebben

maar goed, daar heeft iedereen (gelukkig) z'n eigen mening over!
zit wel wat in ja. Als mens verander je zelf ook constant, dus misschien dat daar dan bij elke levensfase een andere "ware" hoort ofzo . Zeker als je nog wat jonger bent, zou dat best wel 's zo kunnen zijn.

vraag me af waar mijne blijft
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:46
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 21-07-2004 @ 17:41 :
zit wel wat in ja. Als mens verander je zelf ook constant, dus misschien dat daar dan bij elke levensfase een andere "ware" hoort ofzo . Zeker als je nog wat jonger bent, zou dat best wel 's zo kunnen zijn.

vraag me af waar mijne blijft
je bent nog jong he..
Oud 21-07-2004, 16:48
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 21-07-2004 @ 17:46 :
je bent nog jong he..
haha ja maar als de theorie klopt dat er bij elke levensfase eentje hoort, wil ik die van deze levensfase nu wel leren kennen , ben al even in deze levensfase bezig haha
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:51
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 21-07-2004 @ 17:48 :
haha ja maar als de theorie klopt dat er bij elke levensfase eentje hoort, wil ik die van deze levensfase nu wel leren kennen , ben al even in deze levensfase bezig haha
dan wordt het idd tijd ja

ik heb ook nooit een kleutervriendje gehad
Oud 21-07-2004, 16:56
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
droomkoningin schreef op 21-07-2004 @ 17:51 :
dan wordt het idd tijd ja

ik heb ook nooit een kleutervriendje gehad
hmmz.

wat moet ik nu dan, zometeen mis ik mijn levensfase-ware
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:58
Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
De ware bestaat vast wel. Alleen ik heb haar nog niet gevonden
Oud 21-07-2004, 18:11
droomkoningin
droomkoningin is offline
Citaat:
dwight88 schreef op 21-07-2004 @ 17:56 :
hmmz.

wat moet ik nu dan, zometeen mis ik mijn levensfase-ware

tis schandalig!
Oud 21-07-2004, 20:16
Kaa
Kaa is offline
Als je naar twee jaar nog steeds helemaal verliefd bent (en houden van) diezelfde persoon, en dat is wederzijds...en al deze gevoelens worden alleen maar sterker...
mag je dan assumeren dat het (zo goed als, het wordt niet mooier, best you can get, waevva) ''De Ware'' is?
Oud 21-07-2004, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 21-07-2004 @ 21:16 :
Als je naar twee jaar nog steeds helemaal verliefd bent (en houden van) diezelfde persoon, en dat is wederzijds...en al deze gevoelens worden alleen maar sterker...
mag je dan assumeren dat het (zo goed als, het wordt niet mooier, best you can get, waevva) ''De Ware'' is?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 20:28
Kaa
Kaa is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 21-07-2004 @ 21:27 :
Nee.
mja jongen, maar waarom dan niet? want ''nee'' zegt mij doorgaans niet zoveel...
Oud 21-07-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 21-07-2004 @ 21:16 :
van mij mag je. Vanwege het feit dat ik het 'De Ware'-verhaal onzin vindt, zou ik dat niet doen, maar als jij dat graag wil aannemen, ga je gang
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 21:22
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 21-07-2004 @ 21:28 :
mja jongen, maar waarom dan niet? want ''nee'' zegt mij doorgaans niet zoveel...
Het is onmogelijk langer dan 4 jaar aan één stuk verliefd te zijn op één persoon.

Dus, als het over 10 jaar nog zo is, geef me dan ff een seintje.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2004, 18:44
Verwijderd
Ik denk dat iedereen wel iemand kan vinden die bij hem/haar past, maar dat is dan niet 'de ware' want over een paar jaar denken mensen er vaak alweer anders over, kijk maar hoeveel huwelijken er stuk gaan bijvoorbeeld. Het gevoel dat iemand de ware is wordt gewoon door verliefdheid veroorzaakt, je moet er van genieten zolang het er is maar het lijkt me sterk dat zoiets eeuwig duurt.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:27
troep
troep is offline
Citaat:
Shoerd schreef op 05-07-2004 @ 16:33 :
De ware voor mij is volgens mij een kloon van mezelf, maar dan in vrouwelijke vorm.
ahh dat heb ik nu juist ... een kloon van mezelf dus (niet van jou ) en ik moet zeggen das ook niet altijd ideaal ... meeste dingen die ik direct herken zijn niet de positieve dingen en laatste week is des te meer bewezen dat mijn slechtste eigenschap 10x zo sterk in haar zit....

de ware in bovennatuurlijke zin ? ik weet niet of dat bestaat, maar zal nooit zeggen dat dat niet bestaat. maar het is ook heel erg wat je er zelf van maakt en eigenlijk kan je pas achteraf zeggen of iemand de ware is (maar daar is natuurlijk niks leuks aan en kan ik dus wel heel gemeent tegen mn vriendin zeggen dat zij de ware is zo voelt dat ook .. nu ... op dit moment... maar das ook het enigste wat je kan zeggen, hoe dingen op het moment voelen, maar dat maakt het niet minder mooi of waar toch ?)
Oud 01-08-2004, 13:00
*sheer*
*sheer* is offline
jepz, dat voel je. k hb gister een jongen ontmoet en k zie al een hele toekomst voor ons!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 13:23
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Tessa-->Di-rect schreef op 01-08-2004 @ 14:00 :
jepz, dat voel je. k hb gister een jongen ontmoet en k zie al een hele toekomst voor ons!
das wel redelijk vlot, na een dag...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:35
Verwijderd
Zoals ik er nu tegen aankijk heb ik de ware gevonden. Hij is lief, leuk, knap, slim, spontaan, ik voel me bij hem op mijn gemak, en we vertrouwen elkaar volledig. Ik kan altijd met hem praten, maar we hebben ook super veel lol met elkaar (en goede seks ). Er zit veel pit en toch ook wel passie in onze relatie, maar ik zie hem ook als mijn maatje bij wie ik altijd terecht kan.

Wat een gezever, maar oh zo waar
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 19:36
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 01-08-2004 @ 14:23 :
das wel redelijk vlot, na een dag...
Check de leeftijd. Op die leeftijd zie je zelfs in Leonardo DiCaprio de ware
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:06
Custom
Custom is offline
Denk wel dat ik der gevonden heb, maar zij ziet dat niet echt in
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:31
sientjuh
sientjuh is offline
Ik denk niet dat "de ware" bestaat. Misschien wel het juiste tijdstip, de juiste omstandigheden, meer externe factoren zeg maar. Ik denk dat elke persoon waar je lang verkering mee kan hebben, een mogelijke levenspartner is, maar dat het uit gaat omdat die externe factoren roet in het eten gooien. Degene die je ontmoet terwijl de externe factoren goed zijn, daar trouw je mee
Oud 02-08-2004, 20:35
dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
lareno schreef op 02-08-2004 @ 20:36 :
Check de leeftijd. Op die leeftijd zie je zelfs in Leonardo DiCaprio de ware
haha ok die had ik even gemist.

heb trouwens mn levensfase-ware gevonden
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 20:47
TranceGirl
TranceGirl is offline
De ware...het is maar net wat je onder 'de ware' verstaat.

Ik versta onder de ware: Iemand waarmee jij je verdere leven wil delen. Die jou leven aanvult. Iemand waar je alles tegen kunt zeggen, die er voor je is. Waar je lol mee hebt en waar je hartstikke veel van houdt en waar je heel veel om geeft. Zo iemand noem ik de ware. En ja, zoals wat ik onder de ware versta, denk ik wel dat hij bestaat...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 15:57
BlueSkyraider
BlueSkyraider is offline
Citaat:
TranceGirl schreef op 02-08-2004 @ 21:47 :
De ware...het is maar net wat je onder 'de ware' verstaat.

Ik versta onder de ware: Iemand waarmee jij je verdere leven wil delen. Die jou leven aanvult. Iemand waar je alles tegen kunt zeggen, die er voor je is. Waar je lol mee hebt en waar je hartstikke veel van houdt en waar je heel veel om geeft. Zo iemand noem ik de ware. En ja, zoals wat ik onder de ware versta, denk ik wel dat hij bestaat...
Dit is echt wel een mooie beschrijving

M'n ex is zo iemand van die betekenis
Ook al is het al 6 maand uit en hoor ik er totaal niks meer van.
Nuja, ook wel speciale omstandigheden daaromtrent
Oud 03-08-2004, 16:30
Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Sarah schreef op 05-07-2004 @ 18:35 :
Alle liefde is ware liefde, want onware liefde bestaat niet.
Oud 03-08-2004, 22:58
girly18
girly18 is offline
Ik vind dat er een ware kan bestaan.Het gevoel dat je voor iemand gemaakt bent.DAt is dan echte liefde en kan je plotseling overkomenxxx
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 15:48
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Is de chick die de leeuwarder courant rondbrengt \m/
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 03:04
Verwijderd
Ik denk dat er voor iedereen meerdere mensen de potentie hebben om de ware te worden, als ze maar hun best ervoor willen doen.

Nu ik bedenk: een vriend van me is overtuigd de ware te zijn voor de persoon op wie hij verliefd is. Probleem voor hem is alleen wel dat hij weet dat hij zelf niet de ware is voor de persoon op wie hij verliefd is...da's wel sund
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:01
Optima
Optima is offline
de afgelopen 3 jaar dacht ik dat ik de ware gevonden had...en in zeker zin denk ik dat nog steeds. Als je al zo lang een relatie of verbintenis voelt met iemand, ga je vanzelf diegene zien als toekomstige man, je stelt je hele leven al op die persoon af. Niet dat ik zo gebeten ben op kinderen krijgen etc, maar als je het je voorstelt, dan denk je hem erbij.

onlangs ben ik er echter achtergekomen, dat mijn ' Ware' en ik niet met elkaar de toekomst in kunnen gaan. We maken elkaar gek, tot de dood erop volgt. Dus hebben we maar besloten er een einde aan te maken.

Nu zit ik in een vacuum...al die tijd dat ik dacht met hem ene toekomst te hebben, als was het onbewust...Nu is er een groot gat, nu komen de vragen van ' Met wie zal ik eindigen? Met wie zal ik kineren krijgen? Zal ik nog ooit een ' ware' tegenkomen?

Mijn antwoord tot nu toe: ik heb mijn Ware, mijn grote liefde al gevonden...alleen is hij slecht voor me
Oud 09-08-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
ThePinkFlamingo schreef op 04-08-2004 @ 16:48 :
Is de chick die de leeuwarder courant rondbrengt \m/
Met citaat reageren
Oud 09-08-2004, 11:29
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 05-07-2004 @ 16:07 :
Hij speelde een prachtige rol in de Matrix