Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2004, 19:20
Verwijderd
als ik waterpijp rook word ik eigenlijk niet stoonder dan gewoon roken, alleen gaat blow veel sneller in waterpijp..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2004, 21:54
Verwijderd
met een waterpijp (en dan dus wiet/hash erin ZONDER shag) dan wordt ik high en dat is zeker wel beter als stoned
maar gewone joints zijn natuurlijk ook heel goed te doen
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 22:11
Verwijderd
als een beesje
Met citaat reageren
Oud 09-07-2004, 23:34
Insomniahippie
Insomniahippie is offline
Fijn.
Lacherig, en loom.
Oud 18-07-2004, 09:35
Verwijderd
Citaat:
marjolijntjuh schreef op 08-07-2004 @ 17:53 :
ik blow niet
ik ook niet

blowen is

maar mn vriend blowt wel en ik vind dattie moet stoppen.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 09:45
HenkMul
HenkMul is offline
Citaat:
Lilith schreef op 18-07-2004 @ 10:35 :
ik ook niet

blowen is

Laat mensen lekker in elkaars waarde. Zo niet, ga dan geen relatie met elkaar aan; [vul hier het vervolg van het clichematige praatje in].

Henk Mul !
Oud 18-07-2004, 14:36
Vice
Vice is offline
Citaat:
Lilith schreef op 18-07-2004 @ 10:35 :
ik ook niet

blowen is

Jij weer

Btw, ik wordt er dromerig van, maar dat bijna ik eigenlijk bijna altijd. Alleen wordt het een beetje versterkt.
Oud 19-07-2004, 00:38
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-07-2004 @ 15:36 :
Jij weer

Btw, ik wordt er dromerig van, maar dat bijna ik eigenlijk bijna altijd. Alleen wordt het een beetje versterkt.
Mja dat klopt. Wiet versterkt je gevoelens, Of bij mij mn emoties. Als ik blij, verliefd of vrolijk ben, dan word ik helemaal vrolijk blij en vind ik alles best. Zolang ik het gevoel maar kan houden.

Als ik niet blij ben om wat voor reden dan ook, dan word ik chagerijnig en ga ik me druk maken om van alles en nog wat.

Eigenlijk best vreemd. Het is eigenlijk bijna nooit hetzelfde . Mischien maakt dat het ook wel zo mooi
Oud 19-07-2004, 09:21
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ik word er nóóit chagrijnig van en ga me er ook nooit van drukmaken ofzo. Het ergste wat kan gebeuren bij mij is dat ik constant aan één ding ga denken tot ik gek word, maar meestal kan ik daar we lvanaf stappen
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 10:25
sofuckingme
sofuckingme is offline
De laatste tijd voelt wiet bij mij heel erg anders aan.Vroeger werd ik vet hyperactief en lacherig maar nu val ik steeds in slaap. En van hasj raak ik in trance en vind ik alles eng
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 22:54
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 19-07-2004 @ 10:21 :
Ik word er nóóit chagrijnig van en ga me er ook nooit van drukmaken ofzo. Het ergste wat kan gebeuren bij mij is dat ik constant aan één ding ga denken tot ik gek word, maar meestal kan ik daar we lvanaf stappen
Mja ok chagerijnig ook weer niet. Meer een beetje in mezelf. Ga veel nadenken over vage dingen. Meestal dingen die me dwars zitten of me iriteren ofzo.
Oud 20-07-2004, 03:47
Verwijderd
Anders dan vroeger, da's wel zonde. Bijna nooit meer lachkicks enzo. Daarbij heb ik redelijk vaak dat een klein (visueel) deel van m'n afgelopen paddotripjes terugkomt. Een bepaald groen patroon zien, dingen die een beetje golven of lijken te bewegen, alle details tegelijk zien..

Vroeger kon ik daar ontiechlijk paranoide van worden. Echt niemand meer vertrouwen, niet meer weten wat ik kan/moet zeggen tegen mensen, niet meer weten wat 'normaal doen' is, m'n lichaam voelde dan vaak aan als een soort machine die ik moest besturen, auto's enzo ervaarde ik als een soort van mechanische dieren, heel naar allemaal. Zoals bij de afgelopen paddotrips dus, alleen wat minder hevig.

Sinds een paar maanden heb ik blowen sterk ingeperkt, blow nu vrij weinig. Eens per week ofzo, soms zomaar een aantal weken niet. Het ouderwetse stonergevoel begint daarom weer terug te komen. De paranoia is compleet weg, heel af en toe weer een lachkick, wel tof. Kan me weer concentreren op een film, terwijl ik vroeger er maar aan bleef denken of ik wel goed zat, of ik wel op de juiste momenten lachte, zulk soort narigheid. Maar goed, meestal word ik gewoon lam. Heeeel soms ook niet, da's cool. Ben ik opeens hyperactief en vrolijk, zoals vroeger.

En van hasj word ik geil. Da's irritant, want nou heb ik niet eens een jochje waar ik dat op kan uiten. Ik denk dat ik het maar voortaan ga zoeken bij willekeurige voorbijgangers
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 03:50
Blenderhead
Blenderhead is offline
ach, jullie zijn toch allemaal kuthoeren
Oud 20-07-2004, 09:18
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
birthmark schreef op 20-07-2004 @ 04:50 :
ach, jullie zijn toch allemaal kuthoeren
en dat zeg jij?
Oud 20-07-2004, 10:52
Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Ja paranoide dat had ik ook nogal eens. Een keer fietsten we over een donker pad en een vriend van me zei "het is best eng hier". Toen bedacht ik me dat dat best wel klopte dus we fietsten daar, helemaal gespannen om ons heen kijkend en opeens zie ik een grote HOND . Ik riep gewoon zó hard "wóóóóóóów!" dat mijn longen helemaal leeg waren en ik kon dus niet meer wegfietsen, ik zag mijn vriend keihard wegfietsen en toen keek ik opzij, stond daar een man die gewoon zijn hond uit aan het laten was. , daarna nog de hele avond van werkelijk íéder verkeersbord en iedere boom geschrokken. Dat was Ice uit de tuin van een vriend, dat was echt goed spul.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2004, 11:02
Verwijderd
Bij mij voelt het relax. Op een of andere manier klap ik helemaal dicht als ik stoned ben. Ik zeg niets meer. Er wil gewoon niets meer uit en dat is fijn. Gewoon lekker stil zijn.
Vanbinnen ben ik dan heel relax, met een paar binnepretjes die uiteindelijk in een grote lachkick samenkomen.
Ik denk meer over dingen na, niet dat het zin heeft want na 5 min ben ik toch alles weer kwijt. Ik ben geconcentreerd bezig als ik stoned ben. Mja..uhm soms word ik actief en ga ik rondjes lopen, bewegen, iets doen. Ik ben afwezig. Creeer mijn eigen wereldje. Heel raar maar wel vredig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten