Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 02:44
Verwijderd
Citaat:
Hyperke schreef op 11-07-2004 @ 07:42 :
waarom weggaan ? En als ik daar nu geen zin in heb ???
Geloof me, als ik je onder handen zou nemen rende je als eerste richting deur, jongetje.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 03:13
Verwijderd
Citaat:
scrolllock schreef op 08-07-2004 @ 20:59 :
een vriend van em had dat toen ie op n schoolfeest met lerares wiskunde stond te praten
oooow.. zwaar afgaan!!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 04:02
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 14-07-2004 @ 03:13 :
oooow.. zwaar afgaan!!
Ja, die lerares heeft hem daarna vast vet erg uitgelachen in de lerarenkamer!

Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 11:16
Ratbout
Ratbout is offline
denk et niet..docenten zijn niet evil ofzo nouwjah, de meesten niet.

maarruh, ik denk dat bij mij op nr. 1 toch wel op de naturisten camping komt. in het zwembad moeten blijven totdat ie voorbij is, en dat ging erg moeilijk met 4 blonde welgevormde dames om je heen.

Maar btw, voor een 'willekeurige' erectie heb ik me nooit geschaamd, dat kan gewoon gebeuren.
Oud 14-07-2004, 20:31
foreignstud2
foreignstud2 is offline
1x gehad toen ik nog op de mavo zat..

tijdens duitse les.. van een leeraar van in de 60.. ik heb geen flauw idee waarom maar hij wou niet weg... zal wel aan de pubertijd liggen (was toen 15)
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:04
AngelLena
AngelLena is offline
Ja als meisje voel je dat wel ja, maar is vaak alleen maar leuk
Heb het in mijn vrijgezellige jaren ook vaak genoeg meegemaakt dat ik met een jongen stond te dansen en ineens voelde ik die paal groeien. Dus dat gebeurt denk ik iedere jongen wel eens.
Maar wat pas ECHT beschamend is...Dit gaat heel vreemd klinken, je moet maar zo denken, we hadden een hele vreemde middelbare school.

Een leraar Duits van ons, we wisten dat hij homoseksueel was, maar hij heeft een vriend en alles. Je zou denken geen punt. Hij wou altijd onze schriften nakijken, eerder kreeg je geen antwoordblad mee dan dat je het zelf gemaakt had.

Nou oke, dus een goede vriend en destijd ook nog klasgenoot van mij loopt erheen en pakt zonder te vragen een antworrdblad. Dus die leraar wordt pissed, staat op en vraagt wat de bedoeling is en die vriend van me (is een beetje erg intellectueel) begint een heel betoog te houden over dat hij zelf wel kon bepalen wanneer hij antwoorden nodig had en hij zichzelf eraan had als hij alles over zou schrijven.

Zie je de paal van die leraar steeds verder groeien joh! Ondertussen was ie hardstikke kwaad...maar goed. Maar die vriend van me had het eerst niet door, toen wees ik hem er subtiel op, toen is ie keihard gaan lachen en is zo de klas uit gelopen
Oud 14-07-2004, 21:16
snarl
snarl is offline
hmm die leraar geilt dus op machtsspelletjes of zo?

ik heb nog nooit (jammerjammer!) iets beschamends gezien... wel mn exvriendje lopen pesten maar das wat anders...
Oud 14-07-2004, 21:48
ABrules
ABrules is offline
Mmmz, tijdens spreekbeurt... stond gelukkig achter een tafeltje... maar ja, je denkt er de hele tijd aan enne... ik had uiteindelijk een klein 6je gehaald...

ach boeiend... ook wel eens met "gewone" vriendin in het zwembad gehad... beetje stoeien enzo... maar eigenlijk moet ze het wel gevoeld hebben... en uiteindelijk was het toch niet zo een "gewone" vriendin maar ja... boeiend het is gewoon de natuur
Oud 14-07-2004, 21:57
filia dei
filia dei is offline
Hahaha, ik ken wel een jongen, een goede vriend van mij, die zit 't altijd lekker droog te vertellen... hebben we biologie ofzo over de werking van de nieren komt hij weer: 'goh, k'heb nou toch een erectie' of in rome bij een mausoleum van iemand .... maar goed... ik geloof niet dat hij er erg veel moeite mee heeft als hij 't zo droog verteld iedere keer.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 00:26
Type
Type is offline
Citaat:
JCG schreef op 10-07-2004 @ 01:23 :
Ik heb altijd skatebroek en wijde truien aan, niemand die het merkt .
hehe, juist.

en anders gewoon even je hand in je broekzak en je ding tactisch vasthouden zodat niemand het ziet...
Oud 15-07-2004, 00:42
Energie
Energie is offline
bij fitness, waren met een groep vrienden en paar (instructeurs dames en 1 jongen) .. wouden een foto maken van ons met de dames erop.. dus zij stond zo voor me .. en ze drukte letterlijk haar kont hard tegen me *** echt niet normaal gewoon, beetje erbij bewegen en toen foto genomen door die man. Liep ze voor uit en keek ze nog achterom maja gelukkig had ik alles onder controle ..
volgens mij deed ze et wel expres
Oud 15-07-2004, 12:56
Hyperke
Hyperke is offline
Citaat:
volgens mij deed ze et wel expres [/B]
daar mag je zeker van zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 12:59
CryptapiX
CryptapiX is offline
Citaat:
36-Crazyfists schreef op 09-07-2004 @ 18:58 :
Hoezo geef je een presentatie in een trainingsbroek?
tjah er liepen op de mavo altijd wel een paar loze gasten tussen
dus ook in trainingsbroek.. kan ik ook niets aan doen
Oud 15-07-2004, 14:04
VanDalen
Op 't strand, in 't zwembad, in de sauna..
van die warme plekken waar 't dan heet wordt..

Maar ook tijdens slowen wel, dat is altijd wat lastiger
vind ik ..omdat het dan net lijkt of je alleen maar op
haar geilt, terwijl ik soms ook echt verliefd was..
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 23:08
DjDaZ
DjDaZ is offline
meestal alleen al als ik naast haar sta... en soms zelfs al als ik haar zie ikan der niks aan doen, maar et gebeurt soms... en tijdens het zoenen... tjah... dan duurt et lang voordat ie weer normaal word...
Oud 19-08-2004, 23:20
Verwijderd
Ik krijg nooit spontaan een stijve. Enige vorm van stimulatie is wel noodzakelijk. Dat kan bijvoorbeeld zijn tijdens 'troostknuffelen', dat geen enkele bijbedoeling heeft, maar gewoon door het lichamelijk contact. Maar 'zomaar', bijv. in een zwembad of op school, nee. Dat gebeurt me nooit.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2004, 23:57
bracelance
bracelance is offline
als je vanuit het strand terug moet lopen naar je tent... dan moet je geen erectie hebben...
Oud 20-08-2004, 00:20
Party_P
Party_P is offline
voor zover ik me kan herinneren, tijdens een vrij close massage. Volgens mij heeft ze het door gehad, want erna wou ze alleen nog maar closer worden en naja dan zou ze het dus nog meer merken, tja..
Oud 20-08-2004, 11:02
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Type schreef op 15-07-2004 @ 00:26 :
hehe, juist.

en anders gewoon even je hand in je broekzak en je ding tactisch vasthouden zodat niemand het ziet...
Correct.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 11:13
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Een oefen-stijve... Hoe kom je er op.
Oud 20-08-2004, 11:27
Black-X
Black-X is offline
Mjah ook wel es als me vriendin lekker tegen me aan heeft gestaan en eventueel ook nog gezoent en dan ineens bij je op schoot wil zitten ofzow

Mja schaam me er niet echt voor maar ze laat het ook niet echt merken ofzo..
Met citaat reageren
Oud 20-08-2004, 12:01
Chris
Chris is offline
vriendin: "is dat je telefoon?"
Oud 20-08-2004, 13:40
David1191
David1191 is offline
Citaat:
Chris schreef op 20-08-2004 @ 12:01 :
Is that a gun in your pocket, or are you just happy to see me?
Met citaat reageren
Oud 21-08-2004, 23:44
Nictel
Nictel is offline
Citaat:
"nee, maar je mag er wel mee bellen"
Met citaat reageren
Oud 22-08-2004, 01:21
Gambokkur
Gambokkur is offline
Citaat:
clubje schreef op 08-07-2004 @ 23:55 :
Meermaals tijdens het slowen.
Aaargh, verschrikkelijk
Ik stak dan mijn kont 8eruit om er niet mee te botsen. Dat viel allicht wel op. Die moeten dat altijd gemerkt hebben dat ik een stijve kreeg. Kvond dat zo'n kwelling elke keer als er eens een meisje vroeg om te slowen, ik krijg nu eenmaal makkelijk nen stijve.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2004, 21:57
Bloompje
Bloompje is offline
Citaat:
Whaha dat had ik ook een keer: "Wil je je sleutels ff uit je broek halen?" "Ik heb helemaal niets in mijn broekzak zitten"
Oud 23-08-2004, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Bloompje schreef op 23-08-2004 @ 21:57 :
Whaha dat had ik ook een keer: "Wil je je sleutels ff uit je broek halen?" "Ik heb helemaal niets in mijn broekzak zitten"
Of die gozer had veel troep aan zn sleutelhanger hangen of...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:38
Nyai
Nyai is offline
hihi daarom vraag ik mn vriend ook nooit of ie zn 'telefoon' even weg wil halen ofzo.. Meestal voel ik eerst zelf heel subtiel, en graai dan zelf wel in zn broekzak, mocht het echt iets zijn

Enige moment wanneer ik dat echt vervelend vind, is als ik net wakker ben, en mn vriend komt dan tegen me aanliggen met mijn rug naar hem toe(lepeltje dus ). Dan voel je die stijve tegen je reet aandrukken enzo maarja, hij kan er ook niks aan doen, en zo'n ramp is het nou ook weer niet.

Als ik gewoon eens bij hem op schoot zit met mn benen om hem heen, vind ik het altijd wel leuk voelen.. af en toe beetje expres wiebelen met je kont enzo
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 14:04
darkadon
darkadon is offline
deze is nu wel lachen toen niet : ik werd er aantal jaren geleden vaak uitgestuurt op school en ik was net met de meisjes die voor me zaten een vies gesprek aan het voeren toen werd ik er dus uitgestuurt omdat ik een beetjuh te hard wat vieze woorden zei maar ik had dus een enorme stijve dus ik zo neuh ik ga de klas niet uit toen ben ik blijven zitten na een discussie van 10 minuten was i weg en ben ik de klas uit gelopen
Oud 26-08-2004, 16:27
Zotopteentjes
Zotopteentjes is offline
Citaat:
Type schreef op 15-07-2004 @ 00:26 :
hehe, juist.

je hand in je broekzak terwijl je je stijve vasthoudt - heel onopvallend moet ik zeggen - en dan moet ie links of rechts stif staan want recht omhoog of recht omlaag - dan zie ik niet hoe je via je broekzak 'onopvallend' je pietje kan vasthouden
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:29
Verwijderd
Op het strand oid heb ik eigenlijk nooit last van 'spontane' erectie. Laatst echter wel. En ik was van plan om mn buik te bruinen... het bleef bij een verbrandde rug en verbrandde kuiten
Was pas na een uur ofzo volledig weggetrokken... erg vaag : \ Maarja, een keer en niet meer hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 03:28
probeer
probeer is offline
hehe.. 1 wwek voor de vakantie, bio practicum. de biologieklas ging naar de uni om naar zon, 'studenten-geneeskunde-snijden-in-karkas' dinges te kijken, dus wij staan daar, stoot n vriend van me me aan, en zien we een van onze klasgenoten een enorme harde hebben, terwijl de meisjes uit onze klas koste nog moeite spaarde diepe walging tov het snijwerk in te houden, omdat al die medische studenten geinteresseerd in dat dode vlees stonden te hakken.
Oud 28-08-2004, 09:22
ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 11-07-2004 @ 07:42 :
waarom weggaan ? En als ik daar nu geen zin in heb ???
Sukkel.

Maargoed,

In het zwembad is best beschamend ja. En tijdens slowen in groep 8 ook vaak gehad, dát was pas erg
Met citaat reageren
Oud 28-08-2004, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Nyai schreef op 25-08-2004 @ 16:38 :
[B]
als ik net wakker ben, en mn vriend komt dan tegen me aanliggen met mijn rug naar hem toe(lepeltje dus ). Dan voel je die stijve tegen je reet aandrukken enzo [B]
Ochtend stijve

Ongepast moment is toch in het bubbelbad met m`n ex, kwam ze expres op me zitten, beetje schuren en daarna m`n handen pakken en bij haar *** stoppen 10min later ging het zwembad dicht...

En in de brugklas hadden we zo`n sletje in de klas, die altijd heel geil deed met dr lolly en dan zei ze "had liever iets van jou in mijn mond"
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 03:52
A*
A* is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 09-07-2004 @ 08:08 :
ik , toen een vriendin haar hooft op mijn schoot legde, plots verschuift ze haar hoofd wat hoger recht op mijn lekker ding(lul) hehe, daar kreeg ik een stijve van
maar ze zweeg (stille genieter hehe)
hou zouden jullie meisjes gereageerd hebben ???
Dat ging zo:
"He, waar lig ik nouweer op?"
-"Op mijn pik."
"Oh, oke." *Beweegt met hoofd*
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten