|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
en anders gewoon even je hand in je broekzak en je ding tactisch vasthouden zodat niemand het ziet...
|
|
||
|
Citaat:
dus ook in trainingsbroek.. kan ik ook niets aan doen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Ik stak dan mijn kont 8eruit om er niet mee te botsen. Dat viel allicht wel op. Die moeten dat altijd gemerkt hebben dat ik een stijve kreeg. Kvond dat zo'n kwelling elke keer als er eens een meisje vroeg om te slowen, ik krijg nu eenmaal makkelijk nen stijve. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
je hand in je broekzak terwijl je je stijve vasthoudt - heel onopvallend moet ik zeggen - en dan moet ie links of rechts stif staan want recht omhoog of recht omlaag - dan zie ik niet hoe je via je broekzak 'onopvallend' je pietje kan vasthouden
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maargoed, In het zwembad is best beschamend ja. En tijdens slowen in groep 8 ook vaak gehad, dát was pas erg
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ongepast moment is toch in het bubbelbad met m`n ex, kwam ze expres op me zitten, beetje schuren en daarna m`n handen pakken en bij haar *** stoppen 10min later ging het zwembad dicht... En in de brugklas hadden we zo`n sletje in de klas, die altijd heel geil deed met dr lolly en dan zei ze "had liever iets van jou in mijn mond" |
|
|
|
||
|
Citaat:
"He, waar lig ik nouweer op?" -"Op mijn pik." "Oh, oke." *Beweegt met hoofd* |
||
![]() |
|
|