Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en tim is inderdaad een superrmooi jongetje ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
2)Die van mij was oowk sar-cas-tisch bedoeld... Ik weet heus wel wie ze is hoor, maar ze denkt dat ik het tegen haar persoonlijk heb, maare zo erg boeit zij mij nou ook weer niet dat ik er een nieuw onderwerp voor ga beginnen. Ik zag gewoon veel kiddos op foto's met die shawl en dat viel mij op...mag dat wel? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Hij is ook zacht en warm ![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
En misschien als ik heel erg mijn best doe komt dan mijn wildste droom uit jah... Wat bezielt jou eigenlijk? Met je: dan kom je misschien nog een beetje in de richting van haar is dat soms jouw doel met je ow zo heldhaftige reddingspogingen om haar eer te redden? denk je dat dan pas gewaardeerd word? Denk je echt dat ik jouw ambitie heb? Neej zo zit mijn wens niet in elkaar ik wil alleen geliefd worden door mensen die van mij houden en ik wil niet worden opgeslijmt door mensen die ergens bij willen horen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Waar jij je in godsnaam mee bezig houdt...
|
heten die dingen ook niet gewoon PLO shawls?? lijkt me een stuk makkelijker uitspreken maar ik weet niet of dat wel het zelfde is ofzo... de naam kuffiyeh ken ik niet.. maareuh ze zien er best wel koel uit dus misschien dat ik er ooit nog es een koop.. why not ze zijn mooi en aangezien ik geen PLO-lid ben en er ook niet graag een wil worden denk ik dat men dat maar moet accepteren... 't is net zoiets als witte veters in je kisten.. als mensen het mooi vinden moeten ze dat doen; ik vind het een beetje raar om dan dat type shawl of die kleur veters daarvoor te reserveren
zometeen zie ik het al gebeuren dat alle mensen met zwartwitblokjeskleding als fundamentalisten worden gezien, en dat zou een ramp zijn ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() en nou kom jij met je 'je kunt ook gewoon jezelf in je waarde laten en voor je eige mening uitkomen' Maar maartjuh is gewoon lief en jij bent een zeiktrut en ik zie nie in dat ik mezelf niet in mn waarde laat ofzow ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
toch is het natuurlijk fout om te dragen dus doe ik het niet. maar van de andere kant, witte veters, zowiso ben je dan natuurlijk geen racist... mensen met een kale kop zijn toch ook niet altijd nazi ofzo.... |
![]() |
||
Citaat:
|
Yeah....ForumRellen......oke doelloze post maar euh, waarom neemt iedereen hier zichzelf zo serieus? Niet zo snel op de teentjes getrapt mensen. Don't Worry, Be Happy!!!
Disclaimer: Deze post was niet aan een bepaald iemand gericht(oeps, krijg ik nu alle forummers op me dak, sorry dan) en elke overeenkomst van personages of uitspraken in deze post over andere forummers berust op toeval. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|