Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2002, 15:06
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

als je eens rondkijkt voor je met beschuldigingen aankomt, zie je dat
1) maartje een gerespecteerd lid van het scholieren gemeenschap is en
2) haar reply duidelijk sar-cas-tisch bedoeld was..

WHAAA ik heb jou zaterdag nog zien rondhuppelen in a'dam,wat was er een mooi jongentje was met je mee joh!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2002, 15:10
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

.. en het andere moment gedraag je je als een ongestelde trut.
awww 1-0 voor Sletje
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 16:44
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

WHAAA ik heb jou zaterdag nog zien rondhuppelen in a'dam,wat was er een mooi jongentje was met je mee joh!!
jaaaaaaaaaaaaah ik heb jou ook gezien en en en ik kon niet eens even praten want ik werd meteen weggesleurd door het meisje wat toen ook mee was (ja, ik zal maar niet moeilijk doen met namen, ze komen hier toch niet) en later door een bekende die ik al een tijd lang niet had gezien.. mgoed, ik kom je bijna altijd tegen als ik op waterloo ben, dus dat komt nog wel

en tim is inderdaad een superrmooi jongetje .. jammer genoeg is hij nu al meer dan een jaar in bezit van een vriendin :/
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 17:02
Faery
Faery is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

zal ik eens eerlijk zijn.. ik dacht ook dat het topic over koffie was, dat was ook de reden waarom ik hier uberhaupt heen ben geklikt
jij sjokolaadekoffievslaafde :]
Oud 13-05-2002, 17:30
shanli
shanli is offline
ik isj lui,dus heb ik de mogelijke betekenis niet kunnen lezen(maar ik heb wel gelezen tot wanneer ik wist wat het was ),ik ken de betekenis er niet van maar vind ze wel heeeeel errug mooi!
Oud 13-05-2002, 18:11
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
Ik heb er ook een, en die is wél lekker warm, en heel groot
Hij stinkt alleen een beetje ( rook van uitgaan e.d.)
Oud 13-05-2002, 18:24
Mindfields
Mindfields is offline
Hmm...
Fijn, een sjaal hebben van de moordenaars van Israel.
Oud 13-05-2002, 18:26
italianboy
italianboy is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Hmm...
ja en je butaan campinggastelletje is dodelijk gas van de duitsers tjdens wo 2
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 18:28
shanli
shanli is offline
Citaat:
Parallel schreef:
Hmm...
poeh,wat heeft dat er nu mee te maken?My god,ze vroeg alleen daar iets over wat nix te maken had met dat conflict daar.
Oud 13-05-2002, 19:18
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
italianboy schreef:

ja en je butaan campinggastelletje is dodelijk gas van de duitsers tjdens wo 2
dat staat dus echt NERGENS op.
ik ga toch ook niet lopen met een sjirt met een hakekruis erop?
Oud 13-05-2002, 20:05
^Lolita la Vampira^
^Lolita la Vampira^ is offline
Citaat:
Paranoide schreef:

als je eens rondkijkt voor je met beschuldigingen aankomt, zie je dat
1) maartje een gerespecteerd lid van het scholieren gemeenschap is en
2) haar reply duidelijk sar-cas-tisch bedoeld was..

ontopic: ik vind die dingen op zich nogal lomp, maar dat kan komen omdat ik over het algemeen een hekel heb aan sjaals.. (behalve mijn eigen sjaal dan )
1) Ja dat heb ik nu wel begrepen
2)Die van mij was oowk sar-cas-tisch bedoeld... Ik weet heus wel wie ze is hoor, maar ze denkt dat ik het tegen haar persoonlijk heb, maare zo erg boeit zij mij nou ook weer niet dat ik er een nieuw onderwerp voor ga beginnen. Ik zag gewoon veel kiddos op foto's met die shawl en dat viel mij op...mag dat wel?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:14
^Lolita la Vampira^
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heb jij last van moodswings ofzo?..het ene moment reageer je poeslief op een van mn posts en het andere moment gedraag je je als een ongestelde trut.
Het was gewoon een kwestie van die reply's op een verkeerde volgorde te hebben gelezen en die heb ik dus op een verkeerde volgorde beantwoord, maar ik kan net zo goed hetzelfde tegen jou zeggen gezien je me eerst afzeikt en later heel lief gaat vertellen over hoe zacht en warm jou shawl is maarre, voor de rest ken ik jou niet behalve dat je zo een beetje word aanbeden door de rest van de bezoekers(over het algemeen) btw. Iedreen mag zijn zegje doen wanneer die het wil en hoe die het wil.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:23
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Citaat:
^Lolita la Vampira^ schreef:

Het was gewoon een kwestie van die reply's op een verkeerde volgorde te hebben gelezen en die heb ik dus op een verkeerde volgorde beantwoord, maar ik kan net zo goed hetzelfde tegen jou zeggen gezien je me eerst afzeikt en later heel lief gaat vertellen over hoe zacht en warm jou shawl is

Hij is ook zacht en warm
Citaat:
maarre, voor de rest ken ik jou niet behalve dat je zo een beetje word aanbeden door de rest van de bezoekers(over het algemeen) btw. Iedreen mag zijn zegje doen wanneer die het wil en hoe die het wil.
En iedereen mag overdrijven wanneer ze het wil en hoe ze het wil,en ik ben blij dat jij dat weer even benadrukt!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:28
feline
feline is offline
Citaat:

Het was gewoon een kwestie van die reply's op een verkeerde volgorde te hebben gelezen en die heb ik dus op een verkeerde volgorde beantwoord, maar ik kan net zo goed hetzelfde tegen jou zeggen gezien je me eerst afzeikt en later heel lief gaat vertellen over hoe zacht en warm jou shawl is maarre, voor de rest ken ik jou niet behalve dat je zo een beetje word aanbeden door de rest van de bezoekers(over het algemeen) btw. Iedreen mag zijn zegje doen wanneer die het wil en hoe die het wil.
En ze wordt terecht 'aanbeden' (tikkie jaloers?), je komt misschien een beetje in de richting van haar als je niet zo slap rond loopt te piepen, en je gewoon normaal gedraagt.
Oud 13-05-2002, 20:39
^Lolita la Vampira^
CemetarySlut schreef:

Hij is ook zacht en warm
neem me niet kwalijk
En iedereen mag overdrijven wanneer ze het wil en hoe ze het wil,en ik ben blij dat jij dat weer even benadrukt!
LAAMAAR! Ik heb mijn zegje gedaan nog een fijne nacht
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 20:43
rodina
rodina is offline
vrede op aarde

Goed dat terzijde,

uhm ik vind die sjaals, iig als ik de goede in m'n hoofd heb, echt ongelofelijk niet mooi. Ze lijken imho op theedoeken, en nee ik vind het niets.
Oud 13-05-2002, 20:56
^Lolita la Vampira^
Citaat:
feline schreef:

En ze wordt terecht 'aanbeden' (tikkie jaloers?), je komt misschien een beetje in de richting van haar als je niet zo slap rond loopt te piepen, en je gewoon normaal gedraagt.
Ik zou het geen jaloezie noemen maar eerder verbijstering en verontwaardiging het komt namelijk heel erg slijmerig over hoe bepaalde mensen echt van alles voor haar wil opnemen en das nogal lachwekkend, want je kunt ook gewoon jezelf in je waarde laten en voor je eige mening uitkomen.

En misschien als ik heel erg mijn best doe komt dan mijn wildste droom uit jah... Wat bezielt jou eigenlijk? Met je: dan kom je misschien nog een beetje in de richting van haar is dat soms jouw doel met je ow zo heldhaftige reddingspogingen om haar eer te redden? denk je dat dan pas gewaardeerd word? Denk je echt dat ik jouw ambitie heb? Neej zo zit mijn wens niet in elkaar ik wil alleen geliefd worden door mensen die van mij houden en ik wil niet worden opgeslijmt door mensen die ergens bij willen horen En zolang ik me goed voel blijf ik elke grens overschrijden die ik wil dat vind ik normaal: Mijn mening uitspreken! Daar zou je nog wat van kunnen opsteken
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:00
^Lolita la Vampira^
Citaat:
rodina schreef:
vrede op aarde

Goed dat terzijde,

uhm ik vind die sjaals, iig als ik de goede in m'n hoofd heb, echt ongelofelijk niet mooi. Ze lijken imho op theedoeken, en nee ik vind het niets.
Sowwy Dit is mijn allerlaatste reply dat beloof ik
Vrede op aarde
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:01
Verwijderd
Citaat:
CemetarySlut schreef:

Heb jij last van moodswings ofzo?..het ene moment reageer je poeslief op een van mn posts en het andere moment gedraag je je als een ongestelde trut.
*grin*
Met citaat reageren
Oud 13-05-2002, 21:36
tinkelbel
tinkelbel is offline
Citaat:

Ik zou het geen jaloezie noemen maar eerder verbijstering en verontwaardiging het komt namelijk heel erg slijmerig over hoe bepaalde mensen echt van alles voor haar wil opnemen en das nogal lachwekkend, want je kunt ook gewoon jezelf in je waarde laten en voor je eige mening uitkomen.
)
Misschien nemen de meesten het ook voor CemSlut op uit sympathie voor haar, maar zéker ook uit antipathie voor jou...

Waar jij je in godsnaam mee bezig houdt...
Oud 13-05-2002, 21:38
McMotion
McMotion is offline
heten die dingen ook niet gewoon PLO shawls?? lijkt me een stuk makkelijker uitspreken maar ik weet niet of dat wel het zelfde is ofzo... de naam kuffiyeh ken ik niet.. maareuh ze zien er best wel koel uit dus misschien dat ik er ooit nog es een koop.. why not ze zijn mooi en aangezien ik geen PLO-lid ben en er ook niet graag een wil worden denk ik dat men dat maar moet accepteren... 't is net zoiets als witte veters in je kisten.. als mensen het mooi vinden moeten ze dat doen; ik vind het een beetje raar om dan dat type shawl of die kleur veters daarvoor te reserveren
zometeen zie ik het al gebeuren dat alle mensen met zwartwitblokjeskleding als fundamentalisten worden gezien, en dat zou een ramp zijn
Oud 14-05-2002, 11:30
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
Jewel schreef:
Daar lopen inderdaad alle wannabe-alto's mee, hier bij mij op school.
oh shit! *rent naar winkel*

die dingen zijn lelijk. imho.
Oud 14-05-2002, 11:43
Verwijderd
Citaat:
punkyfish schreef:
oh shit! *rent naar winkel*

die dingen zijn lelijk. imho.
Pff.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 13:11
Roxy
Roxy is offline
Citaat:

En misschien als ik heel erg mijn best doe komt dan mijn wildste droom uit jah... Wat bezielt jou eigenlijk? Met je: dan kom je misschien nog een beetje in de richting van haar is dat soms jouw doel met je ow zo heldhaftige reddingspogingen om haar eer te redden? denk je dat dan pas gewaardeerd word? Denk je echt dat ik jouw ambitie heb? Neej zo zit mijn wens niet in elkaar ik wil alleen geliefd worden door mensen die van mij houden en ik wil niet worden opgeslijmt door mensen die ergens bij willen horen En zolang ik me goed voel blijf ik elke grens overschrijden die ik wil dat vind ik normaal: Mijn mening uitspreken! Daar zou je nog wat van kunnen opsteken
ik vind jou eng... ennuh als je aan maartje komt dan kom je aan mij
en nou kom jij met je 'je kunt ook gewoon jezelf in je waarde laten en voor je eige mening uitkomen' Maar maartjuh is gewoon lief en jij bent een zeiktrut en ik zie nie in dat ik mezelf niet in mn waarde laat ofzow
Oud 14-05-2002, 13:14
de wijze jodokus
de wijze jodokus is offline
*roflmao*
Oud 14-05-2002, 14:01
Verwijderd
Citaat:
McMotion schreef:
't is net zoiets als witte veters in je kisten.. als mensen het mooi vinden moeten ze dat doen;
nja ik vind een hakenkruis ook een mooi logo OPZICH,
toch is het natuurlijk fout om te dragen dus doe ik het niet.
maar van de andere kant, witte veters, zowiso ben je dan
natuurlijk geen racist... mensen met een kale kop zijn toch ook niet altijd nazi ofzo....
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 14:51
McMotion
McMotion is offline
Citaat:
F0RuM-PuNK schreef:

nja ik vind een hakenkruis ook een mooi logo OPZICH,
toch is het natuurlijk fout om te dragen dus doe ik het niet.
maar van de andere kant, witte veters, zowiso ben je dan
natuurlijk geen racist... mensen met een kale kop zijn toch ook niet altijd nazi ofzo....
yep er zijn natuurlijk wel grenzen.. jammer dat de swastika's al zover zijn verneukt
Oud 14-05-2002, 15:42
fruitmand
fruitmand is offline
ik vind het wel lachen hoe dat wijf denkt dat ze geweldig is en iedereen zit af te bekken, maar zelf de grootste nerd op dit forum is
Oud 14-05-2002, 17:06
Li
Li is offline
Citaat:
fruitmand schreef:
ik vind het wel lachen hoe dat wijf denkt dat ze geweldig is en iedereen zit af te bekken, maar zelf de grootste nerd op dit forum is

even ontopic: lelijk
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:14
RuffThugg
RuffThugg is offline
Yeah....ForumRellen......oke doelloze post maar euh, waarom neemt iedereen hier zichzelf zo serieus? Niet zo snel op de teentjes getrapt mensen. Don't Worry, Be Happy!!!

Disclaimer: Deze post was niet aan een bepaald iemand gericht(oeps, krijg ik nu alle forummers op me dak, sorry dan) en elke overeenkomst van personages of uitspraken in deze post over andere forummers berust op toeval.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten