![]() |
||
De inhoud is mooi, maar de stijl kan beter.
En @ Millroy: Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 09-07-2004 om 21:08. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Oeh wat ben ik weer populair geweest.
![]() Citaat:
(maar ik zie je nog steeds graag hoor ![]() Citaat:
Anki; Is hierboven eventueel vervangen door was ![]() ![]() ![]() ![]() Grim, ik spreek wsch anders dan mijn Antwerpse broeder ![]() ![]() ![]() Ast, veel plezier, ik schrijf wel iets ter ere van uw terugkomst ![]() ![]() Duivelaar, kom kom, niet overdrijven, 41? 40 zal volstaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Charlottetje heeft vaak gelijk, erg vaak. Zo ook hier. Fancy is voor ons niets echt een concurrent qua kwaliteit dus wij hoeven er ook niet negatief tegenover te staan. Wij verwijzen alleen naar Fancy als er hier iemand komt die niets gewend is en niet tegen onze eerlijke en onomstoten kritiek kan. Als je het mij expliciet vraagt kan ik mij inhouden qua kritiek, maar dan post ik liever niets meer. Kritiek hoort eerlijk te zijn en daarbij de mogelijkheid te bieden om er iets van te leren. Als ik mezelf moet inhouden om een teer hartje niet te breken kan ik netzogoed niets meer zeggen omdat ik niet doe aan understatements of verflauwing van mijn woorden. Daarbij, hoe denk je dat mensen bij een uitgeverij jouw verhaal zouden beoordelen? Wij nemen nog de moeite het verhaal van achter tot voor door te lezen, daar is de kans groter dat er een alinea wordt gelezen, misschien iets meer. Daar komt hun kritiek dan op. Met hun kritiek geven ze niets mee om te leren, ze sturen het gewoon terug. Om het dus naar eigen inzien te verbeteren. Met Fancy is er op zich niets mis, behalve dat de schrijfstertjes niet tegen onomstoten kritiek kunnen, juist omdat die daar niet gegeven wordt. Sommige verhaaltjes zijn best oké daar, die verhaaltjes komen dan naar scholieren.com. Eigenlijk zouden wij een soort van ontwikkelingshulp moeten sturen en dan daar voor één enkele dag commentaar geven op al die verhaaltjes. Dat heeft twee voordelen en één nadeel. De voordelen zijn A) Ze weten dan wat kritiek is en B) ze komen niet meer naar scholieren.com toe omdat er daar te hard kritiek wordt gegeven. Het nadeel is dat er niemand is die tijd/inspiratie/zin heeft om daar naar binnen te gaan en het zoveelste wannabe seksverhaaltje af te kraken ![]() ![]() *Shit, ik ben een kruising tussen Charlottetje en LUH ![]() Verder, niets tegen Bloemenpoes want dat is mijn lieverd ![]() Verder (2), dan lijkt het Antwerps toch nog een beetje op het Brabants ![]() Verder (3), is paljas echt zo'n grote belediging in België? Ik had ooit ergens gelezen dat je dan twee maanden de bak in kunt en dat de kans op vervolging sowieso 100% is. (Als je het tegen een diender zegt) Ast en Mill, doe eens lief en probeer het uit! (en anders, vertel of dit waarheid of verzinsel is ![]() Verder (4), Miljaar? Vermiljaar ook gerechtvaardigd? ![]() Verder (5), Schep ik orde in de chaos? Simoen wilde wel weten waarom ik de adviseur bij uitstek ben ![]() ![]() Verder (6), Astuanakkes, prettige vakantie, geldt ook voor Anki ![]() Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Charlotte
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zie jou ook nog steeds graag hoor ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dag Ieke, LUH, Charlotte, Astua, Bloemenpoes, Nijn, Sabotage, Whiteevil, Poos en boots en Grimmie en Tweeling! (En de rest van Letteren-familie ![]() Prettige vakantie! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Grim |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: