![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik zei alleen dattie dr ook wat van kan ik kan ook 100 000 bassisten opnoemen die slechter zijn das vrij makkelijk.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() maarja, hoe vet zou het zijn als LB weer terug zou gaan naar 3dollar bill yáll, die plaat brande echt de ballen uit je broek weg ![]() maar dan nog progressiever en provocerender, zodat alle kids het opeens niet meer vet vinden en weer naar LP en evannescance gaan luisteren ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
en het zou verdomdes vet zijn ![]()
||
Citaat:
![]() maar idd idd, t zou mooi zijn als ze ineens vette muziek uit de hoge hoed zouden toveren...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maaruh... de nieuwe "Limp" MOET beter worden dan alles wat na 3 dollar bill yall kwam... anders koop ik ik m nie!...
|
![]() Dudes 't is maar een gerucht,check www.thearmpit.net @ forum 't zou chill zijn als ie trug kwam,al helemaal als mike er ook bij bleef(goede aanvulling op elkaar) k hoop 't ma 't is maar un gerucht
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 18:42. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Edit: Pest * "Goatmaster" promo (1997) * "Hail the black imperial hornsign" demo (1998) * "towards the bestial armageddon" 7" (Fudgeworthy 1998 / Northern Heritage 2000) * "Belials's possessed wolves" 7" (Northern Heritage 1999) * "Hail The Black Metal wolves of belial" LP/CD (Painiac 2002 / blood fire death + vinland winds 2003) merk de tenenkrommingen Laatst gewijzigd op 07-08-2004 om 19:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() EH distro en Stellar Winter doen dat ook |
![]() |
||
Citaat:
![]() foto's/filmpjes?? ![]()
||
Citaat:
|
Back To The Bizkit - wookubus
(12:04 AM PST 08/14/2004) As we exclusively revealed back on July 08th, Limp Bizkit have in fact reunited with former guitarist Wes Borland. Pictures of Borland jamming in the studio with the band can now be found online over at their official website, www.limpbizkit.com (note, click on the pictures to cycle through.) geen idee of Mike Smith nu pleite is.
||
Citaat:
of k verveel me gwon ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En altijd dat gezeik dat nu-metal te pop is... metal is een genre, geen elitair clubje. wanneer gaan mensen zich daar nu eens bij neerleggen... Daarmee heb ik niet gezegd dat je lb niet mag haten. ieder zijn smaak, maar groepen zoals korn ,limp bizkit, slipknot,... behoren volgens mij toch wel tot metal in de brede zin, hoeveel mensen ook nog mogen kakken op de zogenoemde nu-metalstijl. Vreedzame coëxistentie is een mooi iets. you don't have to like it, just live with it. P.S.: sorry, robin da'k u nu zo viseer č, ma dat is een algemene kritiek ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Nieuws nieuws nieuws nieuws 86dagreed | 7 | 14-03-2003 19:26 |