Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2004, 21:45
mixtape
mixtape is offline
Ik durf ook nooit te dansen.

Behalve als ik dronken ben, maar dan geef ik de schuld aan de alcohol dat ik gek dans

Of ik ga mensen nadoen. Vooral in de koornbeurs is dat leuk. Serieus, die gasten dansen overal hetzelfde op Oh, wel oppassen dat ze het niet door hebben natuurlijk..

shit, was ook weer niet de bedoeling dat ik helemaal bovenaan de pagina kwam..

Laatst gewijzigd op 12-08-2004 om 21:49.
Advertentie
Oud 12-08-2004, 22:53
Luna
Luna is offline
alcohol/drugs
Na een paar keer zie je dan wel dat je het ook zonder kunt.
Ik ben trouwens andersom begonnen.
Oud 14-08-2004, 12:23
Dave Rhubarb
Dave Rhubarb is offline
vooral niet teveel overnadenken of op andere te letten.. Some how hebben we in onze 'familie' een beetje een eigen 'stijl' opgebouwd enzo.. word wel 'gerespecteerd' al kijken mensen eerst raar.. Moraal: Doe you're thing, als't goed is gaat het van zelf wel, en anders na wat biertjes.. niet andere gaan nadoen.. de meetsen mensen no offencen of egoistische opmerking btw.. kunnen niet dansen.. veel mensen snappen geen ritmen of onderscheiden teveel muziek moet je als geheeld horen.. EN zoals ik het al zei gaat het van zelf.. maar ga vooral geen streetdance dansjes doen o.i.d het gaat vanzelf wel.. Het zit meer in je hoofd ( het voor lul staan) dan dat mensen zich er ook echt durk om maken..

Do you're thing

Oud 14-08-2004, 12:35
Flærynn
Flærynn is offline
Ach joh, de meesten mensen die uitgaan en dansen hebben geen enkel, of maar heel weinig gevoel voor muziek, en kunnen vaak dus ook niet echt dansen.
Persoonlijk raad ik je aan je te laten leiden door de muziek, en er iig geval voor te zorgen dat je in de maat aan het dansen bent... Dus niet zomaar een beetje los gaat staan shaken en wat heen en weer springen, zoals een vriend van me doet .
Oud 17-08-2004, 17:01
nadines
nadines is offline
misschien als je het echt eng vind, probeer het thuis is ofzow... voor de spiegel..

een vriendin van mij danst , wedstrijden enz. en is ook naar het wk, geweest en die danst ook voor de spiegel, dus kan jij het ook wel hoor..
Oud 17-08-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 12-08-2004 @ 22:45 :
Of ik ga mensen nadoen. Vooral in de koornbeurs is dat leuk. Serieus, die gasten dansen overal hetzelfde op Oh, wel oppassen dat ze het niet door hebben natuurlijk..
[/SIZE]
Hoe. Ben je van mening dat je voor bepaalde liedjes anders meot dansen of wat?

Ben je er zoéén die 'de maracrena' enzo doet?
Oud 17-08-2004, 19:18
mixtape
mixtape is offline
Citaat:
eXo schreef op 17-08-2004 @ 18:48 :
Hoe. Ben je van mening dat je voor bepaalde liedjes anders meot dansen of wat?

Ben je er zoéén die 'de maracrena' enzo doet?
Nou op zowel keiharde metal als op bijv. industrial doen de meesten daar hetzelfde. Ik bedoelde eigenlijk dat ze hetzelfde dansen op elk genre. Als ze maar lol hebben he, daar gaat het om, maar ze dansen nou niet echt met veel variatie.

En nee, ik doe totaal niet de macarena? Dat vind ik vreselijk.. Ik dans niet dus ik moet m'n kop houden Maar als je niet danst, dan let je meer op anderen, maar verder heb ik dus geen recht van spreken
Oud 17-08-2004, 20:02
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Gewoon dansen en niet bij nadenken, tenminste niet over hoe je danst..
En wie zegt dat afkijken niet werkt, onzin..
Afkijken kan juist helpen bij je timing, gewoon zo aanpassen dat het jouw beweging wordt..
Oud 17-08-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Silveria schreef op 17-08-2004 @ 20:18 :
Nou op zowel keiharde metal als op bijv. industrial doen de meesten daar hetzelfde. Ik bedoelde eigenlijk dat ze hetzelfde dansen op elk genre. Als ze maar lol hebben he, daar gaat het om, maar ze dansen nou niet echt met veel variatie.

En nee, ik doe totaal niet de macarena? Dat vind ik vreselijk.. Ik dans niet dus ik moet m'n kop houden Maar als je niet danst, dan let je meer op anderen, maar verder heb ik dus geen recht van spreken
Ja ik begrijp wat je bedoelt, er zijn daar allemaal 13 jarige alto's met kettingen en spikes en eville t shirts, die elkaar nadoen. Ze zijn doodsbang om anders te doen terwijl ze allemaal zooooo 'anders' zijn. Typische altootjes dus. Erg hilarisch
Oud 17-08-2004, 20:45
Verwijderd
Urm kun je ook op metal dansen dan

Ik moet maar'ns naar die koorn beurs.
Oud 20-08-2004, 19:48
the Phitt
the Phitt is offline
't is niet zo moeilijk hoor
Oud 20-08-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-08-2004 @ 21:45 :
Urm kun je ook op metal dansen dan

Ik moet maar'ns naar die koorn beurs.
Ha, dan ga ik mee. Ik wil ook kijken.

Hoewel ik op WOA gedanst heb op Bohse Onkelz. Beetje zat rondbewegen en samurai moves maken en een stokje ronddraaien in m'n hand. Er kwamen zelfs mensen naar me toe die dat stokje-truukje wilden leren. Ghe.

Maar dat is niet hoe ik gewoonlijk dans, hoewel ik geen idee heb hoe ik dat dan welll doe. Gewoon, ogen dicht en meebewegen met de muziek. Het schijnt er wel raar uit te zien, vaak genoeg dingen als "Hey, wat dans jij gek." of "Ha, jij danst leeeuk." gehoord. En een keer op een verjaardagsfeestje met een hoop onbekende lui, toen zat ik in m'n eentje rond te dansen en wilden mensen stoelen pakken om naar mij te gaan kijken. Ik wil het best een keer op film hebben, kijken wat er nou zo boeiend aan is.

Laatst gewijzigd op 20-08-2004 om 22:12.
Advertentie

Regels voor berichten