![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denken dat er geen oplossingen zijn lost niks op. Wil je wel dat het opgelost wordt...? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zou willen dat er geen probleem was en dat ik kon leven zoals ik wilde ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je wilt dat er geen probleem was en dat je kon leven zoals je wilt, dan 'moet' je er wat aan doen. En de enige van wie dat moet, dan ben jij dan toch zelf. Want jij wilt dat dat probleem er niet was en dat je kon leven zoals je wilde. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Een oplossing moet er wel komen omdat mensen me niet laten beslissen in de tijd waarin ik dat wil... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar aan de andere kant is het wel weer zo dat je anderen niet voor jouw problemen op kunt laten draaien. Denk je niet dat als je probleem is opgelost, dat je dan anders tegen bepaalde dingen aan kijkt? En dat het leven dan ook voor jou zelf niet veel makkelijker wordt? Jij vraagt: "wat kan ik doen?" Maar vervolgens blijkt dat je eigenlijk niks wilt doen en alles wat mensen zeggen dat je zou kunnen doen verwerpt. Dan blijf ik me afvragen waarom je zo'n vraag stelt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik kan ook wel ebgrijpen dat ze niet wil dat ik hier de hele dag op mijn kamer zit te computeren ![]() ik weet dat ik alles verwerp, maar wat het is; dat is juist het, ik wil niets, maar ik moet iets, en daarméé kan ik niet omgaan... Ik wil ook wel iets willen maar dat gaat niet zomaar begrip je? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik denk btw dat je ook wel wat wilt, had je niks gewild, dan had je deze topic niet geopend en dan had je geen probleem gehad. Je wilt oa voldoen aan de verwachtingen van anderen, je wilt iig dat mensen niet zo zeuren, enz. Misschien is dat op te lossen door je probleem op te lossen en weer meer dingen te willen doen dan alleen maar computeren. Het is met name jouw eigen leven dat dan een heel stuk makkelijker wordt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar volgend jaar dan ![]() ![]() Ik zie mijn toekomst gewoon niet prettig tegemoet |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je iets moet doen wat je vreselijk vindt, dan kun je je toekomst ook niet prettig tegemoet zien. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet Zeeslag | 1 | 01-04-2015 16:14 | |
Psychologie |
ik haat mijn leven en beste vriendin laat me stikken trustnobody | 10 | 30-09-2012 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Niet meer flyaway | 6 | 21-08-2008 21:30 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 19:34 | |
Psychologie |
Ik wil niet terug naar mijn oude situatie, wat moet ik doen? trophus | 11 | 25-07-2007 18:20 | |
Verhalen & Gedichten |
het leven MIDITJUH | 6 | 04-12-2001 07:23 |