Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2004, 10:36
Ratbout
Ratbout is offline
Feestje, was al benieuwd, en iedereen rookte dus ik ook.
Oud 16-07-2004, 11:17
]{ing
]{ing is offline
mn zus dr zestiende verjaardag, vriendje zit in de tuin met een hasjjoint en ik was nieuwsgierig. voelde natuurlijk niks maar ik denk dat dat de eerste keer was
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:56
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
little nemo schreef op 15-07-2004 @ 19:02 :
...in naam der wetenschap heeft iemand me overgehaald de effecten van zogeheten 'hasj' te testen, om er zodoende achter te komen of hasj in het leven, naast cornflakes, nut hebben of niet...
AHA!
Je hebt je er aan gehouden..
Nou ik ben zelf weer eens tot de conclusie gekomen dat je er zo stoned als een bak vis van wordt

Met andere woorden: de test is geslaagd
Oud 16-07-2004, 17:02
R
R is offline
in aanraking?
ben er letterlijk mee opgegroeit, ik woon aan een schoolplein waar al sinds ik een koter ben altijd mensen zitten te blowen en pillen slikkn
gelukkig de laatste jaren niet meer
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 17:34
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2004 @ 13:56 :
AHA!
Je hebt je er aan gehouden..
Nou ik ben zelf weer eens tot de conclusie gekomen dat je er zo stoned als een bak vis van wordt

Met andere woorden: de test is geslaagd
course i did, mn bevindingen staan op dat topic op muziek met de turtles, maar het was idd geslaagd...
Oud 16-07-2004, 18:10
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
little nemo schreef op 16-07-2004 @ 18:34 :
course i did, mn bevindingen staan op dat topic op muziek met de turtles, maar het was idd geslaagd...
Blijven testen he
Oud 16-07-2004, 19:13
metallica
metallica is offline
goede vriendin, joint in het stadspark
Oud 17-07-2004, 08:26
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2004 @ 19:10 :
Blijven testen he
goed id, misschien zijn de effecten op lange termijn wel anders...

nouja ik heb gister het effect van veel blowen getest...met 3 vrienden voor 30 euri opgerookt. en ik moet zeggen, je gaat behoorlijk kapot maar je slaapt wel lekker
Oud 17-07-2004, 09:04
Nate
Nate is offline
Eh, eerste keer cannabis was... kan het me niet helemaal meer herinneren, maar 't was vast door een paar vrienden of bekenden die er een opstaken ofzo.

Eerste keer de rest was of als 't me aangeboden werd, of als ik besloot zelf even iets te halen. Als je de naam maar kent, he
Oud 17-07-2004, 19:59
HC4L
HC4L is offline
Hehehe, via maten eerste keer weed. En ja, jullie weten t volgens mij allemaal wel, van t een komt t ander. Paddo's , salvia, lsd, xtc,speed heb ik verder gehad. Maar nu doe ik niet zo veel drugs meer, bijna alleen maar blowen en beetje herbalshit.
Dus.............
Oud 18-07-2004, 04:13
Verwijderd
mm ik was een jaar of 14, dinnie had wietjes, gingen we uitproberen, merkte er niks van

eerste keer dat ik er wel wat van merkte was een maandje erna ofzo, op een feestje ergens in haarlem, ik kende een stuk of.. twee mensen

teveel breezers gedronken en uiteindelijk stiekem met twee lui die ik verder niet kende ergens in de bosjes gaan blowen

zo stoned als een aapje terug gekomen, toen ben ik op de schommel gaan zitten en de hele avond gaan schommelen en liedjes gaan zingen mja maar ik was wel intens gelukkig, ghe

eerste keer paddo's was vlak na mijn 15de, met een dom quasi-vriendinnetje maar zij was de enige die wel mee wilde doen
best een vette trip achteraf, maar ik vond 'r ontiechlijk irritant doen

eerste keer salvia, vorige zomer met den toenmalige vriend
vrij weinig van gemerkt, lichtelijke hallucinaties met ogen open en vreemde beelden met ogen dicht
in 't begin wel een kortdurend vaag trip-ietsje maar dat werd verstoord door vriendlief die van 't bed af viel

eerste keer.. wat voor troep nog meer? eerste keer hasjmelkje. ook vorige zomer. met datzelfde exje en een vriendin. mijn jochje ging keihard bad, compleet met janken en beweren dat niks meer bestaat
vriendinnie zag het daardoor ook niet zitten en ging ergens in de woonkamer ook janken
en ik mm vond het eigenlijk allemaal wel prima en hield me bezig met 't wegvegen van snot van vriendlief, 'm aaien, troosten van dat 'dinnetje en ondertussen een beetje op de grond zitten en in mezelf praten over de zin van het leven

en hmmmmmmmm eigenlijk ben ik heel offtpic bezig gheh
nou en
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 08:17
Marilyn
Marilyn is offline
Toen ik 15 was begon ik eerst met vrienden een beetje wiet te roken, daarna kreeg ik andere vrienden en begon ik met af en toe XTC en speed. We gebruikten het 's avonds en 's nachts vaak op de hei (in het pikkedonker) en ik vond het ontzettend leuk om dat met deze vrienden en vriendinnen te delen. Het voelde alsof we een eigen wereld hadden, alsof de wereld van ons was. Jaaa, dat waren leuke tijden ....
Oud 18-07-2004, 10:08
Nate
Nate is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 18-07-2004 @ 09:17 :
Toen ik 15 was begon ik eerst met vrienden een beetje wiet te roken, daarna kreeg ik andere vrienden en begon ik met af en toe XTC en speed. We gebruikten het 's avonds en 's nachts vaak op de hei (in het pikkedonker) en ik vond het ontzettend leuk om dat met deze vrienden en vriendinnen te delen. Het voelde alsof we een eigen wereld hadden, alsof de wereld van ons was. Jaaa, dat waren leuke tijden ....
Tja, maar XTC 's nachts op de hei? Zal wel feest geweest zijn dan, daar op die hei, heh.
Oud 18-07-2004, 10:15
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Nate schreef op 18-07-2004 @ 11:08 :
Tja, maar XTC 's nachts op de hei? Zal wel feest geweest zijn dan, daar op die hei, heh.
waar ik ben, is het altijd feest
Oud 18-07-2004, 10:54
Nate
Nate is offline
Citaat:
Marilyn schreef op 18-07-2004 @ 11:15 :
waar ik ben, is het altijd feest
Als je altijd XTC op zak hebt geloof ik dat best
Oud 19-07-2004, 11:24
Mir-idiotA
ik kreeg op de basischool een zakje met wiet onder me neus gedrukt
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 11:49
Hagel
Hagel is offline
Via vrienden
Oud 19-07-2004, 14:41
Verwijderd
I have an evil brother
Met citaat reageren
Oud 19-07-2004, 16:42
Myuki
Myuki is offline
Volgens mij was ik 14

en wordt hier thuis niet moeilijk over gedaan ofzo... mijn broer blowt vaak mijn zus soms en mijn vader deed het vroeger ook veel...

Ik wilde het proberen en kende een meisje dat het wel eens deed... ik heb geregeld dat ik samen met haar en een vriendin kon gaan blowen was best wel vet
Oud 19-07-2004, 17:07
SuperSonicSound
SuperSonicSound is offline
2 jaar terug, vrienden, school feest --> joint
pas jaar later echt begonnen met blowen, als in elke week.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 00:54
jokerinnocence
jokerinnocence is offline
volgens mij een keer tijdens het draaien, was dacht ik gewoon pollum.
Overigens blow ik maar heel weinig, hooguit 1x per 2 maanden.
Oud 19-01-2005, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 18-07-2004 @ 05:13 :
blablabla
OMG, wat een gelul.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 02:01
Truth
Truth is offline
Uhm. Ik geloof dat dat ergens Llorette del mar was vroeger toen ik nog een snotaap van 16/17 was. Met een neefje van me en wat maten. Die hadden wiet bij. Ik natuurlijk meedoen want ik was wel in voor een lolletje (dacht ik), maar ja ik merkte er helemaal niets van.... (schijnt wel vaak te gebeuren bij eerste-maal-gebruikers).

Daarna nog wel vaker geblowed na een feestje ofzo, of naar Amsterdam gegaan met m'n neefje. Momenteel zo 1 x in de week lekker stoned/high wezen. Heerlijk. Iets anders heb ik niet nodig.

Voorlopig.

Laatst gewijzigd op 19-01-2005 om 02:04.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 06:02
Verwijderd
Citaat:
jokerinnocence schreef op 19-01-2005 @ 01:54 :
volgens mij een keer tijdens het draaien, was dacht ik gewoon pollum.
Overigens blow ik maar heel weinig, hooguit 1x per 2 maanden.
waarom een up van 4 maanden?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 09:39
Verwijderd
Hmm.. Gabbers.. Ik denk nooit na.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 12:57
Verwijderd
doordat iemand op t schoolplein naast me rustig ging kijken of hij nog iemand kon vinden om mee te blowen..

ik niet natuurlijk.. maar wel een vriendinnetje van me.

en voor t eerst gebruikt met 2 vriendjes en 1 vriendinnetje.. en dat was best geinig.. zo aant water waar volgens de rest een onderzeeer inzat.. een onderzeeer in de Molenplas.. jaja. en verder hadden we heel veel lol omdat de snoepjes vielen.

en de 2e keer was klote.. en daarom doe ik t niet meer.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 13:45
zeehond23
zeehond23 is offline
weer zo´n UBER up

Oud 19-01-2005, 13:56
cha0s
cha0s is offline
ik zag wel es lui die 't rookte. (wiet.)
en op m'n 13e verjaardag kreeg ik 'n voorgedraaide van 'n maat van me.. zodoende.
Oud 19-01-2005, 14:59
Verwijderd
Ik ben de enige die de waarheid heeft gesproken.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Jolankaas schreef op 19-01-2005 @ 10:39 :
Hmm.. Gabbers.. Ik denk nooit na.
dat wisten we al, dat had je niet hoeven te vertellen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:32
herz
herz is offline
op me 15e wiet, was wel cool. en op me 16e GHB. mss dat ik nog paddo's ga doen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:43
Verwijderd
op mn 17e eerste blowtje
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:47
Verwijderd
waarom weet ik dat nou niet, wanneer ik voor het eerst blowde
moet toch een bijzonder moment zijn geweest zou je zeggen
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Oma schreef op 19-01-2005 @ 18:47 :
ghehehe
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 18:06
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Oma schreef op 19-01-2005 @ 18:47 :
mja, dementie komt met de jaren he oma.
Oud 19-01-2005, 18:19
zeehond23
zeehond23 is offline
mark neger, over je sig gesproken, wanneer gaan we weer schaken in de shop?
Oud 20-01-2005, 08:54
Iveauh
Iveauh is offline
een weekje nadat ik 15 was geworden, dus zeg maar bijna 2 jaar geleden.
wiet.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 08:57
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-01-2005 @ 19:19 :
echt neger, volgende keer win je niet. (volgende week ergens?) en volgende keer ben je op tijd, zodat ik niet al een aantal joints weg heb moeten lurken uit verveling tot die zeeslet eens opdaagt, dat was wel flink in jouw voordeel.
Oud 20-01-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 20-01-2005 @ 09:54 :
een weekje nadat ik 15 was geworden, dus zeg maar bijna 2 jaar geleden.
wiet.
dan moet je nu gelijk ff je leeftijd aanpassen jongeman
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 11:21
coopergirl
coopergirl is offline
Via school, blowende menschen.. Wietzakjes op straat
Oud 20-01-2005, 13:03
Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
sjek schreef op 20-01-2005 @ 10:01 :
dan moet je nu gelijk ff je leeftijd aanpassen jongeman
ben woensdag jarig schat
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 20-01-2005 @ 14:03 :
ben woensdag jarig schat
Dan kun je gewoon niet rekenen

Ontopic:
Ik was 15 of 16 en een vriendinnetje van mij blowde regelmatig. Toen mijn moeder op vakantie was gingen we in de tuin blowen, een jongen kwam het ons aan de deur brengen: drugs on delivery Vervolgens gingen we smoken maar dat ging voor geen meter omdat ik toen nog bijna nooit gerookt had. Daarna kregen we lachkicks die zo erg waren dat we de trap amper nog op konden, gingen we Zoolander kijken en een zak chipito's in recordtempo opeten, en elkaar kietelen. Volgens mij was het effect vooral psychologisch, want later ben ik vele malen veeeeeel waziger geweest

Paddo's: gewoon uit nieuwsgierigheid een keer laten kopen door een vriend die destijds in Amsterdam woonde. Helemaal niks van gemerkt, alleen een beetje woozy gevoel en blurry zicht, maar goed.. dat kan ik me ook ingebeeld hebben.. Beetje saai, echt te weinig van gemerkt maar ik had die dag ook gewoon gegeten.

Xtc: via een vriend geregeld die dat wel vaker deed, bijzondere ervaring, erg leuk op 1 klein dingetje na vooral enorme schoonmaakkick van gekregen en iedereen kusjes geven en ikhouzoveelvanjouuuuu en onophoudelijk praten, 3 keer sneller dan normaal.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 14:35
Envy
Envy is offline
Citaat:
Reel-bigfish schreef op 20-01-2005 @ 14:03 :
ben woensdag jarig schat
Uh, dan lijkt het me een jaar geleden, geen twee.

OT: Ik ging op vakantie met mensen die zowat allemaal blowen. Dus dan krijg je dat he.
Oud 22-01-2005, 14:58
Luna
Luna is offline
met wiet voor t eerts toen ik 12/13 was ofzo. met een vriendinnetje ging ik een jointje roken(ik voelde er niks van btw, het waren 3hijsjes ofzo) en dat vertelde ik later aan andere vriendinnetjes en die gingen toen bezorgd de drugsinfolijn bellen.. (vertelde ze me later)
Oud 22-01-2005, 15:43
LiNiaaL
LiNiaaL is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 19-01-2005 @ 19:19 :
god damn heb ook zin om weer eens te schaken in een shop
echt... zo'n beetje het beste dat er is

ontopic
euh
op m'n 15e met carnaval, in een cafe op t stratumseind, boven, stak een goeie vriend een joint op... zeg maar zo'n cafe waar trendy peeps zitten en waar ze ons echt elk moment eruit hadden kunnen schuppen (maar he wist ik veel, was ook de eerste keer dat ik uitging)
maar ik wist niet eens hoe ik moest inhaleren

naja zo'n beetje met m'n 16e ging ik het vaker doen, toen ik een hippie vriendin kreeg enz.
Oud 24-01-2005, 17:11
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
t eerste wat ik gebruikte was xtc had nog nooit een joint aangeraakt ofzo..

we waren op stap en een van de vrienden van mn ex haalde xtc uit zn sok.. ik vroeg wat het was (ik was er nog nooit mee bezig geweest) en toen zei die beste maat van mn ex das xtc moet je ook en ik werd dus nieuwsgierig.. en heb genomen. hij zei wel dak eerst kwart moest pakken toen nog kwart en dan halve (voor zekerheid dus dat was wel weer ok van hem)
de avond erna zei ie nu kun je wel gewoon hele pakken..

toen kreeg ik smaak te pakken zeg maar..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:18
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-01-2005 @ 18:11 :

de avond erna zei ie nu kun je wel gewoon hele pakken..
haha, wel eens van zerotonine gehoord?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2005, 19:51
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Lilith schreef op 19-01-2005 @ 13:57 :
doordat iemand op t schoolplein naast me rustig ging kijken of hij nog iemand kon vinden om mee te blowen..

ik niet natuurlijk.. maar wel een vriendinnetje van me.

en voor t eerst gebruikt met 2 vriendjes en 1 vriendinnetje.. en dat was best geinig.. zo aant water waar volgens de rest een onderzeeer inzat.. een onderzeeer in de Molenplas.. jaja. en verder hadden we heel veel lol omdat de snoepjes vielen.

en de 2e keer was klote.. en daarom doe ik t niet meer.
Er zat uiteindelijk een vis maar goed .

Verder niet om je aan te moedigen ofzo hoor maar het valt lang niet altijd goed en dat het een keer echt verkeerd valt dat gebeurd ook wel eens. Dan zat je niet helemaal lekker in je vel. Dat is trouwens niet iets waar je je door moet laten ontmoedigen. Het kan gebeuren maar als jij je goed voelt dan gaat er in principe niets mis.

Ikzelf kwam voor het eerst in aanraking met drus op de middelbare school (where else ). Een maat van me bij wiskunde vroeg of ik het wel eens had gedaan en of ik het wilde proberen en na een beetje wisselvallig te hebben gereageerd heb ik het gedaan en dat was wel cool .
Oud 25-01-2005, 00:08
LangBaard
LangBaard is offline
Door het te gebruiken.
Doordat iemand mij het aanbod.
Omdat het voorbestemd was dat ik in mijn leven een jointje, pilletje, lijntje en paddo's zou nemen.
Omdat ik god ben.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2005, 14:14
pac
pac is offline
^

Hm, ik begon eigenlijk nieuwschierig te worden door dit forum . Als in: "Ik heb nooit geweten dat er zoveel mensen drugs gebruikten "
Ik was toen 15 geloof ik, toen aan een vriendin gevraagd of zij het al eens had gedaan, dat niet maar ze wou het nog wel een keer doen. Toen kwam er een feestje, en er kwamen ook een paar waarvan ik wist dat ze wel eens blowden, en heb toen gevraagd of ze wat mee wilden nemen. Héél dom, voordat ik ging blowen was ik al dronken. Nja, ik rookte niet, dus eerst vet kuchelen enzo. Daarna gewoon zeg maar flauw gevallen en nog andere rare dingen gedaan. Was geen leuke ervaring
Daarna wat vaker gedaan, ik geloof dat ik de eerste 6/7 keer er (bijna) niets van gemerkt heb, dat was wat minder. Nu doe ik het ong. elke week, and I like it .
Oja, kheb ook 2x XTC gehad, maar dat was meer speed dan anders wat, nacht niet geslapen enzo, hartslag ging heeel snel.
Ik wil nog wel een keer paddo's doen, en misschien eens coke roken. Al wil ik daar eerst nog wel wat meer over weten, en blijft het dan bij 1 keer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten