Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Je hebt je er aan gehouden.. Nou ik ben zelf weer eens tot de conclusie gekomen dat je er zo stoned als een bak vis van wordt ![]() Met andere woorden: de test is geslaagd
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
nouja ik heb gister het effect van veel blowen getest...met 3 vrienden voor 30 euri opgerookt. en ik moet zeggen, je gaat behoorlijk kapot maar je slaapt wel lekker ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ontopic: Ik was 15 of 16 en een vriendinnetje van mij blowde regelmatig. Toen mijn moeder op vakantie was gingen we in de tuin blowen, een jongen kwam het ons aan de deur brengen: drugs on delivery ![]() ![]() Paddo's: gewoon uit nieuwsgierigheid een keer laten kopen door een vriend die destijds in Amsterdam woonde. Helemaal niks van gemerkt, alleen een beetje woozy gevoel en blurry zicht, maar goed.. dat kan ik me ook ingebeeld hebben.. Beetje saai, echt te weinig van gemerkt maar ik had die dag ook gewoon gegeten. Xtc: via een vriend geregeld die dat wel vaker deed, bijzondere ervaring, erg leuk op 1 klein dingetje na ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik ging op vakantie met mensen die zowat allemaal blowen. Dus dan krijg je dat he.
||
Citaat:
echt... zo'n beetje het beste dat er is ![]() ontopic euh op m'n 15e met carnaval, in een cafe op t stratumseind, boven, stak een goeie vriend een joint op... zeg maar zo'n cafe waar trendy peeps zitten en waar ze ons echt elk moment eruit hadden kunnen schuppen (maar he wist ik veel, was ook de eerste keer dat ik uitging) maar ik wist niet eens hoe ik moest inhaleren ![]() naja zo'n beetje met m'n 16e ging ik het vaker doen, toen ik een hippie vriendin kreeg enz.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verder niet om je aan te moedigen ofzo hoor maar het valt lang niet altijd goed en dat het een keer echt verkeerd valt dat gebeurd ook wel eens. Dan zat je niet helemaal lekker in je vel. Dat is trouwens niet iets waar je je door moet laten ontmoedigen. Het kan gebeuren maar als jij je goed voelt dan gaat er in principe niets mis. Ikzelf kwam voor het eerst in aanraking met drus op de middelbare school (where else ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Psychologie |