Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2004, 21:25
AngelLena
AngelLena is offline
Verouderde info denk ik.
Oud 13-07-2004, 21:26
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 22:25 :
Verouderde info denk ik.
Right .. .. ze zijn in een jaartje wel 20 cm gegroeid ..
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 21:32
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 22:26 :
Right .. .. ze zijn in een jaartje wel 20 cm gegroeid ..
Je weet maar nooit Alle Masai die ik ken zijn 2 meter of daar ruim overheen.
Oud 13-07-2004, 21:36
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 22:32 :
Je weet maar nooit Alle Masai die ik ken zijn 2 meter of daar ruim overheen.
Dat wil nog niks zeggen; alleen omdat jij masai mensen kent, zijn nog niet alle masai mensen zo. De wereld is groter dan wat er in je hoofd zit.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:36
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 22:20 :
Dat is een feit haha Dat die heren over het algemeen de langsten ter wereld zijn is een feit, dat ze raar aangekeken worden door de rest van de stam als ze minder lang dan 2 meter zijn dat zeggen ze zelf. (heb contact met een flink aantal Masai mensen die het land ontvlucht zijn wegens de burgeroorlog en massauitmoording van de stammen)
Net nog gelezen dat de Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn, met de Masai als een goede tweede.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Marcade schreef op 13-07-2004 @ 22:36 :
Dat wil nog niks zeggen; alleen omdat jij masai mensen kent, zijn nog niet alle masai mensen zo. De wereld is groter dan wat er in je hoofd zit.
ze zeggen het zelf hoor... als ik lieg dan lieg ik in comissie...
Oud 13-07-2004, 23:41
jpe2004
jpe2004 is offline
jah zo zit je van sex met buitenlandse dames, in eene op het andere onderwerp of een masai wel of niet langer is of zo hahaha
Oud 13-07-2004, 23:42
Verwijderd
Citaat:
jpe2004 schreef op 14-07-2004 @ 00:41 :
jah zo zit je van sex met buitenlandse dames, in eene op het andere onderwerp of een masai wel of niet langer is of zo hahaha
Seksualiteit op scholieren.com. Je weet niet wat je ziet.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 23:42
AngelLena
AngelLena is offline
ja je hebt helemaal gelijk. We dwalen te ver af... Back to topic
Oud 13-07-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 14-07-2004 @ 00:42 :
ja je hebt helemaal gelijk. We dwalen te ver af... Back to topic
En als je fb bent mag dat
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 00:01
jpe2004
jpe2004 is offline

heb nog steeds geen ervaringen gehoord hier, houdt toch iedereen het op de nederlandse dames? lijkt me toch sterk
Oud 14-07-2004, 00:16
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 13-07-2004 @ 08:52 :
Hoop dat je ooit een turnster tegen het lijf loopt.
En het ligt toch ook aan het milieu hoe de kinderen en jong volwassenen omgaan met seks, bijv. in 3e wereldlanden beginnen kinderen eerder aan seks als tijdsbedrijf, nu wil ik Polen geen e wereldland noemen, maar ik denk dat de algemene houding tegenover seks daar vrij los zal staan, dus er ook meer 'geoefend' zal worden op jongere leeftijd.

Dus jong geleerd is oud gedaan.
ik heb geturnt en ben ook nog eens halfbloed
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 00:16
jpe2004
jpe2004 is offline
hmmm
Oud 14-07-2004, 00:20
LostInTime
LostInTime is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-07-2004 @ 00:36 :
Net nog gelezen dat de Nederlanders de langste mensen ter wereld zijn, met de Masai als een goede tweede.
dan beschouw ik mijzelf als buitenlands
ontopic: heb geen id, nog nooit zoiets gedaan met buitenlandse dames/heren
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 01:23
jpe2004
jpe2004 is offline
Oud 15-07-2004, 08:51
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Mn ex was een Friezin, en die was best saaai.
Dus volgens mij is het onzin.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:11
Optima
Optima is offline
zullen we eens over de Nederlandse jongen, en zijn gebrek aan fantasie/ creativiteit/ romantiek gaan beginnen?

geef mij maar een italiaan
Oud 15-07-2004, 19:06
ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-07-2004 @ 16:11 :
zullen we eens over de Nederlandse jongen, en zijn gebrek aan fantasie/ creativiteit/ romantiek gaan beginnen?

Je bent gewoon boos
Italianen zijn bovengemiddelde slijmballen, die weten maar alste goed dat die bleke nederlandse meisjes wel van een heerlijke koffiekleurknul houden, maakt niet uit wat ze doen
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:17
Al Murphy
Al Murphy is offline
't is natuurlijk een stelling apart.
Maar ik ga je toch effe gelijk geven. Tot nu toe heb ik betere ervaringen met buitenlandse meiden, dan met binnenlandse.
Maar voor mij zijn de Nederlandse meiden ook al buitenlandse meiden, en wat mijn steekproef betreft, staken ze er met kop en schouders boven uit.

Kruimel, was jij het die het in Oostenrijk eens ging uitproberen? Succes verzekerd, zou ik zeggen. Volgens mij zien ze Nederlandse meiden overal graag komen, behalve in Nederland zelf, misschien.

Maar alle gekheid op een stokje. Nederlandse meiden zijn losser, mondiger, minder preuts en meer rechttoe-rechtaan dan eender welk ander buitenland waarmee ik mee kan vergelijken.
Canada was net iets sexier. Duitsland dan weer net iets exotischer. West-Vlaanderen vooral onverstaanbaar. Limburg is dan weer net thuiskomen.

Olé, laten we nog maar wat veralgemenen !!!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 18:13
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Optima schreef op 15-07-2004 @ 16:11 :

een Italiaanse ja

ik ben natuurlijk niet zo'n grote manhoer dat ik een echtvergelijkend warenonderzoek kan aanbieden op basis van meedere tests, maar het was toch echt wel beter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 03:08
Verwijderd
ik wil franse dirty talk
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 10:41
Groevey
Groevey is offline
ik heb wel het idee dat buitenlandse meisjes losser zijn in de heupen..
dat zie je op de dansvloer al..
ik denk niet dat veel mensen op dit forum bekend zijn met urban feesten? Maar daar zie je het verschil op de dansvloer duidelijk tussen nederlandse en buitenlandse meiden.. Vooral tijdens dat aanrijden en shuren.. als een meisje daar goed in is, geeft dat een goed beeld van hoe ze in bed is.. lijkt mij..
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 11:37
Verwijderd
Citaat:
zackzey schreef op 17-07-2004 @ 11:41 :
ik heb wel het idee dat buitenlandse meisjes losser zijn in de heupen..
dat zie je op de dansvloer al..
ik denk niet dat veel mensen op dit forum bekend zijn met urban feesten? Maar daar zie je het verschil op de dansvloer duidelijk tussen nederlandse en buitenlandse meiden.. Vooral tijdens dat aanrijden en shuren.. als een meisje daar goed in is, geeft dat een goed beeld van hoe ze in bed is.. lijkt mij..
Aanrijden en schuren bij wildvreemde jongens?

En de autochtone meisjes zijn ook wel los in de heupen, ze moeten alleen even buikdansles volgen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 11:41
juno
juno is offline
Puh! Misschien zijn buitenlandse dames losser in de heupen op de dansvloer, maar nederlandse meisjes zitten volgens mij een stuk losser in de broek.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 09:24
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 13-07-2004 @ 02:02 :
hmz... tja, al mijn vorige vriendjes en ook mijn huidige vertelde mij altijd dat ik een talent was in trekken en pijpen maar ook zeker in rijden... Maar of dat ook echt zo is moet je niet aan mij vragen haha

Ja hoor, alsof niet alle jongens dat tegen hun meisje zeggen..

Ik vind het trouwens onzin, dat buitenlandse meisjes beter zouden zijn in bed. het ligt er gewoon aan hoe ritmisch je bent en hoe avontuurlijk.
Oud 18-07-2004, 15:30
jpe2004
jpe2004 is offline
Ritme is idd erg belangrijk, als een meisje lekker danst dan zijn ze vaak al wat losser in de heupen ook. mischien hebben toch de buitenlandse meisjes er iets meer gevoel voor..
Oud 20-07-2004, 13:37
allways_dream
allways_dream is offline
Nederlandse vrouwen zijn het vruchtbaarst, maar ze hebben niet het perfecte lichaam. De oer-hollandse dan.
De Germaanse vrouwen werden als enige op de wereld voor 100% gelijk aan de man behandeld. Daarom hebben ze niet echt de vrouwelijke vormen, omdat ze op het land moesten werken en vechten. De niet-Germaanse vrouwen zien er erg vruchtbaar uit, met de correcte vormen enzo, maar de Germaanse zijn het vruchtbaarst.

Dit voegt misschien iets toe aan de veronderstelling dat Ned. vrouwen beter of slechter zijn dan de rest. Want het is dus echt wel waar dat de Ned (Germaanse) vrouwen anders zijn dan de rest.

Borstkanker is weer een ander verhaal, dat is omdat de vrouwen in NED tegenwoordig ook het meest geemancipeerd zijn, laat of geen kinderen nemen en dus het borstweefsel lang tot niet wordt gebruikt.
Oud 20-07-2004, 18:29
jpe2004
jpe2004 is offline
Ja er is over nagedacht dat de vrouw geschapen werd..
Oud 21-07-2004, 10:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 18-07-2004 @ 10:24 :
Ik vind het trouwens onzin, dat buitenlandse meisjes beter zouden zijn in bed. het ligt er gewoon aan hoe ritmisch je bent en hoe avontuurlijk.
Het is ook onzin. Ik heb verschillende 'buitenlandse' gehad, maar de beste seks was toch echt met een nederlandse meid. Goeie seks is persoonsgebonden, ik zie geen enkele reden waarom mensen uit bepaalde laden beter zouden zijn dan wij nederlanders, ook omdat wij kwa seks heel open zijn.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 10:52
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 20-07-2004 @ 14:37 :
De Germaanse vrouwen werden als enige op de wereld voor 100% gelijk aan de man behandeld.
Er is geen germaans ras, dat is een verzinsel van de nazi's. Ik neem aan dat je het over west-europeanen hebt?

Ik vraag me bovendien af of jouw boude beweringen op enige manier wetenschappelijk ondersteund worden, of dat je dit ter plekke uit je duim zuigt.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:12
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2004 @ 11:52 :
Er is geen germaans ras, dat is een verzinsel van de nazi's. Ik neem aan dat je het over west-europeanen hebt?

Ik vraag me bovendien af of jouw boude beweringen op enige manier wetenschappelijk ondersteund worden, of dat je dit ter plekke uit je duim zuigt.
ssss er is wel een Germaans ras! jooooh... de Germanen vonden het niet leuk dat de Romeinen kwamen, zeker de vrouwen niet. Ik heb met Latijn ooit een tekst moeten vertalen over een zus die haar andere zus probeerde over te halen om niet met een Romein te trouwen omdat zij bij de Germanen als gelijke behandeld zou worden, maar bij de Romeinen als ondergeschikt. In ieder geval, dat was een verzonnen tekst... De lerares vertelde wel wat meer... Later zag ik op Discovery Channel de verklaring waarom echte Nederlandse vrouwen geen figuur hebben en blabla wat ik eerder zei.

Hoe kom jij er nu weer bij dat er geen Germaans volk is, maar wel een taal. Mensen van het Slavische ras bestaan toch ook... Mensenrassen bestaan gewoon...en de Duitsers vonden het Germaanse ras het beste.
Oud 21-07-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 12:12 :
ssss er is wel een Germaans ras! jooooh... de Germanen vonden het niet leuk dat de Romeinen kwamen, zeker de vrouwen niet. Ik heb met Latijn ooit een tekst moeten vertalen over een zus die haar andere zus probeerde over te halen om niet met een Romein te trouwen omdat zij bij de Germanen als gelijke behandeld zou worden, maar bij de Romeinen als ondergeschikt. In ieder geval, dat was een verzonnen tekst... De lerares vertelde wel wat meer... Later zag ik op Discovery Channel de verklaring waarom echte Nederlandse vrouwen geen figuur hebben en blabla wat ik eerder zei.

Hoe kom jij er nu weer bij dat er geen Germaans volk is, maar wel een taal. Mensen van het Slavische ras bestaan toch ook... Mensenrassen bestaan gewoon...en de Duitsers vonden het Germaanse ras het beste.
Een volk is geen ras er is geen germaans ras, er is wel een germaans volk geweest
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:43
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-07-2004 @ 12:14 :
Een volk is geen ras er is geen germaans ras, er is wel een germaans volk geweest
Inderdaad. Als je het over 'nederlanders' hebt, moet je ook de juiste termen gebruiken.

Maargoed, het ging sowieso over de basis van die beweringen, en daarvoor zie ik nog steeds geen verdediging.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:46
allways_dream
allways_dream is offline
Hmmm... jah...maar dat volk was niet zomaar een volk.
Dat volk strekte zich uit over een groot gebied.
Spanjaarden zijn ook kenmerkend...
Jah, misschien is ras een groot woord, maar volk is zeker een te klein woord.
Want volk is meer, tja...groep mensen.
Oud 21-07-2004, 11:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 12:46 :

Want volk is meer, tja...groep mensen.
Whatever. Nogmaals: waar baseer je je op?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:55
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2004 @ 12:49 :
Whatever. Nogmaals: waar baseer je je op?
FUCK YOU
heb ik nu toch al verteld
Oud 21-07-2004, 12:06
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 12:55 :
FUCK YOU
heb ik nu toch al verteld
Nee, ik vraag waar je je op baseert. Dus hoe je aan die informatie komt dat "germaanse" vrouwen omdat ze "gelijkwaardig" behandeld worden minder vruchtbaar zijn.

Kleine tip: mocht iemand (collega, klasgenoot) je ooit nog een vragen een stelling te verdedigen, raad ik je aan niet met "fuck you" te reageren.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 14:11
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2004 @ 13:06 :
Nee, ik vraag waar je je op baseert. Dus hoe je aan die informatie komt dat "germaanse" vrouwen omdat ze "gelijkwaardig" behandeld worden minder vruchtbaar zijn.

Kleine tip: mocht iemand (collega, klasgenoot) je ooit nog een vragen een stelling te verdedigen, raad ik je aan niet met "fuck you" te reageren.
ik kan het niet verdedigen, ik geloof gewoon dat het waar is wat mijn lerares zegt, het boek beweert en wat ze op Discovery Channel zeggen.
Niet alles wat ze zeggen dus, maar alleen wat deze Germaanse vrouwen, Nederlandse figuurloze vrouwen zijn.
Oud 21-07-2004, 14:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 15:11 :
ik kan het niet verdedigen, ik geloof gewoon dat het waar is wat mijn lerares zegt, het boek beweert en wat ze op Discovery Channel zeggen.
Ik neem aan dat ze daar ook argumenten voor gegeven hebben?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 15:01
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-07-2004 @ 15:27 :
Ik neem aan dat ze daar ook argumenten voor gegeven hebben?
Ceasar oa heeft geschreven over de Galliers, er zal vast iemand over de Germanen geschreven hebben. Dus dat Germaanse vrouwen op het land moesten werken en moesten vechten staat vast. We kunnen concluderen dat de vrouwelijke vormen daarom verdwenen zijn. Dat de Germaanse vrouwen tegenwoordig nog steeds geen vormen hebben, is te zien in Friesland. (daar waren toch geen Spanjaarden of wat dan ook, dus bijna iedereen is zuiver Germaans<-- geen ras, geen volk)
Dat de Germaanse vrouwen het vruchtbaarst zijn, blijkt gewoon uit getallen.
Oud 21-07-2004, 15:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 16:01 :
Dat de Germaanse vrouwen tegenwoordig nog steeds geen vormen hebben, is te zien in Friesland.

Hoezo "geen vormen"?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 16:08
allways_dream
allways_dream is offline
Is het je niet opgevallen dat veel echt nederlandse dames geen figuur hebben, dus geen slanke taille, geen heupen en geen kont.
Dik of dun, Nederlandse zijn recht.
Oud 21-07-2004, 16:24
allways_dream
allways_dream is offline
Citaat:
Morgeve schreef op 21-07-2004 @ 17:14 :
Nederlandse en zweedse vrouwen staan bekend als de mooiste vrouwen van de wereld, dus dat valt ook wel weer mee
Zweedse en Jougoslavische...laat me niet lachen --> Nederlandse!!
hahahahahaha...das het grappigste wat ik ooit heb gehoord
Oud 21-07-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 16:01 :
Ceasar oa heeft geschreven over de Galliers, er zal vast iemand over de Germanen geschreven hebben. Dus dat Germaanse vrouwen op het land moesten werken en moesten vechten staat vast. We kunnen concluderen dat de vrouwelijke vormen daarom verdwenen zijn. Dat de Germaanse vrouwen tegenwoordig nog steeds geen vormen hebben, is te zien in Friesland. (daar waren toch geen Spanjaarden of wat dan ook, dus bijna iedereen is zuiver Germaans<-- geen ras, geen volk)
Dat de Germaanse vrouwen het vruchtbaarst zijn, blijkt gewoon uit getallen.
Dat de Germaanse vrouwen inderdaad behoorlijk ge-emancipeerd waren, klopt. Het slaat echter als een kut op een spijker dat de vrouwelijke vormen verdwijnen van hard werken. Ze zouden misschien grotere spieren krijgen en iets bredere schouders, maar daar verdwijnen brede heupen en bolle billen en grote borsten niet van.
De vrouwen uit het 'noorden' waren inderdaad groter en in dat opzicht misschien mannelijker dan de vrouwen uit het zuiden, maar dat wil niet zeggen dat ze een minder vrouwelijk figuur hadden.

Mijn afkomst is zo Germaans als maar kan, maar ik heb toch echt vrouwelijke vormen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:00
allways_dream
allways_dream is offline
Kom op zeg, heb ik ooit gezegd dat ik dit heb verzonnen...
Ok, je valt mij niet aan, weet dat goed, ik zeg gewoon dat ik Discovery Channel geloof.
Oud 21-07-2004, 17:19
jpe2004
jpe2004 is offline
pfff wat een discusse om het feit wie er nou beter in bed zijn haha.. had alleen wel meer mensen verw8 met ervaringen met buitenlandse dames.
Oud 21-07-2004, 17:24
mmmoeder
mmmoeder is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 18:00 :
Kom op zeg, heb ik ooit gezegd dat ik dit heb verzonnen...
Ok, je valt mij niet aan, weet dat goed, ik zeg gewoon dat ik Discovery Channel geloof.
Ik vind the X-Files een veel cooler programma dus STFU
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:49
ParisPlage
ParisPlage is offline
Citaat:
jpe2004 schreef op 21-07-2004 @ 18:19 :
pfff wat een discusse om het feit wie er nou beter in bed zijn haha.. had alleen wel meer mensen verw8 met ervaringen met buitenlandse dames.
Huh?
Je begint een topic, daar komt eindelijk dan toch een discussie uit voort die de moeite waard is (althans, ik vind het interessant!), en dan is het weer niet goed?
In elk geval heb je enige reacties gehad van mensen met ervaring met buitenlandse meisjes (waaronder de mijne) en niemand daarvan is het met je eens geloof ik, dus het lijkt me dat je gewoon geluk hebt gehad met je buitenlandse vriendinnen (of pech met je Nederlandse)
Oud 21-07-2004, 17:49
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
allways_dream schreef op 21-07-2004 @ 17:08 :
Is het je niet opgevallen dat veel echt nederlandse dames geen figuur hebben, dus geen slanke taille, geen heupen en geen kont.
Dan valt Utrecht zeker niet onder 'Nederland'
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 17:54
juno
juno is offline
Je hebt overal lelijke wijven en mooie mokkels. Kijk maar op straat in een willekeurige binnen of buitenlandse stad. OOk op het strand zie ik echt niet aan iemands figuur welk paspoort ze heeft.

Ik heb taille 67, heupen 100 hoor. En ik ben zo hollands als maar zijn kan. Hoewel we drie generaties terug allemaal bijzonder donker waren bij ons in de familie, italiaans...als ik zo de foto's eens bekijk.

Maar nu hebben we allemaal blauwe ogen en melkboerenhondehaar en een hele bleke huid.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten