Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-07-2004, 18:39
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
ludachris schreef op 18-07-2004 @ 17:37 :
Hoe bedoel je Shitonya?
Wel, als zij, zoals ik het zie, geen zin had in een relatie, denk ik niet dat het veel langer goed had kunnen gaan. Nu het uit is, scheelt het weer een hoop gedoe om niks.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2004, 19:36
ludachris
ludachris is offline
Oke...ze wilde problemen voorzien, omdat ze er toch nog niet aan toe was had ze gemerkt. Ook al is ze gek op me..,maar goed..
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 20:10
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 18-07-2004 @ 20:36 :
Ook al is ze gek op me..
Dan had ze het niet uitgemaakt. Je hebt de vrouwengrammatica nog steeds niet door hč?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 13:08
Eurydice
Eurydice is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 14-07-2004 @ 22:04 :
ja precies.....

vrouwen = leugenachtige huichelaars
zou je dat willen horen dan? "Sorry Skyrise, het is over tussen ons, de reden ben jij.. En ookal kwets ik je hiermee, het ligt gewoon aan jou, ik kan wel schijnheilig gaan zitten doen, maar de waarheid is hard..."
Oud 22-07-2004, 13:41
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 22-07-2004 @ 14:08 :
zou je dat willen horen dan? "Sorry Skyrise, het is over tussen ons, de reden ben jij.. En ookal kwets ik je hiermee, het ligt gewoon aan jou, ik kan wel schijnheilig gaan zitten doen, maar de waarheid is hard..."
ja!

jij bent tenminste een eerlijke meid heb je al een vriend?
Met citaat reageren
Oud 22-07-2004, 13:46
Sade
Sade is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 14-07-2004 @ 22:04 :
ja precies.....

vrouwen = leugenachtige huichelaars
Wat een onzin. Mijn vriend heeft het ongeveer op dezelfde manier uitgemaakt als de vriendin van Ludachris. Opeens begon hij zich raar te gedragen, liet weinig meer van zich horen. Ik had ook liever gehad dat hij gewoon eerlijk tegen me was geweest.

In ieder geval: take care, Luda.
Oud 23-07-2004, 09:17
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 18:08 :
Ik kreeg net weer sms

Staat in dat z enog neit toe is aan een relatie om t zo te zeggen...
laat ik nou net denken dat ze het wel serieus meent. als ze de slet uit wil hangen zou ze het wel anders aanpakken.

praat hier met haar over.
en als je van haar houd, wacht dan op haar.

smpel zat. toch>
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:21
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
ludachris schreef op 18-07-2004 @ 17:33 :
Ooh wat een ged8es

Neeh maar ze kan mij nog geen relatie geven, want dat heeft ze in der vorige relatie wel gedaan, maar daardoor verllor ze veel tijd dus om andere dingen te doen..ze d8 dat ze het met mij (na een half jaar rust) wel weer kon..maar dat ging nog neit zei ze. We zijn nog gek van elkaar, en houden van elkaar etc..maarjah, ik hoop dat t moment snel komt dat ik met haar t weeknd in t cafe zit ofzo (want zoals ze t zei tegen me, da tik dus moest komen, zoals ze t op die manier br8 bij me, herrinerde an de manier zoals ze t ook br8 toen we nog met elkaar hadden, ook al zou ik neit komen naar t cafe , dan zou ze me alsong komen halen etc, op die maneir...ooh ik werdt wer even stil toen), lekkr met lekaar praten (denk ook over de relatie namelijk)..
Moet donderdag eerst weer voor 2e keer me rij-examen ondergaan, hopelijk slaag ik deze keer wel, dus dat eerst in me hoofd de hoofdrol spelen! haha, ik heb van de week verdr toch geen tijd om haat te zien, want heb elke dag wat te doen dus meot w8en tot vrijdag/zaterdag..oooh wat mis ik haar! (op 8ergrond nr : Holiday in Spain, super nummer)!

laat dit de zaak veranderen. ze is mss gewoon bang om te binden? ze weet niet of ze er aan toe is, maar ze wil je niet kwijt. als ze je afwijst, is ze je kwijt. als ze je zo aan het lijntje houd, komt er mss nog een mogelijkheid.
laat ik dat -verloor ze veel tijd voor andere dingen- nou eens bedenkelijk vinden. vind ze haar hobby's, school (weet ik veel) zooooooooo belangrijk?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 09:23
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
het komt dr op aan dat ze veel van je houdt op de vriendschapelijke manier en niet verliefd is
Oud 23-07-2004, 10:28
cedrikske
cedrikske is offline
Dit verhaal komt mij oh zo bekend voor. Heb net zelfde meegemaakt, een vakantieliefje, en dan blijven contact houde, om 2 weke bleef ze slape hier, ze woonde tamelijk ver. En na 3 maand, stuurt ze ook zo 'n sms: sorry, maar wat ik nu zeg zal je kwetsen, is niet de bedoeling, ik voel niet meer voor jou wat ik in het begin voelde, ligt absoluut niet aan jou, blablabla.
Alleen was mijn ex iets rechtuiter dan jouwe.
Maar dus, ze woonde 200 km van bij mij vandaan, en een keer als we samen in de stad hier uit gingen, maakte ze kennis met al mijn vrienden, en nog een ander iemand, niet echt een vriend. En dan ben ik te wete gekome (laatste week toen het aan was) dat ze begon te flirten enzo via sms met die gast.

Ik voelde me echt kut die eerste weke nadat het uit was, nu hebk gewoon haar gsm nr gewist, msn adres gewist, smsjes gewist, alles watk van haar gekregen had gewist, etc ...

Ben blij nu dat het uit is aan ene kant, was toch niet te doen.
Ohja, ze kwam ook af een week nadat het uit was: ohja ,cedric, ik had het nooit mogen uitmaken, ik was verkeerd, ik ben stom geweest. En toen hebk gewoon geantwoord, "eigen schuld, nu moeje niet meer afkomen met u complimentjes, go away!".

En onlangs die gast ontmoet met wei ze (nog altijd!) is. 3 maand is het nu aan , maar die ziet ze maar 1 keer in de maand Vond ik grappigste van al.
Gelukkig zie ik ze niet meer.
Maar was echt woedend op haar , maar aan ene kant hoopte ik toch dat alles weer goed kwam
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 20:18
Verwijderd
Wat ik eigenlijk niet snap is waarom je gaat sms'en? Bellen is toch veel btr.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 21:49
ludachris
ludachris is offline
Gisteravond had ze me voor t laatst gebeld..ze praatte weer zo als toen we met elkaar hadden, noemde me weer lieve schat..
zei zelf, ik stop nu met verhalen vertellen want ji moet zo weer gaan etc, ik zal je neit langer ophouden.. (ik was die dag ook geslaagd voro em rij-examen ). Ze zij zelfs dat ze zenuw8ig was voor mij tijdens dat ik examen had enz. Ze wil dat ik haar snel keer kom ophalen met auto..
En morgenavond ga ik met haar uit! Ze smst me ook weer af en toe gewoon!
Ik weet niet wat ze wil...ik durf/kan dat niet zomaar aan dr vragen, ik weet neit waarom, missgien ben ik bang ofzo??!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 00:48
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
ludachris schreef op 23-07-2004 @ 22:49 :
Gisteravond had ze me voor t laatst gebeld..ze praatte weer zo als toen we met elkaar hadden, noemde me weer lieve schat..
zei zelf, ik stop nu met verhalen vertellen want ji moet zo weer gaan etc, ik zal je neit langer ophouden.. (ik was die dag ook geslaagd voro em rij-examen ). Ze zij zelfs dat ze zenuw8ig was voor mij tijdens dat ik examen had enz. Ze wil dat ik haar snel keer kom ophalen met auto..
En morgenavond ga ik met haar uit! Ze smst me ook weer af en toe gewoon!
Ik weet niet wat ze wil...ik durf/kan dat niet zomaar aan dr vragen, ik weet neit waarom, missgien ben ik bang ofzo??!
de gozer waarvoor ze jou in de steek zou willen laten hoeft haar nou toch niet meer...

tis hard maar laat je niet flessen
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 09:56
Danny
Danny is offline
Laat haar in ieder geval niet vallen .. blijf er wezen als een soort beschermengel. En als jullie bij elkaar passen dan komt ze vanzelf bij je terug..

Wees trouw.

Danny
Oud 24-07-2004, 11:24
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
Danny schreef op 24-07-2004 @ 10:56 :
Laat haar in ieder geval niet vallen .. blijf er wezen als een soort beschermengel. En als jullie bij elkaar passen dan komt ze vanzelf bij je terug..

Wees trouw.

Danny
Ik blijf ook trouw aan haar..dat zeker, want echte liefde gaat niet over! Dat ze mij af en toe weer belt of smsd, en zoals dat ik vanavond met haar (en vriendinnen van haar) mee uit moet, dat geeft me een heel goed gevoel dat ze me neit laat vallen, en misgien me dus niet kwijt wil...misgien is dit wat zij met haar vrijheid bedoelt of weet ik t wat. Maar toch wil ik van haar horen wat ze nu wil...misgien hoor ik dat vanavond wel..en anders meot ik het haar toch echt zelf vragen, ook al vindt ik dat moeilijk! Want ik ga volgende week vrijdag voor 2 weken met vrienden naar turkije toe, dan wil ik ervoor wel graag weten wat ze wil!
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 11:33
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
ludachris schreef op 24-07-2004 @ 12:24 :
Ik blijf ook trouw aan haar..dat zeker, want echte liefde gaat niet over! Dat ze mij af en toe weer belt of smsd, en zoals dat ik vanavond met haar (en vriendinnen van haar) mee uit moet, dat geeft me een heel goed gevoel dat ze me neit laat vallen, en misgien me dus niet kwijt wil...misgien is dit wat zij met haar vrijheid bedoelt of weet ik t wat. Maar toch wil ik van haar horen wat ze nu wil...misgien hoor ik dat vanavond wel..en anders meot ik het haar toch echt zelf vragen, ook al vindt ik dat moeilijk! Want ik ga volgende week vrijdag voor 2 weken met vrienden naar turkije toe, dan wil ik ervoor wel graag weten wat ze wil!
haal dat bord es voor je kop. en die andere ook. en als je dat gedaan hebt, haal je hoofd dan uit de grond. helemaal. tot slot moet je es je ogen opendoen. allebei het liefst. ok en dan lees je dit:
ZE WIL JE NIET MEER !!!!!

vergeet haar het is over...verder gaat dat gevoel wat je voor haar hebt ook over. kut voor je, maar het wordt vanzelf beter.
Oud 24-07-2004, 11:58
Danny
Danny is offline
Citaat:
little nemo schreef op 24-07-2004 @ 12:33 :
haal dat bord es voor je kop. en die andere ook. en als je dat gedaan hebt, haal je hoofd dan uit de grond. helemaal. tot slot moet je es je ogen opendoen. allebei het liefst. ok en dan lees je dit:
ZE WIL JE NIET MEER !!!!!

vergeet haar het is over...verder gaat dat gevoel wat je voor haar hebt ook over. kut voor je, maar het wordt vanzelf beter.
Ik vraag me af waar je het lef vandaan haalt zulke uitspraken te doen. Je kunt niet extreem "ze wil je niet" of "ze wil je wel" roepen. Als ze 'hem niet moet', dan wordt dat vanzelf wel duidelijk. Als ze hem 'wel moet' dan zal de tijd dat ook leren.. ík zie, op basis van MIJN ervaringen, geen reden om er nu vanuit te gaan dat ze hem 'niet meer moet'.
Oud 24-07-2004, 11:59
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 22-07-2004 @ 14:08 :
ja, daar heb je tenminste wat aan, weet je waar je aan toe bent.
dat omslachtige vage gehannes altijd, schiet niet op.
Oud 24-07-2004, 11:59
Danny
Danny is offline
Citaat:
ludachris schreef op 24-07-2004 @ 12:24 :
Heel veel succes .

Wat ik me wel afvraag; in welk opzicht zou je vakantie anders zijn in verband met wat ze wil?
Oud 24-07-2004, 13:08
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Danny schreef op 24-07-2004 @ 12:58 :
Ik vraag me af waar je het lef vandaan haalt zulke uitspraken te doen. Je kunt niet extreem "ze wil je niet" of "ze wil je wel" roepen. Als ze 'hem niet moet', dan wordt dat vanzelf wel duidelijk. Als ze hem 'wel moet' dan zal de tijd dat ook leren.. ík zie, op basis van MIJN ervaringen, geen reden om er nu vanuit te gaan dat ze hem 'niet meer moet'.
nah als ze hem echt had gewild was t allang weer goed geweest. kennelijk is ze er of helemaal niet aan toe of vindt ze m gewoon niet leuk genoeg. in beide gevallen kan je wel onwijs lang blijven hopen enzo, maar uiteindelijk lukt t dan toch niet. als ie zo doorgaat wordt t alleen maar vervelender voor m, omdat het niet meer gaat werken en hij ervan uit blijft gaan dat het toch nog wel een keer goedkomt. hij kan veel beter haar gewoon opgeven, zich een tijdje onwijs kut voelen en dan doorgaan met zn leven...zolang hij niet duidelijk is blijft het chaos.
Oud 24-07-2004, 15:21
Maarten
Maarten is offline
sucks to be you
Met citaat reageren
Oud 24-07-2004, 16:38
Danny
Danny is offline
Citaat:
little nemo schreef op 24-07-2004 @ 14:08 :
nah als ze hem echt had gewild was t allang weer goed geweest. kennelijk is ze er of helemaal niet aan toe of vindt ze m gewoon niet leuk genoeg. in beide gevallen kan je wel onwijs lang blijven hopen enzo, maar uiteindelijk lukt t dan toch niet. als ie zo doorgaat wordt t alleen maar vervelender voor m, omdat het niet meer gaat werken en hij ervan uit blijft gaan dat het toch nog wel een keer goedkomt. hij kan veel beter haar gewoon opgeven, zich een tijdje onwijs kut voelen en dan doorgaan met zn leven...zolang hij niet duidelijk is blijft het chaos.
klopt, maar je vergeet echter dat het niet zo zwart-wit is als 'ze wil hem wel' en 'ze wil hem niet'. Ik ken gevallen waarin een relatie meer dan terecht was geweest, maar waar angsten en andere bijkomende factoren zorgen voor een ernstige remming. Tijd is de enige heler. En verTROUWen. Daarom ben ik niet zo pessimistisch als enkele anderen in dit topic. Hoop is er om bij je te dragen, realisme om deze hoop te voeden. Ik zie vanuit de realiteit zoals die door topicstarter geschetst wordt geen reden om 'ze wil je niet' te concluderen. Als ze niet veel om hem geeft had ze zeker anders gereageerd..
Oud 26-07-2004, 13:02
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Danny schreef op 24-07-2004 @ 12:58 :
little nemo
22M - Lid

Danny
17M - Medewerker
___________________-

- 5 jaar levenservaring.

het spijt me echt, ik zou je graag geloven, maar little nemo heeft gelijk. welcome to reality
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 14:57
*sheer*
*sheer* is offline
ze wil het uitmaken, ze wil waarschijnlijk gewoon weer dr oude vrijheid terug
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 21:31
Sade
Sade is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 26-07-2004 @ 14:02 :
little nemo
22M - Lid

Danny
17M - Medewerker
___________________-

- 5 jaar levenservaring.

het spijt me echt, ik zou je graag geloven, maar little nemo heeft gelijk. welcome to reality
Hoe flauw

Een 15-jarige kan zelfs meer levenservaring hebben dan een 22-jarige... Dat heeft imo puur te maken met zaken als ervaringen, intellect en je referentiekader.
Dus misschien niet echt een goed argument in deze (ondertussen behoorlijk offtopic) discussie.
Reageren

Regels voor berichten