![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() jij bent tenminste een eerlijke meid ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In ieder geval: take care, Luda.
||
Citaat:
praat hier met haar over. en als je van haar houd, wacht dan op haar. smpel zat. toch> |
![]() |
||
Citaat:
laat dit de zaak veranderen. ze is mss gewoon bang om te binden? ze weet niet of ze er aan toe is, maar ze wil je niet kwijt. als ze je afwijst, is ze je kwijt. als ze je zo aan het lijntje houd, komt er mss nog een mogelijkheid. laat ik dat -verloor ze veel tijd voor andere dingen- nou eens bedenkelijk vinden. vind ze haar hobby's, school (weet ik veel) zooooooooo belangrijk? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ZE WIL JE NIET MEER !!!!! vergeet haar het is over...verder gaat dat gevoel wat je voor haar hebt ook over. kut voor je, maar het wordt vanzelf beter.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() dat omslachtige vage gehannes altijd, schiet niet op.
||
Citaat:
![]() Wat ik me wel afvraag; in welk opzicht zou je vakantie anders zijn in verband met wat ze wil?
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
22M - Lid Danny 17M - Medewerker ___________________- - 5 jaar levenservaring. het spijt me echt, ik zou je graag geloven, maar little nemo heeft gelijk. welcome to reality |
![]() |
||
Citaat:
![]() Een 15-jarige kan zelfs meer levenservaring hebben dan een 22-jarige... Dat heeft imo puur te maken met zaken als ervaringen, intellect en je referentiekader. Dus misschien niet echt een goed argument in deze (ondertussen behoorlijk offtopic) discussie.
|
![]() |
|
|