Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2004, 16:59
ludachris
ludachris is offline
In mijn topic Diep in verdriet..help me, kan je lezen dat ik me vriendin de laatste 3 dagen vreemd vondt doen, ineens belde z eme niet meer, terwijl de tijd ervoor super vaak met elkaa romgingen etc, na 2 smsjes gestuurd te hebben met d ervaag of er wat is? of het aan mij ligt etc..? kreeg ik dit smsje:

Het ligt niet aan jou. Maar wat jij van ons verwacht kan ik je nog niet geven. Ben dr nog niet aan toe. Sorry weet niet hoe ik t anders moet zeggen.

Ik stuurde trug:
Wat wil ik dan van je? Ik hou all1 van je, heel veel. Mag k je bellen vanavond? Want k begrijp je niet, t spijt me.

Snappe vrouwen dit, wat met verw8en enz??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-07-2004, 17:02
JNR
JNR is offline
Ik snap wel wat ze voelt. Maar snap de manier hoe ze er mee omgaat absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:03
Verwijderd
Ze wil niet met je verder, daar heb je geen geslacht voor nodig om dat te snappen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:04
little nemo
little nemo is offline
ik ben dan wel geen vrouw maar het komt op het volgende neer: ze wil nix meer met je. ze vindt je erg aardig en alles maar ik denk niet dat ze voelt wat jij voelt (weet t wel zeker btw)

ze probeert het alleen wat aardiger te verpakken wat op zich wel goed is lijkt me, ze vindt je dus ook niet een vervelend persoon ineens maar ze is gewoon niet verliefd
Oud 14-07-2004, 17:04
ZerO
ZerO is offline
Je vraagt teveel van haar ze wil gewoon ook een eigen leven leiden.
Dus val haar niet de hele tijd lastig. Je vraagt gelijk of je langs kan gaan.
Oud 14-07-2004, 17:05
Verwijderd
Ik snap dit.

'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'.

Vrouwengrammatica is dat.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:08
Verwijderd
Daar hoef je toch geen vrouw voor te zijn? 'Ik kan je niet geven wat jij van ons verwacht' betekent óf dat je te veel van haar (tijd, aandacht, etc) vraagt, óf dat jij meer om haar geeft dan zij om jou, óf dat ze helemaal geen relatie wil (of althans niet met jou). Ik hoop voor je dat het 't eerste is.
Met citaat reageren
ludachris
ludachris is offline
Ik kreeg net weer sms

Staat in dat z enog neit toe is aan een relatie om t zo te zeggen...
Met citaat reageren
SmileTouchKiss
SmileTouchKiss is offline
Citaat:
ZerO schreef op 14-07-2004 @ 18:04 :
Je vraagt teveel van haar ze wil gewoon ook een eigen leven leiden.
Dus val haar niet de hele tijd lastig. Je vraagt gelijk of je langs kan gaan.
vragen of je even langs kan komen om te praten nadat je zo'n smsje hebt gekregen valt bij mij nou niet gelijk onder de noemer 'lastig vallen'
Oud 14-07-2004, 17:09
Verwijderd
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 18:08 :
Ik kreeg net weer sms

Staat in dat z enog neit toe is aan een relatie om t zo te zeggen...
Dat is reden twee: 'Ik wil graag de slet uithangen, want mij vriendinnen doen dat ook en dan ben ik stoer.'
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:09
little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 18:05 :
Ik snap dit.

'Het ligt niet aan jou' = 'Ik ben vreemd gegaan' of 'Ik wil graag de slet uithangen' of 'Ik ben verliefd op een ander'.

nah dat lijkt me wel wat overtrokken, als n meisje het uitmaakt hoeft dat echt niet om 1 van die redenen te zijn ze kan ook gewoon nix voelen
Oud 14-07-2004, 17:13
Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
ludachris schreef op 14-07-2004 @ 17:59 :
In mijn topic Diep in verdriet..help me, kan je lezen dat ik me vriendin de laatste 3 dagen vreemd vondt doen, ineens belde z eme niet meer, terwijl de tijd ervoor super vaak met elkaa romgingen etc, na 2 smsjes gestuurd te hebben met d ervaag of er wat is? of het aan mij ligt etc..? kreeg ik dit smsje:

Het ligt niet aan jou. Maar wat jij van ons verwacht kan ik je nog niet geven. Ben dr nog niet aan toe. Sorry weet niet hoe ik t anders moet zeggen.

Ik stuurde trug:
Wat wil ik dan van je? Ik hou all1 van je, heel veel. Mag k je bellen vanavond? Want k begrijp je niet, t spijt me.

Snappe vrouwen dit, wat met verw8en enz??
Ik weet niet hoe oud zij is en hoe oud jij bent? Misschien voelt ze zich nog niet volwassen genoeg voor een vaste en serieuze relatie... Ik weet het niet. Ik zou haar, als ik jou was, om wat meer uitleg vragen. Alleen zij kan jou het juiste antwoord geven.
Sterkte in ieder geval!
Oud 14-07-2004, 17:40
Verwijderd
Citaat:
little nemo schreef op 14-07-2004 @ 18:09 :
nah dat lijkt me wel wat overtrokken, als n meisje het uitmaakt hoeft dat echt niet om 1 van die redenen te zijn ze kan ook gewoon nix voelen
Ja, dan begin je iets.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:47
romanov
romanov is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-07-2004 @ 18:09 :
Dat is reden twee: 'Ik wil graag de slet uithangen, want mij vriendinnen doen dat ook en dan ben ik stoer.'
HAHA! Dit komt wel héél bekend voor! Het klopt overigens helemaal, een zeer juiste conclusie!

Het lijkt me duidelijk, als ze SMS't dat ze nog niet aan een relatie toe is. Ik zou haar wel om een kleine uitleg vragen, misschien geeft ze het je gevoel dat het op een later tijdstip wel tot een relatie kan komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Het tegenovergestelde kan ook gebeuren, maar dan weet je óók waar je aan toe bent.

Sterkte ermee, in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dit.

Dat klopt wel aardig ja. Maar ze kan het natuurlijk ook uit hebben gemaakt omdat het gewoon niet werkte.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:22
Verwijderd
Een vaag sms-je kan men het best negatief interpreteren
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:53
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
Ik snap dit.

precies... naar maar waar

daarnaast zou ik als vrouw all1n ook al afknappen op je w8ten en andere "chille" SMS-taaltje

en als man ook trouwens
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:43
filia dei
filia dei is offline
Tjah, 't lijkt alsof je mega aanhankelijke was en ze er niet meer tegen kon ofzo...

Maar goed, in ieder geval sterkte ermee
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 19:54
Verwijderd
waarschijnlijk ben je te aanhankelijk. Jij hebt denk ik de behoefte constant aan haar te vertellen wat je voor haar voelt enzo. Te intens misschien?

Ik zou het maar accepteren en hopen dat je een meisje tegen komt dat zoveel aandacht nodig heeft als jij haar wilt geven.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 20:05
Kirk22
Kirk22 is offline
"Het ligt niet aan jou. Maar wat jij van ons verwacht kan ik je nog niet geven. Ben dr nog niet aan toe. Sorry weet niet hoe ik t anders moet zeggen. "

het is vrouwentaal.
je kan het vertalen als "je bent mijn type niet, ik voel me niet op mijn gemak bij je, ik voel me niet aangetrokken tot je"

Jouw reactie:

"Wat wil ik dan van je? Ik hou all1 van je, heel veel. Mag k je bellen vanavond? Want k begrijp je niet, t spijt me. "

betekend:
"ik snap het niet, vertel mij wat een vrouw wil, ik wet dat namelijk niet.
Neem de controle over. Ik kan dat namelijk niet en ik zeg maar het spijt me want ik weet niet waar je het over hebt"

Ik weet jouw of haar leeftijd niet, dus het kan verschillen, maar de strekking blijft hetzelfde.
Oud 14-07-2004, 21:00
ludachris
ludachris is offline
Het is helaas uit nu!
T klinkt voor jullie ongeloofwaardig misgien, maar zolang ik t maar geloof...Ze is nog super gek van me, ik natuurlijk ook van haar! Maar omdat ze een half jaar geleden een 3 jarige relatie had (die is uitgegaan omdat ze beide vonden dat ze veel te veel dingen lieten om bij elkaar te zijn etc, dus meer vrijheid). Na dat half jaar d8 ze wel weer genoeg van die vrijheid, eroverheen was (dus wel weer afhankelijk van iemand kon zijn, van mij dus), maar daar is ze 8er gekomen dat ze dat dus weer niet kan nu, dus weer vrijheid wil, ook al is ze gek op me..(ik weet dat dat zo is, ze moest op een gegeven moment toch huilen net als ik). Dus we blijven eccht goede vrienden! All1 de relatie is over omdt het problemen zou opleveren...Nu kan ik als VRIJGEZEL 2 weken naar ALANYA! Dat is wel weer een voordeel...maar MIS haar echt!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:02
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik snap dit.

Hm. Kàn. Het kan ook zijn: het ligt niet aan jou = het ligt wel aan jou maar ik wil je niet kwetsen (=maar dat ga ik niet toegeven).
Oud 14-07-2004, 21:04
Skyrise
Skyrise is offline
Citaat:
grl schreef op 14-07-2004 @ 22:02 :
Hm. Kàn. Het kan ook zijn: het ligt niet aan jou = het ligt wel aan jou maar ik wil je niet kwetsen (=maar dat ga ik niet toegeven).
ja precies.....

vrouwen = leugenachtige huichelaars
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:27
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
grl schreef op 14-07-2004 @ 22:02 :
Oud 14-07-2004, 21:29
Lorelei
Lorelei is offline
Heh, die reacties. Ervaringen?
Oud 14-07-2004, 21:29
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Skyrise schreef op 14-07-2004 @ 22:04 :
ja precies.....

vrouwen = leugenachtige huichelaars
mannen = onwetende watjes

Citaat:
grl schreef op 14-07-2004 @ 22:29 :
Heh, die reacties. Ervaringen?
je onderzoekt weleens iets
Oud 14-07-2004, 21:36
Dzjes
Dzjes is offline
Wel erg voor je..
vind wel dat ze het op een betere manier had kunnen aanpakken ipv zo met een smsje..
nouja, sterkte in elk geval!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 21:48
ludachris
ludachris is offline
Dankje, zij had t er ook moeilijk mee via telefoon...Maar we hebben vrijdag afgesproken dat we wat gaan doen! Ze durfde t nu te vertellen gelukkig, en niet later, ze was bang dat k d8 dat ze m gebruikte etc...maar ik weet dat dat niet zo is!Ze wil all1 niet nog een keer aan iemand verbonden zijn en dus dingen in te moeten leveren voor de relatie, daar is ze nog steeds niet aan toe, ik heb er begrip voor, ook al hebben we allebei gevoelend voor elkaar!
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 22:21
Verwijderd
Pfff als ze echt van je zou houden en het echt fijn met je zou vinden, zou ze:
A. Niet het idee hebben dat ze dingen voor je hoeft op te geven.
B. Juist heel graag bij jou willen zijn en naar jou verlangen.
C. Het idee niet kunnen verdragen dat ze je misschien kwijt raakt en je dus zeker niet gaan lopen negeren.

Ze komt er wel makkelijk mee weg zo, maar ja. Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 08:46
Frederieke
Frederieke is offline
Ik denk dat dat advies van "vraag om verklaringen" niet erg goed is. Ze zegt het niet voor niks via de sms (heel lullig btw!!), dus als je haar ermee confronteerd, zal je d'r misschien alleen nog meer "afstoten". Ik denk ook dat het verstandig is om haar nu de ruimte te geven. Misschien is het zelfs een goed idee om een beetje afstandelijk te doen, zeker NIET op een lullige manier, maar op een subtiele, zodat je weer wat "spannender" en "onbereikbaarder" wordt. Wel complimentjes, maar niet te veel van "ik mis je" of "ik hou van je". Veel vrouwen die ik ken, happen dan sneller. Maarja.. ik ken jouw ex niet.
Door dat "onbereikbare" en "spannende" te veroorzaken, laat je ook een beetje merken dat je ook zonder haar kan. En dat is toch wat ze wil? Niet te afhankelijk van elkaar zijn. Want als je een relatie hebt, hoef je nog niet zo afhankelijk van elkaar te zijn.
Maar ik wil nogmaals benadrukken.. wordt ook weer niet TE afstandelijk, want dat is ook niet goed...
Ik geef toe: vrouwen zijn ingewikkeld
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 09:20
ludachris
ludachris is offline
Haha ik begrijp je verhaal nauwelijk frederieke haha, moet je nagaan hoe ingewikkled jullie zijn!
Neeh maar ik mis haar gewoon erg..hou super veel van haar!Toen ik zei dat k dr miste gistr via telefoon zei ze, nouh chris ik had nog voorgenomen om niet te gaan huilen'.Zij wil nu gewoon een tijd niet afhankelijk zijn van iemand..ik toon er begrip voor maar ik hoop eigenlijk dat ze dan toch niet zonder me kan..

Ik mis haar echt...niet normaal, vooral als ik in me eetnje ergens ben, zoals nu bijvoorbeeld!

Maar gisteravond belde ze me nog voro ze ging slapen, en we spraken weer zoals we ook spraken toen we met elkaar hadden...kreeg er weer goed gevoel van toen! Morgen zou ik met haar meegaan ergens naar toe..k zal haar gewoon echt nog wel mededelen da tik haar mis en van haar hou..maa rnatuurlijk niet hele tijd, dan dnekt zij ook...ik wordt gek van hem.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 15:19
Dinootje
Dinootje is offline
Ik snap haar zeker wel, maar ze had der over moeten praten en je niet zo in het onwetende moeten laten zitten.

x Dinootje
Oud 15-07-2004, 17:20
Gatara
Gatara is offline
bindingsangst, het gaat allemaal te snel of ze is van mening dat ze minder voor jou voelt dan jij voor haar.

[edit: ow,.. dit was al zon beetje gezegd ]
Oud 15-07-2004, 20:17
Verwijderd
ik vind het lullig van haar dat ze op deze manier je dit duidelijk probeert te maken, maar ik snap haar wel. je zegt dat ze een half jaar geleden een 3 jarige relatie heeft beindigd omdat ze meer vrijheid wilden. waarschijnlijk vind ze jou een hele lieve jongen, maar is dit juist wat ze even niet wilde. of ze zit nog te veel met haar ex in haar hoofd. als je zo'n lange relatie achter de rug hebt kan ik me voorstellen dat je je niet weer meteen in een nieuwe relatie wil storten. ze is misschien nog niet klaar om weer zo van iemand te houden en zich zo aan iemand te binden omdat ze weet hoe het is om iemand kwijt te raken, ookal heeft ze daar zelf voor gekozen. geef haar de tijd, misschien is ze er over een tijdje wel klaar voor, maar dring niet aan, hou wel contact, maar laat haar erover beginnen.
succes!!

Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 21:00
ludachris
ludachris is offline
Dankje wel...

Morgen ga ik met haar naar stad en naar nog iets toe..k belde haa rop of t nog doorging, zei ze 'natuurlijk, en als je wil wil ik ook dat je nog even mee de stad ingaat'! Ik moet namelijk ook werken, maar ga dan graag met haar mee..super vindt ik dat van dr!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:21
fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Je hebt nog hopen hoop... Dat is niet goed, je zal er kapot aan gaan.
Laat niet met je voeten spelen. Gedaan is gedaan, dan moet ze niet afkomen met bellen en afspraakjes, want zo ga jij van haar blijven houden en het blijven moeilijk hebben.

Stel haar voor de keuze...

Klinkt hard, maar ik denk dat dat het gezondste is.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 12:39
Blondfun
Blondfun is offline
waarschijnlijk heeft ze tijd nodig om na te denken over haar belangen in de relatie; wat zij wil e.d.
Oud 16-07-2004, 22:53
Frederieke
Frederieke is offline
Citaat:
Haha ik begrijp je verhaal nauwelijk frederieke haha, moet je nagaan hoe ingewikkled jullie zijn!
mmh... Kdenk dat een tweede poging om het uit te leggen redelijk hopeloos zal zijn
Sterkte ermee iig!!!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 09:34
ludachris
ludachris is offline
ninei schreef: waarschijnlijk heeft ze tijd nodig om na te denken over haar belangen in de relatie; wat zij wil e.d.

Ik denk dat ze het zelf nu niet meer weet..na gistr met haar zo'n btje halve dag geweest te zijn, voelde t gewoon alsof we met elkaar hadden, all1 niet zoenen, of hand vasthouden (je weet t wel). Nadat ik uit werk kwam gister, savonds laat, ging ze weer uitzichzelf op msn tegen me aan praten etc, en ik zei dat ik gevraagd was door een vriendin om naar cafe te komen (maa rik had geen zin meer), vroeg ze gelijk of ik wel gegaan had naar dat cafe als zij het vroeg (ik zei ja dan denk ik dat ik wel gegaan zou zijn), en daarna vroeg ze later of ik met haar volgende week vrijdag en of zaterdag met haar uit wilde gaan (ik zei gleijk dat ik die avonden vrij houd voor haar)..

Dus aan de ene kant ben k bang dat zij me niet kan loslaten en niet zeker weet van zichzelf of ze nouh zonder me kan (dus zonder een relatie met me) of dat ze me echt heel graag als vriend wil houden...dit vindt ik moeilijk om te vragen snapje en zal me ook niet echt makeklijk lukken! Terwijl ik namelijk 30 juli vertrek voor 2 weken met 8 vrienden naar Alanya , maar ik heb nog steeds alle gevoelens voor haar, en zal ik ook niet zomaar kwijt raken, dus daarom hoop ik dat ze wat duidelijker wordt! Want serieus hoor, zo'n mooi en leuk meisje (en precies wat ik zoek namelijk) vindt ik echt neit zomaar, hiervan lopen er weinig rond!

Laatst gewijzigd op 17-07-2004 om 10:13.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 17:13
ludachris
ludachris is offline
Vreemd, maar begin me beter te voelen, nu zij toch aand8 aan me schenkt (want d8 eerst zelf dat ze dat niet zou doen)...en me dus toch wil zien.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:24
ludachris
ludachris is offline
Zou wel weer met dr willen zoenen etc..maar we hebben nietmeer met elkaar.
Wil haar telkens bijvoorbeeld op msn 'lieverd' noemen ofzo, maar ik weet niet of ik dat wel ka doen, strax reageert ze er slecht op..want ik weet niet of ze me nog trug wil of niet. Ik kan beter misgien w8en tot vrijdag/zaterdag, want ik moest van haar mee uitgaan zei ze tegen me. (dat geeft me t gevoel alsof ze me dus toch niet kwijt wil, of weer met me wil of weet ik t) Oooh vrouwen
Ik ben namoeijk nog super gek op dr en heb af en toe gewoon best moeilijk want dan moet ik aan ons trug denken..hoe gelukkig ik altijd met dr was etc!
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 15:37
romanov
romanov is offline
Alle meisjes doen precies wat het meisje van 'jou' doet. Eerst heb je een relatie met ze, dan maken ze het uit, en dan hebben ze excusen zoals: 'het ligt niet aan jou'. (Mestophilis (of iets dergelijks, had hier een mooie theorie op )). Als het dan uit is, blijven ze je constant hoop geven door te doen wat jouw meisje ook aan het doen is. Ze weten als de beste hoe ze dit moeten doen, omdat je dan aandacht aan ze blijft schenken iets wat meisjes erg graag willen, en dus veel voor over hebben!

Het is allemaal valse hoop, denk ik.

Ik spreek uit ervaring, zo ging het bij mij.

Als ik jou was zou ik de knoop doorhakken, dat is echt het beste voor jullie beide. Ik weet hoe lastig dat is, maar je zult er alleen maar profeit van hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:10
ludachris
ludachris is offline
Ik hoop dat je geen gelijk hebt romanov...

Ik denk dat het bij mijn meisje (haha wa teen benoeming voor een 18 jarig mooie leuk meid) ander is.. zij heeft namelijk 1 relatie gehad, half jaar geleden hebben ze namelijk toen beiden na ong 3 jaar een punt 8er hun relatie gezet...dus zij is zoiezo niet iemand die met iemand neemt en dumpt of weet ik t wat wat meisjes doen die meerdere vriendjes hebben gehad. Zij wilden toen allebei niet meer 'dingen' laten voor hun relatie, dus bijv met vriendinnen etc wat doen ofzo. Maar ik heb dus t gevoel dat ze niet, zoals de meeste hier denken, zomaar voor de lol om me aand8 blijft vragen en me dus zo helemaal gaat teleurstellen...want na een 3 jarige relatie, dus maar 1 jongen gehad, gaat z eniet zomaar playen etc hoor en mij misbruiken (dnek ik voor 90%)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:18
romanov
romanov is offline
Citaat:
ludachris schreef op 18-07-2004 @ 17:10 :
Ik hoop dat je geen gelijk hebt romanov...

Ik denk dat het bij mijn meisje (haha wa teen benoeming voor een 18 jarig mooie leuk meid) ander is.. zij heeft namelijk 1 relatie gehad, half jaar geleden hebben ze namelijk toen beiden na ong 3 jaar een punt 8er hun relatie gezet...dus zij is zoiezo niet iemand die met iemand neemt en dumpt of weet ik t wat wat meisjes doen die meerdere vriendjes hebben gehad. Zij wilden toen allebei niet meer 'dingen' laten voor hun relatie, dus bijv met vriendinnen etc wat doen ofzo. Maar ik heb dus t gevoel dat ze niet, zoals de meeste hier denken, zomaar voor de lol om me aand8 blijft vragen en me dus zo helemaal gaat teleurstellen...want na een 3 jarige relatie, dus maar 1 jongen gehad, gaat z eniet zomaar playen etc hoor en mij misbruiken (dnek ik voor 90%)
Iedereen denkt dat dat bij zijn meisje anders zal zijn, maar schijn bedriegd in de meeste gevallen.
Je bevestigd dus dat ze aandacht vraagt, dat is denk ik al een slecht teken. Je laat je er dus voor gebruiken. Je moet je wel realiseren dat ze het uitmaakte omdat ze je nog niet kan geven wat je van haar verwacht. Ze zegt dus dat ze er nog niet aan toe is. Dat zal niet zomaar veranderen denk ik.

Je zou voor jezelf eens af moeten vragen waarom ze aandacht blijft vragen.

Ik denk dat het feit dat ze maar 1 jongen gehad heeft, helemaal niets te maken heeft met het feit dat ze je niet zal gaan playen. Ik snap wel dat je jezelf moed in blijft praten, dat zou iedereen doen, zelfs als iedereen in je 'omgeving' je probeert duidelijk te maken dat je het verkeerde denkt.

Sorry voor de benaming: meisje. Ik wist niet hoe oud ze was.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:29
Shitonya
Shitonya is offline
Maar goed dat het uit is
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:32
romanov
romanov is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-07-2004 @ 17:29 :
Maar goed dat het uit is
Of niet, dan had dit alles niet aan de orde geweest.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:33
ludachris
ludachris is offline
Ooh wat een ged8es

Neeh maar ze kan mij nog geen relatie geven, want dat heeft ze in der vorige relatie wel gedaan, maar daardoor verllor ze veel tijd dus om andere dingen te doen..ze d8 dat ze het met mij (na een half jaar rust) wel weer kon..maar dat ging nog neit zei ze. We zijn nog gek van elkaar, en houden van elkaar etc..maarjah, ik hoop dat t moment snel komt dat ik met haar t weeknd in t cafe zit ofzo (want zoals ze t zei tegen me, da tik dus moest komen, zoals ze t op die manier br8 bij me, herrinerde an de manier zoals ze t ook br8 toen we nog met elkaar hadden, ook al zou ik neit komen naar t cafe , dan zou ze me alsong komen halen etc, op die maneir...ooh ik werdt wer even stil toen), lekkr met lekaar praten (denk ook over de relatie namelijk)..
Moet donderdag eerst weer voor 2e keer me rij-examen ondergaan, hopelijk slaag ik deze keer wel, dus dat eerst in me hoofd de hoofdrol spelen! haha, ik heb van de week verdr toch geen tijd om haat te zien, want heb elke dag wat te doen dus meot w8en tot vrijdag/zaterdag..oooh wat mis ik haar! (op 8ergrond nr : Holiday in Spain, super nummer)!

Laatst gewijzigd op 18-07-2004 om 16:37.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:37
ludachris
ludachris is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 18-07-2004 @ 17:29 :
Maar goed dat het uit is
Hoe bedoel je Shitonya?
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 17:05
romanov
romanov is offline
De gedachtes van mij zijn gebasseerd op mijn ervaringen met ex'en, waarvan er één het om dezelfde reden uit heeft gemaakt. Er zullen ongetwijfeld mensen zijn die andere, danwel goede ervaringen hebben.

Ik vind het argument dat ze veel dingen verloor door d'r relatie, nogal zwak. Dat ligt dan echt aan haar zelf, ze voelt zichzelf verplicht om 'alles' op te geven voor haar vriendje. Een inmens verkeerde gedachte! Het is echt wel te combineren, want iedereen houdt ervan om naast haar/zijn relatie andere leuke dingen te doen zonder haar/zijn vriend.
Ik vind het een erg rare gedachte van haar dat ze opeens na een half jaar denkt dat het opeens wel weer kon. Vond ze het opeens niet jammer meer dat ze weinig tijd had voor anderen? Of dacht ze dat ze het opeens kon combineren?
Ik hoop voor je dat snel naar het café gaat, en dat het dan tot een zinnig gesprek komt met een hopelijke goede afloop. Probeer te voorkomen dat je wanhopig overkomt.

Veel sterkte met je rijexamen, ik hoop voor je dat het lukt! Dan kan je haar misschien met de auto ophalen, dat is nooit verkeerd.
Het is juist goed dat je veel te doen heb, dat is een teken dat je veel afleiding heb en dus niet zoveel aan haar denkt (als het goed is).

Sterkte ermee.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 18:23
ludachris
ludachris is offline
tnx
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten