Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Sterkte in ieder geval!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Het lijkt me duidelijk, als ze SMS't dat ze nog niet aan een relatie toe is. Ik zou haar wel om een kleine uitleg vragen, misschien geeft ze het je gevoel dat het op een later tijdstip wel tot een relatie kan komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Het tegenovergestelde kan ook gebeuren, maar dan weet je óók waar je aan toe bent. Sterkte ermee, in ieder geval. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() daarnaast zou ik als vrouw all1n ook al afknappen op je w8ten en andere "chille" SMS-taaltje en als man ook trouwens |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
vrouwen = leugenachtige huichelaars |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Je bevestigd dus dat ze aandacht vraagt, dat is denk ik al een slecht teken. Je laat je er dus voor gebruiken. Je moet je wel realiseren dat ze het uitmaakte omdat ze je nog niet kan geven wat je van haar verwacht. Ze zegt dus dat ze er nog niet aan toe is. Dat zal niet zomaar veranderen denk ik. Je zou voor jezelf eens af moeten vragen waarom ze aandacht blijft vragen. Ik denk dat het feit dat ze maar 1 jongen gehad heeft, helemaal niets te maken heeft met het feit dat ze je niet zal gaan playen. Ik snap wel dat je jezelf moed in blijft praten, dat zou iedereen doen, zelfs als iedereen in je 'omgeving' je probeert duidelijk te maken dat je het verkeerde denkt. Sorry voor de benaming: meisje. Ik wist niet hoe oud ze was. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|