![]() |
|
[QUOTE]schietgeweer schreef op 15-07-2004 @ 02:24 :
[B]Bij de term 'ownen' denk ik aan het vrij letterlijk 'hebben' van de tegenstander. Er is sprake van een heel duidelijk overwicht en je tegenstander is min of meer een speeltje geworden, je kan er zoveel domme streken mee uithalen als je wilt; loop erachteraan, snij het kapot, schiet het kapot, overrijd het, wat dan ook. 'Ownen' is in mijn ogen dus een prachtige term mits juist gebruikt. Idd, ik gebruik ownen alleen als je je tegenstander totaal inmaakt en hij geen schijn van kans heeft... oja, en ik speel geen shooters maar RTS... daar kan je het ook wel gebruiken.. zo te horen speelt iedereen van jullie CS ofzo ? |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mwah, ik vind het allebei tof, eigenlijk zijn bijna alle games op interent wel leuk. Tactics hebben nou eenmaal iets, omdat je toch even goed na moet denken voor je om een hoekje rent. |
![]() |
||
Citaat:
maar meestal boring ja geef mij maar een lekkere pot iCTF ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook spannend met zn 4en FFA een sniperbattle houden met volume op 100% 10 minuten stilte en dan ineens BLAAAAM ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Rijbewijs/ rijles topic #6 Miracle | 500 | 09-03-2006 11:51 | |
Muziek |
Pantera is over 86dagreed | 34 | 07-05-2003 18:12 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Games |
Unreal 2:The Awakening Topic Dextro-X | 3 | 13-11-2002 22:26 | |
Software & Hardware |
[Linux] installeren naast WinXP WolterB | 5 | 30-06-2002 03:26 |