![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar wat ze niet weten kunnen ze niet boos op zijn. plus da zijn klassen van circa 100 man en je moet niet naar de lessen gaan. Zo is dat toch op de katholieke hogeschool van Leuven. Wat markeerstiften en cursusboeken is voldoende. handboeken en labojas en zo zal wel in de eerste weken geregeld worden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens maakte ik op de middelbare school ook vrij veel aantekeningen, maar dat was niet omdat ik dom ben. Als ik aantekeningen maak dan leer ik alles alvast een keertje - ik steek er meer van op dan alleen luisteren. Dus dat kan bij iedereen verschillend zijn. Je trekt te snel conclusies, denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De studies waarvoor je het 'nodig' zou hebben, zijn naar zeggen van die studenten dan ook altijd dingetjes als commerciële economie. Maar daarin vervult de laptop alleen een functie als stoer manager-attribuutje, om interessant te lijken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Op Harvard is de laptop goed ingeburgerd: http://www.fas.harvard.edu/computing/kb/kb0858.html |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Ergo, jij en je docent propaganderen een achterhaald concept. ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2004 om 18:09. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook nog nooit iemand commentaar horen leveren op de pijnlijke, ouderwets houten collegebankjes in Leiden. Dat houdt je juist scherp. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Houten bankjes? Eew. ![]() Edit: Heb je trouwens het visitatierapport rechtsgeleerdheid al bekeken? http://www.qanu.nl/comasy/uploadedfi...eidwebsite.pdf |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ik heb een laptop, en een goede ook.. maar ik denk niet dat ik m veel ga gebruiken in hoorcolleges (ik ga komend jaar techische natuurkunde doen in twente) Met name omdat ik nu al weet dat ik voornamelijk schematische zaken en formules zal gaan noteren en af en toe een schetsje moet maken. Misschien eens een enkele keer een steekwoord noteren, maar meer dan dat zeker niet.. En voor die dingen (vooral het tekenen) is een laptop niet echt geschikt, of ik moet een tablet mee gaan slepen oid ![]() Opzich wel jammer, want ik heb een hekel aan papier.. Ik heb op t VWO vaak wel aantekeningen gemaakt, maar durf stellig te beweren dat ik er nog NOOIT naar heb gekeken voor een preofwerk of examen. De laatste jaren heb ik dit aantekeningen maken dan ook maar laten zitten.. net als het opgaven maken overigens.. en het leren -ahum- Maar in de verwachting dat ik op WO wel iets moet gaan doen (lees: leren) lijkt het me niet onverstandig om af en toe ook echt eens wat op te schrijven. Dus. Voor mij wordt het boodschappenlijstje: wat a4tjes, een paar mapjes en een paar verschillende kleuren pen (wel handig voor tekeningen enzo) Inmiddels ben ik volledig de draad van m'n verhaal kwijt.. krijg je met dat typen, stel je voor wat er met de draad van andermans verhaal moet gebeuren als ik die van het mijne als verlies ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Ontopic: laptop lijkt mij over het algemeen niet nodig, tenzij het verplicht wordt gesteld. De meeste mensen die zo'n ding hebben zijn allemaal kansloze figuren die hun status hopen op te krikken mbv van zo'n ding ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |