Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2004, 22:38
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
mainsupreme schreef op 15-08-2004 @ 19:59 :
hebben ze sus antigoon opgeroepen

[afbeelding]
Ik wist niet dat André Hazes dood was?
Oud 15-08-2004, 23:21
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:
marrel schreef op 16-07-2004 @ 16:38 :
Ik heb vaak genoeg gedacht ow ik wil eens geesten gaan oproepen, gewoon voor de grap. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gedaan maar als ik hier zo verhalen lees van mensen die het wel hebben gedaan is dat misschien maar beter ook.

Maar wat ik me nu af vraag, zou het uitmaken of je in geesten gelooft of niet voordat je geesten gaat oproepen. Ik bedoen gaan ze je meer straffen als je niet in ze gelooft en ze toch oproept of maakt dat niet uit.. En is het risico echt zo groot een "slechte" geest op te roepen?

k moet toegeven dat ik hier eigenlijk nooit kom op dit topic dus misschien heb ik dit op een verkeerde plek geplaatst ofzo en dan hoor ik het wel, maar ik vroeg me dit dus gewoon ff af
Als ge der NIE in gelooft, dan zou ik der zelfs nie aan beginnen, dan lukt het toch niet. Als ge der WEL in gelooft en ge wilt het wel es proberen, doe het dan zéker NIE alleen!! Da loopt verkeerd af, echt waar Doe da me e groepke vrienden ofzo!!

Straffen?? Dooi mensen kunnen u nie echt gaan straffen he meiske Doet da toch gewoon, tis echt ne keer tof om mee te maken, en ik spreek uit ervaring

Nu, als ge schrik hebt moet ge het ook nie gaan proberen, dan loopt het ook alleen maar slecht af En als ge het in huis doet, haal dan alle kruisjes van de muren af, want ze vallen gegarandeerd af

Als ge nog vragen of opmerkingen hebt op mijn bericht, pm't mij dan, he menskes

Dikke zoen!!
Yolanda.
Oud 15-08-2004, 23:27
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 16-08-2004 @ 00:21 :
En als ge het in huis doet, haal dan alle kruisjes van de muren af, want ze vallen gegarandeerd af
Zijt ge wel bij, daar in uw bovenkamer??
Ge zijt zot zeg ik u, zeker en vast.
Oud 15-08-2004, 23:29
Repsaj
Repsaj is offline
hoe is de mens erachter gekomen HOE JE GEESTEN OP MOET ROEPEN?
Oud 15-08-2004, 23:31
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:
Ghost schreef op 16-08-2004 @ 00:27 :
Zijt ge wel bij, daar in uw bovenkamer??
Ge zijt zot zeg ik u, zeker en vast.
En voorwa zou ikke zot zijn?? Legt mij da es uit??
Oud 15-08-2004, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Yolanda schreef op 16-08-2004 @ 00:31 :
En voorwa zou ikke zot zijn?? Legt mij da es uit??
Dat je zo debiel praat is toch wel een act, mag ik hopen?
Oud 16-08-2004, 00:00
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 16-08-2004 @ 00:58 :
Dat je zo debiel praat is toch wel een act, mag ik hopen?
En mag ik dan ook nog es vragen wa der zo debiel aan is?? Djees, ik spreek uit ervaring, en bij mijn weten is ervaring nog altijd nie debiel, he!
Oud 16-08-2004, 02:35
Daevrem
Daevrem is offline
Ik denk dat wij ook uit ervaring spreken. Het lezen van opzettelijk fout gespelde posts of fora is erg irritant, vandaar.
Oud 16-08-2004, 10:22
Verwijderd
Ach, als het expres is, is het irritant.
Als het niet expres is, is het triest.
Oud 16-08-2004, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Sander21 schreef op 15-08-2004 @ 21:14 :
BLIJF HIERVAN UIT DE BUURT!!!! BLIJF WEG HIERVAN

Ik spreek uit echte ervaring. Je zal smeken dat de geest weer weggaat voor altijd, en dat zal niet gaan. Je zal alleen maar wanhopiger en wanhopiger worden en dan jezelf uiteindelijk van kant maken.

Zo'n geest is tot alles in staat bijna! Er zijn veiligere dingen waarvan je een kick krijgt!!
Waarom leef jij dan nog?
Oud 16-08-2004, 10:36
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-08-2004 @ 11:33 :
Waarom leef jij dan nog?
om zijn/haar waarschuwingen en vuisies te spuien op het forum uiteraard! de dappere ziel
Oud 16-08-2004, 10:37
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 16-08-2004 @ 11:36 :
om zijn/haar waarschuwingen en vuisies te spuien op het forum uiteraard! de dappere ziel
Moet hij zeker van de spoken in zijn hoofd, anders gaan ze hem kwaad doen?
Oud 16-08-2004, 10:38
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-08-2004 @ 11:37 :
Moet hij zeker van de spoken in zijn hoofd, anders gaan ze hem kwaad doen?
wat gaan ze doen dan? hem alcoholist maken
dan gaat ie andere glaasjes draaien
Oud 16-08-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 16-08-2004 @ 11:38 :
wat gaan ze doen dan? hem alcoholist maken
dan gaat ie andere glaasjes draaien
Hij heeft Sus Antigoon in zn hoofd, de geluksvogel.
Oud 16-08-2004, 10:40
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-08-2004 @ 11:39 :
Hij heeft Sus Antigoon in zn hoofd, de geluksvogel.
laatst kon ik best goed voetballen, zou ik abe lenstra hebben gesummoned?
Oud 16-08-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 16-08-2004 @ 11:40 :
laatst kon ik best goed voetballen, zou ik abe lenstra hebben gesummoned?
Elke geest heeft zn eigen glas, net als pokemon hun eigen pokebal hebben, dus als je het abe lenstra glas hebt kan dat wel ja.
Oud 16-08-2004, 10:43
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-08-2004 @ 11:42 :
Elke geest heeft zn eigen glas, net als pokemon hun eigen pokebal hebben, dus als je het abe lenstra glas hebt kan dat wel ja.
ik kies jouw abe! doe je dribbelaanval!
Oud 16-08-2004, 10:44
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 16-08-2004 @ 11:43 :
ik kies jouw abe! doe je dribbelaanval!
Babaterreur actie

En na afloop draai je het glas de andere kant op en gaat de geest weer terug het glas in.
Oud 16-08-2004, 10:46
mainsupreme
mainsupreme is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 16-08-2004 @ 11:44 :
Babaterreur actie

En na afloop draai je het glas de andere kant op en gaat de geest weer terug het glas in.
maar als dat nou neit werkt en al hun waarschuwingen uitkomen die wij zomaar achteloos in de wind sloegen

dan meot ik.... BIER gaan drinken
Oud 16-08-2004, 10:55
Verwijderd
Citaat:
mainsupreme schreef op 16-08-2004 @ 11:46 :
maar als dat nou neit werkt en al hun waarschuwingen uitkomen die wij zomaar achteloos in de wind sloegen

dan meot ik.... BIER gaan drinken
Dan moet je een priester zoeken om de geesten uit te drijven.

The power of beer compels you
Oud 16-08-2004, 10:57
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:

Ik spreek uit echte ervaring. Je zal smeken dat de geest weer weggaat voor altijd, en dat zal niet gaan. Je zal alleen maar wanhopiger en wanhopiger worden en dan jezelf uiteindelijk van kant maken.

Zo'n geest is tot alles in staat bijna! Er zijn veiligere dingen waarvan je een kick krijgt!!
Als je ECHT uit eigen ervaring spreekt, dan weet ge ook wa voor ne kick het geeft als het lukt. (en ja, der zijn der veiligere, maja, aan alles zit wel e gevaar, ist nie? )
En als ge da GOE doet, dan verdwijnt de geest wel, ze. Dus zit nie te zeiken da ge gaat 'smeken' dat die weggaat

Maja, kzen ook van mening da als ge schrik hebt of nie precies weet wa ge gaat doen, da ge het dan ook nie moe gaan probere, dan loopt het gegarandeerd slecht af
Oud 16-08-2004, 12:23
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 16-08-2004 @ 11:57 :
Als je ECHT uit eigen ervaring spreekt, dan weet ge ook wa voor ne kick het geeft als het lukt.
Misschien moet jij eens de geest van een neerlandicus oproepen
Oud 16-08-2004, 16:39
Rolling Stone
Rolling Stone is offline
Citaat:
*Selena-Devin* schreef op 10-08-2004 @ 20:14 :
Mijn moeder heeft mij gezegd dat ik het niet mocht doen...(Geesten oproepen) Omdat een klasgenootje van haar vroeger eraan is overleden...

Een groepje ging dus glaasje draaien...
Vroeg dat meisje hoe oud ze zou worden: 16
(Ze was 16!)
Toen ze naar huis fietste stond ze op de vangrail en kwam er een vrachtwagen aan en slingerde tegen haar aan: Op slag dood.

Het is heel gevaarlijk om geesten op te roepen...

Kim...

toen ze naar huis fietste stond ze op de vangrail?
Oud 16-08-2004, 18:14
Daevrem
Daevrem is offline
Bewijs eerst maar dat die geest haar gedood heeft.
Oud 16-08-2004, 18:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Rolling Stone schreef op 16-08-2004 @ 17:39 :
moet je niet de snelweg opfietsen zeg maar
Oud 18-08-2004, 14:22
MikeyMo
MikeyMo is offline
mhahaha wat een onzin allemaal. Doordat mensen verhalen van andere horen, gaan ze zelf ook nadenken over dingen die bij hun zijn gebeurt. Mensen proberen het echt niet als ze er niet in geloven. Dus als ze dan "geesten gaan oproepen", letten ze op alle dingen. Als er dan iets gebeurd zeggen ze meteen dat het door de geest komt. ze gaan denken dat ze gehunt worden en ze worden paniekerig. Ze zijn bang dat ze er niet vanaf komen, en gaan vanalles inbeelden.

Wat is de mens toch goed in elkaar opfokken zeg

Laatst gewijzigd op 18-08-2004 om 14:25.
Oud 18-08-2004, 14:54
Vice
Vice is offline
Citaat:
Rolling Stone schreef op 16-08-2004 @ 17:39 :
Dat hebben de geesten gedaan.
Oud 18-08-2004, 14:57
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:
Vice schreef op 18-08-2004 @ 15:54 :
Dat hebben de geesten gedaan.
Tùùrlijk, dat moet ik geloven? Tegen een geest kan je je heus wel verzetten, hoor, dat ze op die vangrail stond was gewoon om het feit dat ze nie sterk genoeg was!
Oud 18-08-2004, 15:02
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
MikeyMo schreef op 18-08-2004 @ 15:22 :
mhahaha wat een onzin allemaal. Doordat mensen verhalen van andere horen, gaan ze zelf ook nadenken over dingen die bij hun zijn gebeurt. Mensen proberen het echt niet als ze er niet in geloven. Dus als ze dan "geesten gaan oproepen", letten ze op alle dingen. Als er dan iets gebeurd zeggen ze meteen dat het door de geest komt. ze gaan denken dat ze gehunt worden en ze worden paniekerig. Ze zijn bang dat ze er niet vanaf komen, en gaan vanalles inbeelden.

Wat is de mens toch goed in elkaar opfokken zeg
dat is ook de reden van al die ongelukken
Oud 18-08-2004, 16:05
Radium
Radium is offline
Citaat:
Als ge der NIE in gelooft, dan zou ik der zelfs nie aan beginnen, dan lukt het toch niet.
Dat duidt er dus weer op dat geesten oproepen enrome bullshit is.

Geloven of niet geloven is bij het beoordelen van de realiteit van iets compleet irrelevant. Nee, sterker nog, iemand die niet in geesten gelooft zou veel objectiever kunnen zijn in dit soort zaken.
Oud 18-08-2004, 17:32
MikeyMo
MikeyMo is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 18-08-2004 @ 15:57 :
Tùùrlijk, dat moet ik geloven? Tegen een geest kan je je heus wel verzetten, hoor, dat ze op die vangrail stond was gewoon om het feit dat ze nie sterk genoeg was!
met alle respect, maar ik denk dat ze niet voor niks zei dat ze op haar zestiende dood wilde. Als je dan eenmaal gevaarlijk loopt te doen bij de vangrails, dan ga je ook geloven dat het je lot is ja.
Oud 18-08-2004, 19:57
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 16-08-2004 @ 11:57 :
Als je ECHT uit eigen ervaring spreekt, dan weet ge ook wa voor ne kick het geeft als het lukt. (en ja, der zijn der veiligere, maja, aan alles zit wel e gevaar, ist nie? )
En als ge da GOE doet, dan verdwijnt de geest wel, ze. Dus zit nie te zeiken da ge gaat 'smeken' dat die weggaat

Maja, kzen ook van mening da als ge schrik hebt of nie precies weet wa ge gaat doen, da ge het dan ook nie moe gaan probere, dan loopt het gegarandeerd slecht af

Volgens mij ben jij hier degene die zeer weinig ervaring heeft en hier onzin loopt te verkondigen. Nee, je kan je niet verzetten tegen een geest met kwade bedoelingen, als die je eenmaal heeft, dan moet je verdomd sterk zijn om je tijdelijk te kunnen verzetten en hulp te zoeken, en daar heb je dan verdoomde weinig tijd voor, voordat jij het door hebt, ben jij jezelf niet meer en dat gaat niet over met de tijd.

Meid als je je verhaal kwijt wilt, prima, maar doe het punt 1: in het NL alsjeblieft en punt 2: ga niet tegen mensen lopen gillen dat het allemaal onschuldig en ongevaarlijk is, meer mensen kunnen je vanuit eigen ervaring vertellen dat dat regelrechte bull is. Dat jou niets is overkomen mag je erg blij mee zijn, en gelukkig zijn er veel mensen ongeschaad vanaf gekomen, maar ook lang niet iedereen, dus verdiep je eerst eens in ook andere ervaringen dan die van jezelf voordat je dingen verkondigt als feiten.
Oud 18-08-2004, 20:26
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 18-08-2004 @ 20:57 :
Volgens mij ben jij hier degene die zeer weinig ervaring heeft en hier onzin loopt te verkondigen. Nee, je kan je niet verzetten tegen een geest met kwade bedoelingen, als die je eenmaal heeft, dan moet je verdomd sterk zijn om je tijdelijk te kunnen verzetten en hulp te zoeken, en daar heb je dan verdoomde weinig tijd voor, voordat jij het door hebt, ben jij jezelf niet meer en dat gaat niet over met de tijd.

Meid als je je verhaal kwijt wilt, prima, maar doe het punt 1: in het NL alsjeblieft en punt 2: ga niet tegen mensen lopen gillen dat het allemaal onschuldig en ongevaarlijk is, meer mensen kunnen je vanuit eigen ervaring vertellen dat dat regelrechte bull is. Dat jou niets is overkomen mag je erg blij mee zijn, en gelukkig zijn er veel mensen ongeschaad vanaf gekomen, maar ook lang niet iedereen, dus verdiep je eerst eens in ook andere ervaringen dan die van jezelf voordat je dingen verkondigt als feiten.
als je het er niet mee eens bent, boeiend:

Misschien komen die ongelukken wel door dat iedereen elkaar op zit te fokken. Ga maar is opgefokt op een drukke weg fietsen. Misschien maak je een fout, en word je overreden.
zo denk ik erover
Oud 18-08-2004, 20:53
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 18-08-2004 @ 21:26 :
als je het er niet mee eens bent, boeiend:

Misschien komen die ongelukken wel door dat iedereen elkaar op zit te fokken. Ga maar is opgefokt op een drukke weg fietsen. Misschien maak je een fout, en word je overreden.
zo denk ik erover
Dat is goed mogelijk... maar het 1 sluit het ander niet uit. De mogelijkheden staan allemaal open en ik wil geen van allen uitsluiten. Maar het ging me meer om het algemeen van wat madam zit te verkondigen. Daar was mijn post op gericht, niet op het specifieke voorbeeld.
Oud 23-08-2004, 15:42
Big M
Big M is offline
Citaat:
Ik heb vaak genoeg gedacht ow ik wil eens geesten gaan oproepen, gewoon voor de grap. Uiteindelijk heb ik het nog nooit gedaan maar als ik hier zo verhalen lees van mensen die het wel hebben gedaan is dat misschien maar beter ook.

Maar wat ik me nu af vraag, zou het uitmaken of je in geesten gelooft of niet voordat je geesten gaat oproepen. Ik bedoen gaan ze je meer straffen als je niet in ze gelooft en ze toch oproept of maakt dat niet uit.. En is het risico echt zo groot een "slechte" geest op te roepen?

k moet toegeven dat ik hier eigenlijk nooit kom op dit topic dus misschien heb ik dit op een verkeerde plek geplaatst ofzo en dan hoor ik het wel, maar ik vroeg me dit dus gewoon ff af
Ik vind het allemaal maar vaag met die geesten, maar ik raad je aan om het niet te doen, een vriend van mij heeft het een keer gedaan en hij heeft gezegd dat hij het achteraf niet had willen doen omdat er toch rare dingen leken te gebeuren. Ik heb het verhaal ook maar van horen zeggen maar toch je weet maar nooit.
Oud 23-08-2004, 15:44
Ghost
Ghost is offline
Heb je nu al een paar geesten opgeroepen marrel? Zet je ervaringen hier eens neer..
Oud 23-08-2004, 15:51
Big M
Big M is offline
Citaat:

ik ben het WEL met je eens
Oud 23-08-2004, 22:24
JCG
JCG is offline
Citaat:
Ghost schreef op 23-08-2004 @ 16:44 :
Heb je nu al een paar geesten opgeroepen marrel? Zet je ervaringen hier eens neer..
mijn ervaring:
ik: geest bent u daar
glasje: N
glasje: E
ik: waar ben je dan?
glasje: W
glasje: C
ik: sorry zal ik niet verder storen

Oud 24-08-2004, 19:47
Yolanda
Yolanda is offline
Citaat:
JCG schreef op 23-08-2004 @ 23:24 :
mijn ervaring:
ik: geest bent u daar
glasje: N
ik: waar ben je dan?
glasje: W
glasje: C
ik: sorry zal ik niet verder storen

Denk je nu echt da ge grappig zijt ofzo??
Oud 24-08-2004, 20:44
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 24-08-2004 @ 20:47 :
Niet grappig maar wel geestig.
Oud 24-08-2004, 21:11
Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
gewoon doen man leuk tijdens een paar joints of als het regent buiten.
Oud 24-08-2004, 22:17
JCG
JCG is offline
Citaat:
Yolanda schreef op 24-08-2004 @ 20:47 :
Spoiler
Oud 26-08-2004, 20:57
Suzanne
Suzanne is offline
Doe het gewoon niet... geesten oproepen...
Ik ken een groepje die dat heeft gedaan en die zouden jou wel graag willen spreken en je van het idee afbrengen. Iemand met wie ze glaasje hadden gedraait ging dood. En dit is geen grap. Als je dit al niet gelooft moet je het maar zelf weten, heb je gewaarschuwd..
Oud 27-08-2004, 17:53
RASPUTINA
RASPUTINA is offline
Citaat:

mensen, ik moet toegeven, (Haai ik ben nieuw trwns) maaaaaaaarr, wat heeft het nut als je er toch niet in gelooft als je ze gaat oproepen? damn, is het effe helder in je hoofd, hoe weet jij nou wat er gaat gebeuren? je weet het nooit, tis dom om ze op te roepen, of het nou geen effect heeft of wel, en N-E-E ik heb er geen er varing mee maar ik weet wel zo het meeste over geesten en dat soort shit ik ben er <b>erg</b> in verdiept geraakt en andere shit, maarja tis gewoon dom om dat te doen. je kan er zelf niks aan doen als het ergens spookt of whatever, maar ga ze niet oproepen, je krijgt voor 89% een 'kwade' geest. dusja, errr, das alles wat ik te zeggen had

DOEI HE!

oja, en als je het toch doet, kan me eigenlijk geen RUK schelen wat er met jou leven gebeurt je zoek het zelf maar uit!!

TOEDELS!
Oud 27-08-2004, 18:43
Daevrem
Daevrem is offline
Uuh, kijken of je gelijk hebt?

Als je niet geloofd dat is lukt of kan is dat nog geen rede om het niet te doen.
Oud 27-08-2004, 20:31
RASPUTINA
RASPUTINA is offline
Citaat:
Daevrem schreef op 27-08-2004 @ 19:43 :
Uuh, kijken of je gelijk hebt?

Als je niet geloofd dat is lukt of kan is dat nog geen rede om het niet te doen.

ja maar tis ook zo lekker slim dat als je niet in geesten gelooft om ze dan maar even gaan oproepen toch of niet? als je niet veel over geesten weet, je hebt niets erover gelezen of whatever... dan lijkt het me niet het handigste om maar even geesten op te gaan roepen, en dan nog ook voor de lol.

yeah sure, lets play with the sweet little ickle ghosts!
Oud 30-08-2004, 01:07
Daevrem
Daevrem is offline
Wach, we hadden het over mensen die niet in geesten geloofden. Niet over mensen die veel over geesten weten. Of is dat voor jouw al hetzelfde?

Zo ja, wow, ik geloof dus in elfjes!
Oud 30-08-2004, 11:30
varlok
varlok is offline
Waarschijnlijk beetje loos omdat t al vaak is gezegt maar hier nog een keer ::
Niet doen

De doden moet je met rust laten.
Als je toch geesten op wil roepen pak een goed boek over wicca en gaa een steencirkel maken. Dan roep je 6 "geesten" op:: De Godin, de God, de geest van t noorden, die van t oosten, het zuiden en het westen.
Oud 30-08-2004, 15:56
marrel
marrel is offline
k ben het ook niet echt van plan, het lijkt me wel interessant maar de verhalen, waar of niet schrikken wel af. Ik zou zowiso niks persoonlijks vragen in de trant van het einde van mijn leven ofzo. Als je dat soort dingen weet dan leef je sowiso niet rustig meer, met of zonder geest...
Oud 30-08-2004, 15:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
varlok schreef op 30-08-2004 @ 12:30 :
Waarschijnlijk beetje loos omdat t al vaak is gezegt maar hier nog een keer ::
Niet doen

De doden moet je met rust laten.
Als je toch geesten op wil roepen pak een goed boek over wicca en gaa een steencirkel maken. Dan roep je 6 "geesten" op:: De Godin, de God, de geest van t noorden, die van t oosten, het zuiden en het westen.
al zou die shit allemaal waar zijn, waarom zou het dan veilig zijn om er 6 op te gaan roepen
Advertentie

Regels voor berichten