![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Straffen?? Dooi mensen kunnen u nie echt gaan straffen he meiske ![]() ![]() Nu, als ge schrik hebt moet ge het ook nie gaan proberen, dan loopt het ook alleen maar slecht af ![]() ![]() Als ge nog vragen of opmerkingen hebt op mijn bericht, pm't mij dan, he menskes ![]() Dikke zoen!! Yolanda.
||
Citaat:
Ge zijt zot zeg ik u, zeker en vast. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dan gaat ie andere glaasjes draaien
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En na afloop draai je het glas de andere kant op en gaat de geest weer terug het glas in. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() dan meot ik.... BIER gaan drinken ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
The power of beer compels you ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En als ge da GOE doet, dan verdwijnt de geest wel, ze. Dus zit nie te zeiken da ge gaat 'smeken' dat die weggaat ![]() Maja, kzen ook van mening da als ge schrik hebt of nie precies weet wa ge gaat doen, da ge het dan ook nie moe gaan probere, dan loopt het gegarandeerd slecht af ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
toen ze naar huis fietste stond ze op de vangrail? ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Volgens mij ben jij hier degene die zeer weinig ervaring heeft en hier onzin loopt te verkondigen. Nee, je kan je niet verzetten tegen een geest met kwade bedoelingen, als die je eenmaal heeft, dan moet je verdomd sterk zijn om je tijdelijk te kunnen verzetten en hulp te zoeken, en daar heb je dan verdoomde weinig tijd voor, voordat jij het door hebt, ben jij jezelf niet meer en dat gaat niet over met de tijd. Meid als je je verhaal kwijt wilt, prima, maar doe het punt 1: in het NL alsjeblieft en punt 2: ga niet tegen mensen lopen gillen dat het allemaal onschuldig en ongevaarlijk is, meer mensen kunnen je vanuit eigen ervaring vertellen dat dat regelrechte bull is. Dat jou niets is overkomen mag je erg blij mee zijn, en gelukkig zijn er veel mensen ongeschaad vanaf gekomen, maar ook lang niet iedereen, dus verdiep je eerst eens in ook andere ervaringen dan die van jezelf voordat je dingen verkondigt als feiten.
||
![]() |
Citaat:
Misschien komen die ongelukken wel door dat iedereen elkaar op zit te fokken. Ga maar is opgefokt op een drukke weg fietsen. Misschien maak je een fout, en word je overreden. zo denk ik erover ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik: geest bent u daar glasje: N glasje: E glasje: E ik: waar ben je dan? glasje: W glasje: C ik: sorry zal ik niet verder storen ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Spoiler
|
Doe het gewoon niet... geesten oproepen...
Ik ken een groepje die dat heeft gedaan en die zouden jou wel graag willen spreken en je van het idee afbrengen. Iemand met wie ze glaasje hadden gedraait ging dood. En dit is geen grap. Als je dit al niet gelooft moet je het maar zelf weten, heb je gewaarschuwd..
||
Citaat:
mensen, ik moet toegeven, (Haai ik ben nieuw trwns) maaaaaaaarr, wat heeft het nut als je er toch niet in gelooft als je ze gaat oproepen? damn, is het effe helder in je hoofd, hoe weet jij nou wat er gaat gebeuren? je weet het nooit, tis dom om ze op te roepen, of het nou geen effect heeft of wel, en N-E-E ik heb er geen er varing mee maar ik weet wel zo het meeste over geesten en dat soort shit ik ben er <b>erg</b> in verdiept geraakt en andere shit, maarja tis gewoon dom om dat te doen. je kan er zelf niks aan doen als het ergens spookt of whatever, maar ga ze niet oproepen, je krijgt voor 89% een 'kwade' geest. dusja, errr, das alles wat ik te zeggen had DOEI HE! oja, en als je het toch doet, kan me eigenlijk geen RUK schelen wat er met jou leven gebeurt je zoek het zelf maar uit!! TOEDELS! |
![]() |
||
Citaat:
ja maar tis ook zo lekker slim dat als je niet in geesten gelooft om ze dan maar even gaan oproepen toch of niet? als je niet veel over geesten weet, je hebt niets erover gelezen of whatever... dan lijkt het me niet het handigste om maar even geesten op te gaan roepen, en dan nog ook voor de lol. yeah sure, lets play with the sweet little ickle ghosts! ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wach, we hadden het over mensen die niet in geesten geloofden. Niet over mensen die veel over geesten weten. Of is dat voor jouw al hetzelfde?
Zo ja, wow, ik geloof dus in elfjes!
|
Waarschijnlijk beetje loos omdat t al vaak is gezegt maar hier nog een keer ::
Niet doen De doden moet je met rust laten. Als je toch geesten op wil roepen pak een goed boek over wicca en gaa een steencirkel maken. Dan roep je 6 "geesten" op:: De Godin, de God, de geest van t noorden, die van t oosten, het zuiden en het westen.
|
k ben het ook niet echt van plan, het lijkt me wel interessant maar de verhalen, waar of niet schrikken wel af. Ik zou zowiso niks persoonlijks vragen in de trant van het einde van mijn leven ofzo. Als je dat soort dingen weet dan leef je sowiso niet rustig meer, met of zonder geest...
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |